לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1860718,607 עוקבים אודות עסקים

פורום ביקורת מסעדות

הפורום הוא קהילה וירטואלית פתוחה ונגישה לאוהבי אוכל. גולשים חדשים מוזמנים לקרוא את תקנון הפורום.
אנו דנים בנושאים מגוונים הקשורים למסעדות ולאוכל, החל מדיווחים על ארוחות והמלצות על מסעדות שונות, ועד אוכל ברחבי העולם, ונושאים בעלי חשיבות ציבורית. אתם מוזמנים להצטרף אלינו, לדווח על מסעדות בהן אכלתם, להגיב לביקורות קיימות ולהשתתף בדיונים בפורום.
 
למצטרפים החדשים- מספר כללים חשובים:
* אנא קראו את תקנון הפורום שקישור אליו מופיע בראש עמוד הפורום ובמאמרי הפורום.
* כאשר אתם כותבים ביקורת (חיובית או שלילית) על מסעדה אנא הקפידו לתת מקסימום פרטים:  
  מה אכלתם, מחירים, טיב השירות, וכו'. בהודעות הנבחרות תמצאו הודעה שכותרתה "איך כותבים ביקורת" שתוכל לסייע לכם. 
* כאשר ברצונכם לקבל המלצות על מסעדה - כדאי לפרט אזור, סוג הארוחה (בוקר, צהריים, ערב), טווח
   מחירים לאדם, האם כשרות חשובה וסוג אוכל המועדף עליכם.
* אם קיבלתם בפורום המלצה על מסעדה ואכלתם בה, אנא חזרו לספר איך היה. 
* אנא הקפידו לשרשר הודעות על מנת שהודעות לא ייעלמו מהר מידי בארכיון. אם לא שירשרתם, אל
  תופתעו לגלות שההודעה שורשרה למקום הרלוונטי. דבר נוסף ואחרון- בכל שאלה/בעיה/הערה/הארה
  אתם מוזמנים לפנות אלי במסר אישי. כל פנייה תיענה בהקדם האפשרי.
 
בברכת השתתפות מהנה,
החתולית

הנהלת הפורום:

אודות הפורום ביקורת מסעדות

הפורום הוא קהילה וירטואלית פתוחה ונגישה לאוהבי אוכל. גולשים חדשים מוזמנים לקרוא את תקנון הפורום.
אנו דנים בנושאים מגוונים הקשורים למסעדות ולאוכל, החל מדיווחים על ארוחות והמלצות על מסעדות שונות, ועד אוכל ברחבי העולם, ונושאים בעלי חשיבות ציבורית. אתם מוזמנים להצטרף אלינו, לדווח על מסעדות בהן אכלתם, להגיב לביקורות קיימות ולהשתתף בדיונים בפורום.
 
למצטרפים החדשים- מספר כללים חשובים:
* אנא קראו את תקנון הפורום שקישור אליו מופיע בראש עמוד הפורום ובמאמרי הפורום.
* כאשר אתם כותבים ביקורת (חיובית או שלילית) על מסעדה אנא הקפידו לתת מקסימום פרטים:  
  מה אכלתם, מחירים, טיב השירות, וכו'. בהודעות הנבחרות תמצאו הודעה שכותרתה "איך כותבים ביקורת" שתוכל לסייע לכם. 
* כאשר ברצונכם לקבל המלצות על מסעדה - כדאי לפרט אזור, סוג הארוחה (בוקר, צהריים, ערב), טווח
   מחירים לאדם, האם כשרות חשובה וסוג אוכל המועדף עליכם.
* אם קיבלתם בפורום המלצה על מסעדה ואכלתם בה, אנא חזרו לספר איך היה. 
* אנא הקפידו לשרשר הודעות על מנת שהודעות לא ייעלמו מהר מידי בארכיון. אם לא שירשרתם, אל
  תופתעו לגלות שההודעה שורשרה למקום הרלוונטי. דבר נוסף ואחרון- בכל שאלה/בעיה/הערה/הארה
  אתם מוזמנים לפנות אלי במסר אישי. כל פנייה תיענה בהקדם האפשרי.
 
בברכת השתתפות מהנה,
החתולית
x
הודעה מהנהלת הפורום
תקנון הפורום - קראו אותו ונהגו בהתאם       שירשורים קבועים: מן התקשורת בימי ב', שירשור OFF בימי ג', השירשור השבועי בימי ה'.                  
המשך >>

לצפיה ב-'שירשור שבועי'
שירשור שבועי
<< ההודעה הנוכחית
26/09/2017 | 07:07
41
451
לצפיה ב-'סיפורי זוועה של מלצרים '
סיפורי זוועה של מלצרים
26/09/2017 | 14:57
40
451
מתוך שרשור בפייסבוק - מאחר ומדובר בקבוצה סגורה מחקתי את שמות הכותבים:
 
זוג מגיע, מבקש פינה שקטה ואינטימית לדייט. כמה דקות אחרי שמקבלים את המרק שהזמינו, קוראים לי ומראים לי פילטר של סיגריה (חדש) שלטענתם היה במרק. אני לא יודע איפה לקבור את עצמי,לא מבין איך זה קרה, ועדיין הם מקבלים את רוב הארוחה ללא תשלום.

