טאבולה הרצליה - עדיין שומרים על הרמה

שרוצקי

New member
טאבולה הרצליה - עדיין שומרים על הרמה

הייתי אתמול בארוחת ערב עם גיסתי.
גילוי נאות - גיסתי היא מבקרת מסעדות מטעם אחד מאתרי האינטרנט והיינו אורחות המסעדה.
בתור הרצליינית במקור, אני זוכרת את המסעדה עוד מילדותי, היינו הולכים הרבה ותמיד נהנים. שמעתי שבשנים האחרונות הרמה ירדה מאוד ושמחתי לגלות שזה לא נכון

מנהל המסעדה קיבל אותנו בסבר פנים יפות, הגיש לנו תפריט והסביר לנו קצת על המקום שחוגג 25 שנות קיום. המקום עצמו נעים לישיבה, מוזיקה קלה בווליום נורמלי ברקע ואתמול בשעה 21:00 היו אנשים במסעדה, אך לא היה צפוף ומעיק.
למנה ראשונה הזמנו קרפצ'יו בקר (ללא בלסמי כי אני לא אוהבת) וקוביות פולנטה מטוגנות (איולי בצד). קיבלנו את שתי המנות במהרה, בתוספת פוקצ'ה לוהטת.
בנוסף קיבלנו לטעימה - מנת חציל מלנזה שלא אכלתי כי אני לא חובבת חצילים, מנת פטריות מוקפצות (טבעוני!) שהייתה חביבה אבל היה יותר מדי יין בתבשיל לטעמי ומנת אנטיפסטי שגיסתי מאוד אהבה ואני לא טעמתי בגלל הבלסמי.
הפולנטה והקרפצ'יו היו מעולים - הקרפצ'יו מבשר טוב שעבר טיפול מינימלי כמו שצריך, עם גירודי פרמזן נדיבים מעל. קוביות הפולנטה היו גבינתיות כמו שצריך, זרועות בפטריות שהוסיפו טעם ומרקם ועברו טיגון קצר שציפוי קריספי. ממש נהנינו!
לעיקריות - שרימפס בלימון, חמאה ויין שהיה טוב ומנה מהספיישלים של פפרדלה עם קוביות אנטריקוט, פטריות ובזיליקום ברוטב קצ'יטורה - מנה מאוד כבדה, אבל נהדרת! הפסטה אל-דנטה והרוטב מתובל היטב עם טעם בשרי עמוק, המון פטריות וחתיכות בשר שהיה עדיין עסיסי. מאוד נהנינו אבל לא הצלחנו לסיים את המנות כי היינו מפוצצות מהראשונות.
במהלך כל הערב שירתה אותנו מלצרית מאוד נעימה וחביבה. שהייתה מקסימה ולא מעיקה.
לקינוח - פאי פיצוחים (מנה טבעונית!) עם כדור סורבה קוקוס בצד. מנה מצוינת, מלאה אגוזים שלמים ולא גרוסים, קרמל חם והמון אושר בלב

לסיכום - לגמרי מקום שאחזור אליו שוב! שמחתי לשמוע שהמוסד ההרצלייני הזה שומר על הרמה הגבוהה ומתקדם עם התקופה (יש מנות ללא גלוטן ולא מעט מנות טבעוניות בתפריט).
ממליצה בכיף, כי כשמגיע אז מגיע!
 
לא היה שום שלב ב-25 השנה האחרונות שהייתה להם רמה

אז הם בהחלט שומרים עליה.
&nbsp
מסעדה מהז'אנר האמריקאי שלצערי עכשיו כשאני גר כאן אני מבין כמה זה נוראי. תפריט של 500 מנות, כולן בינוניות ומטה.
&nbsp
וגיסתך אינה מבקרת מסעדות, היא משווקת מסעדות בתשלום.
 

שרוצקי

New member
איזו תגובה מקסימה ונעימה


נולדתי וגדלתי בהרצליה. בתור ילדה ובשנות ההתבגרות טאבולה נחשבה מסעדה טובה, עם אוכל טעים ואווירה נעימה, אבל אולי זה היה רק לפשוטי העם ולא לבני המלוכה שסובלים בה. הייתי שם אתמול לראשונה אחרי לא מעט שנים שלא ביקרתי בה ושמחתי לראות (ולטעום) שעדיין נעים וטעים שם...
גיסתי היא לחלוטין מבקרת מסעדות
הצטרפתי אליה כאורחת שלה ומאוד נהניתי מהאוכל ולכן כתבתי!
מי שחושב אחרת, זכותו המלאה להגיב אבל יש דרך לעשות את זה בצורה נעימה
יום טוב
 
