ביקורת על שתי מסעדות - מדיסון בהוד השרון וטאיזו

rainbow25

New member
ביקורת על שתי מסעדות - מדיסון בהוד השרון וטאיזו

אני קוראת סמויה בפורום כבר הרבה מאוד זמן וכתבתי כמה פעמים ביקורות לפני די הרבה זמן אבל לא התמדתי מאז. אז עכשיו אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולכתוב את החוויה שלי מביקור בשתי מסעדות.

אז קודם כל, מהפחות מוצלח ליותר מוצלח: מדיסון בהוד השרון
היה מדובר בארוחת צהריים משפחתית עם ההורים של הבן זוג סתם כי לאף אחד לא היה כוח לבשל והמקום קרוב והיה מקום. אז קודם כל, ברור למה יש מקום... כשלעצמה המסעדה יפה ונעימה, השולחנות בחוץ מסודרים במרחק ראוי אחד מהשני. מהצד השני, בעבר במקום פעלה מסעדה בשם דגים וראוי היה שיחליפו את התפריטים לתפריטים שכתוב עליהם שם המסעדה החדשה... היה מאוד מוזר להזמין מתפריט שכתוב עליו שם של מסעדה אחרת (אגב, בתפריט האלכוהול דווקא שם המסעדה היה נכון).
אז למה שאכלנו, אציין מראש שבגלל מגבלות הריון לא יכולתי לטעום את כל המנות אז חלק מהדברים אני מדווחת מפיהם של הסועדים האחרים.
מנות ראשונות:
קרפצ׳יו חציל בלאדי - קצת מוזר לקרוא לזה קרפצ׳יו, זה בסהכ היה חציל מאוד משוטח. המנה הייתה סהכ טעימה - עם גרגרי חומוס שלא מוזכרים בתפריט ולדעתי הבלסמי היה רוטב אחר מתוק יותר. אבל גודלה ממש לא מצדיק 44 שח.... תכלס, אני מכינה יותר טעים. המנה הוזמנה בעיקר כי זו המנה הראשונה היחידה שיכולתי לאכול.
קרפצ׳יו פילה עגל - המלצר המליץ ואכן דווח שזו הייתה המנה הטעימה מבין המנות הראשונות.
טרטר דג ים - הגיעו שני כיסוני אינרי קטנים ממולאים בדג סלמון, אמא של הבן זוג שחובבת טרטר דג ים אמרה שלא כל כך טעים האחרים אמרו שנחמד. רק עכשיו ראיתי שהמנה עלתה 59 שח - מחיר מגוחך לדעתי לגודל המנה.
לחם - הגיעה פוקצ׳ה קטנה יחסית אבל טעימה עם שמן זית וחומץ בלסמי (לדעתי לא מאיכות מצטיינת) ונדמה לי שגם חמאה.

לעיקריות הוזמנו שלוש מנות:
המבורגר - מצד אחד דווח שלא משהו ומצד שני דווח שחביב, את הצ׳יפס שהגיע עם ההמבורגר אהבו.
לברק מטוגן - הבן זוג רצה להזמין פיש אנד צ׳יפס אבל אמרו שאין (שאלתי אם אין עוד משהו אמרו שכן אבל המלצר לא זכר מה ואמר שאם אגיד אולי יזכר). המלצר המליץ על הלברק ואכן מהביס שטעמתי היה טעים. הגיע עם פלחי אדמה שוחים בשמן.
מיקס נקניקיות הבית - שאלתי את המלצר מה מותאם להריון אבל הוא לא כל כך ידע לענות לי. שאלתי איך הקבב אז הוא אמר שאם אני אוהבת קבב אז זה טעים אבל המנה חזרה לא פעם מה שגרם לי לוותר עליה. על המיקס נקניקיות הוא המליץ. הגיעו 4 נקניקיות די גדולות ומאוד שומניות. בהתחלה הן לא היו עשויות מספיק (למרות שציינתי שאני בהריון) והוחזרו לאש בלי בעיה. הנקניקיות הגיעו עם כרוב כבוש והתוספת הייתה אותם תפוחי אדמה שוחים בשמן (ועכשיו בעיון בתפריט אני לא יודעת אם הם היו בתשלום נוסף). מנה גדולה אבל יותר מידי מלוחה ושמנונית בשבילי, הכרוב הכבוש היה מוצלח.

