מסעדת ג'ורדינו בלו GIARDINO BELLO- שומר נפשו ירחק!

tushkit

New member
מסעדת ג'ורדינו בלו GIARDINO BELLO- שומר נפשו ירחק!

שומר נפשו ירחק!!!! מסעדת ג'יארדנו בלו giardino bello שמתיימרת להגיש מנות גם לטבעונים (פסטה ללא ביצים וכד') וגם מנות ללא גלוטן עושה מה שבא לה בחיים ובבריאות שלכם ושמה עליכם פס אחד גדול! למרות שציינו אלרגיה קשה ווידאנו שש פעמים שאין רכיב אלרגני אותו ציינו בפירוש שלא יהיו טעויות הוציאו לנו את המנה כמו שהם רוצים. כשהבחנו בכך ודרשנו בכעס להחליף תוך שהבענו זעזוע מחוסר האחריות קיבלנו מנה "חדשה" שהסתברה כאותה מנה שירקנו חזרה לצלחת כשהבחנו שיש בה מבחינתנו "רעל" רק בצלחת אחרת וראו עוד פלא- אותו מרכיב היה ונשאר רק כוסה בתירס כשרתחנו וקראנו למלצר והמלצרית במקום הם נדהמו בעצמם והבטיחו לנו שהם ציינו את האלרגיה בפירוש במטבח, קראו לטבח (שמסתבר שהוא מבעלי המקום) ולשותפתו ורד, בעלי המקום, שלרבע דקה אפילו לא טרחו להתנצל ופשוט אמרו לנו שככה הם מוציאים את המנה וזהו ואם למישהו יש אלרגיה זו בעיה שלו ו"אף אחד לא מכריח לאכול". לא, לא נראה להם בעייתי שהם אומרים את זה רק אחרי שהאוכל כבר הוגש (פעמיים) ונכנס לפה. אם זה לא מספיק אז ביקשנו לשלם על מה שכבר אכלנו ושתינו (תכלס, רק שאול בעלי הספיק לאכול מנה ראשונה ולשתות) , לבטל את המנות העיקריות וללכת משם. שיא השיאים היה שקיבלנו חשבון על ה-כ-ל, כולל מנת ה"רעל" הממוחזרת שהם הגישו לנו וכולל המנות שעוד לא קיבלנו!!!! רק אחרי שדרשנו חשבון מתוקן- קיבלנו. אה, ועוד אנקדוטה- ערן, המלצר החמוד שלנו ניגש אלינו והתנצל אז בו במקום הוא פוטר. את היום סיימנו במיון עם כדורים וטיפול לאלרגיה. הוצאנו להם מכתב עם השגותנו שעד היום לא נענה. אודה לכם אם תוכלו להפיץ ולשתף בכל מקום אפשרי ובעיקר- אל תתקרבו למקום המתועב הזה שלא ראוי בכלל להתקיים!
 

החתולית

New member
מתי אירע המקרה?

אם אירע מקרה כזה, הוא חמור מאד בעיני. טעויות קורות, אבל מה שאת מתארת הוא זלזול בבריאותם של לקוחות.
&nbsp
מאין את יודעת שהמלצר פוטר בגלל שהתנצל בפניכם, ומה נאמר במכתב ששלחתם?
 