אחרי שלושה שבועות עושים את זה שוב. כניראה שכחו שכבר עשו את זה אצלנו. עצרתי את ההזמנה שלהם והוצאתי אותם מהמסעדה.

מקרה שני:

מגיע זוג הורים עם ילד בן 5 בערך, מזמינים מנות שהטעמים שלהם שונים מהמוכר, אני מסביר זאת והם מתעקשים שהם "מבינים יותר ממני כי הם אוכלים במסעדות בכל העולם". כשמגיעים המרקים הם מתחילים לטעון (אחרי שאכלו חצי) שהשרימפס רקוב ולא טרי. אני מסביר שבעל הבית קונה טרי כל בוקר, אז לא ייתכן, אולי זה התיבול ומציע להחליף. הם מזמינים מרק עם קלמארי. אני מסביר שזה אותו תיבול, הם מתעקשים. שוב אוכלים חצי וטוענים שהקלמרי מקולקל. אני מסביר שהקלמרי זה כמו השרימפס - טרי מהבוקר. הם מסכימים שאחליף למרק תירס (שיהיה סולידי). בשלב הזה הילד מתחיל לחזור בלי הפסקה על מנטרה "האוכל פה מסריח, האוכל פה מסריח...). ותנחשו מה? גם התירס מקולקל. עצרתי את שאר ההזמנה שלהם במטבח, הסברתי שכניראה התיבול שלנו לא לטעמם והוצאתי אותם מהמסעדה. הם עמדו בחוץ והתחילו להגיד ללקוחות שמגישים אצלנו אוכל מקולקל. הזמנתי משטרה, אבל הם הלכו לפני שהניידת הגיעה.

מקרה שלישי: (מסעדה אחרת, חלבית כשרה ברמת כשרות גבוהה מאוד)

לקוח מביא מהבית בקבוק יין ומבקש לפתוח אותו, אני מסביר שסוג הכשרות של הבקבוק נמוך מרמת הכשרות של המסעדה ולכן אסור לפתוח את הבקבוק, כי זה יפגע בכשרות. הלקוח מחכה שאלך, פותח את הבקבוק ומוזג לכל הסועדים בשולחן. המלצרית מבועתת קוראת לי, אני מבקש מהם לעזוב, הבחור מאיים וצועק שישבור לי את העצמות ומתחיל לזרוק עליי דברים.

אני אומר לו שיאללה, בוא נלך מכות, אבל בחוץ. הוא יוצא בסערה החוצה, ואני סוגר ונועל אחריו את הדלת לקול מחיאות הכפיים של שאר הסועדים.

מקרה רביעי: אירוע בחדר VIP, תפריט מוזמן מראש, גם משגעים את המלצריות באלף בקשות, וגם מחכים כל פעם שהמלצריות (שצמודות רק לחדר הזה) יצאו כדי לבוא להתלונן שאין מלצרית (לא היה מצב שזה היה פחות מדקה), יושבים עם העתק של ההזמנה שלהם ומסמנים מה יצא ומה לא (המנות מוגשות למרכז השולחן ואין הגבלת כמות - מה שנגמר ממלאים). במקרה פישלנו ולא הוצאנו להם את אחד מסוגי הסלטים. חיכו עד לסוף הארוחה, הזמינו את כל המנות שוב, לא נגעו, התלוננו שלא קיבלו את אחד הסלטים, הצעתי שנוציא מייד והתגובה הייתה - לא! זה מאוחר מדיי. תשדרגו לנו את הקינוחים! שידרגנו קינוחים, הם ביקשו לארוז את כל מה שהזמינו לפני הקינוחים ולא נגעו (סידרו לעצמם אוכל לשבוע בבית). ארזנו. בסוף בתשלום לא הסכימו להשאיר טיפ כי לא קיבלו את הסלט בזמן....

מקרה חמישי:

אירוע בריתה ל 90 איש, סגרנו לטובת האירוע 3/4 מסעדה, מגיעים 120 איש... אנחנו באטרף מרכיבים שולחנות מהמחסן שיהיה לאנשים איפה לשבת. בעלת האירוע מתעצבנת שלוקח למנות הרבה זמן לצאת, אני מסביר לה שהגיעו עוד 30 איש ואנחנו לא ערוכים לכזאת כמות, היא מגיבה "מה הבעיה שלכם - זאת מסעדה" ובסוף רצו לשלם רק על 80 איש כי המנות התעכבו. הודעתי לה שאם הם לא משלמים הכל כולל טיפ למלצרים יקבלו תביעה. בסוף שילמו, ואחרי 3 חודשים באו ורצו לעשות במסעדה את הבר מצווה של הבן. הודעתי לבעל הבית שאני לא מוכן לעבוד איתם ואני בחופש ביום האירוע. הוא לא הסכים לסגור איתם אירוע... 
 
