שירשור
שבועי

החתולית

New member
אין עליו! You've got to love him

למרות שאני חייבת ל- YELP הכרות עם מקום קטנטן גאלטים וקרפים ברחוב מופטארד בפריז. מקום שסיפק לנו שתי ארוחות קלילות וזולות, והמון המון צחוקים.
 

Nרב

New member
ואני לא הצלחתי עם שני מקומות שבחרתי ב- ילפ

ולכן מקפידה להגיע עם רשימה מראש לכל מקום.... אבל כנראה שזאת אפליקציה ממש חזקה בארה"ב ואירופה.
מן הסתם הדירוגים שם נקבעים ע"י הגולשים בעיקר (עם קצת הטיות מהמסעדות) כמו בטריפ אדויזור....
 

החתולית

New member
אני מעדיפה המלצות מאנשים שאני מכירה

וסומכת עליהם. התקנתי את האפליקציה על הנייד, יותר כדי לראות מה יש קרוב אלינו מאשר כדי לקבל המלצות. מבחינתי ההצלחה עם הקרפריה הזאת היתה מקרית.
&nbsp
אני מבינה לגמרי למה בורדיין מתכוון בדברים שלו, ודי מסכימה איתו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מכרינו בארה"ב משתמשים הרבה ב-YELP ומרוצים ממנו מאוד

כשחיפשנו מסעדה טובה לשבת בה באזור השוק בסיאטל הוא מצא להם מסעדה יפנית נהדרת, ואהבתי במיוחד את תמונות המנות שהועלו ע"י גולשים ועזרו לנו לקבל את ההחלטה. כולנו יצאנו מרוצים מאוד מהאוכל. התלהבתי כ"כ שחזרתי אליה שוב, אבל לא בדקתי מראש והתברר שהיא סגורה בימי שלישי
.
&nbsp
באופן אישי הגעתי לאתר דרך חיפוש בגוגל, ומכיוון שלא הייתי רשומה נכנסתי דרך הטלפון שלהם. אבל בערים אחרות החיפוש בגוגל הוביל אותי לטריפ אדווייזר או לביקורות בממשק של גוגל עצמו (גם בשירותים אחרים שאינם בהכרח מסעדות) וזה די אותו הדבר, לא ממש ברור לי ההבדל הגדול.
&nbsp
בסופו של דבר זה לא שונה בהרבה משלל מנגנונים אחרים שמאפשרים שיתוף ביקורות גולשים, אין לי מושג למה זה רע במיוחד למסעדות או לשפים, פרט אולי לכך שחלקם לא אוהבים לקבל ביקורות מ"סתם" סועדים... אבל לטוב ולרע, זה העולם שבו אנחנו חיים. אני כן חושבת שמסעדה טובה (ובכלל, כל עסק שהוא) שמעניק תמורה טובה לכספם של לקוחותיו יקבלו דירוג משוקלל טוב ומוצדק גם אם יהיו כמה לקוחות מאוכזבים.
 
למעלה