החיפוש הייחודי של Gרר

החתולית

New member
מסיבת קיץ ירושלמית

מסעדת הפי פיש של מלון ממילא תשיק ביום שישי ה- 27/7 את ליין מסיבות שישי בצהריים החדש שיתקיים עד סוף אוגוסט.
בטראסה רחבת הידיים של המסעדה יתקיימו מסיבות שישי שיכללו, די.ג'יי, דוכני אוכל רחוב של השף קובי בכר, דוכני קוקטיילים, שייקים ועוד הפתעות.

בין מנות אוכל הרחוב: פיש אנד צ'יפס (28 ₪), עראייס (28 ₪) ועוד

בין הקוקטיילים והשייקים שיוצעו בדוכנים:
  • Basil gin - קוקטייל על בסיס ג'ין טנקירי מרטיני יבש מלפפון בזיליקום ליים וסודה 44 ₪,
  • Mamilla pain killer - קוקטייל רום כהה קוואנטרו סירופ שקדים מתובל הציפורן והל, אננס קוקוס ותפוזים 48 ₪,
  • קוקטייל בלנדר - שייקים על בסיס חלב או מיץ תפוזים לפי בחירה והרכבה אישית ממגוון פירות העונה (עם אופציה לתוספת אלכוהולית) 22-42 ₪.

את ליין מסיבות שישי ילווה די.ג'יי רם מזרחי שפינוזה.

מסעדת הפי פיש
שדרות ממילא 14, מול חנות זארה (כניסה גם ממלון ממילא)
להזמנות: 02-5482230



 

החתולית

New member
יקב חדש נולד - יקב נטע בכרמי יוסף

יקב נטע, נחנך השבוע בכרמי יוסף. היקב בבעלות איגי ויעל אלוני, והיינן הוא זורי ארקין.
יקב נטע נולד מתוך רצון של דור ההמשך שגדל וצמח ביקב כרמי יוסף, וצבר ניסיון עשיר בגידול גפנים ובייצור יין, ליצור יין צעיר, קליל וחופשי ממוסכמות, תוך שהם נשענים על הידע המקצועי והאהבה שספגו עוד בילדותם.
החזון הוא לפרוץ גבולות, ולייצר יינות מלאי אופי, קלים ונעימים לשתייה.

כאמור, אנשי היקב הם בנים למשפחה של ייננים וכורמים. בבלנדים של יקב נטע תהיה סינרגיה בין הזנים השונים.וההרכבים ייבחרו בהתאם ליחס בין הטעם לתוצרות הפרי, כפי שהאדמה מניבה באותו בציר. לשם כך אנשי היקב מאתרים חלקות מובחרות של זני ענבים המטופחים על ידי הכורמים הטובים ביותר.

פילוסופיית הייצור – התפיסה שהובילה להקמת יקב נטע, היא מצב הצריכה המשתנה והדינאמית, המבקשת לפגוש ולשתות יין בחיי היום יום. נטע הוא יקב ישראלי עכשווי, חדשני ויצירתי שייצר יינות איכות קלים, נגישים, ונעימים לשתייה, תוך התבוננות מעמיקה והקשבה לשינויים ולדינאמיקה בעולם היין החקלאי ולצרכני היין.

יקב נטע משיק עם הפתיחה שלו 2 יינות:
נטע לבן 2017 - בלנד של שרדונה 65% , סוביניון בלאן 35%. יין קליל ואלגנטי, פריך ורענן. האצילות האופיינית של השרדונה משתלבת היטב עם הרעננות הפרחונית של הסוביניון בלאן ליצירת יין מעודן, דק אך מלא נוכחות. מחיר 70 ₪

נטע אדום 2016 – בלנד של 50% מרלו, 20% סירה, 15% פטיט ורדו, 15% פטיט סירה. יין בעל מרקם חלק ורך, צבע אדום ארגמני מושך, מאופיין בססגוניות פירותית רעננה, עמוק ומלא רבדים. חינני ובעל הרמוניה נהדרת בין מרכיביו. יין אדום שבהחלט מתאים גם לחום יולי – אוגוסט. מחיר 80 ₪.