לקוחה קבועה במסעדה שעבדתי בה, תמיד מגיעה ועושה בעיות. הגיעה עם חברים מחו"ל, התקשרה לפני זה להזמין מקום ונאמר לה שהמסעדה מלאה אז השיבה "אני קבועה פה אתם תמצאו לי מקום." מצאנו. אחת האורחות הזמינה מנת פסטה אלי אוליו, מה שאומר שלמנה אין ממש רוטב, אלא זה על בסיס שמן זית. הלקוחה מתלוננת שהמנה יבשה. מחזירים למטבח מוסיפים לך נוזלים ועוד ירקות. מתלוננת שהמנה עדיין יבשה. מסבירים לה שזה הרוטב של המנה וממליצים לקחת משהו אחר. לא מסכימה, מכינים לה את אותה מנה מחדש. לפני שהמנה יוצאת בפעם השלישית לשולחן, הקבועה צועקת עליי שמה זה אמור להיות וכולם סיימו כבר לאכול, מסבירה לה שאין מה לעשות וכשמחזירים מנה 3 פעמים זה לוקח זמן. מקבלת את המנה ה3, עדיין לא מרוצה. בסוף הארוחה האחמשית שלחה אותי להציע להם פינוק של למונצ'לו, שאלתי אותם "תרצו אולי צ'ייסר של למונצ'לו?" הקבועה מסתכלת עליי במבט מזלזל, קורצת לי ועושה "on the house?"
 
הייתי אחמ"ש. שולחן של 8 חברה' בסביבות גיל 25, אחת מבקשת ארוחת ילדים, אחרי ויכוח עם המלצרית המלצרית קוראת לי לעזור. אני מסביר שארוחות ילדים זה עד גיל 12 (ממש רואים שהיא לא...). היא מתעקשת שהיא בת 12... ביקשתי לראות תעודת זהות של ההורים, ואז היא הודתה שהיא בעצם לא כל כך רעבה. המלצתי לחלוק מנה עם מישהו אחר או לאכול רק ראשונות. ואז היא ביקשה שאאשר את זה חד פעמית.
כשסירבתי אמרה שהאחמ"ש שבוע שעבר אישר לה.
עניתי שאני האחמ"ש היחיד במסעדה, יש חוץ ממני רק אחמ"שיות, ואם אישרו לך בשבוע שעבר אז כבר אישרו לך חד פעמית.
 
עבדתי בבית קפה, בדיוק הבאתי עוד בורקסים מהמטבח, והם התקררו קצת, העלתי אותם על הפלאטת חימום, מישהו ביקש ממני כמה בורקסי פיצה, ולפני שהספקתי לשאול אותו אם היא רוצה שאחמם לו אותם הוא שילם ונגס בהם. הוא עוד לא סיים לבלוע והוא מסתכל עלי כולו מזועזע כאילו נתתי לו לאכול רעל או אוכל מהרצפה או אני לא יודעת מה ואומר, את רצינית? קרח!! קרח יותר חם מזה!! והוא אשכרה זורק עלי את הבורקסים ואני מנסה בנועם לשאול אותו למה הוא מדבר אלי ככה והוא ממשיך להתווכח איתי שאני אוכל את זה ולצרוח עלי שאחמם לו את זה (מה שרציתי לעשות מלכתחילה). כלכך רציתי לזרוק עליו את הבורקסים חזרה להביא לו את ה8 ומשהו שקל שלו ולבעוט אותו מהבית קפה.
 
שבת, אני מנהל חדש במסעדה אסיאתית שבה כל המנות העיקריות מגיעות עם אורז לבן מאודה. נכנסת משפחה שהמלצריות מזהירות אותי שהאבא בעייתי, זכיין של רשת אופנה של מותג מוכר וחבר של בעל הבית.
הם מזמינים, ומבקשים להחליף במנות העיקריות את האורז המאודה באורז מוקפץ עם ירקות. המלצרית מסבירה שאורז מוקפץ זה מנה נפרדת ואי אפשר להחליף את האורז. הוא מתווכח והמלצרית קוראת לי. אני מסביר את אותו דבר, ואז הוא אומר "אתה יודע מי אני? אני [מספר מי הוא בהתנשאות] ואני חבר של בעל הבית".

אני עונה לו שזה לא רלוונטי ועדיין אין אפשרות להחליף. הוא פוקד עליי להתקשר לבעל הבית ולשאול אותו.
התגובה שלי: בעל הבית שכר אותי לנהל את המסעדה כדי שהוא יוכל לעשות מה שהוא רוצה בשקט בלי הפרעות, במיוחד בשבת. אם אני אתקשר אליו בכל עניין - בשביל מה אני מנהל מסעדה? אם אתה רוצה - תתקשר אליו ותבקש ממנו. אם הוא יתקשר אלי ויאשר לי - אחליף לך את האורז המאודה באורז עם ירקות".
כמובן שהוא לא התקשר, והם הזמינו את האורז עם הירקות בנפרד. מאז לא היו איתם בעיות.

