ארוחת צהרים עיסקית ב"בינדלה"

הגרגרן

New member
ארוחת צהרים עיסקית ב"בינדלה"

הגרגרונת חזרה עם תעודת סיום מחצית ראשונה של שנת לימודים (כיתה י"א), שהסבה לי נחת, כך שהיה זה רק טבעי לחגוג זאת בארוחה טובה, למרות שכגרגרן אינני צריך סיבות לארוחה טובה...

כבר די הרבה זמן אני קורא ושומע על "בינדלה" בגרסה, שבה הצוות המוביל ממסעדת "מול ים", מנהל המסעדה, צביקה, והשף, יורם ניצן, עברו להוביל את "בינדלה" והגעגועים עושים את שלהם.

לנו המקום גם זכור כמקום שבו היתה מסעדת "פושקין" המצוינת, שבה גם חגגנו לפני קצת יותר משש שנים ובהרכב של כ-20 איש, את יום הולדתה העשירי של הגרגרונת.

האמת, כבר ניסינו לבקר ב"בינדלה", אבל בעיות החניה מנעו זאת.
הפעם הימרתי על נסיון למצוא חניה באזור ורק אז להחליט לאיזה מסעדה הולכים, כי היצע המסעדות באזור גדל כל הזמן. ההימור הצליח וההחלטה נפלה על "בינדלה".

במחיר המאוד מתגמל של 85 ₪, הארוחה העיסקית כוללת כאן סודה/תה קר, לחם, מנה ראשונה ומנה עיקרית.

לא ראיתי במסעדה את אנשי "מול ים", אך זה לא הפריע למי שכן עבד באותה משמרת לתפקד ללא דופי ולהגיש לנו ארוחה מהנה ביותר.

אל השולחן הגיעה סלסלת לחמים עם מספר פרוסות לחם משני סוגים ופנכה עם שמן זית וחומץ בלסמי. אלא ששכבת בלסמי היתה דקיקה מדי וקשה היה לגרוף ממנה אל הלחם והטבילה הניבה בעיקר שמן זית. הגרגרונת אהבה, אני פחות.

ויתרנו על הסודה הכלולה בארוחה והזמנו במקום זאת לימונדה טריה וטעימה (13 ₪ לכוס).

כמנה ראשונה הגרגרונת הזמינה סביצ'ה של דג עם עגבניות שרי, צנוניות, עלי כוסברה, פרוסות צ'ילי ונדמה לי גם בצל סגול. הדג היה טרי ביותר וכל המנה - רעננה ואביבית, כאילו אין חורף.

אני הזמנתי כמנה ראשונה ויטלו טונטו - נתחי עגל דקיקים, קרם טונה, צלפים וסלט עלי סלנובה בויניגרט בלסמי.

כפי שתראו, שתי המנות היו יפות מאוד לעין וטעימות מאוד לחיך.

כמנות עיקריות, הגרגרונת הזמינה סניורה ראגו - פסטה טריה, ראגו בקר בבישול איטי עם יין אדום, ירקות שורש, ציר עגל, שום וצ׳ילי, ובזקה עליה בנדיבות גבינת פרמזן מגורדת.

ואילו אני הזמנתי מנת לברק סיציליאני עם סלסה תרד טורקי ,עגבניות ,זיתים ,צלפים ,פטריות ,זוקיני ,ושמן זית. גזירי הזוקיני הירוקים, שהונחו על הפילטים של הדג, הזכירו לי את גזירי האספרגוס הירוקים שהיו בהרבה מנות ב"מול ים". מה לעשות ? מתגעגעים.

כקינוח חלקנו "בוקר מושלג" (49 ₪) – מנה מושחתת ביותר שהיו בה פיננסייר קרם ערמונים, מרשמלו שרוף, מרנג שוקולד וספל שוקולד חם כשהם על מצע שלג של שוקולד לבן.

כפי שניתן לראות גם בתמונות, למרות שהמנות כולן (פרט לקינוח) מוגדרות כגרסה העיסקית של המנה המוגשת בתפריט הרגיל, הן ממש אינן קטנות ויוצאים מהארוחה הזו שבעים בהחלט.

כאמור, נהננו. האיכות היתה כזו, שאין ספק שנחזור גם בערב, במיוחד כשבינתיים התעדכנתי, שבערב יש להם שרות חניה.









 

gastro101

New member
נחת ! אני כבר מדמיינת את ההזמנה לחתונתה


נקראת ארוחה מצוינת , גם לנו ביום קיץ מהביל היתה שם ארוחה מעולה. הגיע הזמן לשוב לשם !
הקינוח כמאמר הנוער- נראה סוףףף
 

הגרגרן

New member
קבלת פנים בשעה 19:30


אצה לך הדרך ? קודם שתסיים בגרות, צבא, תואר וכד'...
 
למעלה