החיפוש הייחודי של Gרר

תומאס

New member
לא יצא לי. כמו שכתבתי - אני לא הולך כמעט לשיפודיות / סטקיות

ואם המחיר שם לארוחה לאדם הוא 100 ש"ח (לא בארוחה עסקית) - אז זה יפה מאוד ותמורה נהדרת לכסף.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה נשמע מחיר סביר והגיוני, לא משהו מפתיע

ובאופן אישי לא הייתי מזמינה בלי לדעת מראש מה המחיר, זו לא גישה שאני מרגישה איתה בנוח. אם לא הספיקו להדפיס תפריטים הייתי נכנסת לתפריט באתר המסעדה (בהנחה שיש כזה) ובכל מקרה מבררת מה העלויות מול המלצר (כך אנחנו נוהגים גם במנות מיוחדות שלא כתובות בתפריטים).
 

תומאס

New member
אני אגיד כמה דברים לגבי הגישה שלך

1. ידעתי מראש שאני הולך למסעדה שהיא סגנון של סטקייה, (גם מקריאה באינטרנט וגם רואים מיד כשמגיעים למקום), והנחתי שהמחיר יהיה בערך 150-200 ש"ח לאדם.
2. את שוכחת שמדובר ביישוב אילניה ביום שישי אחה"צ. אין יותר מדי מסעדות פתוחות באזור, וזה בלשון המעטה....אז אי אפשר להתנהל כאילו אנחנו בתל אביב.
בעיקר שמחנו שיש מסעדה פתוחה עם ביקורות טובות :)
3. לגבי בדיקת העלויות מול המלצר, כמו שציינתי, רואים שזו לא מסעדת גורמה, אז היה ברור שהחשבון לא יגיע ל 600 ש"ח לשני אנשים....
 

nadavhacohen

New member
עכשיו אני קולט שמדובר בעצם ברשת אלדיוואן..

משפחה מטורעאן אם אני זוכר נכון, פעלו הרבה שנים באיזור השרון (אבן יהודה, געש, קצת בביתן אהרון) ולדעתי נותרה מזה רק אבן יהודה.

הגנריקה של המסעדות המזרחיות-פלטת סלטים שיוצאת על אוטומט, פיתות, ניגובים, ריפיל של כל מה שצריך, המלצות על פרגית/קבב כאשר המלצרים תמיד ינסו לדחוף אתכם ל"אנטריקוט" ואתם תמיד תסרבו.

כשזה היה מבוצע טוב-זה היה מעולה לז'אנר. הסלטים היו טריים (חוץ מהשטויות הרגילות של תירס מקופסא וכו'), השיפודים מדויקים, החומוס טעים, הפיתות מטופלות עם טוויסט (זעתר וכו'). בימים יותר עייפים זה הרגיש כמו פס יצור.

והמחיר? תמיד היה יוצא 100 ש"ח לאדם. תמיד.
 

תומאס

New member
נתת תיאור מדוייק של המקום!

סלטים טעימים, בשר לא רע, שירות מהיר, מחיר בהתאם - כנראה שלפעמים באמת לא צריך יותר מזה.
 

החתולית

New member
מצטרפת להמלצה

מסעדת דגים לכיוון היווני. אכלתי שם רק בצהריים - השירות היה טוב וקשוב והאוכל מוצלח.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה, נראה לא רע. יש שם משהו מיוחד בימי שני בערב?


הביקורות שאני קוראת מעורבות, וחוזרת תלונה על חיובים מונפצים, בעיקר כשיושבים בקבוצה.
 

michmich12

New member
תבדקי את אונו

ישבתי שם די מזמן, כשרה איטלקית- דגים, היה טעים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה, מכירה; גם אנחנו ישבנו שם מזמן, והפסקנו, לא זוכרת למה

זו הייתה החלטה של המשפחה, באופן אישי אני לא מרבה לשבת במסעדות כשרות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שאלתי עכשיו, אמרו לי שחוות הדעת עליה גרועות, בעיקר על השירות

 

michmich12

New member
לא מפתיע, השירות בעייתי ככ

ברוב המקומות, שלא לדבר על הכשרים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, אריאל פלקסין נתן לה 3 כוכבים ב"הארץ" ממש בחודש האחרון

