אז מה אכלתם בסוף השבוע?

amirline

New member
מלגו ומלבר - אחת הארוחות הטובות בחיי

הגעתי עם אחי (שהוא חבר של אחד הבעלים) שהזמין לנו 2 מקומות על הבר, מיד כשהגענו הברמן אמר לנו: "אמרו לי לטפל בכם, חשבתי לבנות לכם ארוחה, מה דעתכם?" ,החלטנו לוותר כי היו מנות שרצינו והעדפנו לשלוט בכמות הראשונות מול העיקריות.
&nbsp
הוזמנו:
פוקצ'ה אנשובי
סשימי טונה עם סלק
מרק דגים
טרטר כלשהו שמגיע עם פרוסות קלורבי
פילה לוקוס על מצע ירקות מוקפצים
נמסיס שוקולד
2 כוסות יין לבן
&nbsp
הגיע ללא הזמנה
:
פורל מעושן
סשימי מוסר ים
גבינת בושה עם תפוז סיני וקינמון
2 סיבובים של צ'ייסרים קמפארי\עארק
&nbsp
חבל לפרט על כל מנה כי כולם היו ברמה גבוהה, תענוג צרוף בכל ביס, אווירה כיפית ונעימה ואין ספק שפינקו אותנו כהוגן...
 

gastro101

New member
איך המרק? אנחנו שם היום לפני הופעה ..הציעו לי מקום על הבר

אבל לא צריכה פינוק
רק שהאוכל יצא מהר ויהיה טעים
 

amirline

New member
המרק מאוד טעים, מרגיש קצת טעם דומיננטי של עגבניות אבל טעים

לדעתי.
הסשימי טונה עם הסלק ומנת הטרטר עם הקולרבי מומלצות בחום !
&nbsp
תהני
 

gastro101

New member
לא אוהבת סלק אבל בעלי מכל הדגים, אוכל רק טונה-יתאים לו !

 

gastro101

New member
לא פינקו אותנו ..דוקא המנות הטבעוניות היו מוצלחות מאד

 

gastro101

New member
לנוסעים על כביש 6 והרעב תוקף- ממליצה לצאת במחלף חורשים

לפנות ברמזור הראשון (רשום מתן), פניה ראשונה , ליד תחנת דלק שמאלה - לנסוטע ישר ומדי אחרי הככר יש מסעדת שיפודים נחמדה וטעימה, השם אל רעידה כמדומני

הגענו לשם במקרה (יש שם חנות לתקון סלולרים ), רעבים מאד אחרי שנמלטנו מדרום אדום (כרגיל, שבת של שמרטוף ) - הונחו סלטים רעננים- גזר חורק בתחמיץ חרפרף, סלט כרוב אדום, כרוב לבן, חצילים חומוס ועוד סוג -ללא חיוב
מנות עיקריות סביב 60 -70 שח- לי מיקס גריל שכלל חזה עוף עסיסי להפליא, שיפוד פרגית טוב ושני קבבים יבשים , לו סניה טחינה שאהב מאד
עם שני בקבוקי שתיה קלה 150 שח . כבר לא היה צרך בארוחת ערב (טוב, אכלנו שם בארבע
)
ממול יש חנות שמוכרת כנאפה. בפעם הבאה ננסה. הישוב זה ג'לג'וליה .

מראש לא בנינו על ארוחה בדרום וכמה שצדקתי. בעל מסעדת סינס בצמת שער הנגב כתב בפייסבוק שהיו לו מעל 400 שיחות טלפון להזמין מקום ..ומי שלא ראה את חניון המכוניות ליד "שוק האכרים" בכניסה לכפר עזה לא ראה צפיפות מימיו.
 

שרוצקי

New member
המקום נקרא אל-דיעה

נמצא בכניסה לג'לג'וליה.
לבעלים יש גם קצביה (ממש ליד) מומלצת ביותר
ואם נכנסים קצת יותר פנימה לכפר יש את חומוס אבו-האני הטעים
 
