עוד כמה קצרים

oreldi

New member
המבורגר גראז'- רמת החייל. מזעזע!

פגישה עם חבר, התלבטות קצרה איפה לאכול. הליאו בלומס הסמוך היה מלא, שמנו פעמינו לגראז שנמצא ליד, איפה שהיה בעבר קופי בין.
התפריט מתמקד בהמבורגר, ניתן לקחת המבורגר רגיל או "עסקית" ב69 שקל להמבורגר+תוספת ובירה. הלכנו על העסקית.
אני לקחתי המבורגר חריף, אסקובר הם קוראים לו. בצד הום פרייז. המלצרית אמרה שהוא מעט חריף, בדיעבד הגיע המבורגר ששרף את הפה. לקחתי ביס שניים והנחתי. המלצרית החביבה, בתושייתה, זיהתה זאת והתעקשה שאחליף למרות שלא ביקשתי. אחרי דיון קצר החלפתי להמבורגר רגיל (סופרנו) מילה טובה מגיעה לשירות. הלוואי שאותו דבר יכולתי להגיד על האוכל.
ההמבורגר שהגיע היה יבש, נטול טעם, נטול ריח, בעל טעמים תעשייתיים מובהקים. רמת הבשר היתה כל כך ירודה שאין לי בכלל ספק שמדובר בבשר הכי ירוד שניתן למצוא. לסבר את האוזן, הבשר (הטרי) שאני קונה בשופרסל הביתה לפעמים נמצא בכמה רמות מעל.
ההם פרייז לא ניחם- הוא הגיע בחלקו מבושל בחלקו לא מבושל, שוחה בתוך אמבטיה של צי'לי תעשייתי זול.
גראז' זה מקום ללא זכות קיום. חומרי גלם מזעזעים+טבחים עצלנים שלא יודעים אלף בית בבישול בסיסי. החביבות של המלצרית זה ממש לא מספיק
 

oreldi

New member
עכשיו נזכרתי את מה הזוועתון הזה מזכיר לי

המבורגר "גורמה" 26. הזוועתון מרחוב מקווה ישראל בת"א שגם לא מתבייש למכור זבל במחירי שחיטה.
 

Gרר

New member
המקום הזה מעולה…

לכל מי שיש לו נטיות התאבדות


הזכרתי פעם את הגראז אבל לא כדיווח מלא ולכן לא יכלתי להעלות למנוע החיפוש וחבל, אולי היה מציל אותך.

בהמבורגר שאני אכלתי היתה תחרות קשה מה יותר מוזר. הצבע או הטעם. הצבע היה חום אדמה עם גוון מאד מוזר שלא נתקלתי בו אף פעם בעבר. אם היו אומרים לי שהוא הוכן על ידי חייזרים מכוכב אחר הייתי מאמין. כתבת שאצלך לא היה טעם ולא ריח. אצלי היה טעם. טעם לוואי מוזר ולא נעים. כל הארוחה הייתי בטוח שמישהו החליט לעבוד עלי ולתת לי המבורגר טבעוני כדי להוכיח שלא ארגיש בהבדל. אז צר לי הניסוי נכשל.

כבר נתקלתי במקומות שמגישים המבורגר יבש. המבורגר בלי טעם. המבורגר עם תיבול גרוע. המבורגר סתמי אני מאד אוהב המבורגרים אז אכלתי הרבה קציצות בחיים ונתקלתי בכל סוגי הפיספוסים. במשהו כמו שקיבלתי בגראז מעולם לא נתקלתי.

בעבודה אצלנו זה המקום היחיד שזוכה לקןנצנזוס מוחלט. אין אצלנו אחד שידוע לי שחזר לשם לפעם נוספת וזה ממש נדיר כי אצלנו כל אחד עם השגעונות שלו ואין מקום ברמת החייל שיש לנו עליו הסכמה של שישים איש.

ומה שמדהים אותי בכל הסיפור הזה הוא שאין צהרים שהמקום לא מפוצץ. אני עובר שם כמעט כל יום ולא מצליח להבין איך המקום שוקק חיים. לא שורד, עמוס. אני יודע שעל טעם ועל ריח אין מה להתווכח אבל זה בעיניי beyond taste. כבר התחלתי לחשוב אולי הם שינו. שיפרו. אבל הדיווח שלך מחזיר את הגלגל לנקודת ההתחלה.

חבל כי סך הכל זה מקום כייפי עם שירות מאד ידידותי. אבל אם הטעם לא טעם… זה לא ממש עוזר.

אם פעם נוספת תיקלע לרמת החייל בלי אופציה נסה את רק היום בשוק צפון. לא כל מנה שלהם היא צליפה אבל הכיוון שם מאד חיובי. וכמובן אם לא מחפשים מקום פורמאלי ורעש ובלאגן לא מהווים בעיה אז תמיד יש את המזנון.
 

Gרר

New member
אה וכמובן

יש גם את גוצ'ה. לא זול, אבל עושים עבודה טובה.
 

oreldi

New member
לא סתם כתבתי בצורה שכתבתי

גם אני נתקלתי בכל סוג של המבורגר שקיים. אבל בדרך כלל גם המבורגר לא טוב/יבש/סתמי/נטול טעם, אני כן אוכל. אפילו מקדונדלס אם אני רעב, אין לי בעיה לסיים. אבל ההמבורגר הזה היה מבחינתי קו אדום, כמו שאמרת גם אני הרגשתי בטעם לוואי, זה היה, לא נעים להגיד, פשוט מגעיל (ולא אומרים מגעיל על אוכל...)
אם זו הרמה הקבועה שם-אז אני מקווה שיסגר. אין לו זכות קיום.
לגבי גוצ'ה, ישבתי שם פעם אחת, ההמבורגר לא יצא לי לטעום, אבל מרק סרטנים כן, הוא היה מאוד טעים. אם ייצא לי להגיע לרמת החייל שוב אז אקח אותם כאופציה.
ברק היום הייתי פעם אחת כשרק נפתח השוק, מקום נחמד אבל פחות מתאים לפגישה בערב.
 