 
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'ועוד כמה'
ועוד כמה
26/09/2017 | 15:00
39
360
שולחן של קרוב ל20 איש. בחרו לשבת הכי רחוק בחוץ. אחרי לקיחת הזמנה שלקחה קרוב לשעה הם ביקשו להשאיר אצלהם 2 טאבלטים (יחסית לגיטימי, הם הרבה, אז סבבה). מביאה להם מיליון מנות בערך. אחרי 15 דק באה לראות אם הכל בסדר. מגיעה מגלה טונות של אוכל על השולחנות על הריצפה סכומים מפוזרים עד חצי מסעדה ובנוסף לכל הכאוס שהולך שם אני קולטת אמא מאכילה את הבת שלה במעדן (שהביאה מהבית כמובן) בזמן שהבת רואה סדרה בפלאפון של האמא כאשר הפלאפון נשען על הטאבלט שמונח על צידו ומרוח כמעט כולו בנגיעות מעדן. את הטאבלט השני מצאתי על הריצפה, ליד הכיסא של אחד הסועדים, מנופץ לגמרי, כל המסך שבור. מרימה את הטאבלט המומה ושואלת איך זה קרה. מפה לשם אחת האמהות שם יוצאת עליי וצועקת ומקללת ש"מה פתאום את מעיזה לרמוז ששברנו את הטאבלט!! שקרנית!! זה בכלל היה ככה אז שלא תדברי איתנו על לשלם לכם תיקון!!" (כמובן, קשור בכסף... ממש לא אכפת לי שלא תשלמי תיקון פשוט אכפת לי שלא תוציאי לי שם של מישהי הוזה או מפגרת כי אני לא הבאתי לך טאבלט שבור ובטח ובטח שלא שברתי אותו בעצמי אז בואי..) מנסה לדבר איתה בהגיון וברוגע (עד כמה שאני יכולה למרות שבשלב הזה כמעט הגעתי ללאבד את זה כבר) ואז היא פשוט קמה למנהל ועוד מתלוננת עליי שאני שקרנית והשירות פה חרא. אם כל זה לא הספיק לכל החבורה הזו אז אחרי כל זה הם פשוט קמו, ועברו לשולחן גדול אחר בטענה שהשולחן הקודם מלוכלך מדי (ברור תראו איזה חיות אדם אתם) והם עוד רוצים לאכול קינוח. אז כמובן שערכו מחדש (לא אני. לא הייתי מסוגלת להסתכל או לחשוב על השולחן הזה מבלי להתפוצץ) וכמובן שהביאו להם מיליון קינוחים וכמובן שהשאירו גם את השולחן הזה כאוס שאין כדוגמתו וכמובן שלא השאירו טיפ אחרי טרגדיית הטאבלט והכי כמובן שאני פיניתי ניקיתי וטיטאתי את שתי השולחנות הכי מסריחים ומלוכלכים שיצא לי לנקות אי פעם בחיי.
 
עובדת בפלאפל - מישהי ביקשה שאחליף לה מנה כי "הפיתה לא עגולה"
 
לקוח מגיע עם שני ילדים, מקבלים שולחן קרוב לעמדת אחמ"ש, ובמקרה את אחד המלצרים הכי תותחים במסעדה. מקבלים שירות מעולה לכל אורך הארוחה תחת עיני הפקוחה.

אחרי שסיימו המלצר שואל אם רוצים קינוח, והאבא משיב שלא עכשיו, אחר כך.

אחרי זה בערך רבע שעה הם יושבים שם, מדי פעם המלצר עובר ויוצר קשר עין, וגם אני יוצר קשר עין אחת לכמה דקות. האבא לא עושה שום סימן או מחווה שרוצה שניגש אליו. אחרי כרבע שעה הוא בא אליי לעמדת אחמ"ש בעצבים כי "אף אחד לא ניגש לקחת הזמנה לקינוח". אמרתי שאני אשמח לקחת ממנו עכשיו, ולזה ענה "עכשיו כבר לא בא לנו", ביקש חשבון וחזר לשולחן. 

בעודי עושה לו חשבון (זה היה מזמן, לא היו קופות דיגיטליות, עשינו חשבונות ידניים) הוא חוזר לעמדה וכועס למה זה לוקח כל כך הרבה זמן... (הוא פשוט הלך לשולחן וחזר. זה לקח בערך 30 שניות...). הגשתי לו את החשבון ושאלתי איך הוא משלם.

בלי מילה לקח את החשבון וחזר לשולחן. אחרי דקה חוזר וצועק למה לא באו לקבל תשלום. הזכרתי ששאלתי כשקיבל את החשבון לא ענה...

שילם באשראי, בלי טיפ ויצא.

עכשיו הקטע הטוב:

עשרים דקות אחר כך נכנס הבעלים למסעדה עצבני, לוקח אותי למשרד ומשמיע לי הודעה שהלקוח השאיר לו על כמה השירות היה נורא, ובגללנו נהרסה להם הארוחה, ושהם לא קיבלו קינוח למרות שחיכו המון זמן... מסתבר שהלקוח חבר של הבעלים. התגובה שלי: החבר שלך אידיוט, והסברתי לו למה. הבעלים דרש שאכתוב ללקוח מכתב התנצלות ואזמין אותו לארוחה על חשבון הבית כפיצוי. עניתי לבעלים שאם הוא רוצה - שיכתוב לו מכתב התנצלות בעצמו, יזמין אותו לארוחה בעצמו, וישרת אותו בעצמו - כי לא אני ואף אחד מהמלצרים שלי לא נשרת לקוח שעושה "דווקא" ועוד מעז להתלונן. הבעלים היה בשוק, בסוף ויתר על כל העניין.
 