בוקר בגוז ודניאל, צהרים בקקאו, ערב בביתא קפה ועוד

יום חמישי לקחתי חופש וניצלנו את היום השמשי לכמה סידורים ומנוחה, בגלל שבשעה בוקר מאוחרת היינו רעבים החלטנו לנסות לקפוץ לגוז ודניאל לארוחת בוקר מאוחרת, בשעה 11 המקום היה מלא לחלוטין והמתנו למקום שבסוף נמצא עבורנו, בחרנו במזנון ארוחת הבוקר - מבחר יפה של ירקות קלויים מדויקים, צלחת גבינות מוצלחת, סלטים שכולם היו טריים- אהבתי את גראטן תפוחי האדמנה, סלט תפוחי אדמה קר עם המון חרדל, סלט אורז בר עם המון עשבים, דג מלוח איכותי ועוד. הבעיה היחידה לטעמי היא מחסור בפחמימות- למעט כיכר לחם מוצלחת שמוגשת לשולחן אין מאפים נוספים שיכולים היו לשדרג את הארוחה, מה שכן חביתה מקושקשת שהוזמנה הייתה מוצלחת ועמוסה בכל טוב ואין תוספת מחיר על תוספות לחביתה (למעט בייקון), מיץ תפוזים סחוט טרי וקפה מוצלח סיימו ארוחה מוצלחת עם שירות מעולה כרגיל במקום, לא זול אבל איכותי.
בשישי בצהרים המוקדמים מאוד האישה הייתה רעבה וכל בתי הקפה בכפר סבא היו מלאים, רק בקקאו היה מקום והתיישבנו לארוחה מהירה, היא רצתה רביולי ובחרנו ברביולי גבינות ברוטב פטריות, הגיעה צלחת עם רוטב שעלה מעל קצוות הצלחת, להפתעתי הרביולי היו לא רעים בכלל ועשויים במדויק, הרוטב היה בסיסי ומשמח- הרבה פטריות טריות, בצל ושמנת עם תיבול כיפי, מנה משביעה וגדולה.
בשישי בערב ארוחת ערב משפחתית בביתא קפה ברמת אביב, המקום עמוס אבל עם צוות מלצרים שמנהל את המקום יפה, אכלנו מרק עגבניות עם שמיר ודבש שהיה מעט דליל אבל טעים שהוגש עם חתיכת לחם עם גבינה לבנה, מנת חלומי שהייתה גדולה יחסית והוגשה עם תפוחי אדמה צלויים ורוטב תרד והייתה טעימה ומוצלחת, מנת כדורי בשר עם פריקי שהיו מבשר טחון טרי ומליא טעם עם פריקי מאוד רך ומעט יוגורט, כבדי עוף על לימה שהיו עסיסיים וטובים, ק'יצרי שהיה מנה מעולה לצמחוניים ובכלל עם בית עין מעל, לקינוח מוס שוקולד טבעוני שהיה חביב, קרם ברולה בננות מוצלח וקינוח אורז עם פרג שהיה מנחם במיוחד, סך הכך עבור 6 מבוגרים+ ילדה יצא חשבון של כ-650 ₪, סביר בהחלט.
בשבת פיקניק שמשי בדרום-אדום בשדה כלניות מבודד יחסית לא רחוק מבית קמה, הכנתי בראוניז שוקולד ולחמניות גבינה ונהנו מהרבה שמש ומנוחה לקראת עוד שבוע עמוס.
 

mereng

New member
בראנץ' מטורף וכייפי !

חגגנו יום הולדת לילדון שלי, ואירחנו כ- 35 איש. היה המון המון אוכל, רובו מעשה ידי -
בייגל'ה ירושלמי, פוקאצ'ות, 3 קישים, סלטים שונים, גבינות שמנת, חומוס וטחינה, מאפים מעניינים (בואיקוס, בורקיטס ושבלולי פיצה), פינת גרנולה עם יוגורמה ותותים ושולחן מתוקים מפואר (ריבועי לימון, עוגת שמרים שוקולד מטורפת ומדהימה, עוגת גבינה ומאפי שמרים עם ריקוטה ופטל).
&nbsp
מבין הדברים הקנויים המועטים, יש לציין לטובה את הג'חנון של שרית כוכבי מרחובות, שמכינה ג'חנון על בסיס שמן זית (!!). אפשר להזמין ג'חנון מקמח לבן, קמח מלא, קמח כוסמין או קמח נטול גלוטן (!!!) וכולם על בסיס שמן זית ללא מרגרינה.
הזמנתי 2 חבילות (12 יחידות קצרות ושמנמנות), הן הגיעו אלי בשישי בצהריים כשהן אפויות וקפואות ונותר רק לחמם. למרות שהיה המון אוכל, לא נותר זכר...
&nbsp
מי שמעוניין, שיחפש "הג'חנון הבריא שרית כוכבי" בפייסבוק, יש לה דף עיסקי, ומשלוחים לאזור רחובות והסביבה.
&nbsp
&nbsp
 

החתולית

New member
סוף שבוע של נסיעות, טיולים ואוכל בית

בשישי נסענו למחלבת עברי במושב עזריה. ישבנו בכיף בשמש האביבית המחממת, אכלנו פלטת גבינות נדיבה (65) וקנינו הביתה בוראטה, ריקוטה 9%, צפתית 9%, קממבר, ג'יבנה עירקית מלוחה ועוקצת ופקורינו. שילמנו משהו כמו 105 ש"ח על כל הכבודה.