Gרר

New member
גוצ'ה זה לא להמבורגרים ורק היום אכן לא לערב


מישום מה קיבלתי את הרושם שהייתם בגראז' בצהרים. אכן רק היום זה יותר לצהרים. וגוצ'ה זה לא להמבורגר אלא לפירות ים.
 

oreldi

New member
הדיינר של גוצ'ה

גוצ'ה, אתמול בערב. הרבה פעמים עברתי ליד, לא ישבתי. תמיד אעדיף להמבורגר טוב ללכת עוד 10 דקות למיט בר.
הפעם החלטתי לשבת בגוצ'ה.
אני לקחתי המבורגר צרפתי, עם חמאת שום, האישה המבורגר רגיל.
ההמבורגר שלי היה טוב מאוד. עסיסי, שומני כמו שצריך, טעם בשרי מוצלח.
גם האישה נהנתה מההמבורגר.
בנוסף לקחנו סלט מהמנות הראשונות, סלט פלחים הוא נקרא, זה דומה לסלט יווני, עגבניות מלפפון פלפל זיתים גבינת המאירי בנוסף היה שם גם סלק וקולורבי, היה טרי וטעים.
שורה תחתונה- המבורגר טוב מאוד. כל ההמבורגריות שנפתחות בכל פינה רק גורמות לי לחשוש יותר מלאכול המבורגר בחוץ. אבל גוצ'ה הוא מקום שאשמח לשבת בו. ייופי של מקום
 

Geralt of Rivia

New member
זוכר את ההמבורגרים שלהם מאד לטובה

בייחוד עם הדיל של שניים במחיר אחד שהיה בין שעות מסוימות (עדיין קיים?).
נחמד ששומרים על הרמה.
 

החתולית

New member
יש לי חבר שנשבע באוכל שם

האיש שף עם קייטרינג שלו, וטוען בתוקף שזו אחת המסעדות הטובות בתל-אביב.
 

Meirav Flum

New member
אחד המקומות היציבים בשרות ובאיכות האוכל

אני לא יודעת למה אנחנו לא יושבים שם יותר, משהו באוירה לא לגמרי מסתדר לי, אבל כל פעם שישבנו שם האוכל היה מצוין והשרות קשוב ולא נודניקי. התפריט לא מסעיר אבל מבוצע היטב והמקום היחיד שמגיש פנקייקים מצויינים ולא דחוסים ו"עוגתיים" שאני מכירה בתל אביב.
 

oreldi

New member
אם הרמה של הסטייקים שם

דומה לרמה של ההמבורגר- אז אני מסכים עם חבר שלך. הבשר של ההמבורגר מצוין. אני יותר מאשמח להוסיף עוד מסעדת בשרים לרשימה המצומצמת מאוד של מסעדות בשר טובות בתל אביב
 

oreldi

New member
נונו

שישי ב6 בערב, הזמנתי מקום (שבועיים שלושה מראש) לנונו
מגיעים, מסעדה ענקית, החלל הפנימי גדול, אבל המרפסת שאני זוכר אותה כקטנה מביקורים קודמים הורחבה מאוד ועכשיו היא מכילה עשרות שולחנות. לא אגזים אם אומר שזו המסעדה בין הגדולות בארץ, לפחות 300-350 איש יכולים להכנס לשם.
אנחנו ישבנו בחלל החיצוני, לא מעוצב יותר מדי אבל נעים, מואר ומרווח. לא יודע מה עבר על אבי אפרתי שכינה את החלק הזה במסעדה "חדר אוכל קיבוצי". איך זה מזכיר לו קיבוץ אני לא יודע.
לראשונה לקחנו אספרגוס עם גבינה ברוטב עגבניות, האספרגוס טוב, הרוטב טעים, הגבינה הוסיפה מליחות, הכל ביחד השתלב טוב, בסך הכל מנה טעימה אבל קטנה מדי עבור 48 שקל. היה אפשר להיות קצת יותר נדיבים

לעיקריות-
רביולי גבינת עיזים בחמאת טרטופו בשבילי- רביולי מצוין, רוטב טעים ולשמחתי לא משתלט מדי, מנה מצוינת.
לאישה- פפרדלה ראגו- עוד מנה מעולה, הפסטה אליפות, הרוטב והבשר שהיה קצוץ גס היו מלאי טעם, שום דבר מהמרכיבים לא הלך לאיבוד בטעם כמו שקורה לעתים במנות דומות במקומות אחרים. מנה של מקצוענים. שתי המנות היו נדיבות מאוד ולמרות זאת סיימנו את כולן מרוב שהיו טעימות
לקינוח- פיצה נוטלה, הגיע בצק בגודל פיצה משפחתית עליו מרוחה נוטלה. הבצק היה צמיגי, הנוטלה היתה נוטלה. אין לי הרבה מה לכתוב חוץ מזה שלא אזמין את זה שוב.

שורה תחתונה- נהדר כרגיל. מסעדה מצוינת ששווה נסיעה מיוחדת
 
למעלה