בקיוסק-לקוחה מבקשת ממני לפתוח לה את הסודה,אני כמובן פותח לה את הסודה ומזכיר לה שזה פתוח אז להיזהר,הגברת פשוט לוקחת את הסודה מנערת לה את הצורה וכל הרצפה ואני עכשיו מלאים בסודה,החלק המעצבן זה תגובתה שהייתה-לא ידעתי שזה פתוח למה לא אמרת?
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'וואו'
וואו
26/09/2017 | 17:54
21
315
אתה קורא ואתה לא מאמין שיש אנשים כאלה..
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'תאמין, תאמין'
תאמין, תאמין
26/09/2017 | 20:28
321
בשנים בהן הייתי מלונאית הייתי עדה למקרים לא פחות הזויים, עד כדי החבאת ילד במזוודה.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'לצערי אני מאמינה, קראתי לא מעט כאלה בפורום נותני שירות '
לצערי אני מאמינה, קראתי לא מעט כאלה בפורום נותני שירות
27/09/2017 | 00:30
9
290
הסיפור פוער הפה שנחרט לי בזיכרון דווקא לא היה במסעדה: עובדת ברשת פארם סיפרה על אם שהורידה סיר לילה מהמדף, הושיבה עליו את בנה ונתנה לו לעשות את צרכיו באמצע החנות (אנשים חלאות לא רק במסעדות...).
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'אני לא מסכים שכל הטענות של המלצרים נכונות'
אני לא מסכים שכל הטענות של המלצרים נכונות
27/09/2017 | 07:42
8
281
אבל גם הלקוחות רחוקים מלהיות מושלמים.
יש פנים לכאן ולכאן.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'אני תוהה למה שימציאו סיפורים כאלה'
אני תוהה למה שימציאו סיפורים כאלה
27/09/2017 | 09:05
7
79
לצפיה ב-'התהיה במקומה אבל את לא באמת מאמינה לכל מה שאת קוראת'
התהיה במקומה אבל את לא באמת מאמינה לכל מה שאת קוראת
28/09/2017 | 20:04
6
231
בעיתונות או ברשת אני מניח.
לפחות הרבה טענות שאני קורא הן בפירוש לא נכונות וזה על סמך ידע.
על שאלת הלמה אני לא יודע לענות. אולי מתוך רצון בפרסום עצמי.
לא ממש קראתי את מה שנכתב על שלמה גרוניך לאחרונה אבל כן קראתי כותרת.
"אני לא יודעת איך מצאתי את עצמי עירומה במיטה שלו".
זה נשמע לך סביר?
לדעתי כל אישה או גבר כן יודעים איך הגיעו עירומים לאיזושהי מיטה.
אבל ככותרת זה מסקרן חלק מהאנשים.
ואין לי שום מושג מה היה שם ושום היכרות עם גרוניך.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-' בבקשה אל תטה את הדיון לנושא שאינו קשור לפורום'
בבקשה אל תטה את הדיון לנושא שאינו קשור לפורום
28/09/2017 | 20:15
5
57
לצפיה ב-'החבאת ילדים במזוודה במלון זה חלק מנושאי הפורום?'
החבאת ילדים במזוודה במלון זה חלק מנושאי הפורום?
28/09/2017 | 21:20
4
205
תפסיקי להטיף מוסר כשאת עצמך מתרחקת מנושאי הפרום.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-''
29/09/2017 | 13:27
16
לצפיה ב-'נו באמת... '
נו באמת...
29/09/2017 | 13:49
2
163
יש הבדל מהותי ואמיתי בין מתן דוגמא להתנהלות לקוחות במלון, לבין נושאים של הטרדות מיניות וכדומה.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'אז תסבירי לי בבקשה'
אז תסבירי לי בבקשה
29/09/2017 | 14:12
1
149
מה הקשר בין העברת ילדים במזוודה אם זה אכן קרה לבין מסעדות?
אני לא מפקפק במה שכתבת רק שלא ברור לי איך זה קשור לפורום מסעדות.
 
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'קוראים לזה'
קוראים לזה
29/09/2017 | 15:39
165
ראיה סלקטיבית  וזה נפוץ בדיקטטורות טוטאליטיריות.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'אני תוהה אם זה משהו שקורה בכל העולם, או ייחודי לנו בישראל'
אני תוהה אם זה משהו שקורה בכל העולם, או ייחודי לנו בישראל
27/09/2017 | 07:39
9
263
 
כל המקרים המתוארים נשמעים לי אמיתיים לגמרי,  ומהסוג שבא לי לקבור את עצמי  מבושה.  
כשהייתי מלצרית היה זוג קבוע שהיה מגיע למסעדה עם הילד שלהם,  שהתחביב שלו היה לפתוח את כל שקיות הסוכר ולשפוך על השולחן  ולפזר את הסוכר בכל מקום כולל על הרצפה והכסאות.  פעם אחת כשהושבתי אותם לקחתי איתי את הכלי עם הסוכר "כי הזמנתם אוכל, לא שתיה חמה",  ואז הם ביקשו שאשאיר את הסוכר "כדי שהילד יוכל לשחק"
 
