רפאלו בקסטרא חיפה הבריזו לנו. יש הצעה חלופית

xfwind

New member
רפאלו בקסטרא חיפה הבריזו לנו. יש הצעה חלופית


הבריזו בצורה מכוערת: קבענו מזמן ארוחה ל-20 איש. יומולדת עגול
והמקום מתאים.

עכשיו הודיעו שלא יפתחו ב3.10 (היום שנקבע) והאלטרנטיבות שהציעו היו מבישות.

יש הצעה למסעדה בחיפה, תפריט ותקציב דומה

(מכירים את "ויוינו", לא מתים על תחנות דלק...)


 

xfwind

New member
ירדו מהפרק...

דגמנו אותם ו-
1. האוכל היה מצויין. אם כי המבחר קצת מוגבל (חסרון כשמדובר במשפחה הטרוגנית).
2. השרות כמו בחומוסיה - ולא לטובה.
3. לא יכלו ל"סגור" מולנו והבטיחו להתקשר מה שלא עשו.

אשמח לעוד הצעות
 

sweetdreams

New member
לגבי השירות, זה מאוד תלוי מי המלצר

יש שם מלצר אחד ספציפי שהשירות ממנו הוא בול מה שתיארת - חומוסיה.
לעומת זאת, יש שתי מלצריות אחרות מצויינות, שהשירות מהן היה נפלא.
מההבחנה שלי, המלצר הפחות מועדף עובד על השולחנות בקשת החיצונית, והמלצריות (אלונה ומרינה שמן) בקשת הפנימית, זו עם הספה לכל האורך.
&nbsp
הבעיה שלי עם איטליאנו בינתיים, ולא נעים לי להגיד את זה, כי באמת שהייתי רוצה לאהוב אותם יותר, זה דווקא האוכל. בינתיים אכלתי שם פיצה מצויינת, מנות פתיחה טובות, קינוח מעולה, אבל שתי מנות הפסטה שאכלתי היו לא טובות. אחת מהן גם גרמה לי להרגיש רע לאחר מכן.
 

pix37

New member
סינטבר - מצוינים בקבוצות גדולות + טאנטי באצ'י

בדקו מראש מחירים בתפריט - נראה לי שבממוצע הם מעט יותר יקרים (בערך ב- 20 ש"ח לסועד על בחירות הגיוניות) אבל הם שווים את ההפרש.

אם אתם מוכנים לסוע 20 דקות אז טאנטי באצ'י בטבעון תספק חוויה הרבה יותר טובה בערך באותה רמת מחיר, והשולחן הגדול שלהם מקסים.
 

pix37

New member
רמת מחיר אחת למעלה יש את הנמל 24 בחדר פרטי

שם לא תתקלו בבעיית שרות, הם ערוכים לקבוצות הטרוגניות עם מאותגרי אכילה מכל הסוגים - אבל המחיר יהיה גבוה יותר ממה שיכולתם לצפות ברפאלו.
 

xfwind

New member
על ההצעות המעניינות. האם "ברסרי" ביפה נוף

ראויים להתעניינות?

 

pix37

New member
כבר שנים לא קראתי שום התייחסות עליהם

בעבר פורסמה ביקורת רצחנית של שגיא כהן עליהם אבל זה היה לפני כמה שנים וככל הנראה כבר לא רלוונטי.

בשעתו הם היו מסעדת הפרימיום של ברבארוסה אבל נראה לי שהקשר נותק, אני לא בטוח.

בקיצור זו מסעדה שדי עובדת מתחת לרדאר כך שאין מה לצפות ממנה לגדולות ונצורות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למיטב ידיעתי אין קשר; המסעדה ביפה נוף 99 נקראה פעם "רנה"

(עוד לפני שהם פתחו את פאב "ברברוסה" ליד מרכז חורב) והיא הייתה מוצלחת מאוד באותה תקופה. בהמשך היא שינתה את שמה ל"רנסטורנט" (נאמר לי שהם הסתבכו משפטית עם מסעדה קיימת בשם "רנה", ככה"נ בראש פינה, אאז"נ). בשנים האחרונות (כך התברר לי עכשיו) שונה השם ל"ברברוסה", כנראה כדי לאחד את המותג, אבל זה היה שנים אחרי הפעם האחרונה שביקרתי שם. שגיא כהן ביקר ב-2012, מתברר:
http://www.haaretz.co.il/food/restaurants-reviews/1.1664818
&nbsp
בשם "ברברוסה" הכרתי בחיפה רק את הפאב ליד חורב. ישבתי בו פעם פעמיים (לאכול, אני לא מהשותים) ולא התלהבתי. הוא נשרף באפריל 2015:
http://www.mako.co.il/news-israel/local-q2_2015/Article-ee0438bfe899c41004.htm
ולאחרונה נפתח מחדש במקום "תות" בכיכר ספר. באסה; כ"כ שמחתי שהבינוניות של תות הולכת ואולי מתחלפת במשהו שווה, ואז קיבלתי שוב ברברוסה לפנים.

