מישהו כבר ניסה את אישפיש?

catcatul

New member
מישהו כבר ניסה את אישפיש?

זו החדשה במרכז הכרמל חיפה שהחליפה את וואלה.

תודות
 
איש פיש? לא שמעתי עליה, חשבתי התכוונת לאדם פיש העורך דין

גם איש זה אדם וגם אדם זה איש,
שניהם פיש, אדם פיש גם היה חיפאי,
כעת ראיתי שזו מסעדת דגים חדשה יחסית באזור,
טוב לדעת
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה על הקישור לכתבה, נשמע מעניין ובעל פוטנציאל

את voila חיבבנו, אבל היא הייתה קצת יקרה (ואכן כבדה).
&nbsp
היכן ראית קופון? חיפשתי קצת בגוגל ולא מצאתי...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מצאתי גם סקירה (מפרגנת...) של יורם מארק רייך, כוללת תמונות

של הדגים ושל הסלטים והסברים נוספים מפי השף.
http://www.kedailadaat.com/FISH_29092016.html

מצטטת כמה נקודות מעניינות שעושות רושם טוב:

העיצוב השתנה בהתאם לרוח המסעדה החדשה, ומצבעים עמוקים וריהוט חום מעץ מלא, השתנו הגוונים והפכו לטורקיז וכחול מרגיע, עם אלמנטים של ים.

מיד כשהתיישבנו ניגשה המלצרית אל השולחן הערוך ובעודנו מעיינים בתפריט, הביאה לשולחן מגש ועליו כעשרה סלטים. הסלטים ניתנים בחינם לכל מי שמזמין מנה עיקרית. מי שמעוניין רק בסלטים, משלם 40 ₪, והם ניתנים למילוי מחדש שוב ושוב. הם גם משתנים מיום ביומו בהתאם לקריזה של השף, ובהתאם לעונות השנה.

הסלטים כללו טבולה, לבנה מתובלת, כרובית בטחינה ירוקה, נבטים אסיאתיים, פלפלים קלויים, סלט אוליביה רוסי, חומוס, עגבניות שרי בפסטו, חצילים ועוד אחד ששכחתי. לצדם היו גם כמה לחמניות קטנות תוצרת בית.

למה בכלל סגרת את המסעדה הקודמת?
"לא בדיוק סגרתי. החלפתי. הרגשתי תחושת מיצוי בהתעסקות עם מנות בשר כבדות ורטבים עשירים. אני עצמי אוכל פחות בשר בחיי האישיים. יום אחד נעמדתי במטבח, התבוננתי סביב, והרגשתי שבא לי לאכול דברים אחרים. אני אוהב טחינה, אוהב דגים פשוטים. החלטתי שהגיע הזמן להתחבר למזרח התיכון של המאה ה-21, במקום לאלפים השוויצריים במאה ה-19."

איך הגיבו הלקוחות הקבועים?
"יש ויש. יש כאלה שמחפשים את המאכלים והמנות מהתפריט הקודם, אבל הרוב המוחלט מקבל את הכיוון החדש בהרבה אהבה. כבר בוואלה הרגשתי מגמה של הזמנת יותר מנות מהים ולא בשרים. תחילה חשבתי להשיק את התפריט החדש תחת המותג 'וואלה', אבל השם 'וואלה' הביא קונוטציה של מנות יקרות וכבדות. מה גם, שעבור רוב הציבור נעשינו מסעדה לארועים מיוחדים. נמאס לי להיות מקום שבאים אליו רק כשיש לסבתא יומולדת. רציתי מקום שאנשים יבואו אליו לשתות בירה ולאכול סלטים ודגים."

מה בכל זאת מייחד את 'אישפיש'?
"אולי האיכות. אני לא מסוגל לקנות חומרי גלם זולים. זה אולי הורג לי את הכיס, אבל חשוב לי לתת את המובחר ביותר. אני גם לא מסוגל לשים פיתות על השולחן. מגיש לחמניות שאני אופה בעצמי. את הלחמניות, הרטבים הקינוחים, וגם את הגלידות אני מכין מדי יום במקום."

השינוי הצריך היערכות מיוחדת במטבח?
"העבודה פחות מורכבת, אבל יש הרבה עיסוק בהכנת סלטים טריים ואפייה של הלחמניות. גם הכנסתי מכשיר שלא חלמתי אי-פעם שאעבוד איתו... צ'יפסר. הסתבר לי שהלקוחות רוצים צ'יפס ליד הדגים. אז נכנעתי..."

