רונג'אן - אשדוד- לא מומלץ!

רונג'אן - אשדוד- לא מומלץ!

אתמול הלכתי למסעדה עם בני משפחתי לאחר שכמובן הזמנו מקום, אני לא אדבר על האוכל כי את האוכל אנחנו מכירים ואוהבים, אבל השירות!! מזעזע, ישבנו וחיכינו בסבלנות שייקחו מאתנו הזמנה, אחרי שעברה כחצי שעה ולא קיבלנו שום יחס ביקשנו מבעל המסעדה (הבעל של רונג'אן) שיגיע לקחת הזמנה, הוא זרק לנו על השולחן פנקס וביקש שנכתוב את ההזמנה בעצמנו, לאור העומס שהיה במסעדה- הבלגנו ורשמנו תוך ציפיה כי מעתה השירות ישתפר, אולם לא כך היה המצב- עברה לה עוד שעה שלמה וטרם קיבלנו את האוכל כל פעם שהעזנו לשאול מה קורה עם האוכל קיבלנו תשובות פוגעניות ותוקפניות מבעל המסעדה כי כלל לא היה לו מקום ולא היינו צריכים לבוא ואנחנו מוזמנים ללכת, מלאי ייאוש חיכינו לאוכל שאולי ינחם אותנו קצת ובשעה טובה (הרבה יותר משעה המתנה) הגיע האוכל המיוחל כמובן שללא סכין ומזלג אותם נאלצנו לקחת בעצמנו ובגדול פשוט שירתנו את עצמנו כל הערב המסויט, כנראה שבשביל מסעדה טובה לא מספיק אוכל טוב ויש לבעל המקום צורך ללמוד דבר או שניים על שירות ללקוח שמשלם ממיטב כספו. את טעם האוכל אנחנו אפילו לא זוכרים כי רק רצינו להסתלק מהמקום כבר, חבל שמקום עם כל כך הרבה פוטנציאל פשוט הורס לעצמו, אנחנו לשם בטח שלא נחזור....
 

החתולית

New member
על הדיווח ו
לתפוז ולפורום

אני מבינה מהדיווח שלך שזה לא הביקור הראשון שלכם במסעדה, ושאתם מכירים אותה.
&nbsp
התיאור שלך הוא של מסעדה שההמטבח והצוות שלה לא עמדו בעומס הלקוחות, וגם המנהל לא ידע איך להתמודד עם המצב.
אם זה מה שקרה, באמת חבל, כי הדיווחים על המסעדה טובים בדרך כלל.
 
אכן לא הביקור הראשון שלנו

בעבר היינו במסעדה עוד שהייתה מסעדה קטנה ואינטימית בשכונה באשדוד, כנראה שמאז שעבר למשכנו החדש מול הים הוא לא נערך כמו שצריך עם צוות שיוכל לשרת את כמות האנשים שפוקדים את המסעדה, חבל שבעל המקום כל כך יהיר ולא מוכן לקבל ביקורת כי למקום יש פוטנציאל אדיר, אם רק ישפר את רמת השירות...
 

prizman

New member
חבל לקרוא.

נשמע מקום עם פוטנציאל. ניתקלתי בהם ברשת ואני יודע שהאישה תאילנדית.
חבל שהם מפספסים ככה.
הפניתי לשם חברים מאשדוד אבל לא זכור לי שהם חזרו עם תגובה. אשאל.
בגדול במסעדות תאילנדיות לא מקובל להשתמש בסכין ומזלג אבל כמובן שבמסעדה תאילנדית בישראל
זה כן נדרש.
לי בתור פאראנג (זר) בתאילנד כן מגישים סכין ומזלג תמיד, לבת הזוג שלי נותנים רק צ'ופ סטיקס וכף,
היא גם לא רוצה יותר מזה.
כנראה הם משחקים על הקטע האותנטי, מה שלא מתאים בהכרח.
אבל למען האמת, כמות השימוש שלי בסכין ומזלג ירדה פלאים, אבל זה באמת לאחר שנים של חיים בתאילנד,
וכשאני מכין סטייק כמובן שאנחנו משתמשים בסכין ומזלג.
לא הייתי מצפה ממסעדה תאילנדית שתנהג כך.
אחזור אליך עם תשובה מהחברים האשדודים שלי.
 

prizman

New member
התשובה הגיעה די מהר.

מסתבר שהיו שם 6 חברים שלי, מתוכם רק 3 אשדודים, השאר מכל רחבי ישראל. ירושלים, כפר סבא ועוד.
כולם נהנו.
אז כנראה שהמסעדה לא כזו גרועה כפי שתואר. אפילו טובה.
צריך להיזהר לפני שפוגעים בפרנסת בעל עסק.
 
לא אמרתי שהמסעדה גרועה, דיברתי על השירות

אנחנו ממש לא מהמתלוננים ומשתדלים לפרגן לכולם, בטח שלא לפגוע בפרנסה של בן אדם המטרה היחידה של הפוסט היא שבעל המקום יתעורר על עצמו וישפר את השירות על מנת שאנשים לא יעברו את מה שעברנו אתמול, אני דיברתי מהחוויה שלי ומהעובדות שהיו אתמול, פשוט שמי שבא לכם יקח בחשבון שזו ההתנהלות במקום. ושוב- האוכל מעולה לטעמי, לא דיברתי על רמת האוכל.
 

prizman

New member
מצטער שזה מה שעברתם.

אישית לא אכלתי במקום כך שאין לי דיעה לגביו.
יכול רק להגיד שנשמעו נחמדים אבל נסיון אישי אין לי.
 
דווקא האוכל לא משהו

לפני כמה חודשים הזמנו מקום ונסענו במיוחד מתל אביב. השירות היה סביר פלוס אבל למחפשים אוכל תאילנדי האוכל ממש לא מצדיק הגעה.
 

dfl

New member
מסעדה נחמדה, אסור לבקר בשעות העומס

המסעדה סמוכה לבית קרובי משפחה שלי ויצא לי לאכול שם כמה פעמים בחודשיים האחרונים.
השירות בדרך כלל טוב, אבל בגלל הקירבה לחוף הים ולטיילת, יש שעות שבהן המסעדה מפוצצת והצוות הקטן מתקשה מאד לעמוד בעומס. צריך פשוט להמנע מהגעה בשעות האלה. לא נכנס לשיקולים של הבעלים לגבי גודל הצוות, כדאי פשוט לדעת כדי לא להתאכזב כמו שקרה לפותח השירשור.
&nbsp
לגבי האוכל, אני חושב שמי שיגיע למקום בגלל ההמלצות על "אוכל כמו בתאילנד" יתאכזב. יש מנהג מגונה, של עיתונאים ובלוגרים, לקחת מסעדות ביתיות פשוטות ולקשור להן כתרי אותנטיות (כמו פאק היי, או מהרג'ה ברמלה, או עצמון בזמנו). אז לא, לא תמצאו ברונג'אן מעדנים, רק אוכל תאילנדי נחמד במחירים שפויים. ממש לא שווה נסיעה במיוחד לאשדוד, אבל מאד נעים לרדת לאכול שם באמצע השבוע, כאשר המסעדה כמעט ריקה ואפשר לקבל צלחת נודלס או אורז עם בקר או פירות ים ב-45 שקלים. היד של הטבחית קלה על ניצרת החריף, אז מי שרגיש צריך לברר היטב כדי לא למצוא עצמו עם מנה לא אכילה.
 
למעלה