שירשור
שבועי

Gרר

New member
אם הייתם צריכים לבחור מה לקחת לאי בודד...

או רק מאפים (לחמים, לחמניות, בורקסים וכו')
או רק מתוקים (שוקולד, עוגות, ממתקים מכל הסוגים, קינוחים מתוקים וכו')
מה הייתם בוחרים?

אישית אני רואה את עצמי מוכן לוותר על הקינוחים והממתקים אפילו משוקולד הייתי מוכן לשכוח אבל לא רואה את עצמי יכול לחיות עשר שנים בלי לחמניה טובה על הבוקר או איזה לחם ריחני ופציח. כמובן חלה חמה בשישי בערב. אם יש חמאה על האי בכלל הסתדרנו. אבל מסקרן אותי אם זה רק אני או שגם אצלכם זה ככה.

יש מתנדבים לניסוי?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ולא; זו תזונה מאמללת ונוראית כך או כך


כשאני רעבה אני רוצה "אוכל אוכל" כלומר משהו רציני, בצלחת. לא מאפים ולא קינוחים. הלורד סנדוויץ' אכל כריכים כדי שלא ייאלץ לקום משולחן הקלפים וגם אני אוכלת כריכים כפשרה – בעיקר אם אני מחוץ לבית / אין זמן / זה מה שיצא (או שאני בבית ואני עצלנית ועייפה מכדי להכין משהו רציני). אם אני מול שולחן אוכל, השאיפה היא תמיד למנה נאה בצלחת (לא חייבת להיות חמה). אם יש די אוכל אני ממש לא צריכה לחם בצד (כך גדלתי, אצלנו בבית לא הוגש לחם לשולחן; גם כיום יש לחם פרוס רק בפריזר; במידת הצורך מפשירים).

בורקסים לא מלהיבים אותי בכללי (בצק יבשושי עטוף בים שומן); אני אוכלת רק אם זה הדבר היחיד שיש לאכול ואני מורעבת. אני שונאת לאכול מתוקים/חטיפים כשאני רעבה. רוצה לשבוע מאוכל "אמיתי".

לסיכום, כך או כך האפשרויות הנ"ל יוצרות תזונה נוראית שתגרום לי סבל רב, אבל בלית בררה, לחמנייה טרייה/חלה וחמאה. זה שילוב שאני נהנית ממנו מדי פעם, אבל ודאי שלא בתור ארוחה בלעדית ללא תוספות (ולא כל הזמן). אני חייבת גם ירקות, דגנים אחרים, רצוי גם מוצרי חלב, בשר, דגים... בלי קינוחים בכלל אני אתבאס מדי פעם, אבל אשרוד. מקינוחים או ממאפים בלבד (שלא לדבר על תזונה לא מגוונת) אני אתחרפן (שלא לדבר על מערכת העיכול שלי...
).
 

Gרר

New member
נראה לי שפיספסת את כוונת השאלה

אוכל אוכל את מקבלת על האי... את רק אמורה לדאוג לפינוקים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כי נראה לי שפספסת בניסוח השאלה...
הבהרה כזאת הייתה נחוצה

לא כתבת שיש אוכל-אוכל בשפע ומדובר רק בפינוקים...

ובכן, אם פינוקים, אז פינוקים! בהחלט קינוחים, ללא שום היסוס. אם דואגים לי לאוכל טוב אני יכולה (ואפילו מעדיפה) לחיות מצוין בלי שום לחם (ואני לא מצליחה להיזכר מתי לאחרונה אכלתי בורקס). כשארצה פינוק אדאג לפנק את עצמי בקינוח נחמד (גלידה, סלט פירות, טפיוקה, קוקוס, מרציפן, שוקולד מריר ממולא במשהו שווה...
). זה גם הרבה יותר מגוון מסתם בצק, טרי וטעים ככל שיהיה.
 

Geralt of Rivia

New member
אם אין עוגות שיאכלו לחם

בוחר בלחמניות על פני השוקולד בלי לחשוב פעמיים
 

mereng

New member
לחמים ןמאפים מלוחים, ללא ספק.

מתוקים אף פעם לא היו הפייבוריטים שלי
 
לחם, אחרת אגווע ברעב.

ממתוקים קשה לשבוע, ואם אני אוכלת מתוק כשאני רעבה זה יכול ממש להגעיל אותי - חייב להיות בזה "תוכן" כדי שאוכל לאכול מתוק על בטן ריקה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
"אוכל אוכל את מקבלת על האי... את רק אמורה לדאוג לפינוקים."

אני חוששת שהשאלה לא נוסחה באופן ברור ולכן לא רק אני פספסתי את כוונתה המקורית... (ואחרים פספסו את ההבהרה לעיל).
 
אה, אז מתוקים.

האמת כבר פירות מספיקים לי כדי להעדיף על פני לחם.


אם כי אני אתגעגע לבגט...
 
למעלה