חבר שפגשנו במחלבה, סיפר לנו על משק טוויג במושב עזריה, ואמר שיש להם ירקות מצויינים במחירים טובים. "תמהרו", הוא אמר, "כי כבר כמעט אחת ובטח לא נשארו ירקות" נסענו אליהם ובאמת, בסככה גדולה מצאנו את בעלת המשק. היא התנצלה על כך שכבר מאוחר והרבה מהתוצרת כבר נגמרה.

קנינו מלפפונים דקים ונהדרים שהם מגדלים בעצמם, כרובית אלמוגים יפה, חצילים, קולרבי, ארטישוק ירושלמי, כמה אבוקדו, צרור יפה של ראשד ו- 2 ראשי חסה. שילמנו 45 ש"ח וחזרנו הביתה דרך מושב גן יאשיה שם קנינו עגבניות שרי מצויינות (כמו בכל יום שישי).

בערב אכלנו מרק כתום עתיר ג'ינג'ר ושום שהכנתי (כן, אני) מירקות ירקות שנקנו עוד ביום חמישי), פרוסות חצילים שנקלו בתנור, ברוקולי שנחלט לדקותיים, כרובית אלמוגים שנאפתה בתנור, קוביות ארטישוק ירושלמי ונחלטו והוקפצו עם שמן זית, וסלט עגבניות עם טחינה.

בשבת בבוקר נסענו לגן הלאומי חוף השרון, לשוטטות נעימה וארוכה על רכס הכורכר. רצינו להיפגש עם הנוער לארוחה בבנדיקט הרצליה, אבל נדרשה המתנה של שעה בערך, לכן ויתרנו וחזרנו הביתה.

הבוראטה שודכה שודכה לערימה של עגבניות שרי, גילופי אבוקדו וקצת רשאד ועל הכל זילפתי שמן זית מצויין של סג'רה. הוספנו לחם טוב, ואת שאר הגבינות ולקינוח, יוגורט כבשים עם פירות (אנחנו בכל זאת משתדלים לרזות).

בערב, הקפצתי את הברוקולי החלוט וקצת פטריות טריות בשמן זית וקצת סויה, הכנתי סלט חסה עם צנוניות וקצת מלפפונים מתקתקים ותיבלתי בויניגרט פשוט. ליד הירקות אכלנו המבורגרים שהבחור הכין.

