אז מה אכלתם בסוף השבוע?

inבאלי

New member
סוסו אנד סאנס - קמצנות וחובבנות לשמה

לפני סרט בסינמטק במסגרת האירועים לציון יום השואה הבינלאומי, קפצנו לאכול בסוסו אנד סאנס בחשמונאים.

ההתנהלות של המקום מזכירה דוכן חובבני ולא רשת מקצועית שף מתיימר.

את ההזמנה לקח מאיתנו מישהו שההתנהגות שלו נעה בין אדישות לבין ישנוניות(באופן שהזכיר לדוק שיעורים על סמים נרקוטיים) כולל התעלמות משאלות בסיסיות - מה זה למשל, רוטב סוסו...הדוק שאל אותו שלוש פעמים והוא ענה תשובות לא קשורות. זה היה משעשע והזוי בו זמנית.

הזמנו שני המבורגרים כפולים, צ'יפס בטטה וטבעות בצל.
הצ'יפס היה בסדר, אין תלונות.
טבעות הבצל היו צריכות להישאר בשמן עוד דקה שתיים כדי לצאת פריכות יותר אבל בסך הכל היו טעימות.

ההמבורגרים הכפולים הוזמנו עם תוספת בצל מקורמל בעלות של 8ש"ח והסתבר שמדובר בנטו כף של בצל מקורמל. קמצנות לשמה. מעולם לא ראיתי שכך מתקמצנים על תוספת להמבורגר וההרגשה היא שמנסים פשוט לדפוק את הלקוח כדי להרויח עוד כמה שקלים.
ההמבורגרים הונחו בתוך קופסאות נפתחות. כשהם הגיעו אלינו כל מיצי הבשר נזלו לחלק התחתון של הקופסא מה שהפך את חלקה התחתון של הלחמניה לעיסת בצק ספוגת נוזלים ודוחה בעיני. אי אפשר היה לאכול אותה.
הישנוני שלקח מאיתנו את ההזמנה דקלם באזנינו פעמיים שמידת העשייה היא אחידה - בין מדיום למדיום וול. בפועל אחד משני ההמבורגרים שלי הגיע רייר. הבשר היה חי לגמרי בפנים. לי זה לא מפריע, אבל אם כבר מצהירים על מידת עשייה, לפחות תעמדו בה. ההמבורגרים עצמם היו טעימים.

עם שני ספרייט זירו שילמנו מאה שישים ומשהו ש"ח לארוחה.

לא יודעת אם נשוב בקרוב כי הדברים הקטנים מבאסים ויש אופציות אחרות רבות באזור.
 

החתולית

New member
דברים קטנים?

המבורגר רייר, לחמניה ספוגן נוזלים ושירות ישנוני, אינם דברים קטנים בעיני.
&nbsp
&nbsp
 
עומר מילר הוא בדיוק זה

שף מתיימר. סוסו זה מקום נוראי. שולחן הייתה מסעדה נוראית בסוף ימיה. המסעדה על החוף נשמעת כל כך נורא שאין סיכוי שאנסה.
&nbsp
יש באמת כל כך הרבה אוכל טוב בארץ (וזה משהו שמגלים יותר כשמתרחקים מכאן לתקופה ארוכה) ועומר מילר מייצג בעיני בדיוק את ההפך מכל הדברים שעושים את האוכל בארץ טוב.
&nbsp
יש לי עדיין צרבת מכדורי פירה ברוטב גבינה שאכלתי בסוסו ועברו 8 חודשים מאז.
 

Gרר

New member
ודוקא חדר אוכל היתה מאד חביבה בזמנו

לא התעלות קולינארית אבל בהחלט מסעדה נחמדה.
משהו השתבש בדרך.
 
לי הספיקה פעם אחת בדוכן ברוטשילד

ה-VFM לא משהו, השירות היה לוקה בחסר (קיבלנו את המנות לא חמות מספיק - זה דוכן, זה אמור להיות מיידי מהאש ליד של הלקוח), קמצנות בכמויות, הם מוכרים חיקויי בייקון (וזה לא תמיד מצוין בפני הלקוח) מה שבעיניי מעמיד בספק את רמת המוצרים הכללית, והטעם בסדר . שום דבר שהיה שווה את התור או הכסף כשיש אלטרנטיבות טובות יותר.
 

oreldi

New member
עומר מילר זה המשה שגב החדש

שני עאלק שפים גאונים ביח"צ ובלתי מספיק באוכל. שני שרלטנים קטנים ואומללים
 

erezavn

New member
עומר מילר הוא לא שף. נדמה לי שהוא כבר מבין את זה בעצמו...

