לונדון - המלצות מהשבוע החולף

mereng

New member
לונדון - המלצות מהשבוע החולף


לראשונה מזה 3.5 שנים, טסנו לחופשה זוגית !!! הרבה התרגשות, תיכנון מסעדות ופעילויות זריז שכן הנסיעה התארגנה שבועיים וקצת לפני, ואושר עד אין קץ.

לונדון יפיפיה בעונה זו של השנה. הרחובות מקושטים לקראת הכריסמס, תאורת רחוב מגניבה ועצי אשוח מקושטים בכל מקום. חלונות הראווה בחנויות מהפנטים, וראינו לא מעט שווקי כריסמס כייפיים. נעים מאוד לטייל ברחובות, היה בערך 10 מעלות ביום ובסביבות 4 מעלות בלילה, לא נורא בכלל.
כמעט בכל מקום ניתן לקנות יין חם מתובל, לשיפור מצב הרוח


היינו רק 4 ימים, ולא הספקנו חצי ממה שרציתי... אבל מה שהספקנו היה נפלא.

ביום הראשון - סיור בנושא גרפיטי ואמנות רחוב בשכונת שורדיץ', של חברת ארטרנטיב- הסיור בעברית, לוקח שעתיים- שעתיים וחצי והוא מעניין גם למי שלא בקי בתחום.

הסיור הסתיים בצהריים במרכז השכונה. צעדנו כמה דקות למסעדה הודית בשם DISHOOM, שם המתנו כמה דקות עד שהתפנה שולחן.

המסעדה אפלולית ומעט רועשת מבחינת מוסיקה. המלצרים אדיבים וידענים. התחלנו סמוסות, צמחוניות לי ועם עוף לבחור. הסמוסות היו מצויינות, פריכות וטעימות מאוד והגיעו עם 3 מטבלים חביבים.
בהמשך הבחור לקח עוף טיקה מסאלה, שהגיע עם תלולית אורז לבן, ואני לקחתי מעין ראפ מבצק דקיק ביותר, שמולא בגבינת פאניר ותבשיל הודי מתובל וחריף. היה טעים ממש, לשנינו.

ויתרנו על קינוח כי לא היה גולאב ג'אמון שהוא אהבת חיי, והלכנו לטייל בשוק בריק ליין הסמוך. מצאנו פתאום דלת שהוביל לאולם שבו שלל דוכני מזון מכל העולם, ושם אכלנו קינוח- פאנקייקים הולנדיים קטנטנים ונפלאים, עם נוטלה ותותים. חם וטרי, וכייפי מאוד.

חזרנו למלון למנוחה קצרה. במלון (HOTEL Z PICCADILLY) יש HAPPY HOUR כל יום בין חמש לשמונה בערב, עם גבינות ויין ושוקולד וגלידות חופשי לאורחי המלון. אכלנו שם מעט גבינות נפלאות, קרקרים, שוקולד ויין מעולה, ואז נסענו לגני קיו - לכבוד הכריסמס הם הכינו שם מסלול שמשלב תאורה ומוסיקה עם הצמחיה, ונוצר מסלול מהפנט של שעה בערך. חוויה קסומה ומומלצת מאוד!

לא היינו מאוד רעבים אז הסתפקנו בשתייה חמה ומפנקת.





 

mereng

New member
בית קפה קטנטן ומתוק- Cutter & Squidge

&nbsp
למחרת בבוקר ביצענו פשיטה על סניף פריימארק שבטוטנהאם קורט, ומשם 9 דקות הליכה לבית הקפה Cutter & Squidge, לפגישה עם חברה אהובה שגרה בלונדון.
&nbsp
https://cutterandsquidge.com/
&nbsp
&nbsp
&nbsp
חלקנו שם בראוני עם קרמל מלוח (אלוהי, ובלי גלוטן לצליאקים), ופרוסה נדיבה עם אבוקדו, פטה ומעט דבש - שהוגשה עם סלט קטן וטעים וצ'יפס מעניין.
היא שתתה קפה, אני צ'אי ליצ'י וורדים שהיה מעניין ומיוחד.
&nbsp
מקום נעים מאוד מבחינת אווירה, היה שקט ורגוע ומאיר פנים מבחינת העיצוב וגם המוכרות המקסימות.
&nbsp



 

mereng

New member
מסעדת MAZE של גורדון רמזי- אכזבה

מקומות למסעדה הוזמנו מראש- המסעדה היתה די ריקה, ולמרות זאת הארוחה לקחה כשעתיים וחצי (!!!). יותר מחצי שעה חיכינו למנה הראשונה, ובין מנה למנה גם לקחו את הזמן....