&nbsp
ברסרי 107 נמצאת (כצפוי) ביפה נוף 107, ולמיטב ידיעתי לא קשורה לברברוסה. המסעדה עצמה נראית טוב, הנוף עדיין יפה (כשם הרחוב) אבל האוכל היה די בינוני, בפעם היחידה שישבנו בה. הם הוציאו קופונים לפרסום (אני חושבת שזה היה סמוך לפתיחה) וניסינו, ולא נפלנו. לא הייתי פוסלת על הסף לגבי התעניינות; אחרי הכול עברו שנים, שפים וטבחים התחלפו יש להניח, ולא פעם התלהבות או אכזבה ממסעדה תלויים נקודתית במנה מסוימת כזו או אחרת ובטעם האישי של הסועד. בקיצור, אם יש זמן לבדוק, הייתי משכשכת את הרגל במים. מי יודע, אולי תהיה הפתעה לטובה.
 

salo22

New member
זה לא זה

על אותו כביש כמה מטרים לפני חורבות רנה, יש מקום שנקרא בראסרי ואין לו קשר לעניין. לפני שנים רבות, אם היה באותו שם או לא, אכלתי בנקודה הזו את מנת פירות הים המוקפצים הגרועה בהיסטוריה, הורגש בערך כאילו הפשירו את השקית בצלחת בלי לבשל. בין אם לגילגול הנוכחי יש קשר לגילגול ההוא או לא, אין לי מושג ולא מעניין במיוחד..
לפני מספר חודשים בעונה השניה של משחקי השף, הופיע בחור די צעיר עם אשתו, שהוצג כ"שף של מסעדת בראסרי" מחיפה והכין מנה די הזויה שקיבלה מחמאות משופטים מסויימים אך לא עבר בסוף, ייתכן ויש קשר ומדובר במסעדה האמורה, לפי השם זה הגיוני.
אגב המיקום היפה של רנה\רנסטורנט, שהייתה לטעמי מסעדה די גרועה עם נוף יפה, בשבועיים האחרונים נפתחה שם מסעדה בשם גיאורגיה, יש לזיכרוני אתר או תפריט ברשת, עברנו באיזור בשבת והיה נראה שיש מין מסיבת הרצה די גדולה למקורבים שם, אולי יצא לנסות בקרוב, למרות שמבט באתר ובמחירים לפני כמה ימים לא עשה חשק רב, אבל נראה.
 

salo22

New member
הוצאת מהמשוואה את רובן


והתאריך הוא די בעייתי, לא מפתיע שיש מסעדות שמעדיפות לסגור, מה גם שביום שבתון אחר (שישי ובמיוחד שבת לשם העניין), קשה למסעדה להחליט לדעתי לסגור על "שולחן" של 20, כך שנתוני הפתיחה לא פשוטים.
אולי שווה לכם "להתפשר" ולבדוק עם גולדן קוראל, לא הייתי שם מזמן אך לבטח יהיו פתוחים (וכנראה גם עמוסים), הם די "מתמחים" באירועים בכמות אנשים כזו, אך למרות שהאוכל לא רע בעבר, לדעתי הוא לא ברמה של רוב המקומות שהוזכרו.
לא הייתי מוותר כל כך מהר על הניסיון עם איטליאנו, אולי כדאי "למחול על הכבוד" על זה שלא התקשרו ולנסות לתפוס אותם או לסעוד שם ולדבר איתם על זה, תמיד עוזר יותר כשהעניינים פרונטליים ולא טלפוניים כשאין כנראה היכרות, אבל זה כבר עניין שלך.
שאל אולי גם בעלה גפן, למרות ש 20 זה המון לדעתי גם להם, זה בהחלט יכול להיות אפשרי לבדיקה, שוב בתיכנון לכמות כזו, אני חושב שעדיף להתארח במסעדה ולדבר עם עומאר, להראות כוונות רציניות ולסגור פרונטלי.
מניסיון אני לא חושב שהשולחן הגדול בטאנטי באצ'י מתאים ל 20 איש, אנחנו היינו 14-15 והיה מאוד צפוף, מה גם שבשבת עמוס שם ועוברים המון לשירותים, כך שלמאורע בעל אופי חגיגי לא בטוח שיהיה מדהים (כמו בכל מסעדה אחרת כנראה). מה שכן, יש מצב שהם יכולים לאכלס שולחן כזה על הכניסה בחוץ. לא בטוח שגם הם יהיו פתוחים.
 

xfwind

New member
ומה דעתכם על "אדמה" ו-"מנואלה" בזכרון?

לפני שנשאל אם עובדים בחג...

 

pix37

New member
שני מקומות שהתחילו טוב ונחלשו

בשנים האחרונות היו עליהם ביקורות לא טובות.
משהו בגביטציה של המדרחוב בזכרון מדרדר גם מסעדות טובות יחסית.
 

pix37

New member
רעיונות נוספות - החדר הפרטי בטמפל בר או טרנטינו

אם אתם מוכנים להתפשר על חדר פרטי בקניון אז החדר הפרטי של הטמפל בר יכול להיות מצוין. יש שם חדר גדול מספיק לכולם שרות מצוין ואוכל לא רע בכלל (תבדקו תפריט לפני זה אם אתם מתחברים)

לדעתי טרנטינו השכנה מצויה באותה בעלות ולכן יכול להיות שאם דווקא בא לכם אוכל איטלקי אפשר יהיה לסגור על החדר בטמפל בר עם האוכל של טרנטינו שהוא איטלקי סביר מאוד.
 

חיפאית88

New member
אולי ליבירה?

בטוח מתאים לאירוח קבוצה בגודל כזה אבל התפריט אכן קצת מצומצם.
שמעתי ביקורות טובות על עלה גפן בקריות
 

xfwind

New member
אני בכיוון של לקבל את גזירות רפאלו

לפחות שם אנחנו יודעים מה משלמים ומה מקבלים (למרות התעלולים המאוד לא מקצועיים).
 

חיפאית88

New member
אנחנו מאוד אוהבים אותם

רמת האוכל ושירות תמיד שומרים על סטנדרת גבוה, ובהחלט ביטול כזה אחרי הזמנת מקום זה מעצבן, אבל לפחות הודיעו מראש ולא חיכו.
&nbsp
איזה חלופות הם הציעו?
 
למעלה