Social club ארוחה משפחתית

ricka

New member
Social club ארוחה משפחתית

אתמול חגגנו סיום תואר לחבר שלי בסושיאל קלאב. כשהגענו המסעדה הייתה ריקה לחלוטין, והתחילה להתמלא רק בסביבות תשע..ובאופן כללי הייתה תחושה שזה מקום של לילה. היינו שבעה אנשים והיו המון מנות אבל אנסה לתאר מה שיצא לי לטעום..
לפתיחה הזמנו למרכז השולחן פוקאצ'ה ברזאולה, ספיישל לאותו ערב, הפוקצ׳ה עצמה הייתה נחמדה והגיעה עם פרוסה דקה של סינטה מעושן במקום והר של עלי רוקט ופרמזן. טעם הבשר קצת נבלע בתוך כל הבלגן של העשבים וחבל.
המנה הכי טובה להערב לטעמי הייתה מנת ספיישל נוספת של קלמארי ועשבי תיבול עם בצלים ותפ״א חרוכים. נוצר ניגוד ממש טוב בין הטעם של הירקות החרוכים עם חמצמצות של רוטב ירקרק וכוסברה ונענע טרייה.
מנה מוצלחת נוספת הייתה מנה של טונה צרובה. ארבע פרוסות של טונה על ברוסקטה עם סלט עגבניות וטיפה של חרדל, מנה מאוזנת ונחמדה.
הייתה מנה נוספת של ׳עגבניות ומוצרלה׳ שהייתה בעצם קפרזה עם עגבניות שרי וחתיכות ענקיות של מוצרלה. יחסית לא מרשים אבל טעם טוב.
העיקריות גם הן נאכלו בשיתוף מסוים. ההמבורגר שהזמנו היה אמנם בדיוק מה שמצפים ממנו אבל מדויק. טעם טוב של בשר עם מידת עשייה מושלמת, לחמניית בריוש רכה ומתפרקת וצ׳יפס דק חתוך ידנית.
בנוסף הייתה מחבת פירות ים שהייתה טיפה קטנה יחסית למחיר שלה, שוב טעמים מוכרים והמון המון חמאה. טעים אבל לא משהו מיוחד.
סטייק האנטריקוט היה מדהים. צריבה מושלמת ונתח בגודל שיספק כל קרניבור. פירה עם הרבה חמאה, ושעועית ירוקה שהפתיעה לטובה כי הצליחו להכניס לה את טעם הבשר והצריבה.
הניוקי פטריות היה אוורירי, עם כמות נחמדה של פטריות שונות, שוחה באמבטיית חמאה. לאוהבי הז׳אנר מומלץ.
הזמנו גם כמה מרגריטות ליצ׳י שהיו מאוד מאוד מתוקות וטיפה חזקות.
היו רק שני קינוחים בגלל שהיינו לא רעבים מאוד, אחד זה הברולה בריוש, שהיה טעים מאוד למרות שלא ממש התחברתי לרוטב תות שמעל שהיה לו טיפה טעם של ריבה לא טובה, והייתי אולי נהנית ממנו יותר בלי הבריושבאמצע, אבל זה משהו אישי.
זרמנו עם המלצרית לקינוח הנוסף, שנקרא ׳רפובליקת בננות׳ ונדמה לי שגם הוא היה ספיישל, הגיע מין ארטיק מפלצתי ששוכב על צלחת, גלידת בננה עם ציפוי דק של שוקולד בננות מקורמלות בצד ורוטב טופי. סה״כ היה נחמד אבל טיפה לא מאוזן ומתוק מדי.
לסיכום, ארוחה טובה מאוד וברמה גבוהה אבל שלא ממציאה מחדש שום דבר. אציין שהשירות היה מעולה, אחד מהטובים שנתקלתי בהם.

מצורפות תמונות של חלק מהמנות:)



















 

מיתר44

New member
מזל טוב לקבלת התואר וגם אאט ברכות להצטרפותך כמדווחת

ניסיתי למצוא את תמונת הסטייק שלדבריך הייתה המנה המנצחת. האם ידוע לך
שהיא עברה בישול סו ויד לפני הצריבה?
בסך הכל אני מתרשם שזו הייתה ארוחה טובה ולכן אקח בחשבון הגעה למסעדה.
אגב, לא דיווחת את עלותה של הארוחה.
 

ricka

New member
חסרות כמה תמונות

תודה:) את הסטייק לא הספקתי לצלם לפני שהוא נעלם.. סימן של מנה טובה לדעתי. זאת באמת הייתה ארוחה טעימה וכולם יצאו מרוצים. אני לא יודעת את עלות הארוחה כי הזמינו אותי וזה קצת לא מנומס לשאול... המחירים לא זולים אבל לדעתי שווים את זה.
 

החתולית

New member
על הדיווח

מסעדה שקצת נשכחה ולא היה עליה דיווח מזמן.
&nbsp
ברכות לחבר על התואר
 

oreldi

New member
תודה על הדיווח וברכות על ההצטרפות

מסעדה שאיכשהו נמצאת מתחת לרדאר ונראה שלא בצדק. רק הערה אחת על המסעדה- אני לא אבין מדוע להגיש בלחמנייה ענקית כזאת המבורגר (יתכן שהתמונה מטעה, אני מסתמך על התמונה). במקום לתת לבשר לדבר, מה שמדבר זו הלחמניה. כי כשאוכלים את זה, אחרי כמה ביסים הטעם הוא של הלחם. אני בדעה שהמבורגר, אם הוא טוב, אוכלים עם מינימום "הפרעות" מסביב. כמו סטייק. אם הוא טוב, זה רק הורס. וכשאני שומע על "המבורגר בלחמניית בריוש" זו בעיניי עוד המצאה לא מוצלחת של מסעדות ישראל, ששמות את השופוני בראש מעייניהן במקום את האוכל. אבל כל זה כאמור מכוון כלפי המסעדה ולא כלפייך, הדיווח שלך היה נהדר . תמשיכי לדווח כאן:)
 

ricka

New member
אני חושבת שזה מטעה

דווקא הם הביאו את ההמבורגר עם מינימום תוספות וכל הרטבים בצד. אם כבר הייתה לזה בעיה שהלחמניה התפרקה לחלוטין בזמן האכילה כי היא הייתה רכה מאוד. והיה הרבה מאוד בשר, לא איזה קציצה עלובה וקטנה כמו שמגישים בהרבה מקומות...
 

oreldi

New member
לא ברור לי למה להגיש בלחמניית בריוש

לגבי הגודל של הלחמניה- יתכן שהתמונה מטעה והגודל סטנדרטי. אבל לגבי זה שהלחמניה היא בריוש- לדעתי אין סיבה להגיש בלחמניה כזו. יש שתי בעיות עם זה- היא גם רכה מדי וקשה לה להחזיק המבורגר, וגם הטעם שלה שעלול להאפיל על הבשר. רציתי לשאול אותך בתגובה הקודמת שלי אם הלחמניה לא התפרקה, והנה כתבת שכן.
דווקא בגלל שהבשר היה טוב, ובכמות יפה, חבל בעיניי להגיש אותו בבריוש. לחמניה סטנדרטית היתה עושה את העבודה טוב יותר.
 
למעלה