היינו בעבר במסעדה אחרת של גורדון רמזי והתאכזבנו, אבל אחותי טענה בתוקף שהמסעדה מדהימה ואני חייבת לתת לו עוד צ'אנס אז ניסינו ושוב התאכזבנו.
המנות היו נחמדות, לא מעבר לזה. לא הרגשנו שיש פה משהו מבריק או יוצא דופן.

השירות היה נחמד ומתחשב מאוד מבחינת הצמחונות, אבל המטבח היה כ"כ איטי שזה די מחק את הרושם הטוב.

הלכנו על 5 מנות ב- 45 פאונד לאדם.
התחלנו עם סושי- צמחוני לי, טונה עבורו. נחמד, לא מעבר.
אח"כ סלט תרד עם שמן כמהין ויוזו (עבורי)- הטעמים לא השתלבו טוב, והבעיה העיקרית היתה עודף של שמן כמהין שנשאר לי בפה עוד שעות ארוכות מאוד אחרי הארוחה..... אני מאוד אוהבת כמהין, אבל להסתובב איתו עד סוף היום זה קצת יותר מידי.
אח"כ בוראטה עם פסטו, עולש מוחמץ וגרידת לימון- מנה מעניינת ונחמדה, הלימון נתן לזה טוויסט לא שיגרתי
ואז אורז עם פטריות שימאג'י ואבקת אצות - מנה מנחמת כזו, חביבה אבל לא ריגשה מאוד.

לקינוח - משהו שוקולדי, עם קרם שכלל כמויות נכבדות של כמון (!!!) ומקל שוקולד-קינמון חביב. קיבלנו ע"ח הבית פאי קטנטן עם שזיפים- חביב ותו לא (לא מתה על פירות בקינוחים).

שורה תחתונה- לא הולך לנו עם גורדון רמזי. זו היתה הארוחה הכי מאכזבת בטיול.

משם המשכנו ברגל כ- 10 דקות להייד פארק, שם התקיים הווינטר וונדרלנד - שוק כריסמס ענקי עם מופעים וגלגל ענק כייפי מאוד, ועשרות דוכני אוכל.
הסתפקנו במנה קטנה של מק&צ'יז, המבורגר וצ'יפס ושתיה חמה.







 

prizman

New member
חבל. מאחל הנאות גדולות יותר בעתיד.

תודה על העדכון.
 

mereng

New member
בורו מרקט, ומסעדת פאלומר


&nbsp
למחרת בבוקר הגענו לשוק בורו הנפלא. הסתובבנו ברחובות הסמוכים, תיצפתנו על הסיטי של לונדון וראינו שיחזור של אניית מלחמה בריטית עתיקה.
&nbsp
התחלנו את הסבב הקולינרי בטוסט גבינות של קאפאסין - חנות גבינות שמתמחה בטוסטים וראקלט. הטוסט אכן מעולה ממש, לא חשבתי שאפשר להנות ככה מטוסט

