טקסס ברביקיו, רמת החייל

Gרר

New member
טקסס ברביקיו, רמת החייל

בקצרה... מסעדה שהתפריט שלה סובב סביב בשר מעושן. יש להם כל מיני קומבינציות של עיסקיות, הנפוצות יותר זה ראשונה + בשר ותוספת (58) או שני בשרים ותוספת (69). ובתן ביס מקבלים גם הנחה נוספת. תה קר מוגש ללא הגבלה.

מהראשונות המבחר הוא כנפיים או סלט ירוק או נאצ'וס. אני הזמנתי כנפיים. אהבתי את הטעם, אבל הבשר נטה מעט לכיוון היבש.

מהבשרים בחרתי שני נתחים: בריסקט (מהתפריט הרגיל) ופיקניה (מהספיישלים) של היום). הבריסקט היה המוצלח מבין השנים. פעם ראשונה שאני שומע את השם הזה (כל החיים לומדים, מסתבר) שהוא בעצם חזה בקר מעושן. הפיקניה שוב נפלה, כמו הכנפיים, על סעיף היובש וגם טעם העישון היה פחות בולט שם.

צי'פס מתובל מעט חריף עם שום מהתוספות של היום היה בסדר. התוספת הנוספת מהספיישלים, בטטה מעושנת, נותרה לא מפוענחת...

יש לציין שכמות הבשר בעיסקית די גדולה. אין לי מספר מדוייק אבל להערכתי היה שם באיזור ה-200 גרם מכל נתח. אם מזמינים גם כנפיים לראשונה אז בכלל מדובר בכמות בשר לא מבוטלת.

במבחן האיכות הקפדניים שבחבורה (לא רק אני) יצאו פחות מרוצים. בשר שהצליחו לייבש אותו זה מאד מוריד מההנאה. על נישה דומה נמצאת הפונדק דה לוקס, שאצלם נהנתי הרבה יותר מבחינה זו.
 
ניסיתם את מיתוס החדשה ?

אני אחרי 2 ניסיונות החלטתי שכנראה לא אמשיך.
פעם כריך סינטה ופעם המבורגר, שניהם לא הרשימו
 

Gרר

New member
לא, תודה שאת מעדכנת!


יחסוך לנו...
 

Gרר

New member
אגב רק עכשיו יצא לי לקרוא את הדיווחים האחרים על המקום

(הלכנו די בספונטניות אז לא יצא לי לקרוא לפני) ודי מאכזב לקרוא דיווחים מלפני הרבה זמן (שירונט, ברונו, וכו') שבעצם מצביעים בדיוק על אותם נקודות. זה אומר שלא מדובר על משהו נקודתי אלא שורשי, וחבל כי למקום, כמו שכתבו גם בדיווחים האחרים , דוקא יש פוטנציאל. נעים לשבת שם. המוזיקה נחמדה. השירות סביר. אבל בסופו של דבר זה מקום שההיילייט שם אמור להיות הבשר. ואם לא מצליחים לצלוף שם עם הבשר אז זה ממש מבאס.

נקודה נוספת שעלתה, שומן נא, או לפחות כזה שמרגיש נא, אז גם אצלי זה הורגש בחלק מהנתחים וזה אכן משהו שממש לא נחמד לפגוש. אני אוהב לבלוס שומן עם הבשר אבל לא במצב צבירה כזה.

מלפפונים שמוגשים לצד המנה - אכן מתקתקים באותה מידה שהם חמוצים, אבל דוקא חיבבתי את זה בתור תוספת ולא הפריעה לי המתיקות.

אבל הבשר, הבשר... מבאס.
 

FiReBall

New member
הרושם שלי לגבי הפונדק דומה

גם נתחים יבשים למדי בלי טעם מיוחד.
 

Gרר

New member
פונדק הכוונה לדה לוקס?

דווקא מהפעמים/שלוש שהיינו שם ממש אהבנו. לא כל נתח הוא בינגו, יש כאלה שהעישון עושה להם יותר חסד, יש כאלה שפחות, אבל עם קצת עזרה מהמלצר לגבי נתחים יותר "עסיסיים" - אפשר לצאת משם עם חוויה טובה. גם את התוספות שם אני ממש אוהב, הם נותנים "קיק" נחמד לארוחה וגם הם לדעתי ברמה אחת לפחות מעל הטקסס.
 
למעלה