 

החתולית

New member
ט"ו באב ביקב ויתקין

ביקב ויתקין, החליטו לערוך בערב ט"ו באב, יום חמישי ה- 26/7, אירוע רומנטי, לא מסובך מדי, עם אוכל שמותאם ליינות היקב, ומוזיקה נעימה שתנוגן ע"י אחד הנגנים האהובים על בעלי היקב.
&nbsp
בתפריט:
- פלטת גבינות יעקוב'ס
- סביצ'ה בורי
- קרפצ'יו סלק
- מבחר ירקות אנטי פסטי
- סלט קינואה צבעוני
- פוקצ'ה עם מתבלים
&nbsp
קינוח:
- עוגת גבינה, פלטת פירות עם גאנש שוקולד
&nbsp
&nbsp
הרשמה בתשלום של 50 ש"ח לאדם, אשר יקוזזו מהחשבון בסוף הערב.
מספר המקומות מוגבל.
&nbsp
הרשמה ופרטים נוספים ביקב ויתקין: 09-8663505
&nbsp
יקב ויתקין - מרכז המבקרים
כפר ויתקין
&nbsp
 

לוטה2

New member
אכלנו בקפה נורדוי לפני שבועיים, ארבעה סועדים

וההתרשמות של כולנו הייתה זהה לזו של שגיא כהן - המנות היו קטנות באופן מגוחך. מבחינת הטעם היה בסדר ומטה, לא משהו מיוחד, אבל קשה לדעת כי יש רק שני ביסים וזהו. היינו מאוד מאוכזבים, בעיקר מכיוון שאנחנו אוהבים מאוד את "בר אה וין".
גם אני ראיתי המון ביקורות חיוביות על קפה נורדוי, והייתי ממש מופתעת שאף אחד מהמבקרים לא הרגיש כמונו. ואז הגיע שגיא כהן.
 
הארוחה שלי הכי טובה בסרביה

...היתה הרחק מבלגרד, באיזה חור על הר: ארוחת בוקר סרבית כפרית, שאחריה אפשר לחזור לישון מרוב כמויות, עם סבתא שמכינה את הריבה (המדהימה) בעצמה מתוצרי היער, אופה לחם ומכינה בעצמה גבינה, ממרח פלפלים טעים ומאפים עם סרפד שגדל במקום, ומתחת לחביתה יש ערימה של בשרים משלל סוגים. והכל בעלות מגוחכת - האוכל מחוץ לבלגרד אפילו יותר זול, וגם הטיול באזורים הכפריים/טבע היה לנו יותר כיף. שווה לשכור רכב ופשוט לעצור במקומות ולנסות את האוכל, בלי טריפאדווייזר ובלי המלצות.
 

dani666

New member
מסעדג בבת גלים

כ 60 שנה המסעדה קיימת בחיפה, ובכל התקופה הזו אני תושב חיפה (או חיפה רבתי) ומעולם לא יצא לי להיות בה למרות שידעתי על קיומה. בסופו של דבר נשברתי, הלכתי (ואפיו פעמיים) והופתעתי לטובה. היינו בשישי הקודם בצהריים ובשישי הזה בערב.

לטובה :
- הנוף מהחלונות לטיילת ולים ...
- יש מרווח ! לא מנסים להכניס מקסימום סועדים במינימום מקום. נדיר.
- שקט. *אין* (אני חוזר - אין) מוזיקת רקע ! לא רועשת ולא "שקטה". אפשר לשלב סעודה ושיחה (ולא משנה ש"אין משיחין בשעת הסעודה").
- בקבוק מים קרים (קרים ! לא הפטנט החדש יחסית של מי ברז פושרים) מונח על השולחן עוד לפני שמספיקים להתיישב.
- יש חנייה (אם כי לפעמים צריך להתרחק לקצה השני של החניון הגדול של חוף הרחצה).

