החיפוש הייחודי של Gרר

השרקוטרי הזה הוא בהחלט מקום כזה

אפשר לשבת ולהנות מפלטה של שרקוטרי לחם טוב וכוס יין ואפשר גם להרחיב
יש עו ד לפחות 2 מקומות לצהריים לבד "לה קומפטואר " ליד האודאון רק כדאי להגיע ב11:45 ולעמוד בתור או בסביבות 13:00 (בשבוע שעבר היו כמה שולחנות של בודדים)
מקום נומף BISTROTTERS גם בLA REGLAD (שני הסניפים) בהחלט אפשר להתענג לבד על ארוחה ויין
הייתי מוסיף גם את ה"תגלית" האחרונה שלנו LE CAPPIELLO
 
תנסו באחד מבתי המלון

מצד אחד, אני מתארת לעצמי שזה לא יהיה זול,
אבל מצד שני - שם תקבלו ארוחת בוקר מגוונת ומפנקת וכשרה
ומצד שלישי - אם משלמים עליכם בעבודה - אז אולי יש תקציב נאה?
 

החתולית

New member
פסטיבל בין הכרמים

פסטיבל בין הכרמים אותו מארגנת המועצה האזורית מרום הגליל זו השנה ה-12. הפסטיבל יתקיים השנה בין התאריכים 26.7-2.8.
השנה יכלול הפסטיבל, בין היתר: מופע זריחה של רותם כהן בבוקר ט"ו באב מול נוף הכנרת והרי הגולן, שני מופעי ענק ביער עין הוזים – מופע נעילת הפסטיבל עם שלמה ארצי ומופע של עידן עמדי שיארח את חנן בן ארי; ערב מוסיקלי עם הרכב הבלוז Electric Blue באמירים, חגיגה בנוסח צ'רקסי בריחניה, ירידים גליליים עם אירועים מיוחדים, אירועי מוסיקה וסיורים ביקבים ובכרמים הרבים, תפריטים מיוחדים במסעדות האזור, ועוד פעילויות רבות, כולל אירועים ביקבים וטעימות יין ביקבים הרבים.

פרטים על חלק מהאירועים:

טברנה יוונית בט"ו באב בלב היקב - בבר בכרם במושב חזון תתקיים חגיגת ט"ו באב בלב היקב המשפחתי. להקת בוזוקי גרוב תנגן ממיטב הזמר היווני, עם מאזטים יווניים בחגיגת טברנה צוהלת. שעות פתיחה מיוחדות בימי הפסטיבל: חמישי 26.7 מהשעה 16:00, שישי יווני 27.7 החל מהשעה 14:00 ועד כניסת שבת. לפרטים נוספים - 050-4772792

יריד יוצרים ואומנים באמירים (27.7) – באמירים יקיימו יריד ססגוני המשלב אומנים ויוצרים מאמירים והגליל, אומנות, עבודות יד, אופנה ועוד המון הפתעות לצד סדנאות יצירה לילדים ומבוגרים, קריאה בקלפים ותקשור, תוצרת מקומית ודוכני אוכל ויין משובחים. 10:00-17:00, הכניסה חופשית. בשעה 18:00 במצפה כנרת באמירים מופע שקיעה עם עשהאל שריר בחליל צד ואורן עזר בקלידים במופע מוסיקלי אינטימי [ללא תשלום].

שדרת יקבי הבוטיק ביער עין הוזים (31.7,2.8) – יער עין הוזים יארח השנה שני מופעי ענק – מופע נעילת הפסטיבל (2.8) עם שלמה ארצי החוזר אחרי 3 שנים להופיע בפסטיבל, ומופע מיוחד של עידן עמדי שיארח את חנן בן ארי (31.7). המופעים יהיו לאור ירח, באחד ממתחמי המופעים המיוחדים בישראל הנמצא בלב יער בירייה שבמרום הגליל בלב שדרות הכרמים. לפני כל מופע תיפתח החל מהשעה 19:00 במתחם - שדרת יקבי בוטיק, דוכני אוכל גלילי ובית קפה בטבע. המופעים בתשלום.

