מסעדות בחיפה

student43

New member
מסעדות בחיפה

אנחנו מגיעים לחופשה בחיפה ונשמח לשמוע מה המסעדות הכי מעניינות שאסור לפספס
לא אוכלים דגים ופירות ים
תודה!
 

salo22

New member
ניידים עם רכב ?

באיזה איזור תשהו ופחות או יותר תסתובבו ? איזה ימים בשבוע ? ואמרי לי מהן המסעדות הכי מעניינות לטעמך, שאסור לפספס בתל אביב, גם מתוך סקרנות וגם מתוך נקודת ייחוס, בכל מקרה לא בטוח שיש בארץ משהו ש"אסור לפספס", אבל בהחלט יש מסעדות מעניינות בחיפה והסביבה לפחות להתנסות וגיבוש דיעה.
 

student43

New member
כן, ניידים עם רכב

נשהה במלון דן כרמל , בראשון עד רביעי. בתל אביב אנחנו מאוד נהנינו מקיטשן מרקט, מינה טומיי,ג'מה, הדסון, בראסרי...זה מה שעולה לי לראש כרגע
 

salo22

New member
מעולה

אני לא יודע אם את מתכוונת לתקופה המיידית שכוללת את החג הקרוב, כי אז נניח מעיין הבירה לא פתוחים בימי שבתון.. אם זה אמצע שבוע רגיל, בכלל כיף והרבה יותר נוח מבחינת העומס במסעדות.
יש לטעמי שתי מסעדות ראויות מאוד שאינן במיקומים מרכזיים ושוות בדיקה : איטאליאנו דלה קוסטה על חוף הים בבת גלים (שף חמודי עוקלה) ועלה גפן שהיא עוד הרבה פחות מרכזית אך שווה נסיעה ממרכז הכרמל בערב, אם האוכל ממש חשוב (עמיתו למשחקי השף שף עומאר עילואן), שניהם מתפקדים יום יום כשפים בפועל ועושים עבודה טובה.
באותה נשימה נזכיר את מעיין הבירה בעיר תחתית - אופציה מעניינת ליום שלישי בערב, אז לפעמים יש הופעה חיה ואוכל מזרח אירופאי לצד בירה מעולה מהחבית, אחרת פתוחה בימי חו"ל בשעות הצהריים ומאוד ראוייה לבדיקה, כשנמצאים בסיור בעיר התחתית\הואדי.. אופציות רחוב מעולות באיזור - פלאפל הזקנים\מישל וכמובן שווארמה אמיל, אלו מקומות שבז'אנר אוכל הרחוב "אסור לפספס", עוד בסביבה חומוס אבו שאקר, מוסד נוסף, גם פרג' ואחרים.
כהמלצה מסעדתית לאותה סביבה - צ'אנג בה, אוכל תאילנדי שצבר מעריצים רבים באיזור,
על "ציר מרכז הכרמל" אני חושב שסינטה בר עושים עבודה די טובה, לווא דווקא הסטקים הלא יציבים אבל בהחלט ההמבורגר ומגוון ראשונות ומנות עיקריות אחרות. צמוד אליהם כמעט, סניף האקספרס, אם חשקה נפשכם באיסוף אוכל סטנדרטי ודי ראוי למלון.
הקונדיטוריה של גל וקפה לואיז - בשני המקומות אפשר לאכול מין אוכל בתי קפה לא רע בכלל בכל שעות היום, כולל מאפים טובים.
אין ממש מסעדות מודרניות מאוד בחיפה או משהו שממש יחדש לכם, למעט אולי מעין הבירה, שהן די יוצאי דופן במה שמציעים.. אבל עלה גפן עושים עבודה די טובה בתחום המודרני ולא והקינוחים שלהם ושל איטליאנו די פנטסטיים, אפשר ורצוי לקרוא ביקורות שלי ושל אחרים.
 