יחד עם 2 בירות, לימונדה ודיאט קולה החשבון היה מעל 500 שח. האמת, די מיותרים והיה עדיף לבזבז אותם באנג׳לינה.
 

rainbow25

New member
טאיזו

בטאיזו היינו לפני כמה שבועות כדי לחגוג את היום הולדת של הבן זוג. מזמן רצינו לתת לטאיזו הזדמנות נוספת אחרי שפעם קודמת (לפני 3 שנים) היינו בערב הודי שהיה בינוני ומאז שמענו המון מחמאות על המקום.
המלצר הנחמד הציע את מסלול הטעימות וציין שניתן לבחור את התקציב ושבדרך כלל מדובר באזור ה-250 שח לאדם לפני קינוחים ואלכוהול. בגלל שבאנו לחגוג אז זרמנו איתו כאשר אמרנו מראש שאנחנו קצת בעייתיים מכיוון שהבן זוג הוא אוכל כל ואילו אני גם אלרגית לשרימפס וחבריו אלא גם בהריון אז מוגבלת במה שאני יכולה לאכול. המלצר אמר שזו לא תהיה בעיה ואכן זו לא הייתה בעיה. הוא הוציא לנו לאורך כל הארוחה מנה אחת משותפת ועוד מנה קטנה לכל אחד מאיתנו וזאת בשלושה סבבים.

סבב ראשון:
סלט דפי שעועית כמנה משותפת - מנה די קטנה אבל הייתה לנו מאוד טעימה. הרוטב היה טיפונת כבד. (52 שח)
דאמפלינג שנחינזי 2 יח׳ בשבילו - זו מנה שמאוד רציתי לנסות אבל התברר שיש שם איזה רכיב שמבוסס על שרימפס (ולא מופיע בתפריט... מה שבעיניי קצת בעייתי) דווח כטעים מאוד (42 שח).
פוט סטיקרס מנגולד בשבילי - היה טעים, עם רוטב מעולה ממש אבל טיפטיפונת שומני לדעתי. (44 שח)

סבב שני -
חצי ירקות סיניים - מנה נוספת שממש רציתי לנסות אבל האמת שהמנה הייתה בינונית למדי לטעמי. פחות מה שציפיתי ממנה שמורכבת מפטריות (44 שח)
באו טונה בשבילו - דווח כמנה הכי טעימה בארוחה (36 שח)
לחם ברווז בשבילי - פה הייתה קצת תקלה והמנה לא הגיע יחד עם הסבב אלא משמעותית אחריו, עכשיו גם ראיתי שלא חויבנו עליה אבל אני לא יודעת למה. מנה יחסית גדולה ומאוד טעימה (אכלנו חצי חצי) הגיע עם מטבל יוגורט הודי. הייתה די חריפה וכבדה אבל כאמור מאוד מאוד טעימה (לפי התפריט 62 שח)

סבב שלישי ואחרון -
בשלב הזה כבר הייינו די שבעים אבל עדיין סיימנו את המנות הנוספות שקיבלנו:
פילה בר ים טנדורי - היה טעים אבל לדעתי לא ברמה שמצדיקה את המחיר של 148 שח.
נמס פרגית - ציפיתי למשהו קצת יותר קליל אבל היה טעים והרוטב שטובלים בו היה ממש מעולה (68 שח ל-2 יח׳)

לקינוח לקחנו אננס צלוי שהיה מוצלח (54 שח) וקיבלנו 2 אצבעות שוקולד חביבות אבל לא ממש מתאימות לארוחה לדעתי.

שתינו הוא קוקטייל ג׳ינג׳ר וג׳ין שדווח כטעים (62 שח) ואני קוקטייל וירג׳ן על בסיס רימונים שגם היה ממש טעים וגם ממש גדול (27 שח) ומאוד שימח אותי שיש קוקטייל ללא אלכוהול דבר שכמעט ואין במסעדות משום מה.

