החיפוש הייחודי של Gרר

Sanchez

Member
בהתחלה היתי בטוח...
שנצטרך לסבול כאן מאישיות אחת מעצבנת במיוחד (חושב שהרוב יודעים למי הכוונה)...
עכשיו אני רואה שהצטרפה אישיות נוספת שבאה לשגע כאן את כולם.
&nbsp
נו...משעמם, כנראה, לא יהיה כאן אף פעם...
 

החתולית

New member
בניגוד לתקנון הפורום, ויש לכך סיבה

אנחנו לא פורום שעוסק בשפה העברית, ולא פורום שעוסק בעריכה לשונית או הבעה בכתב.
&nbsp
הדברים היחידים שמותר להעיר עליהם, הם שגיאות בשמות של מנות או חומרי גלם (למשל סלומון, קוראסון וקרם בורלה).
 

big ass blue

New member
מצחיק, אני תמיד כותב ברולה.

אני חושב שאפשר להתקדם הלאה. די מיציתי ממזמן את עניין הלא להעיר על הכתיבה.
אני לא יכול להתעלם מכותב שמעניין אותו למה כתבתי את מה שכתבתי, אני מכבד את הבנאדם, אז הסברתי לו. נראה לי שאם הוא היה מראה בגרות, הוא היה פשוט מתעלם ממני, וזה היה מצויין.
כמו שאמרתי, לא אעיר יותר על כתיבה או על ביקורת של האחר. אפשר לסכם את זה, בזה.
 

Maldini Girl

New member
אולי אני עושה טעות שאני בכלל נכנסת לדיון הזה איתך

אבל אני מאד מתחברת לסגנון הכתיבה של הביקורת הנ"ל וכותבת באופן דומה בעצמי. מסיבה מאד פשוטה: ארוחה במסעדה לא מסתכמת באוכל. היא חוויה כוללת שמושפעת מדברים כמו החניה ליד, הנגישות של המקום, האופן בו המלצרית דיברה אלייך, מה שמעת על המסעדה לפני, האם התפריט היה נוח לעין (במקרה של המסעדה הזו נעשה שיפור משמעותי לאחרונה מתפריט שהיה בלתי אפשרי לטעמי)
לומר שלא רלוונטי במקרה זה נושא הכשרות והדת זה פספוס של אחד הנושאים הכי מרכזיים במסעדה הספציפית הזו, שכל הקמתה והתהוותה קשורה בזה באופן אדוק.
יש מסעדות שמגיעים אליהן לא רק בגלל אוכל אלא גם בגלל סיפור עמוק יותר. ככה התחילה ההכרות שלי עם הדיינר. חיבבתי את המקום הקודם שלהן (עזה 40) אבל לא עפתי. כשהן פתחו במרכז העיר והיה הסיפור השלם עם הפגנות החרדים מולן, כולל זריקת אבנים על החלונות וניפוצם, היה לי ברור שבהזדמנות הראשונה אני מגיעה, כי לא הייתי רוצה שהן יכנעו לבריונות.
דעתי על המקום טובה בסה"כ. הוא מקום חביב. אבל אין ספק שלסיפור מסביב הייתה השפעה עמוקה עליי.
 

big ass blue

New member
גם אני מתחבר לסגנון כתיבה הזה.

אבל צריך גם להבדיל, כי אני לא רוצה לקרוא עוד ביקורת של אפרתי.
לפעמים להגיד לא רלוונטי, זה לא אומר לא לכתוב בכלל, אם תקראי את כל התגובות שלי את תביני שכל הביקורת רלוונטית, רק את הכתיבה והמבנה אפשר לשפר.

לפעמים כשאני מגיע למסעדה מסויימת בגלל הסיפור העמוק, אני עלול להתבאס מאוד, כמו המסעדה של פרידה הכט, או אחת המסעדות של אייל שני. הכל יחסי מאוד.
 

Maldini Girl

New member
אם אתה לא רוצה אבי אפרתיאל תקרא אותו.

ועדיין זכותו של כל אחד לכתוב כאוות נפשו. כמובן שגם לא התייחסת ממש למה שטענתי, שארוחה במסעדה היא חלק ממכלול (ולא רק סיפור העומק אליו התייחסתי כנקודה אחת בלבד) אבל ניחא.
 

Maldini Girl

New member
כירושלמית פקדנו את המקום כמה פעמים כבר מאז הקמתו

אולי 4-5 פעמים אולי אפילו יותר. ההתרשמות שלי דומה לשלך. מקום כייפי בסה"כ. האוכל נע בין בסדר לטוב (לא נתקלתי כמעט בשום דבר מעולה, אבל גם לא בשום דבר רע). אישית המנה האהובה עליי היא הכנפיים המטוגנות שלהם.
אחת הבעיות שלי איתם זה שהארוחות שם מאד מאד כבדות ומטוגנות. זה כיף כשמתחילים לאכול אבל לטעמי אין מספיק אופציות לא מטוגנות וקצת פחות כבדות.
אבל בסוף האוכל טוב והמחירים נוחים, השירות היה נעים בפעמים שהיינו וסה"כ מקום כיפי שטוב שיש בירושלים.
אה! ופתוח בשבת!
 
המנות אכן יכולות להיות כבדות

ולכן השתדלנו לדבוק באופציות שנראו קלילות ויחסית כשרות קצת יותר...
אישית אני לא חושב שעניין חוסר הכשרות בא כדי לתקוע אצבע בעין למישהו. מדובר בשתי נשים שעושות מה שהן אוהבות ובכך עיקר ההמלצה שאולי איננה נטולת הסתייגות, אבל בהחלט נשארת המלצה חשובה על מקום מגניב.
 

superman1234

New member
ברוכה השבה.

תמיד אני שמח לקרוא מה שאת כותבת. וכן אני זוכר שאפילו המלצת לי על הדיינר הזה כנסעתי לסוף שבוע ארוך בירושליים.
אנא, התמידי........
 

Gרר

New member
תודה על הדיווח ורק תעשה לי טובה

תמשיך לכתוב בדיוק כמו שאתה כותב. אל תשנה פסיק. אני אוהב את האריכות שלך. את ההקדמות שמכניסות לאוירה. את התיאורים המופלגים שמאפשרים לדמיין את האוכל. הלואי שהיו עוד הרבה כותבים עם סיגנון אישי כמו שלך. למי שאוהב את הדיווחים הקצרצרים יש את הקבוצת פייסבוק ההיא… פה זה למי שלא מפחד מטקסטים ארוכים
 
תודה


אני לא חושב שאני היחידי שכותב הקדמות. לא רק אפרתי, גם ביצה עלומה (שלאחרונה מעצבן קצת פחות) ערן לאור עומר שוברט שגיא כהן (שעכשיו הביקורות שלו מרגישות יותר מסודרות תודה לאל) וגם באתרים של אבנר ארז ובוב 68, יש הקדמה, התחלה אמצע וסוף. כל אחד בסגנון שלו, וגם אני.
 
למעלה