אז מה אכלתם בחג ובסוף השבוע?

Gרר

New member
טיטו, קניון גבעתיים

ביקרנו בשבוע שלפני החג עם הקטנה, אחרי שהאישה כבר בדקה את המקום ולי זו היתה הפעם הראשונה.

למרות המיקום הבעייתי השכילו לעצב את המסעדה כך שמרגע שאתה בפנים אין כל סימן לקניון.

על בסיס הסיפור של הסבתות האיטלקיות עם מנות הענק תפרו שם מנות שאמורות להכנס לספר השיאים של גינס על בסיס הגודל. צריך לחשוב טוב לפני שמזמינים ולקחת בחשבון שמנה רגילה שם זה אומר מנה לארבעה אנשים ומוקטנת זה לשנים. אנחנו לא חישבהו טוב וכך יצא שחצי לזניה נארזה הביתה. זה גם יכול מאד לייקר את הארוחה אז כדאי לקחת את הגודל בחשבון.

לפתיחה הזמנו פרוסות חציל ממולאות בשר וגביהה עם רוטב עגבניות. מנת פתיחה נחמדה אם כי הם היו יכולים להוסיף קצת יותר חוצפה לרוטב וזה היה משדרג את המנה.

המנה השניה - קנלוני ציידים. בתפריט כתוב מינור פסטה ולא סתם צינור - חצי מטר (מדוד) של שני צול מונחים בקערה באורך השולחן. כדי לקבל את התיושה חתכתי מזה שש חתיכות שח 8-10 סנטימטר כל אחת. זה הרבה קנלוני.

לשמחתנו זו היתה המנה המוצלחת בשני הביקורים שם. לא יודע מה זה נקרא אצלם בשר ציידים, אבל הוא עבר בישול ארוך והוכנס לקנלוני כשהוא מפורק ולא טחון. עם רוטב שמנת פרמזן מדובר בפצצה של טעם כשכל ביס עושה חשק לעוד. מנה שבהחלט מצדיקה את החמישים סנטים אורך. לדעתי מנה שהויא בגדר חובה.

הלזניה הבשרית שהגיעה לאחר מכן היתה גם כן מצויינת, אבל לא יכלה להתחרות בקנלוני העילאי. אם הייתי צריך לבחור מנת פסטה אחת הקנלוני לא משאיר מקום לספק.

כדי להשלים את השחיתות סיימנו במוס שוקולד. גם כאן אותה אזהרה - הרגיל מוגש בכוס בגודל של כדור רגל. בעיניי מופרך לחלוטין לקינוח שהוא די מונוטוני. זה כבר באמת סתם בשביל השואו.

אנחנו הסתפקנו בקטן וגם ממנו טעמתי רק קצת ולטעמי הוא לא התעלה מעבר למנת ילדים.

יין הבית האדום שלהם - לא רע, אבל קצת שטוח. פעם קראו לזה סובארו, אבל בשביל סתם צהרים הוא עשה את העבודה.

לסיכום - קשה להאמין שמקום ששוכן בין חומוס גבעתיים למקדונלדס מצליח להיות בשתי ליגות מעל כל מה שיש בקניון הזה הן מבחינת האוכל והן מבחינת האוירה הכל כך לא קניונית. טוב שהוסיפו את החצאי מנות.

אנחנו נחזור, אבל רק אחרי דיאטה.
 

amirline

New member
לדעתי הם הוציאו מנות מוקטנות, הבינו שהקונספט מגביל

 

Gרר

New member
ולא רק זה

במנות האחרונות יש להם גם עוגות שלמות שיכולות לסגור לך את הקינוח של הארוחה
 

sweetdreams

New member
להבנתי, יש להם *רק* עוגות שלמות, לא? וזו לדעתי הבעיה בקונספט

היינו שם לפני שהם הכניסו חצאי מנות, והכרנו את הקונספט מראש. הגענו שישה אנשים לארוחה משפחתית, אז זה לא הפריע לנו, גם ככה תכננו לחלוק, ואז זה נוח שיש מנות גדולות למרכז השולחן. ממש כמו ארוחה משפחתית בבית, אבל בחוץ.
הבעיה היתה בקינוח. שם כן רוצים לגוון, אנשים שונים מעדיפים דברים שונים. גם פה אפשר להגיד שזה כמו בבית, מכינים עוגה אחת לכולם, ולא עוגה לכל דורש. אבל כאן ההשוואה לארוחה ביתית כבר לא עומדת לזכותם.
הבנתי שהכנסת חצאי המנות לא תקפה לקינוחים, ועדיין יש אפשרות רק לעוגות שלמות. אבל זה רק מהסתמכות על דיווחים, לא חזרתי למסעדה מאז. כשהייתם, היו גם קינוחים קטנים יותר?
 

