החיפוש הייחודי של Gרר

החתולית

New member
השירשור השבועי


השירשור השבועי על פתיחות, סגירות, מבצעים, מנות מיוחדות, אירועים, כתבות מיוחדות ושאר ירקות.

השירשור אינו מיועד ליח"צנים, מסעדנים ומפרסמים, אשר מוזמנים לשלוח הודעות לכתובת האי-מייל: [email protected].

נא להימנע מתגובות וניהול דיונים בשירשור השבועי, בעודו נעוץ.

סוף שבוע נעים וטעים,

החתולית
 

Noeett

New member
נוסעים לערבה בשבוע הבא מחפשת המלצות

למקום לעצור בדרך לצהריים עם הילדים, ניסע דרך מצפה רמון. חשוב - יש לנו ילד עם צליאק צריך מקום שיוכל לאכול משהו נורמלי. לא מחפשת מקום יקר משהו נחמד ובדרך. תודה ושנה טובה!
 

xfwind

New member
Cicchetti - צ'יקטי ביהודה הלוי 58

ארבעה לצהריים קלילה. מאוד נהננו - מהמנות, מהשירות ומהאוירה.
הקונספט הוא של "טאפסים" איטלקיים - בהשראה ונציאנית.
ישבנו בחוץ - קצת על הכביש, אבל ראש השנה, חג שני - והתנועה דלילה. בפנים הישיבה על הבר או על כסאות גבוהים סביב שולחנות גבוהים.

אחד מהחבורה לא אוכל בשר/דגים/מאכלי ים ואחד ללא גלוטן. היו קשובים אלינו ותמרנו טוב בין המנות.

האורחים שלנו מחו"ל עם פרספקטיבת מסעדות רחבה. אהבו מאוד.

מצ"ב החשבון (הוספנו 15% שרות) ופרוט המנות. תענוג.

 

amirline

New member
סיור לילי בשוק מחנה יהודה, אשמח להמלצות לנשנושים

לא בטוח מה פתוח בלילה ... דוויני ? קרייב? חצ׳אפוריה?
 

החתולית

New member
כל ההודעות חזרו לפורום

אמנם לא בהתאם לסדר התאריכים, אבל הן כאן.

עובדים על החזרת המאמרים והקישורים.
 

החתולית

New member
בודקת התעניינות בסיור בשוק התקווה

חיליק גורפינקל עורך סיורים בשוק התקווה, ונוכל לתאם איתו סיור עבורנו.

אנא סמנו
עם מעניין אתכם סיור כזה.

אם יש לכם רעיונות לסיורים בשווקים אחרים, אשמח לנסות לארגן כאלה.
 