אז נכון שבחשבון קר עדיף לבעל הבית להפסיד 2 שקלים  על סוכר כדי לזכות במחיר של 2.5 מנות,  אבל ההתנהגות הבהמית הזו.....
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'זה לא קורה בכל העולם,'
זה לא קורה בכל העולם,
27/09/2017 | 08:12
7
273
למעשה בכולהמדינות בעולם לא באמת, רק ברובן.בהן הייתי התופעה הזו לא הייתה מוכרת, אבל הייתי
גם בדי הרבה מאות מסעדות בישראל וגם שם לא נתקלתי בתופעות כאלו.
אני מאמין לגמרי לחתולית שטוענת שיש מקרים כאלו רק שאני לא חושב שהם נפוצים.
רוב החברים שלי הם ישראלים והם לא עם התנהגות כזו.
אולי הבעיה היא של המלצרים?
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'גם אני מעולם לא חזיתי אישית במקרה כזה, ועדיין'
גם אני מעולם לא חזיתי אישית במקרה כזה, ועדיין
29/09/2017 | 18:12
6
129
מאמינה שזה קורה, ולא רק בישראל אלא גם במקומות נוספים.
זה נורא פשוט. רוב האנשים הם סבירים בהתנהגותם ונימוסיהם. אבל יש אחוז קטן שחורג מהנורמה. ככה זה בכל דבר ובכל מקום.
אז עסק שמשרת... לא יודעת מספרים אבל נגיד 300 איש ביום? (אול הרבה יותר אולי פחות אין לי מושג באמת, סתם דוגמה), אז מספיק שיהיה הרבה פחות מאחוז אחד (0.33%) אנשים דפוקים והזויים באוכלוסיה, בשביל שבערך פעם ביום הם יתקלו בלקוח דפוק.
ואם המספרים קטנים יותר? אז יקרה "רק" פעם בשבוע... עדיין יצטברו מזה מספיק סיפורים בשביל שתתקבל התחושה שזה "נפוץ".
 
אם יש הבדל בין ישראל למקומות יותר מתורבתים (וברור שיש הבדל) זה במה נחשב נורמטיבי וסביר. אז מלצר ב... הולנד, יתלונן על התנהגות קיצונית של לקוחות שהתנהגותם בישראל אולי היתה נחשבת בסדר. אבל הוא עדיין יתלונן. רק על דברים אחרים.
 
 
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'יש הבדל בין נפוץ לבין תחושה של נפוץ'
יש הבדל בין נפוץ לבין תחושה של נפוץ
29/09/2017 | 19:07
2
100
ולא כל דבר שווה סיפור.
ידידה קרובה שלי היא אחמ"שית במסעדות בישראל כבר למעלה מ 20 שנה.
אנחנו מדברים כמעט כל יום.
הקרים שהיא מצאה לנכון לספר לי עליהם היו קשורים בעמיתים לעבודה או בבעחי המסעדה, לא בלקוחות.
זוגתי מנהלת מסעדה גם כן כבר הרבה מעבר ל 10,שנים, זה כבר בחו"ל.
לא שומע ממנה תלונות על התנהגות לקוחות יותר מפעם בחודש.
כך שזה באמת לא נוגע לישראל אלא לאופי האנושי בכללותו אבל מדובר באחוז זעיר מהאוכלוסיה.
אם אפתח אתר לסיפורי זוועה של נהגי מוניות גם שם יהיו סיפורים, אבל אין לנו שום דרך לדעת מה מהם נכון, מה לא, ומה הניע כל אחד לכתוב את מה שכתב
אם אם אכן מה שנכתב אכן קרה באמת.
אם תכתבי על התנהגות ברברית של אנשים על הכביש לא אתווכח איתך כי זו אכן תופעה נפוצה. גם בכל העולם.
במסעדות לפחות ממה שאני חוויתי היא נדירה הרבה יותר.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'מסכימה ובדיוק בגלל זה ניסחתי ככה'
מסכימה ובדיוק בגלל זה ניסחתי ככה
29/09/2017 | 20:17
1
79
אין לי ויכוח איתך - כתבתי שמדובר באחוז קטן מאוד של האנשים. טענתי היתה שזה שלא נתקלנו לא אומר שזה לא קורה. זה קורה באחוזים קטנים, וכשמבקשים מאוסף אנשים מהמקצוע להביא אותם, אז יכול בהחלט להתקבל אוסף של הרבה סיפורים אמיתיים (גם אם חלקם לא אמיתיים, לא רואה סיבה להניח שהרוב שקרים).
אז מדויק: יש הבדל בין "נפוץ" ל"תחושה של נפוץ",
אך יש גם הבדל בין "לא נפוץ" ל"לא יתכן שכל הסיפורים האלו נכונים".
 
 
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'הכל שאלה של מספרים. כשעושים משהו המון פעמים - קורים'
הכל שאלה של מספרים. כשעושים משהו המון פעמים - קורים
29/09/2017 | 20:18
64
גם המקרים החריגים.
 