tushkit

New member
ג'יארדינו בלו

המקרה אירע ב 22.7.17. מספר ימים לפני שטסנו לחו"ל (לא לפני שציידו אותנו במיול בתרופות אגרסיביות לטיפול באלרגיה למשך 10 ימים). חזרנו ב 28.8.17, וידאנו שלא התקבלה כל תגובה או התנצלות למכתב שנשלח אליהם (כשמפורט כמובן כל ההשתלשלות הרפואית כתוצאה ממה שהיה שם ומגובה בכל המסמכים הרפואיים) . שלחנו להם שוב מכתב שאנחנו נותנים להם שבוע נוסף להגיב והתראה שנפרסם את המקרה ברשתות החברתיות, בפניה למשרד הבריאות, במחלקה לרישוי עסקים ובתביעה בבית משפט. לא שמענו מהם מעולם (כולל לא רבע התנצלות באותו יום. הדבר היחיד שהיה להם להגיד זה שאף אחד לא מכריח אותי לאכול ושאם אני אלרגית למשהו אני בכלל לא צריכה לבוא והם לא חייבים לי כלום כולל לא להגיד לי מה יש ומה אין במנה. להזכירך- לא רק שהם פירטו לי מה יש במנה אלא אמרו דברים שקריים). האירוע ממש לא היה טעות שקורית. אני מסרבת בתוקף להגדרה הזאת. הטבח בחוצפה, יהירות ובריונות אולי טעה והוציא בפעם הראשונה ככה את המנה (למרות שזאת טעות שאסור שתקרה. בחיי שהדגשתי מעל לכל ספק אפשרי את העניין) הבעיה היא שבפעם השניה הוא הוציא לי את המנה ה"חדשה" בצלחת אחרת עם האוכל שהיה לי בפה, לעום בדיוק כמו שירקתי אותו רק מכוסה בתירס ובעלים וגם לא הכחיש את זה כשצעקתי את זה! המלצר שהתנצל בפנינו פוטר בו במקום פשוט מכיוון שהוא בא באיטיות ובשוק לשולחן שלנו (אנחנו חיכינו שהגברת תוציא לנו חשבון רק על המנה הראשונה והשתיה שבעלי אכל ואל על מה שעוד לא קיבלנו ) ומילמל "אני בשוק, אני בשוק" שאלתי אותו אם הכל בסדר והוא ענה "בזה הרגע פוטרתי מהעבודה" כל המלצרים ויושבי המקום היו בשוק (היו חוץ מאיתנו שתי שולחנו כשאחד מהם ממש שולחן צמוד אלינו שהיה עד לכל ההתנהלות עוד משלב ההזמנה). ביקשתי מהמלצר שפוטר את מספר הטלפון שלו והבטחתי שאנסה למצוא לו עבודה אחרת .
במכתב ששלחנו מתוארת כל השתלשלות העניינים מרגע הגענו למסעדה ועד הרגע בו שוחררתי מהמיון כולל פירוט הטיפול שקיבלתי .
מעולם לא קיבלנו תגובה מהם. חזרנו לארץ ובכוונתי לטפל בעניין בכל הכוח. זה בעיני על גבול הפלילי
 

החתולית

New member
איני יודעת אם ההתנהלות עוברת על חוק כלשהו

לשם כך יש עורכי דין שלמדו משפטים, ויכולים לייעץ לכם.
&nbsp
חבל שלא ענו לכם, לדעתי זו בחירה לא נכונה. חבל שאיימתם בשיימינג, זו לא דרך שאני מאמינה שמשיגה משהו באמת, בדרך כלל היא גורמת להתבצרות בעמדות.
&nbsp
לא כתבתי שעשו שם טעות. כתבתי שאת מתארת משהו שנראה כזלזול ולא כטעות.
 

tushkit

New member
אין כאן עניין של עמדות רק זלזול

אין ספק שאני פועלת גם במישור המשפטי וכן הגשתי תלונה במשרד הבריאות וברישוי עסקים וכמובן שאני לא רואה בפרסום העניין כאיום שבכוונתו להשיג משהו מבעלי המסעדה. זאת לא הכוונה. העניין אליו התכוונתי הוא שחוסר התגובה שלהם ובכלל כל ההתנהלות שלהם לפני, תוך כדי ואחרי האירוע מעידה על זלזול קיצוני וחוסר הבנה בסיסית בנזק שהם גרמו ויכולים לגרום עד כדי רשלנות פושעת על סף העבריינות ונראה לי מספיק קיצוני וחשוב כדי ליידע אחרים ולא לחכות עד שהערכאות הבירוקרטיות יתחילו להניע... ו... אין כאן עניין של עמדות. העניין כאן מאוד בינארי. דיווחתי על אלרגיה. יכלו להגיד לי שלא מתאים להם או שאין יכולת לספק לי את מבוקשי. במקום זה הם בחרו להמליץ לי על מנות מתאימות. הם טעו בכוונה או בשגגה והכניסו בכל זאת את המרכיב האלרגני. התלוננתי והחזרתי. הודו בטעות שלהם (בלי להתנצל לרגע) והם הציעו להביא לי מנה חדשה. לקחו את המנה שטעמתי (וירקתי לתוך הצלחת), מיחזרו אותה ושמו אותה בצלחת נקיה שיראה "חדש" למראית עין. כשהבנתי שזאת מנה ממוחזרת כולל המרכיב האלרגני שוב לא הכחישו וכמובן לא התנצלו רק אמרו שזה מה שיש ואף אחד לא מכריח אותי לאכול וזה אחרי שטעמתי מתוך חוסר הידיעה / השקר. האירוע הסתיים במיון בית החולים עם זריקה ועשרה ימים של טיפול תרופתי אגרסיבי וסבל. איזה עוד צד או עמדה יש כאן חוץ מבריון קרימינל המזלזל בלקוחותיו ובבריאותם ???
 

