אז מה אכלתם בסוף השבוע?

Nרב

New member
הם טובים מאד ויש להם לדעתי כבר 5 מקומות

פ"ת, רעננה, רמת החייל, כפר סבא ופותחים גם בקיסריה
כולם כשרים אגב, ובימי ראשון יש אחלה הופעות בג'מס פ"ת
אגב מוכרים את הבקבוקים שלהם בטיב טעם החודש במבצע 3+1 משתלם ממש :)
http://jems.co.il/he/
 

מיכאל ג

New member
ג'מס 8.8 היא בירה מעולה בסגנון בלגי

שהפכה מהר מאוד לבירה האהובה עלי. יש כבר לא מעט פאבים שמחזיקים חביות שלה.
 
הבירה אכן טעימה, את הפאבים שלהם אני פחות מחבבת

ישבתי כמה פעמים בפתח תקווה ובכפר סבא, כשהיינו קבוצה שבה גם שומרי כשר, אבל אחרי הפעם השנייה בפתח תקווה הצלחתי לשכנע את השומרים שבחבורה למצוא אלטרנטיבה, אפילו אם היא לא כשרה - המוזיקה חזקה נורא בפתח תקווה מכדי לדבר בשולחן גדול, והמזגן היה מקפיא, כך שחצי הזמן עמדנו בחוץ כדי לשוחח. זה מחטיא את המטרה בעיניי.
וכשלעצמי, כשאין חבר שצריך כשרות, מעדיפה לתת את כספי למקומות ללא תג כשר.
 
בדיוק שבוע שעבר ניתחתי לעומק את כל הבירות של ג'מס

היתרון הגדול של ג'מס היא שהם עושים בירות זולות לייצור בסגנון אמריקאי שהן מאוד קלות ולא מתחכמות,
הג'מס 8.8 היא בדיוק מה שהקהל הישראלי אוהב- המון אלכוהול שמאפשר לשתות רק חצי ולהרגיש שיכור עם המון מתיקות, אני אישית לא מסוגל לשתות אותה.
 

החתולית

New member
טעמתי אותה, וגם אני לא מסוגלת לשתות אותה

בדיוק בגלל הדברים שתיארת.
&nbsp
שאלו אותי אתמול איך אני יכולה לשתות גינס בקיץ, והסברתי שלטעמי היא פחות כבדה מבירות אחרות - יש בה פחות אלכוהול, פחות קלוריות ופחות סוכר.
 
גינס היא יופי בירת קיץ

בשל המרקם והסמיכות שלה היא מוגשת גם בטמפרטורה יותר קרה מבירות רגילות והיא מאוד מתאימה לאקלים חם, הבעיה היחידה שלה שהיא קצת מכבידה על הבטן וממלאת ולא מתאימה לכל סוגי האוכל, בשבילי בקיץ (ולא רק) IPA מרירה כל הזמן ומרווה או פילז צ'כי קליל ופרחוני
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ביקורון ראשון (שלי) בשרונה מרקט

הגעתי מחיפה בתח"צ מוקדם מהצפוי (לקחתי מקדם ביטחון כדי לא לאחר להצגה) ובדרך מעזריאלי ל"הבימה" עברתי (כמובן) ליד שרונה וחשבתי שתמיד שמעתי על המרקט והגיע הזמן לעשות סיבוב.

היה נחמד ולא עמוס. אחרי בחינת כמה אפשרויות עצרתי על הבר של "זה סושי" לארוחונת קטנה ומהירה. אכלתי סשימי סלמון (שלוש חתיכות, אבל עבות מהמוכר לי מסושיות אחרות, זה היה נחמד) ודים-סאם שרימפס (חמש חתיכות) שהיה ממש סבבה. אחלה מנה, לא יקרה.

האווירה במתחם נחמדה, אם כי באוויר נישא קצת ריח של מטבח... לתחושתי היה יכול להיות מוצלח יותר כשוק חצי פתוח ומאוורר יותר. בחנויות עצמן לא הספקתי להסתובב, אבל אלה בעיקר חנויות יקרות; הזכיר לי את מה שניסו לעשות (לפחות כך נראה לי) במתחם בנמל יפו ז"ל, רק ששם היה פחות נוח להסתובב.
 
למעלה