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'הלקוח יכול למתוח יותר מידי את החבל'
הלקוח יכול למתוח יותר מידי את החבל
29/09/2017 | 20:05
2
103
רק אם האוחז בקצה השני של החבל מאפשר לו זאת.זה תלוי תרבות וסביבה וכבוד למקום שבו את אורחת לרגע,לאחר שנים רבות של ניהול עסק בהולנד ובגרמניה לא נתקלתי במי שלא כיבד את נורמות ההתנהגות המקובלות ביו איש לרעהו.
היו לקוחות מזרח תיכוניים שניסו ומצאו את עצמם מצידה השני של הדלת.זה לא מקובל.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'למתוח את החבל זו הגדרה רחבה.'
למתוח את החבל זו הגדרה רחבה.
29/09/2017 | 20:54
1
83
לא מזמן הככתי לקנות מכשיר אלקטרני מסויים. לא זול אבל זה לא משנה.
המוכרים, וזה לא היב בישראל דיברו הינהם ואף אלד מחמישתם לא העיף לעומתי מבט.
בסוף נשברתי, אחרי 10 דקות בערך, ושאלתי אותם אם הם מתכוונים להמשיך לקשקש
או שבמקרה הם זוכרים שבאו לעבוד.
מי בדיוק מתח את החבל, אני או הם?
אני מניח שבתור מי שניהל עסק לא היית נותן לדבר כזה לקרות. מותר לעובדים לצחקק בינהם
אבל לא כשלקוח מצפה לשרות ועומד במרחק מטר מהם.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'משכת את החבל'
משכת את החבל
29/09/2017 | 21:58
82
אבל לא מתחת אותו,לא טינפת במכוון את המקום או איימת עליהם מילולית או פיזית.
כמו שאורח לא שם את רגליו על השולחן בבית המארח כך מצופה מסועד במסעדה
שיכבד את כל ההשקעה והעבודה שנועדה לערוב לחיכו ואם לא מצא חן בעייניו הוא לא חיב לחזור לשם .
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'מבטיחה לך שדברים כאלה או דומים קורים בכל העולם'
מבטיחה לך שדברים כאלה או דומים קורים בכל העולם
27/09/2017 | 08:18
251
ואני משערת שיש קבוצות פייסבוק של נותני שירות במדינות שונות שיש בהם סיפורים כאלה.
 
חברה שהיתה מלונאית בארה"ב סיפרה לי סיפורים שהוכיחו שאנשים מחורבנים יש בכל העולם.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'קשה לי להבין'
קשה לי להבין
27/09/2017 | 08:12
16
338
מה הופך אנשים נורמטיבים לחזירים. 
 
בטוח שלחלק מסיפורי הזוועות של המלצרים יש גם גירסה נגדית שמאירה אותם באור אחר, ולא חסר מקרים שמלצרים לא מקצועיים יכולים להטריף בנאדם, ועדין חלק לא קטן מהסיפורים כאן מזעזע ברמה האנושית. 
 
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'ראיתי גם ראיתי'
ראיתי גם ראיתי
28/09/2017 | 19:15
5
200
אנשים בטוחים שקנו את המסעדה, את המלצרים ולכן הכל מגיע להם. הילדים שלהם ישגעו את כל הלקוחות ותעיזו להעיר להם מילה "כי מה את מתערבת? מה מפריע לך שהוא בועט בכסא הוא רק ילד! נכון חמור בן 10 שאפשר להסביר לו שלא נעים לי לחטוף בעיטות בכסא אבל למה להעיר הילד הרי נהנה... מתלוננים על כל דבר, מחזירים מנות למטבח בטענות שונות ומשונות. ישבתי בירושלים במסעדה ליד הגן הבוטני אחרי שסיימנו להיות בלילות אפריקה הסבירו לנו ולשאר הלקוחות שהמתינו שהמסעדה מלאה והמטבח מוציא מנות לאט. חלק מהממתינים התעקשו להישאר ולא הפסיקו להתלונן כל הזמן על השירות, ההמתנה ועוד. הרי הסבירו לכם לא?
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'חבל שהאנשים הנורמטיבים'
חבל שהאנשים הנורמטיבים
28/09/2017 | 20:04
3
267
צריכים לסבסד על ידי תשלום התמחור הגבוה של המוגש במסעדות בישראל את פורעי החוק האלו.שהרי בעלי המסעדות בוודאי משקללים את הסועד הסורר על מנת למנוע הפסדים לעסק.
בעצם זה לא שונה מגביית המיסים של העובדים לפרנסתם בעבור מגזר הבטלנים החרדי
או המשרתים בצבא ובמילואים בעבור המשתמטים.
עצוב.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'ברור שהסועדים האחרים ישלמו על זה'
ברור שהסועדים האחרים ישלמו על זה
28/09/2017 | 20:12
174
בדיוק כפי שברור שכל הסועדים משלמים על המנות המוחזרות.
למרבה השמחה הרוח הנושבת כאן בפורום תומכת בהחזרת מנות רק במקרים מוגבלים,
אבל קשה להגיד שזו התפיסה הכוללת.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'שלל סטריאוטיפים גזעניים'
שלל סטריאוטיפים גזעניים
28/09/2017 | 20:13
1
184
שכל קשר ביניהם לבין המציאות, מקרי בהחלט. חסוך מאתנו את הרעל שלך.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'מה לא קשור למציאות במה שכתבתי?'
מה לא קשור למציאות במה שכתבתי?
28/09/2017 | 20:44
48
לצפיה ב-'בגישת "הוא רק ילד" נתקלתי לצערי לא מעט; הבעיה במבוגר האחראי'
בגישת "הוא רק ילד" נתקלתי לצערי לא מעט; הבעיה במבוגר האחראי
28/09/2017 | 21:23
162
או אם נחדד, אולי אחרַאי אבל לא אחראִי...
ומשום מה אותם מבוגרים מיתממים חושבים שבאים בטענות לילד ולא מבינים שבאים בטענות אליהם...
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'נורמת ההתנהגות הישראלית הולכת ומשתנה לכיוון המקשה על החיים '
נורמת ההתנהגות הישראלית הולכת ומשתנה לכיוון המקשה על החיים
29/09/2017 | 08:59
9
191
כאן. להיכן שאשים מבט: ברחוב, בשירות בחנויות, בכביש, בטוקבקים, בכנסת, בבתי החולים, ובעצם - בהיכן
לא? תמצאו יותר ויותר פורעי חוק, בוטות, גסות רוח, כוחניות ועוד כהנה וכהנה ביטויים של התפוררות החברה.
לכן, למרות שנדיר היה לי לחוות תופעות כפי שתוארו כאן, אני מאמין לכותביהן.
צר לי מאוד על כך, ואני מלא קנאה לחוות התנהלות אחרת במרחב החברתי המשותף הן באירופה, הן
בארהב הן במזרח הרחוק ואתם יודעים מה: גם אצל הבני דודים הקרובים אלינו.
בימים אלו של החגים אי אפשר שלא ההימלט מהמחשבה העגומה: לאן פנייך מולדתי?
ובמאמר מוסגר אומר עוד, ממקומי הנוכחי - ביקור בפולין. נימוסין, סדר, דייקנות, נקיון ותרבות מפותחת - לא
מנעו עמים ״תרבותיים״ מלהפוך לחיות אדם, ולהפך. אבל זה לא האישיו.
גמר חתימה טובה וארוחות מצויינות לכולנו.
מיתר
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-''
29/09/2017 | 10:23
18
לצפיה ב-'עניין של דמוגרפיה- בעיקר יהדות מרוקו המפוארת (צר לי וחצי)'
עניין של דמוגרפיה- בעיקר יהדות מרוקו המפוארת (צר לי וחצי)
29/09/2017 | 15:10
7
49
לצפיה ב-'איזו הכללה מכוערת. ראוי למחיקה כשחתולית תגמור את הצום.'
איזו הכללה מכוערת. ראוי למחיקה כשחתולית תגמור את הצום.
30/09/2017 | 00:34
6
30
לצפיה ב-'כלל לא הכללה בכלל '
כלל לא הכללה בכלל
30/09/2017 | 01:08
131
לא אמרתי שכולם או רובם מתנהגים כך.
 