החתולית

New member
העמדה שלהם היא שהם לא עשו משהו לא תקין

ושהם לא מגיבים למכתבים שלך.
&nbsp
&nbsp
 

dfl

New member
מסעדה חמודה ומומלצת

כבר מזמן אני רוצה להזכיר אותם ושוכח, תודה על התזכורת.
ג'רדינו בלו פתוחה כחצי שנה ונראה שהיא סוף סוף פיצחה את נוסחת האיטלקיה השכונתית, שדי נדירה בישראל. המחירים סבירים מאד, המנות משביעות וטעימות, האווירה נעימה, המיקום מעולה. אכלתי שם כחמש פעמים, בכולן היה מוצלח והילדים תמיד שמחים לחזור לשם. פיצות טובות (לא "מדהימות" או כל גוזמה אחרת, פשוט טובות), פסטה מוצלחת, סלטים טעימים בכמות הוגנת, מנת כיפית של שרימפס עם קרם תירס ולימון כבוש שאני מקפיד להזמין בכל ביקור.
&nbsp
אין לי מושג כמובן מה קרה בין פותח השירשור לבין המסעדה, אם כי סגנון הדיווח מעלה חשדות מסויימים לגבי מה קרה שם, מה הייתה רמת האגרסיביות ומאיזה צד היא הגיעה.
 

tushkit

New member
חבל... תגובה לא עניינית ומיותרת

אני מניחה שהכותב הוא אותו דני, היחיד שמגיב תגובה לא עניינית לנושא בכל מקום אפשרי. ראשית- מעולם לא חיוויתי דעתי על האוכל שם בעיקר כי זאת היתה הפעם הראשונה והאחרונה שלי שם והדבר היחיד שטעמתי היה ביס מהמנה המדוברת שאותה ירקתי מיד (גוגל קטן יעלה תגובות מספיקות של סועדים שלא בדיוק, איך להגיד את זה שיבחו שם משהו) גיווחתי רק על השתלשלות המקרה הספציפי שאני חוויתי כדי להבהיר מה רמת הזלזול, הבריונות וכנראה גם ההיגניה במסעדה וזה מספיק בעיני כדי לא להתקרב אליה אבל כל קורא אינטיליגנטי יחליט לעצמו. קורא אינטיליגנטי גם כנראה לא יעלה שאלות או חשדות לגבי מה הלך שם, מה רמת האגרסיביות ומאיזה צד היא הגיעה- אני משוכנעת שאם היה לך או לילדיך אלרגיה קשה ואם היית אחרי ביס אחד גומר בבית חולים בקבלת זריקות, קשיי נשימה, דמע וגירוד קשים ומטופל באגרסיביות עוד 10 ימים אחרי זה - מניחה שהיית מספיק אגרסיבי לכעוס מאוד על האטימות והזלזול במודע ובכוונה תחילה. גוגל קטן גם יבהיר לך שיש אלרגיות שפשוטו כמשמעו- מתים מהם!!! מניחה שזה לא בעייתי מבחינתך, מהצד שאתה מגיע כמובן... שנה טובה!
 

dfl

New member
מה הייתה המנה שהמיטה עליכם כזה אסון רפואי?

בלי לפגוע בחסיון מסעדה-סועד, כמובן - מה שאת/ה יכול/ה לספר.
 
למעלה