קניתי אבקת פטל מיובש בחנות התבלינים הסמוכה (חושבת לפזר על מרנג \ מקרונים).
אכלנו 3 מאפים הודים קטנים (סמוסה עם ירקות, באג'י ועוד משהו) שהיו חריפים וטעימים. הבחור נכנע לריחות שעלו מהדוכן עם האוכל האתיופי, ואכל תבשיל עם עוף וירקות כתוספת, עם אינג'רה. אני העדפתי גיוזה צמחונית עם טופו שהרגיש כל כך דומה לבשר, שחזרתי לדוכן כדי להתלונן ובעל הדוכן צחק ואמר שזה טופו שהוא מכין בעצמו. זה כל כך דומה לעוף!!!
לא התאפקנו וקנינו 5 סוגים שונים של פאדג' בריטי מסורתי, בטעמים פחות מסורתיים - קרמל מלוח, שוקולד ובוטנים, סווירל של שוקולד חלב, וניל וטופי פאדג'.
&nbsp
לקינוח חלקנו סופגניה ממולאת בקרם קרמל מלוח של BREAD AHEAD - הרבה הרבה יותר מידי קרם לטעמי, אחרי שהוצאתי 70% ממנו נשאר קינוח חביב.
&nbsp
שבעים ומאושרים צעדנו בגשר לונדון לתצפת על העיר בSKY GARDENS, חזרנו למלון להתאוששות ובערב הלכנו למסעדת פאלומר של אסף גרניט.
&nbsp
אפתח בגילוי נאות - אני חברה של מישהו מהצוות, אבל הוא לא נכח באותו יום ולא קיבלנו שום יחס מיוחד או משהו ע"ח הבית.
&nbsp
המסעדה עמוסה, שלא לומר מפוצצת. הזמנו מראש מקומות על הבר- גם בשעה חמש וחצי היה תור בכניסה ועומס מטורף. המבטח הפתוח עבד במלוא הקצב, המנות יצאו בקצב מסחרר ממש ואנחנו נהננו מאוד.
&nbsp
התחלנו במנת קובאנה עם טחינה ורוטב עגבניות שתובל בעדינות. מנה טעימה מאוד, התיבול הפך את הרטבים ללא צפויים. לצידה הזמנו צזיקי על בסיס קישואים צלויים - בי נשבעתי, זו מנת הצזיקי הטובה בעולם! יש לי סבתא מיוון וסבא מטורקיה, אכלתי הרבה צזיקי בארצות הבלקן וזו היתה נפלאה ומרגשת. משהו בתיבול היה מדוייק ומפתיע. ניגבתי עד הטיפה האחרונה עם הקובאנה.
&nbsp
אח"כ אכלנו מנת קולורבי צלוי בתיבול חרפרף, ושמנת חמוצה \ לאבנה- מנה מעניינת ומיוחדת, ברוקולי שנצלה בשמן פסטו והוגש עם סלסת עגבניות ומלא צנוברים (מנה שנקראת עץ החיים)- אין לי מושג איך ברוקולי יכול להיות כל כך טעים
מנה מדהימה ממש, נזכרתי לצלם רק אחרי שחתכתי אותה לצערי.
אכלתי גם פפרדלה 40 חלמונים עם ארטישוק - מנה חמצמצה ונהדרת, ואני לרוב לא משתגעת על פסטה חמוצה.
הבחור נהנה מ"אוקטו חומוס" - תמנון שהוגש על קרם חצילים וגרגירי חומוס, ו"שקשוקית" - מעין קבב מפורק מכמה סוגי בשר על רוטב כלשהו.
&nbsp
התיאורים שלי עושים עוול למנות. זה לא האוכל של מחניודה, זה לא דומה בכלל.
זה אוכל שעשוי מחומרי גלם מעולים, בטכניקות שמדגישות ומבליטות את התכונות הכי טובות שלו.
&nbsp
לקחנו 2 קינוחים - קיס קיס בנג בנג (קינוח שמתבסס על בסבוסה עם פאלמייר קינמון וגלידה נהדרת), וקינוח שוקו-חלבה מעולה ממש

&nbsp
יחד עם קוקטייל שושנה מוצלח מאוד עבורי ובירה עבורו, יצאנו עם חשבון של כ- 100 פאונד כולל שירות.
&nbsp
מומלץ בחום, אחת משתי המסעדות הטובות של הטיול הזה ובכלל.
&nbsp
הלומי אוכל ואושר נסענו לראות משחק כדורגל של ליגת האלופות - צ'לסי נגד אתלטיקו.
&nbsp
&nbsp
&nbsp









 

מ צ ד ה

New member
נהניתי מאוד לקרוא הכל! תמיד חשבתי

שבלונדון קר מאוד בנוב'-דצמ' וזו אחת הסיבות שטרם הגעתי אליה (ובחודשים בהם חם יותר, הכל יקר יותר) ואת גורמת לי לחשוב על חודשים אלה כאופציה.
 
קר זו שאלה של השקפה...

לדעתי בעונה הזו זה לרוב אפס וקצת מעל, עד גג כ-10 מעלות, פלוס-מינוס. יש מי שעבורו זה אחלה, ויש מי שסובל, תלוי בעמידות האישית לקור (ובביגוד, למרות שמניסיון בחורף במדינה הרבה יותר קרה מבריטניה גם בביגוד טוב פניי המכוסות קפאו שוב ושוב...). אבל צריך לזכור שזה לא רק קור, גם השילוב שלו עם גשם וחשכת הלילה שמגיעה מאוד מוקדם
מבחינת יוקר ועומס, הקיץ הוא הכי בעייתי, אבל אפשר תמיד לכוון לעונות המעבר.
 