ולכן הוא פותח מקומות של ג'אנק פוד.
בארץ מספיק שתהיה סלב, תצטלם יפה לטלוויזיה ותעלה תמונות של אוכל מושחת לאינסטגרם. זה בליווי של הררי יחסי ציבור (בעידוד מדורי האוכל בתקשורת שהם היום בעיקר על תקן מדורי יח"צ ורכילות) יבטיח שהמסעדות/דוכני אוכל שלך יהיו מפוצצים, בלי קשר לאיכותם.
בינינו, זה גם מה שהעם רוצה... גם ככה לרוב הסועדים בחוץ בארצנו אין באמת הבנה באוכל או חך מתוחכם. רובם לא יבדילו בין המבורגר וול דאן מבשר איכותי להמבורגר יבש ובינוני. זה מה יש.
 

amirline

New member
לדעתי גם גודל הקציצה די קמצני... נראה שהשתן עלה לראש מהר מדי

כשהיה רק הדוכן ברוטשילד הבנתי שמדובר בבאז ובסוג של אפקט העדר אבל עכשיו כשנפתחו עוד 2 סניפים גדולים במקומות מרכזיים כל כך אין לי ספק שאם לא יגיע שיפור בגודל/שירות/איכות אז הפרוייקט המקרי הזה של מילר יקרוס...
 

החתולית

New member
ג'ירף קניון דרורים

את סוף השבוע האחרון העברתי במיטה, משתעלת וחולה.
&nbsp
אבל שכחתי לכתוב על הארוחה שלנו בג'ירף בשישי שלפניו, אז הנה דיווח.
&nbsp
ישבנו על הבר, והשירות בכלל היה נעים ומלא תשומת לב. הברמנית עבדה די קשה כדי למצוא לבחור יין שימצא חן בעיניו. היא היתה סבלנית, חייכנית וידענית.
&nbsp
חלקנו את המנות הראשונות, ומגיע לברמנית "שאפו" על עריכת הכלים לקראתן. הזמנו מרק, לכן קיבלנו 2 קעריות קטנות ומצקת לחלוקתו. בנוסף קיבלנו צלחות שטוחות לחלוקת המנה הראשונה הנוספת שהזמנו. תשומת לב, כבר אמרתי?
&nbsp
מרק חורף סיני (42) - מרק על בסיס ציר בקר, עם נתחי בקר בבישול ארוך, כיסוני וון טון במילוי עוף, אטריות סומן, וירקות. בתפריט מצויין שהמרק מעט חריף, וכשציינתי שאני נמנעת מצ'יליז למיניהם, הוסבר לי שהחריפות נובעת מהג'ינג'ר (שבעיני אינו חריף כלל).
מרק משובח! שילוב טעמים מצויין, פרוסות גדולות של ג'ינג'ר ולמון גראס שהעניקו למרק טעם עמוק, וכמות יפה של בקר וכיסונים.
&nbsp
פטריית פורטובלו (44) - פטריית פורטובלו ממולאת במחית פטריות וכרישה ברוטב מירין מתוק. מנה שלא אכלתי בעבר, והחלטתי לנסות. בהחלט מנה חביבה, טעימה ועשויה היטב, אבל לא מצאתי בה טעמים אסייתיים כלשהם.
&nbsp
הוא הזמין לעיקרית את המנה הקיסרית החדשה (59). מנה ותיקה שאכל כבר פעמים רבות, והוא מאד אוהב. היא חריפה, לכן לא חלקתי אותה איתו.
&nbsp
אני הזמנתי את הביף רייס נודלס (59) - אטריות אורז רחבות עם פרוסות סינטה בקר, ברוקולי ובצלצלי שאלוט. גם זו מנה ותיקה ומוכרת שאכלתי פעמים רבות. היא לא חריפה, אבל גם לא מאד מעניינת. בג'ירף, כמו בג'ירף, ההכנה מושלמת והמנות גדולות. לא היה שום סיכוי שאסיים את המנה שלי, וחלק גדול ממנה נארז ונלקח הביתה.
&nbsp
אני שתיתי כוס סוביניון בלאן ניו זילנדי רענן (31) והוא בחר בסופו של דבר בבלנד האדום של מונטפיורי (32).
&nbsp
אחרי כמה נפילות בשירות הטייק אווי של הסניף הזה, הגענו למסקנה שמוטב לשבת שם, על הבר.
&nbsp
 

מיכאל ג

New member
גם אני בדיוק הייתי שם שבוע שעבר בשישי

ולא חשבתי לכתוב על זה כי ג'ירף זה לא בדיוק משהו שמצריך ביקורת, אבל לגבי השירות, באמת שיש מה לדבר. בשישי בערב המסעדה היתה מלאה עד אפס מקום, וציפיתי לחכות הרבה למנות, אבל קרה בדיוק ההפך: השירות היה קשוב ויותר מנעים - הוא היה כיפי. המנות הגיעו מהר, כל בקשה שלנו - עוד מים, רוטב כזה או אחר - גם הגיעו מיד. כל הכבוד. בעיקר למלצרית שלנו שהיתה משעשעת ביותר.
את מרק החורף פחות אהבתי, משהו בציר עצמו היה חלש לטעמי מבחינת עומק הטעמים, אבל אכן כמות הכיסונים היתה נדיבה מאוד.
 

החתולית

New member
השירות שם מאד לא יציב

בפעם הקודמת היתה ברמנית מקצועית ושירותית. הברמן ששירת אותנו הפעם, היה פחות מקצועי.
&nbsp
אני דווקא מצאתי שהציר מאד עמוק, ומלא טעם. יש בו כמויות מטורפות של ג'ינג'ר ולמון גראס.
 
למעלה