ג'רדינו בלו - מפסקת מוקדמת ושכונתית

ג'רדינו בלו - מפסקת מוקדמת ושכונתית

בצהרי שישי, כמה שעות לפני כניסת יום כיפור מצאנו את עצמנו מאפסנים את התינוקת אצל סבא-סבתא לשעה וחצי בפעם הראשונה ומחפשים משהו לאכול בקרבת מקום, החלטנו על ג'רדינו בלו בה אכלנו כבר מספר פעמים.
המקום הוא איטלקית שכונתית אמיתית, השירות היה צולע בכמה ביקורים קודמים והיה בוסריות בהתנהלות אבל הפעם הצוות היה מתוקתק ועבד הייטב.
התחלנו עם בורסקטה שהגיעה כצלחת גדולה עם עגבניות בשלות ומלאות עסיס , גוש מוצרלה גדול מאוד קרוע ביד , עלי רוקט ומספר פרוסות לחם קלויות הייטב, מנה גדולה ומאוד יפה שהייתה פתיחה נהדרת.
הערה נוספת- שאלנו לגבי מנה אחרת והאשיה ציינה שהיא קצת רגישה לפלפלים, המלצרית ביררה והגיעה עם תשובה שהמבטח אומר שאין במנה פלפלים אבל בגלל שאין הפרדה ברורה הם העדיפו לא לקחת סיכון והמליצו לקחת מנה אחרת, התנהגות ראוייה.
לעיקריות- בשבילי בולונז שהגיע בכמות יפה, פסטה מסולסלת עשוייה אל-דנטה, בולנוז עשיר וגס עם חתיכות עגבניה וסלרי , לא הבולונז הטחון לדייסה, מנה מוצלחת בכמות מכובדת.
בשבילה רביולי מוקרם, רביולי רך במילוי ריקוטה שעובר הקרמה מהירה, מנה נהדרת שמשחקת יפה בין קלילות לכבדות.
לקינוח בחרנו מהויטרינה הנהדרת של הקינוחים מוס לוטוס יפיפה למראה שהיה מעט כבד אך מאוזן, קונדיטוריה אירופאית עם מוס כבד עתיר חמאה, אבל זה טוב.
ביחד עם כוס יין לבן ופעמיים קפה יצא לנו 210 ש"ח ראויים בהחלט, מסעדה לא מתימרת ומספקת בהחלט לסוג של מפסקת.
 
היה לא מזמן דיווח פה בפורום על התנהלות לא נכונה שלהם בנושא

ושמחתי לראות שהם כנראה לקחו לתשומת הלב, ואפילו מתי שאמרנו שלא מדובר באלרגיה מסוכנת אלא ברגישות הם התעקשו שניקח מנה אחרת .
ובכלל מקום מאוד סימפטי שאני מקווה שיצלחי לשרוד את המיקום הלא שיגרתי.
 

החתולית

New member
ההבדלים בהתנהלות קיצוניים

יכול להיות שלמדו מהנסיון.
&nbsp
העיקר שנהניתם.
 
למעלה