חיפאית88

New member
היינו השנה בתחילת נובמבר

והיה מצויין.
אנחנו לא סובלות מקור בדרך כלל, חום הרבה יותר מפריע לנו, אבל סריג ומעיל יוניקלו עשו את העבודה, לכל מקום שנכנסים חם מאוד אז לא צריך להגזים בשכבות ולמזמלנו גם לא היה כמעט גשם.
&nbsp
לא שווה לוותר על לונדון בגלל מזג האוויר
 

mereng

New member
גם אנחנו חששנו מהקור, אבל היה באמת בסדר

אני הסתובבתי רוב הזמן עם ג'ינס או טייץ תרמי, חולצה תרמית או סוודר (שכבה אחת), ומעיל יוניקלו מחמם ומפנק.
מגפונים רגילים וגרביים עבות הספיקו. לעיתים השתמשתי גם בכובע, צעיף או כפפות.
&nbsp
הבחור שרגיש יותר ממני לקור הלך עם טייץ תרמי + ג'ינס, ושתי שכבות + מעיל דק יחסית. כמובן כובע צעיף וכפפות לפרקים.
&nbsp
במהלך היום משוטטים הרבה אז מתחממים מהצעידה, וכמובן כל מקום סגור וכל תחנת אנדרגראונד מחוממים היטב, אז אין באמת צורך בהרבה שכבות.
&nbsp
מסייגת את מה שכתבתי- כשאנחנו היינו שם לא ירד שלג, אין לי מושג אם זה משנה את ההתייחסות לקור. שלג מצטבר בלונדון זה די נדיר, אבל קורה...
 

החתולית

New member
אם מתלבשים טוב, אפשר להנות גם כשקר

אני מתעבת חורף וסובלת מאד מהקור. בשנה שעברה בלונדון היה יחסית "חמים" והטמפרטורות נעו בין 3-7. השנה בפריז היה קר ממש והטמפרטורות ירדו אל מתחת לאפס.
&nbsp
טייץ וגרביים תרמיות הגנו על הרגליים, נעליים טובות של נורת' פייס עשו עבודה מצויינת והרגליים היו חמימות כל הזמן. גופיות ארוכות של יוניקלו מתחת לחולצות או סריגים, הגנו על החלק העליון. הספתי כפפות טובות, כובע עם פופון להגנה על הראש והאזניים, וצעיף עבה וטוב. אפילו כשירד שלג מעורב בגשם, היה נחמד ללכת ברחוב.
 

החתולית

New member
נשמע שהיו לכם ארבעה ימים עמוסים וטובים

חזרנו אמש מפריז, ואני מודה שמבחינת "חג מולדיות" לונדון מנצחת בגדול.
 

mereng

New member
והיום האחרון שלנו - מסעדת YAUATCHA וקמדן מרקט, ועוד


&nbsp
ביום האחרון קמנו רעבים. הלכנו למקום שנקרא "ברקפאסט קלאב " אבל הוא היה מפוצץ + תור בכניסה, אז צעדנו רחוב וחצי למאפיה איטלקית נהדרת בשם PRINCI.
ישבנו שם בניחותא. אני אכלתי פרוסת לחם מחמצת נהדרת שנקלתה וזכתה לזירזוף שמן זית איכותי, עליה נמרח אבוקדו טרי מושלם עם מעט מלח מובחר ושתי ביצים עלומות מדוייקות ונפלאות. מסוג הדברים שכמה שהם פשוטים, ככה הם מופלאים ועד עכשיו אני מתפעלת מה"מנה" הזו.
טעמתי גם דייסת שיבולת שועל עם ריבת תותים ביתית - טעים אבל לא מיוחד.
&nbsp
המאפים שלהם נהדרים ממש - הבחור אכל קרואסון עם מקושקשת ובייקון נדמה לי, וקינח בקרואסון שקדים קטן.
&nbsp
בקיצור, מקום מקסים ומומלץ. ראיתי שבצהריים נמכרות פיצות ופוקאצ'ות מעניינות.
&nbsp
משם המשכנו לקניית מתנות לילדים, ואז לקמדן מרקט. התחלנו שם במקום חמוד שנקרא "THE CHEESE BAR" ומתמחה במאכלי גבינות מכל רחבי בריטניה. לא רצינו להתמלא אז חלקנו טוסט גבינה ובצל מקורמל שהיה משובח, וצ'יפס שעליו גורדה גבינה עם כמהין. פשוט וטעים ומפנק! מאוד רציתי לנסות עוד מנות אבל חששתי להתמלא.
האיזור עצמו מקסים, המון דוכני אוכל מכל העולם ולא חסר מה לאכול.
&nbsp
ראינו את בית הקפה CEARIAL KILLER שמתמחה בדגני בוקר מכל העולם, לא התאפקתי ואכלתי שם קערה קטנה על תקן קינוח. גימיק חביב ותו לא, אבל באמת היה נחמד ומצחיק כי המקום גדוש בפריטי אייטיז משעשעים.
&nbsp
אחה"צ היו לנו מקומות בYAUATCHA הממושלנת.
נרגשים הגענו למקום והושיבו אותנו בקומה התחתונה. השירות ללא דופי!!
הזמנו מספר סוגים של דים סאם- חלקם מאודים, חלקם מטוגנים. הכל היה טעים להפליא ואני מתקשה להחליט מה המנה המנצחת.
היו רולים של בצק אורז טרי ודקיק, ובתוכם 3 סוגים של פטריות
- כמו בלינצ'ס חלקלק ועדין להפליא, שהוגש עם סויה בהירה ומתקתקה
היה דים סאם גאוני של אדממה עם מעט כמהין, בניחוח עדין שאפף את המנה הטעימה הזו ולא דרס הכל כמו שקרה ב MAZE.
היה דים סאם כתום שמולא בדלעת וצנוברים ועוד משהו
והיה אחד מטוגן שמולא בקארי עם שורש טארו- מיוחד וטעים
&nbsp
בקיצור, הדים סאם הוא מהטובים שאכלתי EVER.
&nbsp
בהמשך הבחור הזמין ברווז פריך (ניתן להזמין רבע או חצי). הגיעה מנה שהמלצר פירק מול עיננו המשתאות, וכמובן פאנקייקס דקים וכמעט שקופים, מלפפונים ובצל ירוק, ורוטב כלשהו. הבחור נהנה מאוד והשולחן לידנו החליט להזמין את אותה מנה