נמצא פלסטיק בגודל ציפורן בבית קפה בחיפה

הנקרא קפה מכבסה שמיקומו הוא החלוץ 45 חיפה.
הזמנתי סלט ולחם והכל נראה רגיל לעסתי והרגשתי משהו קשה בשיניים מצאתי חתיכת פלסטיק בגודל ציפורן של זרת (די גדול). הראיתי לבעל הבית קפה הוא לא הראה אכפתיות מיוחדת ואף לא הציע פיצוי. שלא לדבר על זה שקצת נשברה לי שן מזה וגיליתי את זה אחרי וגם חתיכת פלסטיק שבולעים עלולה לסכן חיים.
בנוסף היום הוא סירב לתת לי שירות וזה אחרי שלא התלוננתי על מחדל הפלסטיק.
הוא לא הסביר למה וכך קרה מה שקרה שהיה כרוך בהשפלה מוחלטת.
הגעתי בסביבות 10 וקצת נניח אולי 10 ועשרה בבוקר הייתי לחוצה ורציתי להספיק לאכול לפני שצום כיפור נכנס וכל המקומות נסגרים.
תפסתי שולחן וניסיתי להזמין היה נראה שמי שבדלפק עסוק אז ישבתי וחיכיתי שמלצרית תגש אלי ותקח הזמנה הדקות עברו. ניגשתי לשאול למה אי אפשר להזמין והבחור בדלפק אמר משהו לא ברור בערך בנוסח הזה: אני מנסה לתת שירות עד שאני מרגיש לא טוב ואז אני עושה מה שאני יכול או משהו דומה .מהמשפט המעורפל הזה הסקתי שיש לו עומס של אנשים וחשבתי טוב נחכה עוד טיפה. עברה עוד רבע שעה שוב ניסיתי לפנות למלצרית שהתעלמה מבקשותי ותחינותי להזמין אמרתי לה אוקיי עמוס אז קחי הזמנה ופשוט הוא יכין אותה כשיוכל.
והיא אמרה הוא דיבר איתך והתעלמה ממני. וגם כששאלתי אותו כשהוא ירה לי את המשפטים המעורפלים בהתחלה שאלתי אותו אם זה מעומס והוא הנהן אז חשבתי שהוא מתכוון שהידיים שלו תפוסות עם עבודה והזמנות של אחרים.
בסוף קמתי ללכת ורציתי לקנות כדורי שוקולד טבעוניים. גם כאן התעלמו ממני וכמעט חשבתי לגנוב כי אם אני אויר למה לחכות ליחס בסוף לא גנבתי. ראיתי אנשים שתפסו את השולחן שלי והפלא ופלא (נאמר בציניות), המלצרית כן מיהרה לקחת מהם הזמנה.
התחלתי לבוא בטענות לבחור בדלפק ואז סופסוף הוא התודה שהוא ביקש ממנה לא לקחת ממני הזמנה הוא אמר משהו על זה שהחיבור בינינו לא טוב ולא פירט (אגב תמיד שילמתי על מנות גם כשמשהו הפריע לי והערתי עדיין הייתי משלמת ואוכלת ומעולם לא עשיתי להם בעיות או סצינות כך שלא ברורה לי הסיבה).
ואז הוא מלמל משהו על זה שהערתי הרבה ולדעתי אלף הןא יכל לומר אם משהו מפריע לו במקום לגרום לי לחכות שעה כמו מפגרת בבית קפה ולהשפיל אותי בית לדעתי ההערות שלי היו בגדר הסביר למשל הוא משתמש בסלטים בפלפל גרוס ואני לא אוהבת גרוס כי בעינימזה מרקם של חול וגרגירים. אז שילמתי ואכלתי אבל ביקשתי פלפל טחון ונכון שהיתה פעם שמיהרתי ומשום מה הוא הכין את המנה שלי אחרונה והתחיל ממנות של אחרים אז אמרתי לו על כך ויצא פה ושפ ששאלתי על מרכיבי האוכל אבל אילו שאלות בגדר הנורמה והרבה אנשים עושים זאת.
אם זה בגלל תקרית הפלסטיק אז הוא כנראה לא רצה להסתבך למרות שהתקרית הזו יכלה לסכן אותי.
בקיצור לא קיבלתי פיצוי על עוגמת הנפש ושירות גרוע ויחס משפיל אל תלכו לבית קפה הזה הם לא יפצו אתכם או יראו אכפתיות אם עקרה לכם משהו או ימצא לכם משהו מסוכן באוכל
 

Gרר

New member
שאלה ליום כיפור

מה אתם אוכלים בארוחה שלפני הצום ומה בארוחה שאחריו?
 

החתולית

New member
אז מפלצת ההודעות חזרה

לזמן קצר מאד, ולקחה איתה את השירשור השבועי וכמה הודעות.

אבל היי, יש לנו פורום
 
המלצות לעמק הלואר

שלום,
גיסי וגיסתי היקרים נוסעים לצרפת לחופשה ראשונה ללא ילדים מזה 5 שנים, והייתי רוצה להזמין להם מקומות למסעדה מדהימה. הם די פודיז ולא יוצא להם להתפנק הרבה.
הם יהיו כמה ימים בעמק הלואר ואז בפריז.
יש המלצות למשהו? עד כ1500 ש"ח לזוג?
תודה רבה!
 

מיקהפ

New member
ל - trilliane, ובנוסף לכל הנאמר,

הצעתי לקרוא 2 שורות אחרונות,

"אני רוצה שיענש אמן שיהרס לו העסק
עברתי השפלה"
ולא אוסיף מילה.
 

יהלי 14

New member
מחירים מופקעים במסעדת לוצ'יאנה ירושלים

שלום רב
לפני מס' ימים העליתי פה את ההודעה הזו, אך כנראה עקב תקלה לא פורסמה.
לפני כשבוע , מוצאי ראש השנה ביקרנו במסעדת לוצ'יאנה במדרחוב ממילא ירושלים.
מסעדה שמציגה את עצמה כמטבח איטלקי . למנה ראשונה הזמנו סלט שאם אני לא טועה נקרא גם סלט איטלקי , למעט כמה חתיכות גבינה שנחו על עלי חסה ועגבניות לא מצאתי שם משהו שמתיימר להיות איטלקי , אבל עיזבו , זה לא הקטע , על סלט כזה גבו 67 ש"ח !!!!, נראה לכם הגיוני ? שזה בשקל פחות ממנת הפסטה שהזמנו כמנה העיקרית . אז תגידו..... למה לא בדקת את המחיר קודם ? אז אכן לא בדקנו, כי באנו לאכול ולהנות ולתומי לא חשבתי שזה מה שנידרש לשלם עבור הסלט . ברוב המסעדות מחירי הסלט גם היותר מושקעים לא מגיעים למחיר כזה.אבל 67 ש"ח קצת צרם לי, ולא שאתרושש מזה , אבל זה פשוט מכעיס ואפילו מקומם מחיר כזה,
מילא אם היה בו משהו מיוחד, ניחא , שווה את ההשקעה , אבל זה לא !!!
בקיצר, אז טוב שאנחנו תל אביבים ועדיין אפשר למצוא באזורנו מסעדות עם מחירים קצת יותר שפויים . ללוציאנה לא אחזור!
 