Gרר

New member
בעוגות לא בדקתי, אבל במוס כאמור יש גם חצי מנה

וייתכן גם בקינוחים נוספים. גם לי נראה קצת הזוי להזמין עוגה שלמה לשולחן שלם...
 

amirline

New member
יש חצאי מנה לכל המנות, התחילו עם זה לפני כמה חודשים כבר

 

trilliane

Well-known member
מנהל
נשמע טוב! באתר שלהם הם אכן מזהירים מראש לגבי גודל המנות


ומצהירים שהקונספט הוא מנות לחלוקה (אצלם באמת...) לשניים עד ארבעה סועדים. אגב, באתר לא מצאתי שעות פתיחה או פרטים נוחים (רק בפייסבוק). אני צריכה לנסות אותם בהזדמנות, המיקום שלהם אידאלי למשפחה; רק חבל שזה לא יהיה במסגרת ארוחה משפחתית (כי הם ממש לא כשרים...).
 

oreldi

New member
באתר למטה רשומות שעות הפתיחה

פתוח 12:00-23:00 כל השבוע.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אה, למטה למטה בתחתית אם גוללים עד הסוף בעמוד הראשי...


כשנכנסתי לאתר קפצה לי פרסומת ועברתי על האפשרויות בתפריט, ציפיתי למצוא את זה ב"עלינו", כי שם בד"כ שמים את המידע... האתר שלהם לא ממש נוח לגלישה במחשב.
 

oreldi

New member
נשמע טוב

גם בעיניי זו מסעדה ראויה וטובה. הקנלוני מסקרן. נרשם וינוסה אולי בפעם הבאה
רק הערה גבי המנה המוקטנת (חצאי המנות)- היא אמנם נדיבה אבל אינה תספיק לשניים. היא מעט יותר גדולה ממנה עיקרית ממוצעת במסעדות אחרות אבל לא בהרבה. לשני אנשים רעבים זה לא יספיק כעיקרית.
 

Gרר

New member
מסכים איתך. הכוונה שלי היתה

שכל אחד מהשניים ייקח ממה מוקטנת. לא להתחלק במנה קטנה אחת. מנה מוקטנת לראש זה כמות מספקת שם. המנות הגדולות זה באמת רק אם שנים רוצים אותה מנה ומוותרים על הגיוון של מנה נוספת או אם מגיעים בגדוד
 

mereng

New member
אירוע במסעדת גושן הכשרה, ת"א - לפני החג

חיכיתי כמה ימים לכתוב את הביקורת הזו.
&nbsp
אירוע מהעבודה, עם תפריט סגור. מראש התריעו שיש צמחונים, אמרו שאין בעיה ושידאגו להם.
במנות הראשונות הגיעו קרפצ'יו בקר, כבד, כנפיים בציפוי כלשהו, סביצ'ה וסלט ירוק. הצמחונים שלא אוכלים דגים אכלו רק סלט. ביקשו מהמלצר שיתנו להם עוד משהו לאכול, הביאו אנטיפסטי ( חצילים, זוקיני, תפ"א, פלפל), קצת עצוב וקצת מעט אבל ניחא.
&nbsp
בעיקריות הביאו לשולחן פלטות עם כמה סוגים של בשר, תפ"א זעירים ושעועית ירוקה. הצמחונים חיכו וחיכו, המלצר שאל אם הם רוצים פסטה או דג, ביקשנו פסטה - והמשכנו לחכות. בסוף הגיעו צלחות עם ספגטי ברוטב עגבניות, בול כמו זה שאני מכינה לילדים שלי. הכי פשוט ולא מתוחכם שיש. אכלנו, כי לא היתה שום אלטרנטיבה. זה היה נחמד מבחינת הטעם, הילדים שלי היו מחבבים מאוד.
התבאסנו קצת ואז האחראית על האירוע שמה לב, ניגשה למלצר וכשאספו את הצלחות מהשולחן הגיעו לצמחונים צלחות עם "ריזוטו פטריות". פה כבר לא התאפקתי וצילמתי את המנה. האורז היה ארוך, ממש לא זן של ריזוטו שהוא לרוב עגלגל ולעיס, ולכן התפורר בפה. במקום מרקם דייסתי זה היה אורז עם שלוליות של נוזל (ציר ? ), ועם בצל שלא טוגן מספיק ונשאר במרקם פריך וכמעט חי. התיבול יאמר לזכותם היה טוב.
&nbsp
בעיני זה מגוחך להגיש מנה כזו ולקרוא לה ריזוטו, וזה שנתנו לצמחונים מנה כ"כ פשוטה ועלובה - ממש מכעיס. העלות למשתתף, צמחוני או אוכל בשר היתה זהה, מעל 200 ש"ח. לא יאומן שבמחיר הזה אכלנו סלט ירוק, אנטיפסטי ופסטה פשוטה כ"כ.
&nbsp
הקינוחים היו טובים ממש- סורבה פירות יער היה מרענן וחמצמץ במידה הנכונה, פונדנט שוקולד בספלי אספרסו לוהטים היה מצויין, מהקינוח השלישי לא טעמתי.
&nbsp
&nbsp

 

החתולית

New member
מסקנה: כשסוגרים אירוע סוגרים גם תפריט

לא "אין בעיה", אלא פירוט מדוייק של המנות לצמחונים. עם קצת נכונות של המסעדה, אפשר היה להכין מנות אמיתיות לצמחונים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לשלולית האורז הזאת הם קוראים ריזוטו?
מושיק רוט היה מתפלץ

 
למעלה