פר דרייר, האנוי והירו ראמן בקצרה

אלולה145

New member
פר דרייר, האנוי והירו ראמן בקצרה

מנסה לתת בחזרה לקהילה שאני נעזרת בה רבות.
בעקבות סופש קצר בתל אביב הצלחנו לדחוס את שלושתם ב 24 שעות...
- האנוי - פעם שניה שם. בפעם הראשונה לפני שנה בקושי הצלחתי לאכול משהו כי הכל היה נורא חריף. אתמול אכלתי וממש לא בלתי. רמות החריפות התמתנו משמעותית. אכלנו את הסלט הויאטנאמי שהיה אחלה, את עלי הגפן שהיו חביבים, הברביקיו פורק שהמלצרית המלצה עליו והיה רק נחמד בעיני. קציצות התרד היו מעולות. הרוטב היה מושלם והתרד החי עם הרוטב היה פשוט מעולה. הגלידה עם הטפיוקה היתה פשוט לא טובה. בגדול היה בסדר. וזהו. אם אחזור זה יהיה בשביל הקציצות.
- פר דרייר - היינו בערב. פעם ראשונה. הזמנו מנות ראשונות שהיו ממש טובות. סלט הכרובית (שהגיעה חיה) היה פשוט ומעולה. הסביצ'ה היה טוב. הקלמרי היה עשוי היטב ולא גומי. סלט השוק היה הכי טרי שיצא לי לאכול, ומאוד מגוון. יאמר לזכותם שהם התעכבו עם ההוצאה שלו (שכחו?) וכשהזכרנו הודיעו שיהיה על חשבון הבית. פלטת גבינות טובה שהוגשה עם פירות ולחם (כנראה מחמצת). הטרמיסו היה בינוני ומוס השוקולד היה אחד הטובים שאכלתי (מתחרה ואולי מנצח את של החלוצים3).
- הירו ראמן לבונטין - הגענו בשבת ב 13:30. היה די ריק. מנות ראשונות של סלט איטריות שעועית ואצות שהיה ממש טוב (וקטן) ומנה של סלט ירוקים שהיה חביב (וקטן). מנת ראמן פורק שמגיעה עם אריסה , ביצה במידת עשיה מושלמת, ראמן ו 2 חתיכות חזיר. טעים. מנה שניה של ראמן ברווז - ממש ממש טובה, הבשר במידת עשיה מדויקת. 158 שח סה"כ.
 

gastro101

New member
הירו ראמן פתוח בשבת בצהרים- זה חידוש

טוב לדעת
את מוס השוקולד של החלוצים אני דוקא זוכרת לרעה בגלל פרורים שפגמו לטעמי במרקם
 

אלולה145

New member
אני דווקא אהבתי

את המרקם בחלוצים. בכל מקרה בפר דרייר המרקם חלק.
 

yyyggg

New member
פר דרייר

גם אני עפתי ממוס השוקולד של פר דרייר!! שמח לדעת שגם אחרים. רק אזהרה, זה לחובבי הז'אנר המריר, אשתי חסידת שוקולד חלב לא התלהבה. אגב המקום עצמו חביב מאוד ומתאים גם לקבוצות. הוזמנו שם לארוע קטן, מבחוץ נראה פצפון אבל הופתענו מכמה שהמקום גדול בפנים
 
למעלה