פוקצה גן הצפון - יקר ולא מדהים

Noeett

New member
פוקצה גן הצפון - יקר ולא מדהים

חוזרת לדווח למרות שאף אחד פה לא הצליח לתת המלצה על מסעדה כלשהי בצפון...... שישי בשעה 2 בצהריים, היינו בהרכב מלא של 2 מבוגרים ו 3 ילדים רעבים. חמוד אחד עם צליאק מה שמקשה מאד לאכול בחוץ ואכן נדירות הפעמים שזה קורה. בשישי יש עסקיות של מנה ראשונה במחיר העיקרית. הזמנו: לראשונות: סלט ירקות ברוטב בזיליקום, בריסקט על קרם סלק ועוד משהו שאינני זוכרת או שלא הגיע...ופוקאצה. מה שהיה באמת טעים היתה הפוקאצה השאר בסדר כזה. עיקריות: פיצה לילד היומולדת, פסטה ברוטב עגבניות לקטנה, פורל על ריזוטו ארטישוק ודניס על אותו הריזוטו לשנינו ולקטון עם הצליאק. הדגים היו 2 פילטים עשויים לא רע אם כי היו יכולים להיות עם עוד טיפה מלח ופלפל. הריזוטו לא היה מבושל עד הסוף, עמוס בשמנת סתמית עם חתיכות ארטישוק שלא הוסיפו דבר וחבל. הפיצה היתה מהזן הלא מדהים אבל נטרפה כולה. הפסטה היתה לא טובה. רוטב עגבניות מהזן הנחות שהבן שלי יכול להכין. הקטנה אכלה בשמחה אבל באמת שאין סיבה להגיש רוטב כזה במקום שמכבד את עצמו. 3 פעמים קינוח מוקטן שהיה כדורון גלידה עם םצםוצי אורז מצופים שוקולד, די חובבני ממש שאפילו הילדים שלו ממש התלהבו ממנו. שאלנו אם אפשר לשים נר לילד היומולדת נעננו השלילה.......למה?? התבאסנו. 2 כוסות קברנה של יקב מקומי שאינני זוכרת את שמו היו טובות. כל הכיף הזה עלה 420 שח לפני. היה לנו נחמד כיון שזה ארוע נדיר במחוזותינו והקטנים אשכרה ישבו ואכלו, אבל בסיכומו של עניין מדובר במסעדה עם אוכל בסדר והרבה טקס בישבן ומחירים בהתאם.
 

החתולית

New member
על הדיווח והעיקר שהיה לכם נחמד

האורז בריזוטו היה אל-דנטה או ממש לא מבושל?
&nbsp
הרטבים הנחותים הללו שחושבים שילדים אוהבים, די מרגיזים. יש מסעדות שמגישות לילדים רוטב עגבניות אמיתי רגיל, בעוד אחרות מגישות רוטב כמו שאת מתארת. חבל.
&nbsp
לגבי הנר - יכול להיות שהם פשוט לא מחזיקים נרות או זיקוקים, או שנגמרו להם. אפילו במסעדות שף, מחזיקים זיקוקים לצורך מנות יום הולדת.
&nbsp
&nbsp
 

Noeett

New member
לא אל דנטה...פשוט לא מבושל מספיק

הרגשה של גריסת חצץ בשיניים...אמנם חצץ רך יחסית :) אבל זה לא אמור להיות ככה.
 
למעלה