מסעדת הדגים בעין-גב

מסעדת הדגים בעין-גב

אנחנו 5 זוגות גימלאים שמתארחים בכפר הנופש עין-גב מזה 17 שנים בכל חורף ב"מבצע מהסרטים". במסגרת המבצע אנו מקבלים שוברים לארוחה מלאה במסעדת הדגים. במשך כל השנים ניהננו מהארוחות ומהשרות. בשנתיים האחרונות הרגשנו קצת זיוף בשירות אך בלענו. השנה הם התעלו על עצמם. הגענו בשעה 16:00 והתבשרנו שהמסעדה כרגע לא מקבלת אורחים ושנחכה כחצי שעה. למרות בקשתי להכנס כי יש לי סכרת ועלי לאכול עכשיו לפחות משהו, לא התייחסו רק שלחו אותי לחנות ליד כדי לאכול גלידה או שוקולד. (בחיי) אחרינו הגיעו הרבה אנשים שהתחננו להכנס ונענו בשלילה. נשלחו לטייל שעה ולחזור או ללכת למסעדה אחרת. אנשים בקשו לשבת בינתיים במרפסת ולא הורשו. יש לציין כי מבעד לחלונות הזכוכית ראינו מסעדה כמעט ריקה לחלוטין והמלצרים הסתובבו הלוך ושוב גם מבלי לעשות משהו. רוב האנשים הלכו אך הגיעו אחרים ושוב ושוב... אחרי שעה הכניסו אותנו. בעלי בקש שנזמין ראשונים כדי לקבל ראשונים אך בפועל 7 שולחנות של 2-3 סועדים הזמינו קודם והחלו לאכול קודם כי אנחנו היינו הרבה (כאמור 10). בשולחנות האחרים היו כ-20 סועדים סך הכל. בינתים, בשולחן לידנו, די בקצה, ישב זוג שאף מלצר לא נגש אליו במשך כרבע שעה והם קמו והלכו.כמה דקות אחרי כן התיישב לשולחן זה זוג תיירים מבוגר והתחיל לחכות. וחיכו וחיכו גם יותר מרבע שעה עד שאחת מאיתנו הסבה את תשומת לב אחת המלצריות ואז הועילה לגשת אליהם. קבלנו את הארוחה שאגב, הייתה טובה בסך הכל, עם תקלות קטנות בשירות אך בלענו. לקראת סוף הארוחה בקשנו לדבר עם האחראי. הוא התנצל, הסביר שאנחנו לא יודעים הכל ויש מצבים שאי אפשר לתת שירות וכו. כפיצוי קבלנו שתי מנות קינוח (ל-10 אנשים) על חשבון המסעדה. התלבטנו אם להשאיר תשר, כי גם המלצריות לא היו הכי נחמדות, והשארנו 100 ש"ח ונתנו לאחת המלצריות את שוברי ההנחה. כשקמנו ללכת, אחת המלצריות שכלל לא שרתה אותנו במשך הארוחה שאלה בחוסר עדינות מוחלט: נתתם את השוברים? עניתי לה: מה חשבת שאנחנו נברח בלי להשאיר? חבל שלא צלמתי את הפרצוף שעשתה. נעלבנו, נדהמנו, כעסנו. לקינוח נזכרתי: כשהזמנו את המנות, בן זוגי ואני הזמנו סלט קיסר. ליד המלצרית עמד אדם שלמיטב ידיעתנו הוא האחראי על הכל ואתו ניסינו לדבר אחר-כך אך הוא כבר עזב. בכל אופן, כשהוא ראה שאנחנו מזמינים את זה התערב ואמר: לא כדאי לכם להזמין שתי מנות כאלה כי הן מאוד גדולות ולא תוכלו לאכול אותן, תקחו משהו אחר. למה אמר זאת? מי מבין?
רציתי לשתף ואני מנסה להבין מדוע אי-אפשר להזמין שם שולחן? מדוע אי-אפשר להתיישב איפה שרוצים? מדוע אי-אפשר להכנס ולשבת מתי שרוצים בזמן שהמסעה ריקה לגמרי?
מה אתם אומרים?
 

החתולית

New member
חבל שזו היתה החוויה שלכם

יש מסעדות שעושות הפסקה בין ארוחת הצהריים לארוחת הערב, ולא נהוג להכנס למסעדה כשהיא סגורה, ובמטבח ובאולם הסועדים עסוקים בהכנות לקראת ארוחת הערב.
&nbsp
יחד עם זאת, אם הכוונה למסעדת דגים עין גב, לפי אתר המסעדה היא אמורה להיות פתוחה מ- 12 בצהריים ברציפות עד אחרון הסועדים. כך שהעניין באמת לא ברור. אולי היתה תקלה בגללה לא אפשרו כניסת לקוחות.
&nbsp
בכל מקרה, היו צריכים להתמודד עם הבעיה שנוצרה קצת יותר טוב, והשירות הלא מקצועי שאת מתארת אינו קשור אליה.
 

מיתר44

New member
בהחלט מאכזב ומתסכל

כי גם למרות בקשותיכם המנומקות הצוות לא. נענה כדי להקל עליכם.
אני מציע שתפנו את התלונה להנהלת המסעדה וגם להנהלת הגורם שהעניק לכם את השוברים.

ככלל - התייחסות לקהל שבוי (שהרי שילמתם מראש על הארוחה) מהווה מבחן להתייחסותו של העסק.
במקרה זה יש לי חשש שאכן המסעדה נכשלה במבחן זה.
 
תודה על ההתייחסות

אכן פנינו להנהלת כפר הנופש. בינתיים לא קבלנו כל תגובה. רוצה לציין שהמסעדה לא הייתה בהפסקה. היו בפנים סועדים ומלצרים ששרתו אותם רק לא רצו להוסיף עוד סועדים. זו גם הסיבה שאני מתרעמת שהתעלמו מהבעיה שלי. לדעתי, יכלו לתת לי להכנס ולשבת (כל השולחנות היו ערוכים ויש שם הרבה שולחנות) ולהגיש לי רק כוס מים ופרוסת לחם לבינתיים.
 
למעלה