אז מה אכלתם בסוף השבוע?

שישי בבוקר- מקלות וניל בעפולה

כרגיל עמוס וגדוש שם ,אבל שאפו למלצריות ואחראיות המשמרת שעומדות בלחץ המעונינים לשבת.
אחרי המתנה של כ10 דקות הושבנו.
היינו 2
הזמנו ארוחת בוקר אחת שכללה סלסלת מאפים מעולים ופרוסות לחם אגוזים.מטבלי אבוקדו,טונה,חיצילים שרופים,טחינה,גבינת שמנת ריבה וחמאה.
מקושקשת עם פטה(לפי בחירה)
הפוך ותפוגזר.
הזמננו גם בריוש חמאה שהיה החוליה החלשה של הארוחה.
כרגיל הכול טעים טרי ואיכותי.הוספנו הביתה קופסת אלפאחורס וכיכר לחם זיתים.
מומלץ כרגיל
 

החתולית

New member
איכשהו אנחנו תמיד עוברים בעפולה בשבתות

ומקלות וניל סגור, אז לא עצרנו שם אף פעם. בסך הכל נקרא כמו בית קפה נחמד.
 

החתולית

New member
ביקור בערבה = ארוחה בלוויתן

את סוף השבוע בילינו בביקור משפחתי בערבה. בדרך דרומה עצרנו בלית ברירה בבית קמה, ולקחנו כריכים מארומה. כריך גבינת החמד שלי הושלך לפח, היות שהכיל ממרח חריף והתפרק באריזה.
בשישי בערב, נסענו לאילת לארוחה בלוויתן שהפכה למסעדת הבית שלנו באילת.

סטייק הטרטר שהוסר מהתפריט, חזר אליו בסוף השבוע, כאילו במיוחד לכבוד הבחור. בגרסתו הנוכחית הוא מוגש ללא צ'יפס וסלט חסה ונילווים אליו 3 טוסטונים (46). בשר שייטל קצוץ, מתובל בפשטות ועליו חלמון. כמה פשוט, ככה טעים.

הראשונה שלי היתה מנת סקלופס צלויות שהוגשו על ריזוטו ארטישוק ירושלמי (73). אני אוהבת סקלופס, ולא היה סיכוי שאוותר על המנה הזאת.

לעיקרית בחור בחר בלה ביג מס (85) שכשמה כן הוא - המבורגר 220 גרם ועליו פולד פורק ברוטב ברביקיו וגבינת צ’דר. לצד ההמבורגר חסה עם איולי, פרוסות עגבניה, קורנישונים וצ’יפס מהזן הדקיק. המבורגר מלא טעמים שחייבים לאכול עם מזלג וסכין, אחרת באמת יש ביג מס


הייתי במצב רוח לדגים, ובחרתי במנת מוסר ים שנראתה לי מעניינת, אבל לשמחתי מודעים במסעדה לרגישותי לחריפות, והסבירו לי שכדאי שאבחר במנה אחרת. באופן שאינו אופייני לי, בחרתי במנת סלמון על ריזוטו תרד ושום (105), וכך אכלתי פעמיים ריזוטו בארוחה אחת. נתח הסלמון נצלה כראוי, העור היה פריך ובשר הדג היה עסיסי וטעים. הריזוטו היה נהדר, והתרד שמר על צבעו הירוק ולא היה נבול מדי. בסך הכל מנה חביבה וגדולה שלא הצלחתי לסיים.
לקינוח בחרנו בפונדנט שוקולד לבן ותבלינים שמוגש עם גלידת הל (50). האמת היא שכבר היינו מלאים ומוטב היה אילו היינו מוותרים על הקינוח, אבל אנחנו גרגרנים חסרי תקנה. פונדנט קום-איל-פו, עם מעטפת פריכה ותוכן נוזלי במידה. השילוב של שוקולד ותבלינים חביב עלי מאד, וכאן השכילו לשמור על איזון נכון. גלידת ההל הוסיפה נדבך של טעם ומרקם וקיררה מעט את הפה.

