צ'מעו סיפור על חזירות לשמה

trilliane

Well-known member
מנהל
במקרים כאלה לגיטימי בעיניי שהמסעדה תגבה דמי ביטול

אם ההזמנה היא למועד מבוקש שבו המסעדה צפויה להיות מלאה / שולחן גדול / לקוח לא מוכר, כן. באופן קבוע אולי לא, בעיקר אם מדובר בהזמנות קטנות של 2–4 אנשים ולמועדים לא בעייתיים כך שגם ככה יהיו לקוחות מזדמנים שלא הזמינו וישמחו לקבל את השולחן. אגב, אם המסעדה מלאה גם לגיטימי בעיניי שלא יחכו הרבה ללקוח אם הוא מאחר, או יתקשרו אליו לוודא שמגיע (ואם לא מאשר שהוא בדרך או לא עונה, השולחן יימסר).
 

amirline

New member
שהמסעדה תעשה רשימה שחורה לפי מספר טלפון של חצופים כאלה

פעם הבאה כשיזמין שיגידו שלא מכבדים הזמנה שלו אלא אם ייתן אשראי
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עצם העובדה שהתקשרת לבטל היא כבר לא מובנת מאליה, מתברר...

 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא לעניין, אבל גם לא מישהו שהייתי מכניסה ל"רשימה שחורה"

הזמנה לארבע מסעדות במקביל זה קצת מוגזם, אבל אני כן מבינה אדם שמזמין גם גיבוי (וידוע שיש גם מקרים הפוכים, שמגיעים למסעדה ומגלים שמשום מה ההזמנה "התאדתה"). לזכותו יש לציין שהוא לא הבריז סתם אלא הציע להעביר לאחרים את ההזמנות, וגם לא בשנייה האחרונה אלא בבוקר, כלומר זמן מספק למצוא לקוחות אחרים שייהנו מהשולחן (ואם אין קופצים, לבטל). עוד יש לזכור שמדובר בהזמנה לזוג, כלומר לא שולחן גדול, לא שולחן שקשה לאייש, ולא משהו שמשנה מהותית את היערכות המסעדה לאחד הערבים העמוסים בשנה.
&nbsp
בהקשר דומה, היה מקרה שהזמנו לינה לחו"ל עם גיבוי כי לא ידענו עד הרגע האחרון לאן בדיוק נגיע וכמה נהיה, וגם לא מצאנו מקום אידאלי אלא כל אופציה הייתה פשרה אחרת... (ולכן המשכנו לחפש ולבדוק אפשרויות). מקום אחד ביטלנו ברגע שהבנו שאין סיכוי שנגיע אליו, מקום אחר יומיים-שלושה מראש, ומכיוון שזה היה בזמן ובמקום שכולם הזמינו זמן רב מראש ואפילו שלא חיכינו לרגע האחרון היה קשה מאוד להשיג חדר, אין ספק שהחדר נחטף זמן קצר לאחר שביטלנו (ואולי אפילו במחיר גבוה יותר). אחד החדרים שהזמנו פשוט "התאדה" ולא היה עם מי לדבר (וביטלנו דרך האתר ברגע שהבנו שזו משענת קנה רצוץ), ולכן טוב שהיה לנו גיבוי כי לו שמנו את כל הביצים בסל אחד היינו נתקעים, וזה באמת היה מצב קריטי.
 

ipv6

Member
חבר'ה, שוק חופשי

שבעלי המסעדות יתחילו לבקש אשראי ולחייב אדם שלא כיבד את ההזמנה שלו, מהצד השני זה עלול לגרום לזה שלקוחות מסוימים יעדיפו לוותר על מסעדה שדורשת אשראי לשם הזמנה ובסוף השוק יתייצב על מה שהרב רוצים..

הם מוזמנים להכין רשימה שחורה של אנשים שמזמינים ולא באים אבל אני טוען שזה לא יחזיק מים ויהיו מסעדות שבסופו "ידפקו" את כולם ויכבדו את הבן אדם הזה..קרטל זה משהו שלא קל להחזיק
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ובפועל הוא גם תמיד יכול להזמין ע"ש אדם אחר או בשם בדוי

 
אתה יודע שזה לא קונספט שהמציאו כאן ועכשיו?

מרמת מחירים מסויימת זה מקובל במקומות שונים בעולם.
&nbsp
 

החתולית

New member
נכון, בעולם זה מקובל

במיוחד בתאריכים מיוחדים כמו ולנטיינז או במסעדות שפתוחות בחג המולד.
 
למעלה