ויש גם אוכל.

לדעתי התפריט לא השתנה ב 60 השנה האחרונות.
מנה עיקרית (דגים, מעט פירות ים, מעט בשר, משהו לילדים [אם אני זוכר נכון), סלטים הכלולים בעיקרית וממנה (אחת ! בווריה) אחרונה.

הסלטים (40 ש'ח לסועד שלא מזמין עיקרית) הם לא הצד החזק בארוחה אם כי לפחות סלט הירקות היה טרי וכשבקשנו תוספת הגיעה קערה גדולה. שאר הסלטים - בסדר כזה. עם הסלטים מגיעים חצאי פיתות בשום (?)/שומן חמות לאוהבים. אפשר לבקש ולקבל פיתות רגילות.

תכל'ס - באים לדגים ולפירות הים. מבחר הדגים משתנה ובאים על הגריל או בטיגון. פירות הים באים במבחר רטבים וחלקם גם בציפוי פירורי לחם גסים.
ניסינו:
2 מהדגים (סורי, לא זוכר אילו) שהוכנו היטב (אחד גריל אחד טוגן) ונאכלו בהנאה.
3 (היינו פעמיים ובשנייה יותר משניים) מנות של שרימפסים (גדולים למדי) וקלמרי. הקלמרי מטוגן השרימפסים מטוגנים ופעם אחת בציפוי פרורי לחם והקלמרי מטוגנים. אני נהניתי.
1 מנה של מולים. מספר לא גדול אך מספק של צדפות גדולות. מומחית המולים נהנתה.

בתוספת צ'יפס שחלקנו (סביר למקומותינו. נראה שנעשה במקום) וגולדסטאר יוצאים ב 100+- ש'ח לסועד (כל עוד לא לוקחים מהדגים היקרנים יותר).

מנת הבווריה גדולה ולא רעה, מספיקה לדעתי לשניים ורצוי לבקש לוותר על רוטב השוקולד (?).

בשישי בצהריים המסעדה היתה מלאה בוותיקי הארץ שמכירים אחד את השני עוד מתקופת הפלמ'ח לדעתי ואת תפריט המסעדה בעל פה.
בשישי בערב המסעדה היתה מלאה במשפחות על זאטוטיהן - רצוי להזמין מקום מראש.

אם צריך - ראינו שיש גם חדר לארוחת קבוצתיות של כ 20 איש.

השירות סביר עד טוב.

בקיצור - מסעדה שכונתית במובן הטוב של השכונה.

ואם נחזור להתחלת הכתוב ("לטובה"...) נגיע לקטע של -
לרעה -
לא מצאנו.

מאחל לה עוד חיים ארוכים.
 

erezavn

New member
היינו ביום ה' האחרון. היה טעים ואיכותי. אפילו יצאנו שבעים.

היינו 2 בחורים עם קיבולות אוכל לא רעות. הזמנו 5 מנות + 2 קינוחים + 2 כוסות יין. ויתרנו על לחם ועדיין יצאנו שבעים בהחלט. נכון שהמקום לא זול והמנות שאכלנו אכן לא גדולות אבל בהחלט לא דוגמיות. רחוק מאד מהתיאורים של שגיא כהן. ואגב - לא מכיר את עינב אזגורי. מעולם לא החלפתי איתו מילה ולא קיבלנו ולו שקל הנחה מהחשבון שעמד על 506 ש"ח לשני סועדים. בהחלט קיבלנו תמורה טובה לכסף.

אני לא יודע להסביר את ההבדלים בין גרסתו של שגיא כהן לשאר מבקרי האוכל ששיבחו והללו ולרוב מבקרי קבוצות האוכל בפייסבוק שאף הם כתבו דברים חיוביים על המקום. אולי זה באמת תלוי במנות הנבחרות.
 
אתם באמת מחפשים הגיון בביקורת של שגיא כהן?

