Brain Freeze או: אני עדיין רעבה.

Brain Freeze או: אני עדיין רעבה.

קפצנו הערב לפופ אפ של הפרנץ' 57 ברוטשילד פינת הרצל. מדובר בפופ אפ של פו בוי במילויים שונים ודקירי ברד שונים. נשמע רעיון טוב ולכן קפצתי עם הבחור וחברה לנסות את העסק.

המקום פתוח כל יום בצהריים עד 16:00 ואז מהשעה 19:00.

אז כשהגענו גילינו שיש רק שני סוגי ברד ולא ארבעה שנמצאים בתפריט, המכונה של אחד מהם מקולקלת לכן שתינו רק סוג אחד שהיה טוב ומלא אלכוהול.
התפריט כולל 7 סוגי פו בוי. מאחד מהם (החזיר) הייתה מנה אחת בלבד. 3 אחרים היו חסרים. כך שבפועל נשארו שלושה - שרימפס (שמוגש גם בפרנץ'), טבעוני (עגבניות ירוקות מטוגנות) וקטפיש.
הבחור התבאס כי הוא תכנן על העוף, אני והחברה התבאסנו כי תכננו לחלוק שני סנדוויצ'ים וממש רצינו לנסות את זה שכלל סרטן רך שריון.
הבחור שעבד שם אמר שהם בדרך כלל מקבלים את הסחורה באזור השעה 20:00.

אז למה אתם פתוחים משעה 19:00? לפטרונים.
אז אני והחברה חלקנו סנדוויץ פולד פורק שהיה אחלה. עסיסי וטעים. הבחור שתה דקירי.

אחרי שבשעה 20:20 לא נראה שהם מקבלים סחורה פשוט הלכנו.
בעיקר רעבים כי וואלה, מחצי סנדוויץ' לא ממש שובעים ואם אתם מתחייבים לתפריט, תלמדו לנהל את הזמנים לכם. בדרך כלל כשסוגרים מקום בין סרוויסים זה בשביל התארגנות, אין שום סיבה שכמעט שעה וחצי אחרי הפתיחה לא יהיה לכם חצי תפריט.

מזל שהפופ אפ מסתיים בסוף השבוע.
 

החתולית

New member
הייתי עם חברה בבריין פריז בחמישי אחר הצהריים

במקרה שלנו היה רק סוג אחד של דאקירי, כי אותה מכונה היתה מקולקלת

&nbsp
התחלנו בפו-בוי שרימפס ובייקון, רק כדי לגלות שמדובר בסנדוויץ' די תפל. הבחור הנחמד נאבק קשות בבקבוק הרוטב שהיה כנראה סמיך מדי, ולמרות כמות הרוטב שנשפכה שם, התוצאה היתה חסרה משהו. ניסינו להוסיף מיץ ליים, אבל זה לא ממש עזר.
&nbsp
היה חסר שם לימון, עוד קצת בייקון ואולי איזושהי פיקנטיות, כדי להרים את המנה מדרגת סתם סנדוויץ' עם שרימפס מטוגנים וקצת בייקון, לדרגת סנדוויץ' טעים.
&nbsp
הדקירי היה מצויין.
 
הייתי מצפה שאחרי שלושה שבועות

מתוך ארבעה בהם המקום רץ הם ידעו לפתור תקלות כאלו.
&nbsp
החברה שהייתה איתי פגשה בדרך הבייתה את הבעלים של המקום שבדיוק יצא להביא סחורה לדוכן (בשעה 20:30) וניסה לתרץ את זה שיום ראשון הוא יום קשה כי סחורה.
&nbsp
הייתי יכולה להבין אם לא היה מדובר בבקר בבישול ארוך ועוף.
 
היינו גם לפני איזה שבועיים

היה חסר לא מעט. שני הסנדוויצים (שרימפס ובקר) היו בינוניים ומטה.
&nbsp
פרנץ 57 דווקא מצוין. לפעמים לא צריך להתרחב.
 
למעלה