אז מה אכלתם בסוף השבוע?

pix37

New member
בפורומים של הטבעונים היא נחשבת אחת מיהלומי הכתר

ומסעדה שנוסעים אליה במיוחד ממרכז הארץ
חבל שההתרשמות שלך היתה שונה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ברור לי למה, בעיקר לא פשר הנסיעה; התפריט שלה מצומצם למדי

ועבור חומוס, טחינה, טאבולה, כרובית וכו' לא צריך לנסוע במיוחד עד לחיפה... את המנות ה"עיקריות" בתפריט (כהגדרתם) אפשר לספור על יד אחת.

לא חבל לי על ההתרשמות שלי, חבל לי על רמת הביצוע של המנה העיקרית (היא הייתה בלתי אכילה ברובה מבחינת שנינו, ואין בה רכיבים שאנחנו לא אוכלים) ועל הפערים בין האופן שבו הדברים מתוארים בתפריט לבין איך שהם מוגשים בפועל. אולי היה להם יום לא מוצלח במטבח, לא יודעת; לא מתווכחת עם טבעונים רעבים...


מבחינתי היא חומוסייה שכונתית חביבה ותו לא. באמצע השבוע אנחנו מעדיפים להגיע לחומוס ברדיצ'ב (במרכז הכרמל) שהמחירים בו זולים יותר (בפעם האחרונה שבדקתי), הגרגרים טובים יותר, מנת חציל קלוי שהיא אחלה תוספת (וזולה יותר) וגם שם לא מוכרים בשר (כי כשר). אין שם כל מיני מנות טבעוניות מיוחדות, אבל לנוכח רמת הביצוע שקיבלנו, עדיף כך.
 

lriemann

New member
ביקורת של טבעונים נועדה לטבעונים- עדיף להנמיך ציפיות

 

trilliane

Well-known member
מנהל
רוב המנות במסעדה אינן "טבעוניות" במהותן ונמכרות בשלל מקומות

יש בערך חמש מנות "טבעוניות" (ממולאים בלי בשר למשל) ומתוכן אכלנו את ה"מוסקה" והיא הייתה גרועה, כאמור.
 

דקלה1984

New member
בתור טבעונית

קשה לי מאד עם המלצות של טבעונים אחרים על מסעדות...איכשהו זה יוצא שחברים רוצים לקחת אותי למקומות שיתאימו לי, אז הם שואלים את הטבעונים במשרד שלהם איפה כדאי לאכול, ואז אנחנו מגיעים לאיזה מקום דלוח, ואני בעצמי אומרת שהייתי מוצאת חלופה יותר טובה

מקום כמו אום כולתום לא ממש ברור לי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
המקום דווקא ברור לי, זה "חומוס בר" שכונתי קטן וחביב

בנזוגי כבר אכל בו כמה פעמים (בעיקר חומוס) ואמר שיש להם מנת סלק טובה. אבל שוב, עבור חומוס, טחינה, פיתות, צ'יפס, טאבולה, כרובית, סלק, לבּנה וכו' אין באמת סיבה לנסוע עד חיפה... זה מה שמתמיה כאן.
 

מיכאל ג

New member
לא בסופ"ש אבל בראשון הייתי ב"מעשנה" במושב ינוב

וגיליתי שארוחות בשר גדולות הן לא בשבילי. אני מניח שאוהבי בשר רציניים יהנו יותר ממני. לא שלגמרי לא נהניתי, אהבתי את הצ'וריסו שלהם ואת צלעות הכבש בבישול ארוך מתובלות בסומק. אבל רוב הנתחים היו נתחי בקר גדולים שעושנו לאורך זמן ואז נחתכו לפרוסות וזה לא ממש עשה לי את זה. הבעיה העיקרית היא הכמות, משלמים הרבה בשביל לקבל הרבה, ובתכלס בסוף כבר לא הייתי רעב ולא נהניתי מהאוכל.
 

החתולית

New member
לכן אני פחות אוהבת "אכול כפי יכולתך"

מלבד במקרים כמו של קרקס על גחלים, שאינו ארוחה, אלא סוג של הפנינג שנמשך יום שלם.
 

sofia4

New member
לוויתן באילת

לאחר שבפעמיים קודמות לא היה מקום והפעם הזמנו שבוע מראש. הגענו למסעדה בשישי ערב שעבר. המקום לגמרי שונה מהמקום הקודם בהמסגר. ריהוט לבן ,נקי, כיאה לדקורציה העכשווית. נעים מאד.
מכיוון שקראנו קצת לפני שהגענו החלטנו לאור ההתייחסות למנות גדולות לקחת מנה עיקרית בלבד. קראנו ולכן רצינו "האם הוק ספגטי" והיה במקום זה "ספגטי בוטרגה" . מנה מכובדת עטופה בביצי דגים, חלמון ופירורי לחם שגרמו לאיזושהיא יבשושיות. מנה בסדר בלבד. אני לקחתי מנת "לוקוס ברוטב קארי עדין עם באק צוי ,ברוקוליני ואפונת שלג". בצד הוגש אורז בכלי במבוק מכוסה. מנת הדג היתה מופלאה, אחת המעולות שאי פעם טעמתי. הלוקוס היה טרי עם בישול מדויק ולמרות הרוטב הטעים להפליא הורגשו טעמי הים.. לקחנו קראף סוביניון בלאן שהספיק לשניים ומים קרים עם לימון .
לקינוח: "אפוגטו עם כדור גלידת הל", האספרסו היה כה חלש עד שכמעט בלתי מורגש והגלידה חביבה. "טארט אננס" גם הוא בתוספת אותה גלידה ,שוב בסדר.
שילמנו 390 ש''ח (לפני) על לוקוס מדהים , כל היתר חביב ושירות מצוין.
נחזור ?בטוח בשביל הדג.
 
למעלה