&nbsp
אני נהנתי ממנה של איטריות שנמתחו ידנית ופטריות שימג'י. טעים אבל פחות מיוחד.
&nbsp
הייתי ממליצה להתמקד בדים-סאם, אם אגיע לשם שוב אבנה לי ארוחה שלמה מדים סאם בלבד.
&nbsp
לקינוח לקחנו משהו עם שוקולד, כיוון שכמעט כל הקינוחים המפוארים של המסעדה מכילים ג'לטין שאני נמנעת ממנו, ולקחתי גם מקרון קרמל מלוח אחד שהיה לא פחות ממושלם.
&nbsp
ארוחה מדהימה ונהדרת, מומלץ בחום !!!!!
&nbsp
&nbsp
שבעים ומאושרים הלכנו לראות מחזמר, ולמחרת בבוקר נסענו לשדה התעופה.







 
נראה מצוין. הברווז הפריך הוא הפקינג דאק המפורסם והרוטב

עימו הוא מוגש הוא בד"כ הוי סין . אחת המנות האהובות עלי.
תודה על כל הדיווחים וכיף שנהניתם.
 

YosMan1

New member
הברווז פריך של יאאוצה נפלא, והדים סאם מאודה שרימפס - אלוהי

 

חיפאית88

New member
אפשר לתפוס טרמפ ולהוסיף רשמים שלי על לונדון?

חזרנו כבר לפני חודש מסך מביקור של סך הכל בקושי שלושה ימים, אז לא הספקנו הרבה, אבל מה שכן ברובו היה מעולה.

בורו מרקט- אחיות שלי ואני ההינו כבר, אבל אמא טרם כך שהיה חובה מבחינתינו. הגענו בסביבות 11:00 (אחרי ליקוט מוצלח בפריימרק) והשוק ובעיקר הדוכנים עוד היו בשלבי התעוררות. זה היה אמצע שבוע אז היה רגוע ולא עמוס, הדוכנים היו יפים מאוד, קנינו קצת פירות יער, נקניקים, הפאדג' המעולה בטעם קרמל מלוח וגם ממרח פרמז'ן כמהין שעדיין לא נפתח. טעמנו רביולי טרי במילוי ריקוטה וכמהין ברוטב חמאת מרווה ופרמז'ן שהיה מעולה! (אבל אחותי פישלה בצילום), יין חם מתובל, פולד-בריסטק בלחמניה עם קולסלו ורוטב ברביקיו שהיה מצויין. אמא שלי והאחיות לקחו גם פאייה ואוכל הודי שאני לא טעמתי אבל הן אהבו.