להזכיר, זה אותו אחד שהצליח בשתי ביקורות שונות לשבח שייטל ולעלוב בו.
או אותו אחד שמשבח קניינות (!) - כאילו שמה שאני רוצה לקבל במסעדה אלו אוסף סלטים שנרכש בשוק הסמוך, אך קטל מסעדות שלא הביאו לו כף, או שהמלצרית לא אמרה לו שלום.
&nbsp
 

gastro101

New member
סוף שבוע ב בת ים


לאחר סוף שבוע משפחתי מוצלח , לפני שנה, בתל אביב . הזמנו מקום לסוף שבוע ארוך חמישי עד ראשון בקבוץ דפנה. ארוע משמח הפציע לחמישי אחר הצהרים .
עשינו חשבון שנסיעה ארוכה לצפון ליומייים, אינה כדאית . התחלתי לחפש מקום במרכז- עם ים ובריכה ביקשו . מוצאישבת תשעה באב- צריך מקום שאפשר יהיה לאכול בחוץ וכך נפל הפור , ובצדק, על בת ים. מלון ליאונרדו של רשת פטאל

התחלנו בארוחת בקר במסעדת סילו בחולון. לא הייתי הולכת לשם שוב כזוג , אבל למסגרת המשפחתית - היינו שבעה מבוגרים , בן שלש ושליש אנרגטי ואחותו בת שבעה חודשים- הגיעה חולה וחסרת תיאבון , התאוששה באויר הים

המחיר בסילו 85 שח למזנון + מנת ביצים+משקה אחד. לקח למנות החמות הרבה זמן לצאת , החביתה היתה טעימה מאד , פרנץ' טוסט יצא לאחר תחנונים
הטבעונית התאכזבה מאד מהשקשוקה הטבעונית , השאירה את המנה במחבת . שבעה ממגוון המתוקים , חלקם טבעוני ומאפים . בינתים הספיק הפעוט (חויב כחצי מחיר על ארוחתו , אבל אכל כמו גדול) לשוט באגם עם סבא . סך הכל היה נחמד והתאים במיקום ובמגוון האוכל

לארוחת ערב נסענו 2.5 קמ לפרנצ'סקה על הים , חוף ראשון . קבלנו שולחן עגול באזור חצי סגור, תחושת חדר פרטי שנעמה לנו .
קבלנו 3 פוקצ'ות מצוינות , אנטיפסטי ושום אפוי- ללא חיוב .
חלקנו 2 ראשונות- ארנצ'יני *2 וסלט פרנצ'סקה. הארנצ'יני היו מצוינים ברוטב עגבניות טוב . הסלט עשיר עם חסות גבינה כחולה אגוזים
עיקריות- פיצה טבעונית- מלוחה מדי , פיצה באפלו - בסדר גמור, פפרדלה פונגי - סטנדרטית, פנה גבינה כחולה- מחיר איל שני-79 שח - הגבינה הכחולה היו פרוסות קשיחות ולא מומסת בשמנת . אחת הבנות רצתה אמנון על חציל קלוי- המלצר אמר שאין ,הציע דניס על פירה חלבי- לא ציין את המחיר- 125 שח, היה לה טעים
לקחתי מנת שרימפס בחמאה ושום בגודל מנה ראשונה- 56שח- היו למיטב זכרוני כ 8 - בהחלט מספק עם הפוקאצ'ה , היה לי טעים

קינוחים- טירמיסו ועוגת גבינה עם פירות יער- מוצלחים , הספיקו שנים לכולנו- היינו שבעים

עם פפסי מקס, קנקן לימנדה , כוס יין במבצע- בלאו דה נואר- 28 שח ואספרסו כפול- 757 .לא כולל שרות
המלצרית, כשהיתה זמינה , היתה מאד נחמדה אבל נראה שהיו פחות מדי מלצריות . לנו זה פחות הפריע, אפשר היה לצאת לטייל קצת בחוץ , הבאנו ספרי קריאה וצבעים וכך הפעוט היה עסוק .
חלקנו חזר למלון בהליכה מהנה בטילת ראשון בת ים ונהנו מאד