מבקרת מסעדות אינה אורחת של המסעדה

גם אני גדלתי בהרצליה וטאבולה מעולם לא נחשבה למסעדה טובה.
&nbsp
היא תמיד הייתה יקרה להפליא בנוסף, אז טיעון 'בני המלוכה' לא בדיוק מוצלח במיוחד. החלק הזה כמובן פחות משנה כשאתה אוכל בחינם עם מנהל המסעדה.
&nbsp
&nbsp
 

Geralt of Rivia

New member
אכלתי שם לפני מספר שנים את אחת הארוחות הגרועות שאני זוכר

שילוב מפסיד בין חומרי גלם נחותים במיוחד, בישול חובבני על גבול המזלזל ואווירה רועשת ולא נעימה.
מאז התפלאתי איך המקום מקבל מדי פעם ביקורות חיוביות (גם אנחנו הגענו אליו בהמלצת אחותי וגיסי). יתכן שהייתי שם ביום רע במיוחד, אבל החוויה לא הותירה שום רצון לתת צ'אנס שני.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לי זכורה מסעדה איטלקית ולא אמריקנית כלל, ולא 500 מנות אלא

תפריט סביר לחלוטין שרובו מנות פסטה (+ סלטים, בשר, דגים בקטנה, סביר לחלוטין למסעדה איטלקית). מתוך סקרנות בדקתי עכשיו את התפריט, ממש לא אמריקני וממש לא 500 מנות, נראה לי סביר לחלוטין:
http://www.tavola.co.il/menu/menurest
 
'אמריקני' במהות

תפריט גדול, מנות ענקיות, חומרי גלם נחותים, בישול בינוני, פניה למכנה משותף נמוך (בעיקר זכורות לי מנות מתוקות מאוד, שמנות מאוד, מלוחות מאוד).

כמובן כשהייתי ילד זה לא הפריע לי במיוחד. אכלתי אצבעות מוצרלה מטוגנות עם רוטב עגבניות מתוק מקופסא.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו ממש לא הייתה החוויה או התחושה שלי, לא שם ולא בארה"ב

התפריט אומנם לא מצומצם (בסגנון צרפתי) אבל גם לא היה גדול (גם כיום הוא לא). המנות היו מכובדות בגודלן, לא "ענקיות" באופן יוצא דופן. את הפסטה הכינו במקום, טרייה, כך שלא היה מדובר בחומרי גלם נחותים. לגבי תיבול קיצוני, לא זכורה לי שום בעיה כזאת (ולא אכלתי שם בילדות).
 
שמח שנהנתם

זה תמיד הכי חשוב.
&nbsp
פסטה טרייה, אגב, היא ממש לא הגדרה לאיכות חומר גלם. המשוואה של ׳הפסטה נעשית במקום, טרייה, כך שלא היה מדובר בחומרי גלם נחותים׳ היא לא נכונה בהכרח.
&nbsp
יש מקומות כמו פסטה בסטה שבנו מיני אימפריה על ההנחה המאוד שגויה הזו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לפני עשרים שנה לא היה נפוץ למצוא מסעדות עם פסטה טרייה

בישראל, לפחות מהניסיון שלי דאז. "טבאולה" הייתה המסעדה הראשונה שהכרתי שהגישה פסטה טרייה, ולא הבחנתי בשימוש ב"חומרי גלם נחותים" (אבל גם לא ביקתי במטבח שלהם, רק אכלתי). אם תיתן דוגמאות או לפחות תסביר ע"ס מה אתה טוען זאת, אפשר יהיה להתייחס.
&nbsp
את "פסטה בסטה" אני לא מכירה כלל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכלתי בה בעבר לפני כ-20 שנה ומאז פה ושם (מזמן) ויצאנו מרוצים

זו אף פעם לא הייתה מסעדת יוקרה (אף שהמחירים לא היו זולים) אבל זכורה לי לטובה, בגדול. מכיוון שאני כבר לא גרה בגוש דן, לא יוצא לי כמעט להגיע להרצלייה (וגם אין שם חניה) ואין לי מה לחפש שם... והמשפחה עברה לאכול רק במסעדות כשרות...

&nbsp
שמחתי לקרוא שנהניתן.
 

Gargeran

New member
גם אני מצטרף לאלו שחושבים שהמסעדה הזו על הפנים

בייחוד מבחינת חומרי גלם, אבל היא גם מאוד מיושנת והאוכל כל כך לא עושה כבוד למטבח האיטלקי.
מסכים עם מי שטען שהם באמת שומרים על הרמה הנמוכה שלהם, כל פעם שנגררתי לשם בעשור האחרון, בעקבות אירועים של חברים, סבלתי כמעט מכל רגע.
 
למעלה