מסעדת "זמן קפה"-חיפה

מסעדת "זמן קפה"-חיפה

קיבלתי היום שירות גרוע מהם. אני סועד ותיק במסעדה ואני מזמין את הארוחה בטלפון לפני שאני מגיע. גם היום הזמנתי בטלפון ושאלתי את המלצר אם זה בסדר להגיע תוך 10 דקות. הוא אמר שיקח יותר כי המטבח עמוס. השעה היתה 13 דקות ל-2. אמרתי שאני אגיע ב-2. הוא לא ענה. ב-2 הגעתי ועברו עוד 15 דקות בלי שהמנה תגיע. אמרתי למלצר שההזמנה מבוטלת וקמתי ללכת והוא צעק עלי שהזמנתי אוכל ואני לא יכול ללכת. כיוון שלא רציתי לריב המשכתי לחכות עוד כמה דקות עד שהמנה הגיעה סוף סוף. בסך הכל חיכיתי לפחות חצי שעה בלי שהמלצר יגיד מראש שזה יקח כל כך הרבה זמן. כשבאתי לשלם שמעתי חילופי דברים בין המלצר לבעל המקום. המלצר אמר שבשולחן אחד היו בעיות ובעל המקום אמר ש"אם אין לו סבלנות שלא יחכה". אם התכוונו אלי אזי הנדיבות הזאת לא קיבלה ביטוי כשהמלצר דרש ממני בצעקות לחכות. בקיצור- ביקור אחרון במסעדה.
 

sweetdreams

New member
זו חווית שירות גרועה?

לא שמעתי מעולם על המקום הזה, אבל אם השירות שם הוא כמו שאתה מתאר, אולי אני צריכה לברר עליהם קצת יותר. זה נשמע לי שקיבלת אחלה שירות!
גם מקבלים ממך הזמנה בטלפון (ממש לא מובן מאליו!!), גם מודיעים לך מראש שההזמנה תתעכב (למה אתה אומר שלא אמרו לך??), וגם אתה מתאר בעל מקום שמנחה את המלצר שלו שאם אין לך סבלנות לחכות, על אף ההתראה המוקדמת שקיבלת והיחס המועדף שאתה מקבל, אתה מוזמן ללכת ללא שום בעיות.
אז על מה אתה מתלונן? נשמע לי שקיבלת יחס ממש בסדר.
ואם אתה רוצה להתמקד במלצר שצעק עליך (נכון, הוא לא היה צריך לצעוק!), אז בוא נתמקד גם בחוסר הסבלנות והנוקשות שלך. אני מסכימה שחצי שעה לחכות למנה זה הרבה, אבל במקום להגיד אחרי 15 דקות (שזה עדיין בגדר הסביר) ״ההזמנה מבוטלת״ ולקום ללכת (יש לך את זה ביותר הפגנתיות?), אתה יכול לגלות קצת יותר אורך רוח, ואני מאמינה שאז גם התגובות שתקבל בחזרה לא תהיינה כה קיצוניות.
 

החתולית

New member
אני מסכימה

אני לא חיפאית ולא מכירה את המקום, אבל נדיר מאד שבתי קפה או מסעדות מקבלים הזמנות בטלפון לא לטייק אווי.
&nbsp
מלבד זה אני מסכימה עם כל מילה של SWEETDREAMS.
 

מיתר44

New member
נראה לי שהחמרתן בביקורתכן את הסועד

אני יוצא מתוך ההנחה שזמנו דחוק ומדוד בדקות והוא כבול בלו״ז עם מעט, אם בכלל דרגות חופש.
כמו כן, כלקוח ותיק, הוא מוכר במסעדה והזמנת המנה בטרם בואו מקובלת על בעליה והיא באה לקצר
זמנים.
אי לכך, ההזמנה בוצעה 27 דקות לפני שהוא הביע רצונו לוותר. זמן די והותר לארגן את הזמנתו לו
המטבח היה מתחיל בהכנה מיידית לאחר השיחה הטלפונית.
המלצר, לו היה נוהג כראוי, היה מודיע למטבח כי זמנו של הלקוח הזה דחוק והיה משתף את בעל המקום
בבעיה.
כמו כן הוא לא אמור לגעור בלקוח, בשום מקרה.
הבעלים שקבע עמדה נכונה, טוב היה עושה אם היה משוחח עם הלקוח והחלטת האחרון
לפרסם את הפוסט הייתה מתבטלת. (;

הזמנה טלפונית מזכירה לי: כשיצאו הטלפונים הניידים הראשונים, טלפונינו באיטלקית, היו הבריות מלגלגים
על הגברים האיטלקים שהיו רוכשים טלפון כזה (יקר אז וגם כיום) כדי להתקשר לאשה ולהודיע: אני בדרך, העמידי מים לפסטה.
 
למעלה