שבת בצהרים , הביאו משלוח מג'פניקה או הסתפקו בגלידה אחרי ארוחת הבקר הנחמדה במלון

בשבת שבע בערב, התיצבנו לארוחה הודית אצל צ'נצ'ל . הכרתי אותו בארוחת EATWITH לפני מספר שנים. המשפחה שיבחה אותי שוב ושוב על ההברקה- ארוחה פרטית . אוכל צמחוני . אחד הסועדים טען שזו הארוחה הכי טובה שאכל בשנה האחרונה . תוך אכילה , מי שכבר היה בהודו העלה זכרונות . היה כייף
הבאנו איתנו בירה קרה- ג'ימס 8:8 ושפירא בהירה וגם סודה קרה
המחיר 130 שח למבוגר, חצי לילד .

כולם סיכמו שהיה מוצלח מאד, המלון (במיוחד הזוג שקבל חדר עם מרפסת בקומה 22) המיקום והארוחות
עכשו- צריכה למצוא מקום לשנה הבאה...המשפחה הצהירה שנסיעה ארוכה - בכביש הארץ- אינה רצויה...
 

lriemann

New member
הלכתם למקומות לא טובים במיוחד

יש לא מעט מקומות טובים יותר בעיר.
&nbsp
 

Maldini Girl

New member
הייתי לפני כחצי שנה בשבת בצהריים

הגענו מוקדם (12 ככה) והיה נעים ולא רועש. שירות אדיב. לא ישבנו על הבר כי אני אישית מתעבת לשבת על הבר אבל עשה רושם שהבר מרווח ונעים סה"כ
 

Nרב

New member
בר נחמד אבל בחלק ממנו יש שולחנות גבוהים שצמודים לבר

ויושבים בהם אחד מול השני ולא מול הבר. לא אוירה "ברית"
 

מ צ ד ה

New member
מסעדת החבית במצפה רמון

מסעדת החבית במצפה רמון.

עצירה משובבת נפש וחיך
בדרך מאילת.

הגענו ל"החבית" בעקבות המלצה של אפליציית "איזי".

המסעדה שוכנת בשכונת מגורים "יעלים" וכמה מפתיע (או שלא) ברחובות מצפה רמון, בעיקר בכיכרות המדושאות (אך לא רק), מסתובבים עדרי יעלים מקסימים ומשובבי עין.

מלבדנו היו עוד מס' משפחות שעצרו להפסקת אוכל בדרכן מאילת
.

מים קרים בבקבוק ויסקי בושמיל לשעבר הונחו בהגיענו.

הזמנו:

מנת שניצל + צ'יפס לילדים - הגיעה מנה ענקית, מפרפר חזה נדיב בגודלו, בטעם ומראה ביתי, שהשביע שני ילדים ועולל ועוד נשאר לנו לנשנש. גם הצ'יפס נראה כמוכן במקום. בנוסף לצ'יפס המנה מגיעה עם סלטון קצוץ.

המבורגר 300 ג' מנתח אנגוס - עוד מנה ענקית, בצלחת שימושית שמכילה כבר שקעים לרטבים. טעמתי ובעיניי ההמבורגר היה יבש ולי אישית לא היה טעים. אבל זה שהזמין טרף הכל בהנאה גלויה.

פרגית על הגריל בתוספת אורז (תוספת האורז עבור הקטן שחולה על אורז! אני ואורז פחות חברים
) 3 נתחי פרגית צלויה היטב, עם סלטון קצוץ טרי בצד (ניכסתי לעצמי את שני הסלטונים).

הקינוחים לא היו מספיק מעניינים.

השירותים היו נקיים.

+ קולה זירו - 200 שח'.