ערב 'צלילים וטעמים בשניים' במלון אמירי הגליל (29.7) - מסעדת 'בין כרמים' ומלון אמירי הגליל חברו יחדיו לאירוע לשוחרי אוכל, יין ומוסיקה: קונצרט קערות טיבטיות וארוחת ערב רומנטית של 5 מנות מתפריט עשיר ומיוחד. הפעילות במסעדה ובגינת המלון. פתיחת האירוע בשעה 19:00. האירוע בתשלום, מומלץ להירשם מראש בטלפון 04-6989815. מספר המקומות מוגבל.

יריד איכרים גלילי בכרם בן זמרה (1.8) - במושב כרם בן זמרה חוגגים 70 ביריד מיוחד בו חקלאים ותיירנים יציגו וימכרו במקום את תוצרתם, לצד עבודות יד ואומנות מקורית, דוכני אוכל, בית קפה בטבע ומאפי בוטיק. בנוסף יתקיים מופע ה'קרקס המוזיקלי' – מופע אקרובאלנס, להטוטים, לוליינות, סכינים ואש בשילוב מוסיקה חיה עם כלי נגינה. היריד בין השעות 16:00 – 20:00. הכניסה והמופע ללא תשלום.

במסגרת הפסטיבל יקיימו תיירני מרום הגליל טיולים ופעילויות שונות במחירים מיוחדים לבאי הפסטיבל, ביניהם גם כמה בסימן יין -

"טוסקנה גלילית" - טיול סיפור בכרם וביקב
טיולים מיוחדים לחובבי הטבע והיין, במסלולי הליכה ונסיעה בשבילים ובכבישים המתפתלים בנופי "טוסקנה הגלילית" של הרי הגליל. הסיורים יתעמקו בסיפורי היין של יקבי הבוטיק בגליל. המשתתפים יתבשמו מאויר הפסגות הצלול ויתקררו בבריכות מים שבאזור שמורת נחל עמוד. ישולבו הליכה רגלית "בטרואר" הייחודי, עם ביקורים בכרמים נחבאים, ופגישות עם האנשים שמטפלים בכרם כל השנה. כמובן שהסיורים יכללו גם טעימת יינות מגוונים, ביקורים ביקבים ומטעמים כפריים מהגליל.
מחיר לאדם: 225 ₪ כולל הסעה במיניבוס, ארוחת בוקר עם יין במרכז המבקרים של היקב, טיול רגלי מודרך, סיור בכרמים עם טעימות יין וכיבוד, ביקור וסיור ביקב הכולל טעימות יין משובח וארוחת צהריים גלילית.
הטיולים יתקיימו בכל ימי הפסטיבל, מותנה ברישום מראש ומינימום משתתפים. לפרטים והרשמה: רוני, 052-5524178

ג'יפים בין הכרמים – כרם בן זמרה
טיול ג'יפים מודרך עם אורי גץ.
מתחיל בשמורת בן זימרה הנמצאת בסמוך למושב כרם בן זמרה, ביקור בכרם שזה עתה ניטע, המשך למעיין עין עלווה בואכה נחל גוש חלב, וביקור בשרידי בית הכנסת מהמאה השנייה. בטיול משולבים הסברים במגוון נושאים כגון: טבע, התיישבות, גיאולוגיה, שכנות טובה עם בני הכפרים סביב ועוד.
מחיר מיוחד לבאי הפסטיבל – 700 ₪ לג'יפ 7 מקומות, 600 ₪ לג'יפ 5 מקומות. הטיול יתקיים בכל ימי הפסטיבל בתאום מראש, טלפון 050-7630889

ארץ הגליל – טיולי ג’יפים בין כרמי היין
טייל ג'יפים מודרך עם יורם זרחי.הטיול מתחיל באחד מהיקבים ברמת דלתון וממשיך לטיול בין הכרמים במורדות הר יוחנן. הטיול יכלול נסיעה חווייתית, הסברים ותצפיות נוף על גבול הצפון, מעיין נובע בעין עלווה, צמחיית נחלים, אפשרות להליכה רגלית קצרצרה במהלך הטיול והפסקת אבטיח קר ליד המעיין. משך הטיול – כשעה וחצי (ניתן להאריך את הטיול בתוספת של 200 ש”ח לכל שעה נוספת). מחיר מיוחד לבאי הפסטיבל – 600 ש”ח לג’יפ 7 או 8 מקומות. הטיול יתקיים בכל ימי הפסטיבל בתאום מראש בטלפון – 04-6980434 , 050-5316140

לרכישת כרטיסים למופעי המוסיקה 04-6919807 או 04-6220066.