רוצה להודות לכם על מנוע החיפוש המוצלח

בני, כלתי ובם התינוק טיילו בשבוע שעבר בעמק המעיינות. החלטתי להפתיע אותם בארוחה מתנה. נכנסתי לפורום חיפשתי מסעדה קרובה והזמנתי להם מקום. בתם הארוחה חזרו אליי על מנת שאשלם. הם נהנו מהארוחה, מהמקום היפה ומהמלצר. כל הכבוד ליוזם מנוע החיפוש ןלביקורות שלכם. המלצר היה משוכנע שהמלצתי על המסעדה מתוך נסיון, תיקנתי אותו ואמרתי שהמלצתי על סמך הבקורות בפורום.
 

jno1

New member
קאב קם - מחירים?

היינו הערב בקאב קם. לא באנו יותר מידי רעבים - תכנון זמנים קלוקל - אבל התגעגענו לאוכל תאילנדי וזה נראה לנו רעיון טוב.

הזמנו ארבע מנות שהוגדרו מנות חלוקה (לא מהמנות הקטנות): סום טאם צמחוני (48₪), טום גאי נאם סיי - מרק צלול,לימוני עם כרעי עוף ופטריות (52₪), קא מורגל חזיר בבישול ארוך עם פאק צ'וי, עלי חרדל כבושים ואטריות(78₪) ובאמי גאי אוט': אטריות כרעי עוף פריכים מפורקים מהעצם ו"קייאו גאי" (84₪).
האוכל בגדול היה טעים. לא מאוד חריף, למעט המרק שהיה טעים במיוחד. החזיר היה מתקתק מידי לטעמי אבל בהחלט תאילנדי, האיטריות סבירות.

הבעיה העיקרית באוכל היתה הכמויות והמחיר - סלט הפאפאיה, למשל, שלא מכיל שום רכיב יקר במיוחד, עלה 48₪ ובתמורה קיבלנו קערית קטנה, בקוטר 12 ס"מ, רדודה, ובמרכזה כדור קטן של סלט. מנת האיטריות, שהייתה היחידה מבין המנות שאפשר לקרוא לה "עיקרית" (למרות שלא מהווה ארוחה ללא מנה ראשונה לפחות) עלתה 84₪ וכללה ערימה קטנה של איטריות, שני דאמפלינגים קטנטנים וחמודים ומספר (לא קטן במיוחד) של חתיכות עוף.
המרק, שהיה טעים מאוד, הגיע בסיר קטן (בערך 15סמ) שהיו בו שתי חתיכות עוף ולא השאירו מקום לנוזלים כמעט.

כמובן שתמחור של מסעדה הוא נושא פתוח ואי אפשר לטעון שהמחיר הוא יקר בלי להתייחס לכל התמונה, אבל נראה לי שלשבת בין רח' לינקולן (40 ס''מ מהכביש) ובין חפירות הרכבת הקלה, על המדרכה - בלי מאורר או מזגן, לא מצדיק מחירים של 50₪ לקצת פאפאיה. לפי כמות האורחים יש הרבה אנשים שלא חושבים כמוני - וזה כמובן בסדר - אבל אני לא חושב שקיבלתי תמורה הולמת לכספי. אחרי שיצאנו משם בדקתי בכל הביקורות המהללות שקראתי על המקום, וגיליתי להפתעתי שהמחירים המוזכרים בביקורות היו נמוכים בעשרות אחוזים (למשל, הסום טאם עלה 38₪ ולא 48₪ - 26% יותר, והסום טמים היקרים יותר 58₪ במקום 82₪ שזה 41% יותר ! , המרקים 13% יותר, מנות האיטריות עלו מ-72₪ ל-84₪ ומ-92₪ ל-108₪, רק דוגמאות. ואני די משוכנע שהכמויות לא השתנו לטובה).

אשמח לשמוע מה דעתכם, בעיקר אם אכלתם שם - האם אני טועה בגדול?
 
למעלה