מקום מקסים, עם אווירה פאבית (קיר מעוטר בפקקי בירות, "וילון" שירותים עשוי מאות פקקי שעם), מואר ונעים.

המקום מוגדר כלא כשר אולם לא עובד בשישי ושבת (עובד מוצ"ש).

מומלץ אם אתם בדרך ל/מ או בסביבה.
 
מתנצל שלא נהנית בBISTROTTERS

אבל האמת לא כ"כ הופתעתי
בביקור האחרון שלנו שם לפני כ4 שבועות עם זוג חברים
הסתבר לי שהשף (שהיה אחד הבעלים המייסדים) עזב
וזה ניכר בתפריט ולצערי כנראה גם באיכות
 
קריית טבעון Butcher- בשרים מעושנים בכריך או בצלחת.

אמל"ק- היה טעים ונעים.
הגענו בערב, (סביב 21:00) לא רעבים בטירוף, בעקבות המלצות מהקולגות של האדריכל. הם לרוב מזמינים בצהריים טייק אווי של כריכים אבל לנו התחשק לקחת בצלחת ולוותר על הלחמנייה.
ההזמנה היא בדלפק. הם מעשנים בשר בקר, טלה ועופות (עוף, הודו וחזה אווז).
קיבלו אותנו בנעימות, הבחור שטיפל בנו הסביר את הקונספט, נתן לנו לטעום 2 סוגי בשר. הוא היה מאד שירותי ונחמד, הקפיד להזהיר מפני נתחים שומניים, אבל גם היה קצת "מכירתי" וניסה לשכנע אותנו לקחת מנות ראשונות או ללכת על "צלחת זוגית" (שעלותה, למיטב זכרוני, מתחילה מ180 ₪ ל600 גר בשר).
אנחנו בחרנו צלחת "אישית" עבור שנינו- 350 גר' בשר + תוספת, במקרה שלנו צ'יפס.
למיטב זכרוני העלות 110 ₪. בחרנו טלה (לבושתי, לא זכרתי לשאול איזה חלק זה היה) ובריסקט בקר, והבחור המליץ גם על אסאדו שבדיוק יוצא מהמעשנה, אז לקחנו גם.
ישבנו בחוץ, החום נשבר אז היה נעים. ויתרנו על בירה ושתינו מים מהברז שהגיעו קרים בבקבוק זכוכית עם כוסות פלסטיק חד"פ.
קיבלנו צלחות עץ מרובעות וסכו"מ שמתאים לחיתוך בשר (סכין סטייקים חדה לכל אחד). הצלחות הן גימיק חמוד, מרגיש קצת כמו לאכול על קרש חיתוך. מניחה שהאיסטניסים אולי יגעלו מהחריצים בצלחות, שאריות של חיתוך מלקוחות קודמים.
הבשר הגיע חתוך לסטריפים ולגושים בצלחת מתכת חמה, הצ'יפס היה מהזן הדק והפריך. כמות בשר לא גדולה מאד אבל הספיקה לנו בהחלט. הגיעה גם צלוחית של איולי ירקרק (כנראה בזיליקום) בשביל הצ'יפס וצ'ימיצ'ורי ביתי עבור הבשר. חבל שהם היו באותה הצלוחית – האיולי היה נחמד מאד אבל הצ'ימיצ'ורי לא היה טעים ובשלב מסוים הם התערבבו וזה הרס את האיולי.
הבשרים עצמם- היו טעימים מאד ושומניים. אנחנו מאד אוהבים בשר שומני אז התענגנו על כל ביס. אם לדרג- אז במקום השלישי מבחינת טעם היה האסאדו, בשני הבריסקט ובמקום הראשון היה הטלה שהיה ממש ממש ממש טעים (ושומני).
לא בדקנו אופציה של קינוח כי שבענו ורצינו להישאר עם הטעם של הטלה הטעים בפה.
סה"כ חוויה נעימה וטעימה, מקום חמוד מאד, מניחה שנחזור.
 
למעלה