החיפוש הייחודי של Gרר

John the Savage

New member
תודה על הדיווח! חבל שאין תמונות ...

ואגב, כל חברות התעופה הצפון אמריקאיות ביטלו כבר את הדיוטי-פרי בטיסה. ובעיני זה שינוי לטובה. לא מתגעגע לעוד עגלה במעברים שמטרידה את הנוסעים.
 
תמונות

וופל עם בייקון, תפוחים ורוטב שוקולד לבן ב-Cacao 70 (יש בייקון גם על הוופל, מתחת לתפוחים)

 

החתולית

New member
על הדיווחים

פוטין זה אחד המאכלים שלא ברור לי למה הומצאו. אכלתי פוטין בכמה מקומות במונטריאל וקוויבק, ולמרות שהרוטב היה מצויין, לא הבנתי למה להכין צ'יפס רכים ורופסים ולשפוך עליהם רוטב מצויין ככל שיהיה

&nbsp
הסנדוויצ'ים של שוורצז, נפלאים בעיני. אמא שלי היתה מביאה ממנו corned beef כשהיתה נוסעת לקנדה לבקר את המשפחה, כך שהטעם נטוע אצלי מאד שאני ילדה. חבל שלא היה לטעמך. איזה סוג בשר בחרתם?
 
לגבי הבשר -

הזמנו smoked meat וזהו - רק אחר כך ראיתי בביקורות וכתבות שאמורות להיות שלוש דרגות שומן שונות שאפשר לבחור מהן (lean וכו'). לנו לא אמרו על זה כלום וזה גם לא היה כתוב בתפריט על הלוח - קיבלנו מה שלא יהיה הסטנדרטי, ולא נראה לי שזה היה lean. לי הבשר לא היה טעים במיוחד, אבל לא ניסינו במקומות אחרים, אז לא ברור אם אני פשוט לא אוהבת בשר מעושן מהסוג הזה או שאני לא אוהבת את הבשר שלהם. נדמה לי שהיו ביקורות שבהן היה כתוב שחלה הדרדרות בשוורץ, אז אולי זה באמת שונה מפעם.
 

החתולית

New member
הפעם האחרונה שלי שם היתה לפני 5 שנים

בהחלט יכול להיות שהמקום לא טוב כמו שהיה פעם. הוא לא שייך למשפחת שוורץ יותר, אלא נרכש על-ידי מי שעבדו אצלם והכינו את הבשר.
 
השף האהוב עליי.

אכלנו באטלייה בפריז ובלאס וגאס ובדיוק עכשיו בסוף יולי פספסנו את מונטריאול (הלכנו בסוף ל-Bouillon Bilk). אני מקווה שהמסעדות שלו ימשיכו בכל זאת, אבל אולי זו תקווה מופרכת.
הצלעות המעודנות, הדגים, הפירה כמובן, הקינוחים המורכבים והטעימים להפליא - הארוחות אצלו היו נהדרות ובלתי נשכחות, והאטלייה עם המנות הקטנות והמוזלות (יחסית) איפשר להן להיות... אפשריות. יהי זכרו ברוך.
 

Gרר

New member
לפני שמונה שנים כשעוד היינו די נאיבים ולא הכרנו יותר מדי

אכלנו בפריז במסעדה שלו. הגישו פירה לא ידענו מכלום רק אמרנו וואו איזה פירה טעים וניגבנו עד תום את כל הסיר. רק בדיעבד גילו לנו שהפירה שלו נחשב לאייקון.
 

החתולית

New member
נכון. ראיתי אותו הבוקר והוא תיקן את המראיינים

שדיברו על 250 גרם. גם אני זכרתי 250 גרם. מסתבר שאני ומראיינים צודקים, ומושיק רוט טועה.
 
אם לשפוט על פי משחקי השף

והתרומה הקולינרית שלו לישראל (מסעדה שמוכרים בה המבורגר ב-8 שקלים), אני לא אופתע אם יתברר שהוא לא מבשל בשום מסעדה, מישלן או לא.

אמנם 'ריאליטי' זה תמיד רחוק מהמציאות, אני לא חושב שיש להפקה סיבה להראות אותו טועה בכל מרכיב שהוא מנסה לזהות והוגה מנות חסרות היגיון לחלוטין עבור הקבוצה שלו. אני מניח שפשוט אין להם אלטרנטיבה. אם כי הוא נראה מאוד huggable, לזכותו יאמר.
 
זו בדיחה

מהסוג של מושיק רוט האמיתי נמצא בהולנד ולא שמע על משחקי השף בכלל. או לחילופין כלוא בתא מטען של הבחור הגדול עם המשקפיים העקומות.
 
למעלה