בכל עדה יש אנשים איומים.
אבל צורת ההתנהגות הבהמית, על כולה צורותיה השונות, נפוצה הרבה יותר בקרב העדה המרוקאית.
כל מי שטוען אחרת משקר לעצמו.
 
רואים את זה בכנסת, בתור בסופר, על הכביש, בפייסבוק של "הצל", באלימות המשטרתית כלפי אתיופים,  בוועדים השונים, במרפאות, באימהות שהולכות מכות בהופעה ובטיסות הקזינו והשוקולד.
 
מישהו פה תמה מדוע נורמת ההתנהגות משתנה.
עניתי לפי מיטב הבנתי.
יש אומנם עוד גורמים, אבל הדמוגרפיה בהחלט משחקת תפקיד מרכזי.
 
לא טוב לכם? תמחקו.
מה חבל שאת המציאות אי אפשר למחוק.
 
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'חתולית לא צמה ולא נעדרת'
חתולית לא צמה ולא נעדרת
30/09/2017 | 08:18
4
145
השירשור הזה מלא הכללות מכוערות, איזו מהן מפריעה לך הכי הרבה?
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'זו שהגבתי אליה. לא ראיתי 'מלא' אחרות, בטח לא גזעניות כל כך.'
זו שהגבתי אליה. לא ראיתי 'מלא' אחרות, בטח לא גזעניות כל כך.
30/09/2017 | 13:08
3
26
לצפיה ב-'לדעתי גזענות היא אבסולוטית '
לדעתי גזענות היא אבסולוטית
30/09/2017 | 15:19
2
108
אין מידות לגזענות. אין "טקסט מעט גזעני" ואין הכללות יותר גזעניות מאחרות.
 
הערות על חרדים, ישראלים, ערבים, נשים, אנשים ממוצא מסויים, או בעלי גוון עור מסויים -
כולן גזעניות באותה מידה, וכל מי שכותבים אותן גזענים.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'ההערה על החרדים שאינם משרתים בצבא הייתה בעיני פוליטית'
ההערה על החרדים שאינם משרתים בצבא הייתה בעיני פוליטית
30/09/2017 | 17:10
80
ולא גזענית. לא שמתי ללב להערות על צבע עור, על ערבים או נשים...
בהערה הזו הגזענות הייתה אבסולוטית - אבל את המנהלת, עשי כרצונך.
ביקורת מסעדות >>
לצפיה ב-'המבנה של המוח האנושי'
המבנה של המוח האנושי
30/09/2017 | 17:36
91
וצורת החשיבה מחייב אותנו לחשוב בצורה דיכוטומית ולחלק את העולם לקבוצות.
הפרדה גזעית וחברתית אינה גזענות,את מזכירה בתגובתך את הגננת שצועקת על ילדי הגן-"אסור לצעוק!".
ביקורת מסעדות >>

הודעות אחרונות

17:26 | 19.10.17 of blessed memory1
13:34 | 19.10.17 אריה שגיא
06:37 | 19.10.17 החתולית
22:29 | 18.10.17 superman1234
20:57 | 18.10.17 foofoo77
11:23 | 18.10.17 ל י י ד י ב א ג
07:24 | 17.10.17 החתולית
08:42 | 16.10.17 החתולית

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