סוסו ובניו - עזבו

Czerniak

New member
סוסו ובניו - עזבו

נורא רציתי לנסות את סוסו ובניו, דוכן ההמבורגרים החדש של עומר מילר בתחילת שדרות רוטשילד והיום היה יום נפלא - מזג אוויר טוב, רעב מתאים ואפילו נמצאה חניה קרובה. למי שאין כח - המבורגר חביב, לא יותר, מתומחר בהגזמה. ועכשיו לפירוט -

למרות שלדעתי עבר למלעלה מחודש מהפתיחה, ההייפ סביב המקום קיים כפי שהעיד התור בשעת הצהריים. לאחר כעשר דקות המתנה הגעתי לדלפק ושם התגלתה הפתעה מספר 1 בדמות הנדסת תהליך שנדמה שנלקחה כדוגמה מספר לאיך לסרבל תהליכים - התפריט פשוט יחסית (בחירת סוג ההמבורגר, גודלו ותוספות) לעומת זאת מסיבה עלומה תהליך ההזמנה מלווה על ידי רישום ידני של הבחור בדלפק (בכתב יד בפנקס) ורק אז הוא מקליד במחשב את ההזמנה - הסיבה היחידה שהעליתי על דעתי לשלב הרישום הידני הוא השאלה בסוף ההזמנה - אם אני ארצה להוסיף שירות. עכשיו, אין לי שום התנגדות עקרונית לטיפים במסעדות, אבל בדוכן פאסט פוד כאשר מרבית המזמינים אפילו לא יושבים בו והאינטרקציה היחידה עם המוכר היא ההזמנה - זו שאלת מצליח שלא עושה חשק לחזור למקום.

אחרי עוד כמה דקות הגיע ההמבורגר וכאן הפתעה מספר 2 - עקב גודל (או קוטן) המטבח בפנים אין יכולת להשאיר מנות בהמתנה על פס חם ולו לדקה ואז נוצר המצב שאתה מקבל את הקופסה עם ההמבורגר וממתין בעמידה עוד כשלוש דקות עד לקופסה עם הצ'יפס - מקום שמגיש רק המבורגר עם צ'יפס ראוי שילמד לתזמן (או לייצר סרט נע של צ'יפס ולספוג את הפחת).

ההמבורגר עצמו (240 גרם - כפול בשפת המקום, עם אננס ומעורבב עם חזה אווז) היה חביב, לא יותר. הפתעה מספר 3 הייתה הלחמניה - קטנה ויבשה באופן מביך - חייבים להחליף ספק בדחיפות, אין שום סיבה במקום עם תחלופה כזו להתפשר על לחמניה יבשה. האננס כמעט ולא הורגש ולכל אלו הצטרף תמחור יקר - 80 ש"ח ל- 240 גרם המבורגר וצי'פס. לשם השוואה המבורגר "ינעל העולם" באחים המוצלחת - עולה 62 ש"ח (למיטב זכרוני), כולל צ'יפס והוא המבורגר נפלא בעשרות מונים לעומת סוסו (בעיסקית באחים הוא גם מגיע עם שני סלטים קטנים מה שהופך את המחיר בסוסו לעוד יותר מופרך).

לא נשוב
 
מקום מקושקש

הבשר מוצלח, אבל רמת העשייה רנדומלית, הלחמניה נוראית, התוספות שומניות והמחיר יקר עד גיחוך. כל העסק מרגיש כמו סרטון של באזפיד/Tastyולא מקום אמיתי שמעוניין להאכיל אנשים.
&nbsp
התחושה שלי מעומר מילר וממספר ארוחות בשולחן בעבר, שמדובר בשגב משה לדור האינסטוש.
&nbsp
למזלי ההייפ גרם לזה שבויטרינה שני צעדים משם כבר אין תור, אז תודה למילר וה"פוד פורן" עלק שלו.
 

oreldi

New member
לא מפתיע

בשולחן ביקרתי פעם אחת לפני שנסגרה (גרוע), בחדר האוכל פעם אחת (בינוני) וגם לי עומר מילר נראה כמו אחד שהניראות והצילחות יותר חשובים מהתוכן. להוסיף שירות בקופה? חוצפה ישראלית במיטבה (או במרעה) שבטח לא עושה חשק לחזור
 

FiReBall

New member
לטעמי ההמבורגר טעים

אבל התור והבלאגן הופכים את זה ללא כיף...
 

lriemann

New member
עומר מילר זה מותג

סימני ההיכר:
תמחור גבוה
אוכל לא משהו
*פרגון בלתי מוסבר בתקשורת
&nbsp
*לא כזה בלתי מוסבר- הברנז'ה דואגת לברנז'ה.
&nbsp
אכלתי אצלו מנה אחת- קינוח קרם פטה כבשים בשולחן.
&nbsp
ציטוט מכתבה בהארץ:
"את הקינוח "כבשים" המציא השף מילר אחרי טיול בברצלונה, שם טעם מנה אחרונה שבמרכזה שולבו גבינת פטה, קדאיף ודבש. כשפתח את מסעדתו "שולחן", התאים אותו מילר לקהל הישראלי, אבל במקום הקינוח הברצלונאי שמשתולל בפה, ומשחק בין מתיקות למליחות ורומז לחמיצות, כאן הוא יצר מנה מעודנת בהרבה."
&nbsp
עשו לקינוח הייפ מטורף בזמנו.
אכלתי את הקינוח אצלו ולא התרשמתי. די תפל.
שנה לאחר מכן, יצא לי להיות בברצלונה ושמתי לב לקינוח הזה בתפריט של מסעדה קטנה ועממית להפליא.
בפחות משליש מהמחיר בארץ, קיבלתי קינוח שמנגב עם עומר מילר את האחוריים.
הבנאדם אשכרה הפחית את משחק הטעמים המקורי בכוונה...מגוחך העניין בעיניי.
 

oreldi

New member
אני זוכר את הקינוח

ומה שזכור לי ממנו זו מליחות נוראית. ביס או שניים הספיקו לי. אבל זה היה ממש לפני הסגירה ככה שיתכן שבזמן אחר אולי הקינוח היה טוב יותר ומאוזן יותר
 

מיתר44

New member
מעניין לאותו עניין - הפלת אצלי אסימון

יש מצב שידה של התקשורת רוחצת ידם של בעלי המסעדות? לאור דוגמת הארזים לא אתפלא שכך המצב.
 
רק לגבי ה"להוסיף שירות"

אני רואה שגם תופעה מאוסה זו עשתה עליה.
כאן באר"הב זה התחיל עם הפוד טראקס ההיפסטריות ועכשיו התופעה של להוסיף שירות בלי בעצם לקבל שירות היא כמעט בכל מסעדה עם דלפק, כולל סטארבקס שהגדילו לעשות ואחרי שמשלמים עם האפפ מקבלים הודעה שיש לנו חלון של שעתיים להוסיף טיפ לטרנזקציה...
 

החתולית

New member
מתכוונת לתת למקום עוד הזדמנות

כשההייפ ירגע, כשיהיה פחות קר ובשעות מוקדמות.
&nbsp
חורף, האוכל התקרר תוך דקות, הנערה הפילה את קופסת כדורי הפירה, ולא הספקנו לטעום ממנה. היינו צריכים לאכול בעמידה, מסביב לספסל רחוב בודד ששימש לנו כשולחן. לא כיף.
&nbsp
הנוער אמרו שההמבורגרים היו טעימים, אבל התקררו מהר. אני אמרתי שההמבורגר היה חביב, אבל קשה היה לאכול כך ושוב, הכל התקרר כל כך מהר.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה