בחלק מהדילים יש VFM סביר, באחרים ממש לא.
 
בינדלה נסגרת בסוף השבוע (לצערנו המאד רב), אז מה ההיגיון של הכנסתה לרשימה?
 
אין ברשימה שום סדר הגיוני, לא גיאוגרפי, לא א-ב, לא מחירים עולים. ממש רשימה מוזרה.
היא מבוססת על קומניקטים שמתקבלים ממשרדי יחסי ציבור, וזה בסדר. כמו השירשור השבועי שלנו, היא בסך הכל מביאה מידע לידיעת הציבור.
 
גם הרשימה הקודמת מציגה מידע בלבד, אבל בצורה מבולגנת ולא הגיונית.
חברת יחסי ציבור עם 5 לקוחות שהם מסעדות מחפשת דרכים לאזכר אותם בעיתון או ברשת.
הם מחפשים נושא שמשותף ללקוחות שלהם, גם אם הוא מאולץ, מוסיפים כמה שמות קצת יותר מכובדים או ידועים, ופרסטו - יש כתבה.
יש לי גם בבית וגם אצל בני הדודה בטוסקנה.
את רפי אני מעריך כמסעדן וספרו מצוי אצלי.
נכון שהפתיל שלו עדיין קצר אבל (כפי שכולנו חווים) יש לרוב
בסיס מובן להתלקחויות הפתיל בעיקר כשהוא מגדיר
את פרונטו כ״בתו״.