ליווינו את הארוחה בכוף שבלי (38) וג'ין טנקרי עם טוניק (48).

בסך הכל, עוד ארוחה מצויינת בלוויתן, מסעדה שאנחנו חוזרים אליה שוב ושוב.







 

gastro101

New member
תודה על הדיווח אני שמחה לראות שיש מנות חדשות בתפריט

שתי ארוחות שלנו שם, ערב אחר ערב, לפני כשנה היו ככה ככה -עד כה שאני זוכרת, בעיקר בגלל השרות , כמובן שנחזור בפסבטיבל ג'אז חרף השנה, אבל החלטנו ללכת רק ערב אחד.
 
איך היה השירות?

אנחנו מאוד נהנננו בלווייתן- האוכל היה מעולה- אבל מבחינת השירות- הורגש אז שמנסים לזרז אותנו...
המנות הוגשו בקצב מסחרר- מעניין לשמוע איך היה אצלכם?
 

החתולית

New member
השירות היה בסדר

זוכרת את הדיווח שלכם, וחושבת שהוא לאו דווקא מייצג את ההתנהלות בדרך כלל.
 

gastro101

New member
גם אצלנו, תוך שעה היינו בחוץ- רחמו סטייל


לציין שהתקשרו למחרת הארוחה הראשונה לשאול איך היה-בעקבות שאלון שקבלנו ב מסרון , ציינתי מה הפריע. שבנו באותו ערב- לא היתה כל התיחסות, שף המסעדה שוחח ארוכות עם שולחן סמוך, מאיתנו התעלם.
מצד שני לא ניקח מהם את הפרגון על כך שהם מסעדת שף יחידה באילת ...
 

gastro101

New member
פיאנו פיאנו וחומוס מטירה

אני עובדת בימי ששי , מגיחעה הביתה עיפה ורצוצה. פעם שניה שאנחנו אוכלים בפיאונ פיאנו בקניון G בכפר סבא
בפעם הראשונה לפני כחדש היינו שבעה מבוגרים, בן שלש וחצי שאוכל כמו גדול ותינוקת. אכלנו מבחר גדול של מנות, פסטה, סלטים, פיצה שחלקנו , ניוקי -כולם נהנו מאד , השרות היה מצוין , טירמיסו לקינוח מעלה והמחיר היה שפוי
בפעם השניה בששי האחרון - 4 מבוגרים, הילד והתינוקת .
אני אכלתי את השרימפס בשמן ושום שלהם- מרקם מושלם מחיר של 42 שח כמדומני ל 7 -8 . הולך טוב עם הפוקאצ'ה שלהם, פולנטה עם פטריות גם מנה טובה שלהם
חלקנו פיצה פטריות -טעימה כרגיל, פנה ברוטב ארביאטה שהיתה המנה החלשה , סלט פיאנו עם גבינה כחולה לנמנע מפחמימות, הפעוט טרף ניוקי ערמונים- טעמתי- ניוקי אווריריים. לזניה חלבית- יותר מדי אורגנו לטעמי , כבר היינו מלאים -נארזה והיתה טעימה למחרת בחימום
קינחנו עם הטירמיסו , קרם ברולה , גלידה לילדים , קפה אחד וקולה דיאט
החשבון סביב 450 שח כולל מנת פסטה ילדים לתינוקת שנמנעת ממוצרי חלב .
השרות גם הפעם קשוב , עם חיוך. הטיפ בהתאם.

בשבת הכנתי פשטידת כרובית ותפוחי אדמה (במקור התכוננתי להכין לביבות אבל התעצלתי , שפכתי הבלילה- לפי מתכון מספרו של עוז תלם- לתבנית.) סלט ירקות, חומוס מעולה מטירה עם פיתות . ביצים קשות . שאריות מרק ירקות לתינוקת .
פומלה לקינוח
 
למעלה