מה יותר טעים - לאכול בבית או בחוץ?

החתולית

New member
לא בטוחה שהבנתי את השאלה

אם את שואלת איפה יותר טעים לאכול - במקרה שלנו, בהחלט טעים לנו יותר בחוץ. משערת שמי שנהנים יותר מבישול, יאהבו לאכול בבית.
 

Nרב

New member
סוג של שאלת מחשבה, גם אני לא בטוחה שאני מבינה אותה


 

Geralt of Rivia

New member
עבורי זה לא עניין של יותר טעים

זו פשוט חוויה שונה. מה גם שבד"כ לא אוכל בחוץ דברים שאני נוהג לבשל בבית, אלא אם יש לי סיבה לחשוב שהגרסה של ה"בחוץ" היא מיוחדת או מוצלחת במיוחד.
 

נחשונת

New member
השאלה הנכונה: איזה אוכל יותר טעים- של בית או במסעדות

לא ניתן להשיב על שאלה כזו. הכל הרי תלוי באיזה בית ובאיזו מסעדה. אוכלים במסעדות מסיבות רבות, כגון: לא בא לבשל, אין מה לבשל, מחפשים מגוון מנות, מעונינים באווירה, מבקשים גיוון וכך הלאה , אין ספור תשובות.
 

YosMan1

New member
מן הסתם זה תלוי במי הטבח בבית, אצלי זה ברור שבחוץ.

 

dfl

New member
בבית

וזה די מתבקש, כי במשפחה שבה אוהבים לבשל, הרמה עולה בהתמדה בכל החזיתות - ידע, מיומנות, רפרטואר, ציוד, היכרות עם ההעדפות של הסועדים וכיו"ב. מנגד, רמת האוכל בחוץ (לפחות זה שזמין לנו) משתפרת הרבה יותר לאט, אם בכלל.
ברור שיש פסגות קולינריות שרק מסעדות מכוכבות יכולות לכבוש, אבל זה לא קנה המידה לארוחה בחוץ.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תלוי באיזה בית ותלוי באיזה חוץ...
במקרה שלי בד"כ בחוץ

כי אני לא בשלנית, אבל סבתא למשל כן, ויש דברים שאכלתי בחוץ ופחות מוצלחים מהגרסה שלה... ויש מאכלים שאני מעדיפה לאכול בבית כי בחוץ נוטים "לקלקל" לי אותם (לא פעם בחזקת "כל המוסיף גורע").
&nbsp
כמובן, יוצאים החוצה לא רק כדי לאכול דברים שאני לא רוצה או יכולה להכין לבד אלא גם כדי לצאת – בילוי, אווירה, מפגש ועוד. יש לי חבר טוב שגר בגוש דן (אני לא) והוא לא יכול לארח, אז מפגשים בינינו הם כמעט תמיד במסעדה, למשל.
 

Gרר

New member
זה בדרך כלל לא אותו אוכל אז קשה להשוות

בבית אוכלים בדרך כלל דברים של בית. לפעמים אנחנו מארחים ואז עושים קצת דברים מיוחדים. לפעמים מצליחים יותר לפעמים פחות. אבל ברוב המקרים - אוכל של בית הוא אוכל ביתי. במסעדה אנחנו פחות מחפשים את האוכל הביתי אלא אוכל יותר יצירתי ומיוחד. וכיוון שאלו דברים שונים לגמרי אז זה לא עניין של טעים לא טעים. בבית טעים ובחוץ טעים פשוט בחוץ זה אוכל אחר. מעבר לזה - לאכילה בחוץ נלווה גם עניין של אוירה. של יציאה מהשגרה. של שירות. כל אלו דברים שמוסיפים לחווייה ערך מוסף שלא קיים בארוחה ביתית.
 
למעלה