סוף שבוע של אוכל בית מצויין לטעמי
 

שרוצקי

New member
שולה ברעננה - איזו אכזבה


אחרי בילוי משפחתי בפארק רעננה (המקסים! שאפו לעירייה על התחזוקה) הוחלט ללכת למסעדה קרובה ובגלל שלחמי התחשק דגים הפור נפל על מסעדת שולה ברעננה. נמצא מקום ביום שבת בצהריים לשמונה אנשים בהתרעה של שעתיים - הייתי צריכה להבין כבר אז...
הגענו ל מקום 6 מבוגרים ושני ילדים בני 4, התיישבנו ומיד באו לקחת הזמנה - המלצר היה בחור צעיר וחביב, אך קצת מבולבל ונראה כאילו שהוא עדיין במעין חצי חפיפה.
הוזמנו ראשונות ואני הזמנתי טרטר דג ים (התחלתי פליאו) ולפי מה שצוין בתפריט ביקשתי בלי כוסברה.
לשאר הביאו מבחר קטן של סלטים שנראו ממש לא מעניינים (לדוגמא כרוב חתוך שזרקו עליו קצת רוטב סויה ובוטנים, אפילו הילדים חולי הכרוב שלי לא הסכימו לאכול)
הטרטר שלי הגיע. טובל ביוגורט - זה לא צוין בתפריט ולכן ביקשתי להחליף למנה בלי יוגורט. לאחר מספר דקות חזר המצלצר ואמר לי שזו המנה האחרונה שנשארה
ויתרתי על מנה ראשונה אחרת.
לעיקריות ביקשתי מנת כבדים על פירה ללא הרוטב. אחרי כמה דקות חזרו אליי ואמרו לי שהכבדים כבר מבושלים ברוטב ולא ניתן לקבל בלי הרוטב. החלפתי למנת שרימפס בחמאה ושום עם פירה בצד.
המנות העיקריות הגיעו בערך תוך 5 דקות מהרגע שהוזמנו, עדיין היינו באמצע הראשונות, אבל מילא...ערמנו את הצלחות של הראשונות לידנו כדי שיהיה מקום לעיקריות ושם הצלחות המלוכלוכות נשארו עד סוף הארוחה...
הוזמנו (מה שאני זוכרת) - מושט מטוגן שבעלי מאוד אהב, מנת הכבדים שחמותי נהנתה ממנה, מנה מהספיישלים של פילה דג כלשהו עם "מוקפץ" שלא נראתה ממש טעימה אבל אבא שלי והילדים שלי מאוד אהבו, 3 מנות שרימפס ומנת שניצלונים.
השרימפס שלי הגיעו לא מוכנים. כלומר ממש (!) לא מוכנים - שקופים לגמרי ובלעעעע. החזרתי לסיבוב נוסף ויצאו אליי שוב אחרי דקה. מוכנים בקושי וקשים אבל כבר לא היה לי כוח להחזיר. הרוטב היה טעים והפירה מלוח להחריד.
אמא שלי וחמי שהזמינו אותה מנה אמרו שהיה נחמד.
הניצלונים הגיעו מנה די קמצנית (64 ש"ח!) של 3 חתיכות שניצל וצי'פס תעשייתי ליד. זלזול בילדים וחוצפה בעיניי.
לקינוח הזמנו עוגת שוקולד חמה שבעלי מאוד אהב ופאי תפוחים שנאכל רק בחציו. שתי המנות הגיעו עם כדור גלידת וניל ליד, שנראתה ממש טוב ועם המון נקודות וניל ליד אבל הייתה מלאה בקרח ומאוד לא נעימה לאכילה.
סה"כ 700 ומשהו ש"ח. מאוד לא מוצדקים - הרבה זמן שלא יצאתי מארוחה מאוכזבת כל כך ועוד יותר מאוכזבת שאף אחד לא בא לשאול אותנו אם הכל בסדר, או לפחות הציע את הקפה או משהו כפיצוי על כל הבלאגן שהיה עם המנות...לא שאני מחפשת פיצוי, אבל זה הרגיש לי הולם להציע משהו קטן
היינו שם בעבר פעם אחת ועכשיו היינו בפעם האחרונה. מאכזב. מאוד!
 

החתולית

New member
לפחות אחרים נהנו מהמנות שלהם

תקלות קורות, אבל החכמה היא לדעת לטפל הן, ונראה שהמקרה שלכם, אף אחד לא הבין איך מטפלים בתקלות שמתרחשות בהזמנה של שולחן אחד.
&nbsp
&nbsp
 

מיתר44

New member
רוגוב המליץ לשתות עד

על בקבוק השירז, 2007 , כרם קאיומי, כרמל רשמתי בזמנו לפי רוגוב: לשתות עד 2015
שתינו בשבת לכבוד יומולדת של בננו. התענגנו מכל טיפה.
אכלנו בייגלה עם מיני סלטים, פירוגי תפוא מטוגנים בחמאה ושוחים בשמנת,
פסטה ברוטב בשר (סוגו) ופסטה ברוטב עגבניות לפי מתכון
של מרצ׳לה חזן (מעולה מעולה שחוזק בעגבניות מיובשות), על שניהם גרורי פרמזן
מקורי (כשיגמר המלאי נסע לחדשו).
סלט תותים ואננס בליקר + ריבועי מאלאקופף סיימו את הארוחה + אספרסו ותה צמחים מתערובת
שלנו.
בשישי יצאנו למסע רכישות המתחם לוינסקי: לופו (גבינות ודגים), אברמנטו (דגים ועגבניות מיובשות),
שהסתיים בעסקית המצויינת של יאקימונו.
אתמול (אימצנו את ההצעה להרחבת הסופש) השלמנו קניות: נוגט ושוקולד אצל חייק ופרג טחון טרי
שישמש להכנת - אזני המן.

 
למעלה