 

Gרר

New member
הפעם היחידה שלנו בטאיזו

היתה בעיסקית שבת בצהרים, וגם אנחנו לא הבנו מה ההתלהבות הרצחנית מהמקום. היה נחמד, אבל הרבה פחות מהציפיות. אז אמרו לי טוב, נו, תלך בערב תקבל התרשמות שונה לגמרי.

אז לא בטוח שזו עייפות החומר. כן יכול להיות שבאמת העיסקית של השבת פחות מצליחה להעביר את מלוא הפוטנציאל שיש למסעדה להציע.
 

Gרר

New member
זה המקום לציין

שבמעמד ההזמנה המסעדה באמת שואלת על רגישויות או חומרי גלם בעייתיים ולהבנתי עושה מאמץ לעשות את האדפטציות המתאימות.

בקינוח האחרון, אגב, היתה צלחת אחת שלא קיבלה את דף הכוסמת. לא יודע אם מישהו אכן שלל מראש את הכוסמת או שהיתה בעיה אחרת שהצריכה הכנה אחרת של המנה אבל תכלס מה זה קינאתי במי שמקבל את הצלחת נטולת הכוסמת הזו


מן הסתם את הקצח בלחמניות יהיה יותר קשה להוציא, כי כל הקטע של הפרקר האוס האלה שהן נאפות יחד כמו חלה מפורקת, ואני מניח גם שמי שיפסול להם מראש רשימה של 50 חומרי גלם יצטרך לוותר על ארוחה שם, אבל גמישות כלשהי בהחלט יש להם.

על פי האתר יש אפשרות לבקש, במועד ההזמנה, תפריט צמחוני, כשר וטבעוני. שאפו למסעדה גם על זה.
 

nadavhacohen

New member
לא שילמתי (ולא קוראים לי ביבי) אז לא זוכר..אבל

כמדומני שהמסלול שלי (הר גאו+קציצות התרד) היה באיזור ה62 ש"ח.
 
אחרי שקראתי שתי ביקורות הפוכות (אבי אפרתי עף על המסעדה)

רציתי לשפוט לפי מראה עיניים לכן פתחתי tripadvisor לחפש תמונות צרכנים. לא היו. מה שכן הצבעת הצרכנים היא 34% מצויין (כנראה מטעםׂ או חברים של?) ואז ישר קופץ ל33% poor & 33% terrible
בנוסף בכתבה מאוד מצחיק לקרוא תגובות של הקוראים (שקוטלים ועושים דיסלייק למגיבים מטעם)
 

superman1234

New member
היינו גם ב NOVI-SAD [עם חברת"NOA" ומדריך ישראלי]

ושם נלקחנו לאכול באיזו חווה שמחוץ לעיר .האוכל, אותו אוכל והמחיר היה באופן יחסי , יקר יותר.
 

John the Savage

New member
האמת היא שאני מאד אוהב לקרוא את הביקורות של שגיא כהן

ובמיוחד את הקטילות שלו. הוא כותב מאד שנון. כל מילה מלמיליאן. הבעיה היא שאני לא בטוח שהוא מבין באוכל באותה מידה שהוא מבין בכתיבה ...
 

superman1234

New member
נו, אז מדוע שלא תביא שמות של "מקומות" טובים יותר ?

ומדוע לא הבאת את השמות של אותם מקומות כשביקשתי כאן המלצה למסעדות בבלגרד ?
 

מיקהפ

New member
איפה בדיוק?

חיפשתי, לא מצאתי, טבעון אצלי זה קל"ב, אשמח לפרטים מזהים.
 

החתולית

New member
יש סטנדרט קבוע

מדד טמפרטורה ידוע ומוכר, שקובע את מידת העשייה. לא בכל מקום מצליחים להתמודד איתו

&nbsp
בארץ, מדד בפרנהייט פחות יעבוד. עוד יגידו לך שהסטייק לא יכול להיות בטמפרטורה של 120 מעלות.
&nbsp
 
למעלה