פיש מרקט: מסעדה בורחת מבשורה
https://www.haaretz.co.il/food/mashgiah/.premium-REVIEW-1.6156532
&nbsp
עיקרי הביקורת:
&nbsp
בפיש מרקט צריך לנבור טוב באתר ובראיונות כדי לגלות רמז קולינרי ליווניות. אם כן, פיש מרקט כמסעדת דגים היא מסעדה נחמדה מאוד. כמסעדה יוונית? נו, אפשר היה להתאמץ קצת יותר.
&nbsp
פה ושם היווניות פגעה נהדר. מנת הקרפצ'יו לוקוס הייתה קודם כל יפה, בהירה ועם לוקוס מעודן ומיצי. שמן הזית, הליים והצ'ילי היו שחקני חיזוק מצטיינים לדג, אבל מה שהרים אותו כמו שצריך הייתה גבינה שהגיעה כנגיעות לבנבנות ויפות, והפכה מנה סמי שגרתית עם חמיצות מנערת למשהו נהדר שכיף לפגוש. אם כבר יוון, כבר טרחתם ושמתם שני זיתי טאסוס, לא תוסיפו עוד כמה להשלמת האווירה? חבל, אבל נסלח. בכל זאת, היינו הרגע ביוון.
&nbsp
לביבות הזוקיני, שאולי, לפחות לפי השם והמסורת, היו אמורות להנחית אותנו לרגע בחופים הבוהקים של האי היווני זקינתוס, בקושי הביאו אותנו לירדנית: הגבינות הבלקניות שהגיעו כליווי היו נהדרות, אבל קרם הפסטו הזכיר משום מה דווקא טחינה במרקמו אבל היה מיוחד בדרכו וגם די טעים, מה שאי אפשר להגיד על סלסת העגבניות שהייתה קצת תלושה, אבל בכל זאת כל אלה עשו את העבודה. רק הקציצות היו לא ברורות. פחות זוקיני ויותר ירקות טחונים מאזור החיוג הכללי, ומעל הכל, מלוח מלוח מאוד. לא מליחות נעימה של לבנה. מליחות של כפית יותר מדי.
&nbsp
רצינו בכל זאת לתת עוד צ'אנס ליוון, והזמנו ציזיקי, שהגיע בקערה עמוקה כשהוא בוהק ויפה והשמיר מנצנץ בו למרחק יחסית (יחסית, כי מישהו החליט שבפיש מרקט יהיה חשוך ורוב האורות פשוט מכובים. לא תאורה עמומה, חושך). הוא היה מלא, קונפי השום הורגש בו היטב וכך גם המלפפון. מרענן, כמו שאומרים. אממה? אין לחם. אין קרקרים ואין כלום. צלחת עם ציזיקי. רוצה גם לחם? תוסיף 22 שקל למנה כדי לקבל "לחם הבית ומתבלים. כן, כולל ציזיקי". גם המלצרית שתקה כשעלתה על מיני האוקסימורון.
&nbsp
מילא הציזיקי, שהיה מצוין אבל נטול מלווה (אפילו לא כפית), רגע מעצבן באמת הגיע בדמות מנת ה"פיצה יוונית". על השולחן נחתה פיצה כשהיא מתכווצת לה בתוך תבנית קטנה למידותיה, ומראה עצוב ולא ברור. התפריט הבטיח "גבינות בלקניות, זיתי טאסוס, שאלוט וצ'ילי אדום", הפיצה קיימה גבינות במרקם עמק ביס, ושש חתיכות זיתים. ספרנו. באמצע נזרקו עלעלי סלק לקישוט (כמו בקרפצ'יו, כמו בזוקיני, אבל עזבו), והתוצאה היא שלושת רבעי פיצה בינונית מינוס שנשארה כמות שהיא. לצורך העניין, הפיצה יכולה הייתה להיקרא "ספרדית" כשכל מה שהיה דרוש הוא מלצר שיכריז "הולה" כשהוא מגיש אותה. הפרק היווני נגמר ונחתם מבחינתנו.
&nbsp
מנת הפילה דניס בחמאת טימין הייתה פשוטה וטובה ובעיקר חסרת יומרות. הדג היה צרוב נהדר, בשרי ומשתלב מצוין עם פירה כמהין שליווה אותו. רק במערכה השנייה הגיעה מנה שמתאימה לכותרת של המסעדה ("מסעדת דגים"). כמה פשוט. גם רביולי סלק, מבצק שהוכן במקום, היה מצוין. הנה לכם מנה שבה גבינת עיזים היא גבינת עיזים, בלי "בלקניות" וכו', מנה שהסלק במילוי שונה בתכלית מחתיכות הסלק המלאות והנהדרות שפוזרו וכך קיבלנו כמה גוונים, ועם גבינה כחולה שמוסיפה לכל העסק צביטה טובה. כיף של מנה.
&nbsp
נגיעה יוונית בכל זאת הצליחה לפגוע. בקינוח. "הצ'יז קייק", סתם נתנו לה את השיוך היווני בזכות היוגורט שנוסף לקרם שמנת, היה עוגת גבינה עשירה ומהנה מספיק. היא הגיעה בליווי "קונפי פירות אדומים", מה שאומר שעל הצלחת ועל העוגה פוזרו רנדומלית נקודות צהבהבות ואדומות של ריבה, והמנה נראתה כאילו מישהו ירה בליצן.
&nbsp
כמסעדת דגים היא מקום מכובד עם כמה מנות שעובדות יפה. השירות בה מצוין, מקצועי, נעים והחלטי*, העיצוב בו מזמין (אם רק היינו רואים אותו - בחיאת, תדליקו קצת אור. ביוון הכל לבן). פיש מרקט היא גם מסעדה שהחליטה שהיא יוונית כי ככה היא התלבשה וככה היא מנסה להישמע ולהרגיש בתקווה שככה ידברו עליה, אבל היא לא. את היאסו נשמור לפעם אחרת.
&nbsp
___________
* דווקא בגוגל ובעמוד המסעדה בְּפייסבוק קראתי לא מעט ביקורות על שירות גרוע בחודשים האחרונים.
 