סהכ היה טעים ומוצלח, המנות שאני אכלתי היו קצת כבדות לדעתי והייתי שמחה לאזן את זה במנות קצת יותר קלילות אבל אני מניחה שזה נובע בעיקר בגלל מגבלות ההריון (אי אפשר דגים נאים...).

השירות היה מעולה ומאוד נהנינו, זה סוכם שגם אם מהאוכל עצמו לא התעלפנו (אבל היה מאוד טעים) החוויה עצמה הייתה מאוד מוצלחת.
 

erezavn

New member
אני אוהב את טאיזו אבל קוקטייל ב-62 ש"ח זה מוגזם.

בדיוק חזרתי מאתונה. אכלתי ושתיתי יפה... (ידווח בהמשך). רק לשם השוואה:
קוקטיילים בבר The Clumsies שדורג ממש עכשיו במקום ה-6 ברשימת 50 הברים הטובה בעולם. (האימפריאל במקום ה-50). קוקטיילים שם מתומחרים בין 7 ל-12 יורו. והם מושקעים.
אכלתי בין השאר ארוחת דגים מדהימה בפיראוס, ב-Varoulko Seaside, עם כוכב מישלן. המנה הכי יקרה שאכלתי, בארוחת צהריים, עלתה 22 יורו. זה היה דג ג'ון דורי. קינוחים שם מתומחרים ב-10 יורו.
בר ים ב-148 ש"ח זה גם תמחור מוגזם, שמהווה דוגמה למחירי מנות דגים מופקעים כאן. וכן אני יודע שמחיר דגים טריים הם גבוהים מאד כאן... אני בטוח שלא היה קורה כלום אם בר הים (שאני מניח שלא היה גדול במיוחד) היה מתומחר ב-10 ש"ח פחות.
ושוב - אני יודע שאין ממש מקום להשוואה. עניין חומרי הגלם, זמינותם ומחירם. אבל עדיין זה מרגיז. לפחות בטאיזו מקבלים אקסטרה השקעה בכל המסביב: העיצוב, הסטייל, ההגשה וכו'.
 

rainbow25

New member
מסכימה לגבי מחיר הקוקטייל

62 שח לקוקטייל זה באמת יקר אבל לזכותם יאמר שהוא היה יחסית גדול, אבל סביר להניח שלא היינו מזמינים אותו אם לא היה אירוע מיוחד.

לגבי הדג - המחיר בעיניי היה גבוה מידי לתמורה (זו לא הייתה מנה מהכי מוצלחות בערב, היא אמנם הייתה המנה הגדולה בארוחה אבל בעיקר בזכות האורז).

אבל, הסהכ בעיניי היה מעולה והרגיש לי כמו תמורה הולמת למחיר - טעמנו הרבה מנות שונות, הייתה אווירה מעולה וסה״כ באופן יחסי למחירים במסעדות בארץ החשבון לא היה כל כך גבוה.
 

ricka

New member
יש בזה שרימפס? מפתיע

זאת אחת מהמנות האהובות עליי שם, אם מדובר בבעיה של טעם ולא אלרגיה אני יכולה להגיד שאין בכלל טעם של שרימפס. מנה מעולה...דיווח מצויין:)
 

FiReBall

New member
באופן עקרוני לא מומלץ נקניקיות בהריון

 

rainbow25

New member
נקניקיות בהריון

אמנם נקניקיות הן לא מזון בריאות ובאופן כללי לא מומלץ לאכול יותר מידי מהן אבל אין הגבלה לאכול נקניקיות בהריון (בטח כשלא מדובר בנקניקיות סופר מעובדות מהסופר) כל עוד הן עשויות היטב. זה לפחות על פי משרד הבריאות הישראלי שכולל ברשימת האיסורים בערך כל דבר שאפשר....
 

gastro101

New member
תודה על הדיווחים , אני גרה באזור ,מדיסון כלל לא

היתה ברשימת המסעדות באזור. נראה שטוב שכך
 

rainbow25

New member
לגמרי טוב שכך

המסעדה הייתה כמעט ריקה כשנכנסנו, זה היה חשוד (יום חג בצהריים, המיקום טוב ונונו המעולה שלא רחוקה משם מפוצצת) וכשיצאנו אמרנו שלגמרי מובן למה ריק
 
למעלה