בערב היו כרטיסים למחזמר אז נדרשה ארוחת ערב מוקדמת והייתה דרישה שיהיה ליד המלון (שנמצא ממש על המרבל ארץ'). בסיבובים שהספקנו לעשות ראינו מסעדה בשם "spaghetti house" אבל התמונות בילפ לא נראו מבטיחות בכלל. לא הייתה לי הצעה יותר טובה אז התרצתי וחייבת להגיד שהופעתי לטובה. המסעדה הייתה די ריקה, אבל היה מוקדם, ושירתה אותנו מלצרית איטלקיה צעירה. חלקנו ספגטי קרבונרה מצויין, שניצל עגל עם צ'יפס בייתי, פיצה וסלט ירוק. הייתה ארוחה משפחתית מצוינת, עממית ולא יקרה. הזמנו גם קינוחים אבל לא זוכרת אותם אז כנראה היו פחות מרשימים.

הנסיעה בעצם הייתה לציון ימי הולדת עגולים של אחותי ושלי ולרגל המאורע נבחרה ארוחה צהריים מאוחרת ביאוואצ'ה (חביבת הפורום, קבוצות הפייסבוק והישראלים בכלל כנראה). התפריט היה קצת מאיים בעומס שלו אז נעזרתי בתמונות מיילפ כדי לתחקר את המלצר ולהזמין מה שהיה נראה טוב. הזמנו תפיחות (פאפס) בשר צבי שהיו מעולות, כיסונים מטוגנים עם ברווז ודלעת- בצורת דלעת! מאוד יפות, קצת פחות טעימות וגלילי בצק אורז במילוי חזיר שהיו טובים. לעיקריות הוזמנו צלעות חזיר בתה יסמין שהיו מצויינות, הנודלס עם הפטריות שכבר הוזכרו בשרשור, אני דווקא מאוד מאוד אהבתי, טעמים עדינים, ובשר חזיר חמוץ- מתוק שהיה טעים אבל לא מאוד מיוחד. הוזמן גם אורז שחולק ע"י אמלצר לצלחות אישיות. לצערי שכחתי ממנת הברווז הפריך, יחכה לפעם הבאה.
המסעדה כמובן מפורסמת מאוד בקינוחים ונבחרו שלושה, קינוח קרמל מלוח שהיה הכי פחות מוצלח, הורד האדום- מוס שוקולד ופטל היה בהחלט טוב והכוכב- פאי שוקולד ומנדרינה, שילוב מעולה וביצוע פנטסטי. אולי פחות מרשים במראה אבל הכי טעים.

לא לקחנו ארוחת בוקר במלון אבל ממש מולו מצאנו את "פטיסרי ולרי", לדעתי זו רשת, עוגות מפונפנות (שלא ניסינו) אבל תפריט בוקר מרשים, שירות טוב וקפה מוצלח. לרוב הסתפקנו במשהו קטן יותר אבל בבוקר הפרידה הלכנו על ארוחת בוקר מלאה. נלקחו טוסט קרואסון עם האם וגבינה- מעולה! (מה שיה בזה שיהיה רע?), אגס פלורנטין, טוסט אבוקדו וביצה עלומה וקרוק מדאם, הכל היה מצויין. יותר זול מארוחת בוקר במלון, טרי ויתר ומגישים לך לשולחן ולא עומדים בתור (אנחנו קיבוצניקיות אז תמיד יש אסוציאציה של חדר אוכל).

בין לבין, בדקנו לעיתים גם את הפראט א מנג'ר שמתחת למלון, חביבים עלי ביותר, ונבדקה גם ארוחת ערב קלה ב"Le Pain Quotidien" שדי איכזבו, למעט סלט חמים של קינואה, ירקות צלויים וגבינת עיזים.

היה עוד המון בתכנון שלא הספקנו, מאוד רציתי להגיע לבאו, לנסות רמאן טוב שאין באזור שלי בכלל, לבדוק את המסעדות בקיגסלי קורט ועוד ועוד אך מפאת הזמן ובעיקר כי לא היה לנו כבר מקום, טוב שיש למה לחזור.



















 

mereng

New member
בול הסופגניה הממולאת שאכלתי בבורו מרקט!

את רשת ספגטי האוס הכרתי בביקור הקודם בלונדון, לפני 8 וחצי שנים- התרשמתי שהאוכל מאוד טעים וטרי ובהחלט הפתיע לטובה.
&nbsp
נשמע טיול כייפי מאוד!
אני גם מתכננת טיול עם אחותי לרגל יום הולדת עגול לשתינו, טרם נקבע יעד
 
למעלה