Gרר

New member
אני רואה בה בעיקר

מסעדה עם מאכלי ים (במגבלות הכשרות) ותוספות שחלקן טובות יותר חלקן פחות. אני פחות מחפש בה את הקטע היווני ולא הייתי מקטלג אותה כמסעדה יוונית

אני חושב שגם באוכל וגם באוירה היא נותנת קצת יותר מאשר דרבי בר דגים שאותה אני מכיר בעיקר מהסניף של יגאל אלון בתל אביב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בינתיים פסלו לי אותה בטענה ששמעו עליה ביקורות לא טובות...

ואכן, גם אני מכירה את דרבי בר דגים מהסניף ביגאל אלון, והיא לא יותר מסבירה (הדגים בסדר גמור) אבל היא גם זולה יותר... מנות הדגים ב"פיש מרקט" יקרות מהמקובל. ברוב המקומות המוכרים לי מנות דגים מתומחרות בד"כ סביב 80–100, במקומות יקרים יותר 100–120, ואצלם הן סביב 130–140 ש"ח. אומנם בדרבי בר דגים יש גם מנות דגים ב-125–135 ש"ח, אבל שם גם מנות הפתיחה (הסלטים ללא הגבלה) כלולות במחיר. לא שמדובר בלהיט, ועדיין.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה. מתאים, התפריט נראה בסדר, אבל הביקורת של בוב לא מחמיאה

http://bobvoyage.net/pankina/
התמונות לא נראות מפתות, שימוש רב בשמן מרתיע אותי, וגם ישיבה בחוץ בת"א היא בעייתית בימים אלה.

&nbsp
עוד דבר מוזר: למסעדה שני אתרים, אחד ב-REST והשני ב-ROL.
הראשון נראה טוב יותר, אבל אין בו תפריט (או שהצליחו להחביא אותו היטב). גם באתר הזה מנות הספגטי לא נראות מגרות במיוחד.
http://pankina.rest.co.il/
האתר של ROL נראה פשוט ולא מרשים, אבל לפחות ידידותי יותר ומכיל תפריט...
https://www.rol.co.il/sites/pankina/menu.html
 
למעלה