לא ייאמן איך אנשים נטולי תודעה שירות בוחרים לתת שירות
או אנשים שאין להם מושג בחשיבותה של צורת הפסטה מנהלים מסעדת פסטה...
או מנהלים מטבח כשאין להם מושג איך לעשות זאת (במקרה "נפלו" למנה רכיבים שלא אמורים להיות בה... מה עוד "נופל" שם למנות במקרה?
) ואז אותם אנשים שלא יודעים גם איך להתנהל במדיה החברתית (או פשוט בצורה אנושית נורמטיבית) מגיבים בפייסבוק כמו אחרון הטרולים ושופכים שמן למדורה... ואז מזמינים את כל המשפחה לנסות "להגן" עליהם והם מגיבים בקללות... ממש רשימת כל הטעויות האפשריות, המדריך המלא למה
לא לעשות. כמה אדיוט אדם יכול להיות?
בכתבה של מאקו הבעלים רק חיזק את אמינותה של המתלוננת. הוא שוב חזר על האמירה המביכה "
אני מכין את הפסטות במקום וכולן מאותו בצק, רק הצורה שונה" (אז למה אתה טורח להכין צורות שונות אם זה לא משנה?
) ו
ניסה איכשהו לצאת מזה באופן שמוציא את הלקוח כאישה היסטרית
"כשהיא התקשרה אלי היא כבר היתה במצב של סטרס שלא ידעתי איך היא הגיעה אליו"
(אין לי ספק שהוא זה שהיה בסטרס... ואני מאמינה לה שהוא קרא לה "קטנונית"). כשהוא ניסה למרוח אותה בתירוצים שהכנת מנה חלופית תיקח זמן (אז אולי תציע לה גם ביטול והחזר כספי?) היא "איימה" שהיא תבטל את העסקה דרך חברת האשראי, אז הוא חשב שהיא מנסה "לסחוט אותו"
(ובאמת לא חשבת שיש לך פשוט לקוחה לא מרוצה כי שלחת לה פסטה שהיא לא רצתה והזיכוי היה צריך להגיע ממך?).
וכמובן, התגובות שלו בפייסבוק (שעליהן הוא מצטער, בדיעבד) שבהן פשוט לא הבינו את הסגנון הציני המיוחד שלו כי זה לא חסר טאקט או תודעת שירות מינימלית, זה בעצם "קטע הומוריסטי וחצוף" ויש להם שלט בחנות, "הלקוח תמיד אשם" והם "אוהבים להיות פרובוקטיביים". אחלה, אם כך מה הבעיה? רצה פרובוקציה, יצר פרובוקציה, קיבל פרובוקציה לפנים. הוא צריך להיות מרוצה וגאה בדייסה שהוא בישל. כלומר בפסטה שהוא פישל.
נ.ב.
אחרי ששרפתי זמן לא מבוטל בקריאת השרשור, אני שמחה שהסתכסכתי עם פייסבוק וכך אני לא מרבה להישאב לקריאת דיונים ארוכים (גם אם מרתקים) ובעיקר לא יכולה להתפתות להגיב.