מקרה מוזר שחוויתי באונזה

amirline

New member
מקרה מוזר שחוויתי באונזה

אתחיל ואגיד שאונזה זה אחד המועדפים עליי וגם אחרי ארוחת שישי כשבא לנו לשתות משהו וסתם לנשנש אז אונזה זאת הבחירה הראשונה .
בשישי הזמנתי זוג מקומית על הבר ל 22:30 כדיי לבוא לשתות משהו, ישבנו ואחרי שיחה קלה ונעימה עם הברמנים הזמנו יין, קוקטייל וסשימי עם לחם לנשנוש, לידנו היו זוגות/רביעיות כאשר הבר היה בתפוסה של 50-70 אחוז.
במהלך הערב הברמנים הוציאו לכל מי שישב על הבר צ׳ייסרים, שאני אומר הוציאו אני מדבר על לפחות 3 סיבובים בחצי שעה-שעה ולנו לא הוציאו כלום...
כשיצאנו לעשן בהתחלה הברמן אמר לכו תעשנו כשתחזרו נארגן לכם צ׳ייסרים אבל במשך שעה וחצי שישבנו שם לא הוציאו לנו כלום.
כמובן שהם לא חייבים ולא הייתי מעז להגיד או לשאול אבל הייתי מאוד סקרן מה הסיבה, זה לא שקרה משהו בינינו, מדי פעם דיברנו וצחקנו , הלכתי בהרגשה די מוזרה משום מה, לדעתכם בצדק?
 

פעמונט

New member
למה לא לשאול בעצם?

נכון שזה לא נעים אבל לפחות ככה הייתם יודעים מה הלך שם.
 

amirline

New member
לא נעים לשאול, אחרי הכל הם לא חייבים לי כלום

ואם היו מוציאים צ'ייסרים אחרי שהייתי שואל הייתי מרגיש מגוחך.
&nbsp
אני רוצה להאמין שזה נעשה בתום לב וכנראה לא שמו לב או שכחו, קורה...
 

החתולית

New member
התנהלות לא תקינה ולא חכמה של הברמנים

וברור מדוע הרגשתם לא נעים.
&nbsp
הדרך היחידה לשאול בזמן אמת, למה אתם לא מקבלים צ'ייסרים, היא לעשות זאת עם הרבה הומור.
&nbsp
דרך אגב, בגלל זה אני מחבבת את ההתנהלות בשישקו ובסרווסריה. הם מחלקים צ'ייסרים לכולם, גם למי יושבים לא על הבר.
 
בפעם היחידה שהייתי באונזה היה שירות כה רע...

...שלמרות שבאנו בראש ובראשונה בשביל קינוח ויתרנו עליהם כי לא רצינו לבלות שם עוד, ואף אחת מאיתנו לא חזרה לשם מאז. למעשה, בשלב כלשהו הם אמרו שיביאו לנו צ'ייסרים כפיצוי, וגם הם לא הגיעו... (כמו אחת העיקריות, או תוספת של אחת המנות וכו') אנחנו כן שאלנו, ו... לא, עדיין לא הגיעו. בסוף הוציאו צ'ייסר אחד לכל השולחן...
 

החתולית

New member
לי דווקא היתה חוויית שירות מצויינת באונזה

עם ברמנית אדיבה וסופר מקצועית.
 

מיתר44

New member
הפזמון שאקטואלי לנצח: ״הכל בגלל מסמר קטן״

נקמת הזלזול/הזנחת טיפוחו והדרכתו של כח האדם העומד בקצה מוכחת על גבי פורום זה שוב ושוב.
ראו הנזק שנגרם על ידי הפוסט הזה, התגובות ודומיו המופיעים פה חדשות לבקרים. לא צריך לסיים פקולטה
לארוח כדי להבין איך לגרום ללקוח להיות מרוצה. חבל.
 

amirline

New member
אציין שוב שאני תמיד נהנה באונזה, הייתי המון פעמים

ובכל פעם האוכל היה מצוין והשירות היה מעולה.
&nbsp
דרך אגב, אחרי כל ביקור מתקשרים אליי למחרת לשאול אם הכל היה בסדר (גם אתמול התקשרו וסיפרתי על עניין הצ'ייסרים)
 

amirline

New member
שזה באמת לא בסדר והיא תבדוק את זה...

לא ציפיתי לתגובה אחרת
 
למעלה