שירשור
שבועי

Gרר

New member
ביטול העיסקיות במסעדת האדסון

בביקור שלנו שם אתמול גילינו שהתפריט של העיסקיות 'השתנה' כהגדרת המלצר. בפועל זה לא השתנה זה בוטל בתמורה להורדה במחירי העיסקיות והגדלת היצע מנות הספיישל.

לפני ההעלאה, במחיר של כריך פילדלפיה (78) היית מקבל גם שתיה חינם ומנה ראשונה. היום המחיר ירד ל 72 אבל אם מוסיפים ראשונה (קרפצו קטן למשל) ושתיה חוצים את קו המאה שקל. עלית מחיר משמעותית, ואי אפשר להתעלם מכך שעד לא מזמן אותו כריך נמכר בדיוק במחיר של היים, מה שנקרא עליה לצורך ירידה.

צופר נוסף שנוסף לתפריט זה לחם חינם בהזמנת מנה ראשונה. רק שמחיר של מנה ראשונה עובר בהרבה את מחיר הלחם, אז… do the math.

מבחינתנו שינוי שהוא מאד לרעה, בעיקר עניין הראשונות. המרק עגבניות עם השפצלה או הסלטון האסייתי היו תמיד פתיחה נחמדה לכל ארוחה שם. וגם הלימונענע גינגר היו ליווי נחמד. היות וגם ככה המחיר של עסקית שם היה מהיותר גבוהים באיזור, נאלץ לוותר עליהם. ארוחה בשמונים שקלים מינימום שבקלות יכולה להגיע למאה זה לא משהו על בסיס יומי ואפילו לא שבועי.

כנראה שאנחנו לא לבד בדיעה הזו כי להבדיל מביקורים קודמים שבהם ב 12:15 המקום היה מפוצץ - אתמול ב 12:15 התפוסה היתה של חמישה שולחנות בקושי וב 12:45 כבר נראה יותר טוב אבל עדין עם לא מעט שולחנות קרחים.

ההנחה שלי היא שעסקית הצהרים שם היתה תמיד גבולית מבחינת הרווח ולכן נעשתה החלטה מודעת להקטין את הביקוש שלה לטובת הגדלת נוכחות בערב. יכול גם להיות שאותם שולחנות שנתפסו בעבר על ידי אוכלי תן ביס עם תקציב מוגבל פנויים עכשיו יתר לטובת אנשי עסקים שמביאים איתם אורחים שבסופו של דבר מזמינים את המנות היותר ריווחיות.

לי כמובן היה עדיף שהמסעדה תסתפק בכיוון של הגדלת היצע הספיישלים כי לא פעם הם הצליחו לפתות אותי במנת ספייישל יקרה שנשמעה מפתה ואני מאמין שהיא גם יותר ריווחית למסעדה… אבל אני מניח שאת ה1+1 שלהם הם יודעים לעשות יותר טוב ממני.

אם זה יעזור להם לשרוד אז שיהיה. הכל עדיף מסגירה מוחלטת. פשוט נגיע ה-ר-ב-ה פחות ונזמין את המינימום. אישית, אם כבר מסעדה של פעם ב… אני מעדיף את גוצ'ה.
 

oreldi

New member
לי זכור מביקורים קודמים בעסקית (לפני די הרבה זמן)

שכמעט כל המנות הראשונות היו בתוספת תשלום לא מבוטלת. אני זוכר שרק סלט ירוק או מרק היו ללא תוספת וכל השאר כן.
זה היה אחרת לפני השינוי הנוכחי שאתה מדבר עליו? כי לא הייתי בעסקית הרבה זמן
 

Gרר

New member
אין לי מושג מה זה הבלוג הזה, אבל עשה לי חשק

שבוע שעבר במסגרת השיטוטים עם האמריקאי נפלנו על הפאב האנגלי בגבעתיים, עליו שמעתי דברים טובים. לצערי יש מצב שמיהרנו לשפוט על פי מראה עיניים, אבל המקום שנראה יותר כמו בית קפה מאשר כמו פאב לא עשה לנו חשק ובסוף סיימנו בבוגארט המשובחים כהרגלם. בדיעבד, נראה לי שפיספסנו משהו טוב... לפחות על פי הדיווח הזה שכאמור אין לי מושג מי זה הכותב אבל רבאק התמונות עושות מה זה חשק!!!! מישהו היה שם ויכול לאשש את הקומפלימנטים?

לינק לדיווח
 

החתולית

New member
זה האתר של ארקדי פורטנוי

פחות בלוג ויותר אתר וקבוצת פייסבוק של חובבי המבורגרים.
 
עזרתכם ברעיונות - רוטב לפסטה שחורה

יש לי חבילת פסטה שחורה, די מאכזבת, כי בניגוד לאלו הטריות שאכלתי בחו"ל, לקנויות אין באמת את הטעם. אבל יש גם שקית דיו או שתיים בארסנל, וכשיבואו המוזה והחשק אכין לי פסטה שחורה תוצרת בית.
אבל נשאלת השאלה - עם איזה רוטב? מה משתלב? כמעט בכל אתר אפשרי מדברים על רוטב שבבסיסו שימוש בשרימפס, ואני לא משתגעת עליהם (הטעם סתמי למדי ביחס למחיר, והם הג'וקים של הים). באופן כללי אעדיף גם חומרי גלם יותר קלים להשגה ליד הבית, ולא קפואים.
ניסיתי פעם בברצלונה רוטב עלום שהיה מדהים (אין לי מושג מה היה בו, עבר הרבה זמן ואז עוד לא קראתי ספרדית), והיחידים שמתאימים ברשת היו רטבי פטריות שהם חביבים, אבל לא יותר.

רעיונות?
ואם יש, גם רעיון לדרך אחרת מהכנת בצק פסטה לניצול הולם של הדיו יתקבל בשמחה.
 
חדש בגליל העליון- קפה נמרוד באגמון החולה-לטבעונים ובכלל

בכניסה למתחם המלון החדש גליליון, נפתח קפה נמרוד
פתרון נפלא לטבעוני שלי שהיצע האוכל בגליל עבורו מסתכם בחציל מוקרם בטחינה.
לו ולא רק ...
בית הקפה חלבי, ומגיש דגים.
פתחנו בפלפל ממולא גבינות ופטריות- פשוט נפלא
אני לקחתי מנת מוקפצים, בן הזוג פיש אנד צ'יפס, שלווה בסלט. שניהם היו טעימים מאד.. הטבעוני המבורגר פטריות - וחובב הבשר- אכל דג ממנו התלהב ביותר

במקום היתה מוזיקה חיה- קצת רעשנית בשבילי=(הפנסיונרית)- אבל נו טוב -מקוה שיכוונו יותר טוב פעם הבאה.
מחיר המנות, פרט לדג היה כ 60 ש"ח , הדג נדמה לי 85
מנות ראשונות 50-60 ש"ח גם הן.

בקיצור ממליצה
 
למעלה