קישור לתפריט המסעדה:
http://ishfish.rest.co.il/תפריט?menuId=1022361

מסקרן אותי לאכול שם... ואחרי חיפוש נוסף בגוגל הצלחתי בסוף למצוא את הגרופון הנכסף, לא ישירות חלילה אלא דרך איזשהו אתר מתווך שמרכז מבצעים (מוזר שכ"כ קשה לאתר, הייתי מצפה שזה יהיה קל יותר):
https://www.groupon.co.il/deals/voila-7-717502188
על פניו נראה שווה, והבעיה היחידה עבורי היא שמדובר בקופון זוגי ואני חיה עם אדם שלא אוכל כלום מהים (ופילה הבקר לא כלול בקופון
).
 

catcatul

New member
הקופון הנכסף

גם לי היה קשה למצוא אותו, גם בחיפוש שני ושלישי, משום מה הוא מוחבא, אבל נדמה לי שלראשונה נתקלתי בו בפייסבוק של המסעדה.
לגבי אוכל ימי, גם אני ביררתי את העניין, ואמנם לא מצוין בתפריט אבל לדבריהם הם מציעים גם פסטות למיניהן (ביררתי לטובת צמחוניותי).
 

catcatul

New member
בשמחה

ונראה שננסה בעזרת הקופון

בכל מקרה, אשמח לדיווחים אם יהיו כאלה.
 

DANIAVNI

Well-known member
זו דוגמא לקופון שכדאי לנסות

מסעדה חדשה מעוניינת למשוך לקוחות
הנה זה הצליח להם
פרסמו קופון
כתבת בפורום
ונוצרה פרסומת
יש לי הרגשה טובה לגביהם
אל תשאל אותי למה.
 

catcatul

New member
חזרתי לדווח

לראשונה מדווחת (כי שווה לפרגן למסעדה חדשה בתקווה שתישאר עמנו נוכח הנטייה להספיד את עסקי מרכז הכרמל, וגם כי אני העליתי את השאלה...).

לא היו סועדים רבים במסעדה עקב מזג האוויר הסוער ביום חמישי האחרון.
באנו עם הגרופון המדובר והשווה - 149 ש"ח לארוחה זוגית הכוללת שתי מנות עיקריות, סלטי פתיחה ולחמניות (ריפיל חופשי), קנקן מיץ וצ'יפס.
הכל עשוי במקום - הלימונדה הביתית שבחרנו מן המיצים (קצת מתוקה מדי); הצ'יפס - צ'יפסים שנחתכים במקום (לא משקית קפואה חלילה), דקים, מומלחים וטעימים מאוד של תפוח אדמה ובטטה; פלטה של שמונה סלטים שמוגשת בכלים נאים מאוד וכאמור הריפיל חופשי (לא שנזדקקנו לאור כמות האוכל) - הכל מוכן במקום, טעים, טרי ומקורי - לבנה מתובלת בשמיר ובשמן זית, סלט בורגול וסלק מתובל בעדינות בכמון ועוד, סלט קטניות נוסף שאיני זוכרת מה היה בו אבל הוא טעים מאוד ומתובל כהלכה, סלט חצילים קלויים עדין וטעים, סלט מעניין של שומר וזיתים, סלט שעועית לבנה ופירות ים (לא טעמתי אבל הבן-זוג התלהב מאוד), סלט מעניין של כרוב ותפוחי עץ, וחומוס ביתי נחמד. לצדם מוגשות לחמניות שנאפות במקום, הגיעו לוהטות, אווריריות ורכות, מתובלות בקימל וטעימות מאוד.

אחרי כל זה בחרנו מנות עיקיריות - יש דגים ברטבים שונים ופירות ים ברטבים שונים - הבן-זוג בחר מנת שרימפס וקלמארי ברוטב גבינה כחולה ואגוזים - דיווח שהיה טעים מאוד. פרט למנת ילדים אחת, אין מנות צמחוניות בתפריט, אז לי הציעו מגוון של פסטות שאפשר להכין במקום (גבינה כחולה, פסטו וכד') שלא רציתי, אז בחרתי מנת ריזוטו שמופיעה בתפריט עם פירות ים, זעפרן, פטריות וכד', פשוט ללא פירות הים - היה עשיר וטעים מאוד. שתי המנות היו גדולות ונדיבות מאוד, את שתיהן לא הצלחנו לסיים והן נארזו לבקשתנו ולמחרת נהנינו מהן כארוחת צהריים משביעה.

השירות - המלצר שלנו העניק לנו הרבה תשומת לב נעימה ולא מעיקה, בלי אובר-חברמניות, אלא בנחמדות מכבדת, בידענות ובהיענות מהירה לכל שאלה ובקשה, בקיצור לשביעות רצוננו.

לסיכום, יצאנו מרוצים ושמחים מאוד, מומלץ בחום. לדעתי משתלם גם בלי הקופון (את פלטת הסלטים המשתנה ואת הלחמניות מקבלים ללא עלות בהזמנת מנה עיקרית, ובעלות של 40 ש"ח ללא הזמנה של מנה עיקרית - כיוון שהכל טעים והמילוי חופשי אין סיכוי לא לשבוע גם בלי מנה עיקרית).
 

החתולית

New member
שירשרתי את הדיווח לשירשור המתאים

העלית את הדיווח כתגובה לשירשור ישן שכבר אינו מוקפץ לראש הפורום כשמגיבים עליו.
 

catcatul

New member
תודה
זה היה בהמשך לשאלתי על אישפיש

[כי עכשיו השם לא מצוין בשומקום].
 
למעלה