salo22

New member
אגב עבור מרכז הכרמל אפשר גם לבדוק לגבי רולא

מסעדה מעניינת יחסית, לא מדהימה אך ראויה לבדיקה ובעיקר אופציה יותר מעניינת לאיזור לא מבריק. במרכז הכרמל עצמו יש מין פסט פוד לא רע שנקרא "מקום מעורב", לסנדוויצ'ים של בשר אם מחפשים אופציה פחות מסעדתית, אפשר לראות בפייסבוק פחות או יותר מה הם עושים..
בקטגוריית הגלידה מעבר ללג'נדה הדי שנויים מבחינתי במחלוקת אך נמצאים במרכז הכרמל (היוגורט שלהם אופציה מועדפת עבורינו), יש מקום חדש שתהיו חייבים עבורו וויז ונקרא אייססלון או משהו כזה, סביוני דניה..
**וכמובן לבדוק מראש עבור כל המקומות ימי ושעות פתיחה, אם לאור חג וכולי, ראוי גם להזמין, לבטח אם זה לא אמצע שבוע אבל גם אם כן.
 

sweetdreams

New member
המקומות האהובים עליי

שתי המסעדות האהובות עליי, וששונות בתכלית אחת מהשניה, הן מעיין הבירה והנמל 24.
שתי מסעדות שעושות את מה שהן עושות היטב ובאהבה, ובעיניי זה מאוד מורגש לא רק באוכל, אלא גם באווירה, ולי אישית זה מאוד חשוב.

למשל, איטליאנו דה לה קוסטה ועלה גפן, שסאלו המליץ עליהן, נותנות תמורה באגף האוכל, אבל לפי דעתי הן קצת נכשלות באווירה, והשירות בהן גם כן עלול להיות לא יציב. הייתי בהחלט לוקחת את שתיהן בחשבון עם דירוג גבוה, אבל מתאימה את ציפיותיי מהן.

צ׳אנג בה היא מסעדה נפלאה ואותנטית, אבל גם פופולארית וכתוצאה מכך צפופה בטירוף. אם אתם רוצים לבקר שם, חובה להזמין מקום. אופציה נוספת היא לקחת משם טייק אוואי. הם אורזים בצורה מאוד ידידותית ונוחה, וזה פותר את עניין הצפיפות.

חורב/מוריה: אם אתם בצהריים, אז ששון בר וסינטה בר הן שתי אופציות מאוד טובות. בערב הייתי נמנעת משתיהן, כל אחת מסיבותיה (בששון רועש, בסינטה בר צפוף בקטע לא נעים), אלא מזמינה טייק אוואי מסינטה בר אקספרס, ומצוותת אותו עם בקבוק יין מספיישל ריזרב הקרובה שבחורב.
אם אגב אתם בקטע של יין, אז בספיישל ריזרב בפנורמה יש לפעמים ערבי טעימות יין, ובכלל זו חנות ששווה בעיניי להכנס אליה.

פאבים עם אוכל: השניים האהובים עליי הם הדאנק וקלמנ׳ס. יש גם את מבשלת ליבירה, שהחליפו מקום די לא מזמן. במקום הישן הם היו יותר פאב עם מנות שבאות ללוות את הבירה, עכשיו הם יותר מסעדה, אבל עדיין הבירה שלהם שווה בהחלט בדיקה, והאוכל גם כן די מוצלח.

ויש את איזור ואדי ניסנס, שלפי דעתי הוא מאסט לביקור, כולל מוסדות הפלאפל/שווארמה שסאלו היטיב לתאר בהודעתו.
ואני גם אוסיף שלדעתי האישית, לבקר בחיפה מבלי לאכול חומוס בפראג׳ זה מעשה שלא יעשה.
לשם ההגינות אציין שיש גם את אלה הנמנים עם מחנה אבו-שאקר. ויש גם את אבו-מארון, אם כי החומוס שלו לטעמי רחוק מלהיות טוב כמו השניים הקודמים, אבל הצ׳יפס שם מאוד מוצלח ובהחלט עולה על הקודמים.

 

sweetdreams

New member
הייתי שם, ביקשתי להזמין מנה לקחת, ולא היתה שום בעיה עם זה

יותר מכך, הכל היה ארוז בצורה סופר אסתטית ונוחה, שגרמה לי לחשוב שזו לא הפעם הראשונה שהם עושים את זה. אז... אני לא יודעת למה אמרו לך מה שאמרו לך.
 
למעלה