לא משהו שרגילים אליו פה, אבל - קאן קאי

לא משהו שרגילים אליו פה, אבל - קאן קאי

תסלחו לי שאני מעלה דיווח על מקום שכזה, אבל אני פשוט חייבת להוציא את זה:

במסגרת הניסיונות לשכנע אותי שגבעת שמואל הפכה למקום שראוי לבלות בו, נפגשנו שני זוגות בסניף המקומי של קאן קאי - המקום נבחר בגלל סגנונו האסייתי, או כך לפחות חשבנו לפני כן - כשאני אומרת חשבנו אני מתכוונת יותר ל"חשבו", אני הגעתי עם ציפיות לא גבוהות, אבל עם נכונות לתת צ'אנס, כשברקע היו זכרונות עמומים מפעם שהזמנו מגש סושי מסניף ר"ג מפגש חברים, ובגדול הסושי היה לא רע, לפחות אז.

אז מה היה לנו? היות שנרכשו מראש קופונים מגרופון, הלכנו על שתי ארוחות זוגיות - מה שכולל מנות ראשונות לכולם, מנת מוקפץ לבחירה מתוך מבחר מצומצם או בתוספת 5 ש"ח אם מעוניינים במה שלא נכלל במבחר המצומצם (מנה לאדם במסגרת הארוחה הזוגית), או קומבינציית סושי זוגית בת 32 יח', ושתייה לכל סועד.

המנות הראשונות היו סבירות - הוזמנו אגרול ירקות וטבעות בצל בטמפורה (אין כל כך מה להרוס במנות כאלו), אני הלכתי על מרק מיסו שהיה נחמד אבל לא הרבה מעבר לזה. החברים הזמינו מנות נודלס שהיו נדיבות מאוד (מנה אחת הייתה מספיקה לזוג, או לפחות לזוג נשים) והיו לטעמם, אנחנו חלקנו קומבינציית סושי ו... כאן הגענו לאכזבה:

האכזבה הייתה לא רק מהבסיס של הסושי, קרי האורז, שברגע שמפשלים איתו כל הרול אבוד, אלא מהגישה הכללית של המקום לגבי סושי כפי שהתבטאה מצוין ברולים שקיבלנו שנחשבים לספיישלים במקום: בתור התחלה, השילובים ברולים היו תמוהים על גבול התמוהים מאוד, כמו למשל פוטומאקי שכלל שילוב של סלט טונה (מטונה משומרת, אכן כך) עם חסה וחציל קלוי. בכללי, עיון בתפריט מעלה שדגים טריים פחות נפוצים במקום, ניתן למצוא יותר דגים מוקפצים/צלויים, סלט הטונה נכלל בעוד רולים בתפריט וכשכבר מגיע דג בפני עצמו, הוא מצופה בטמפורה בטיגון עמוק מה שיוצר מצב שלא מורגש כמעט הטעם של הדגים שבפנים הרול. ההשערות שעלו לי לגבי מה שעומד מאחורי זה לא גרמו לתחושה טובה יותר. לבקשתי ביצעו דילול בטמפורה כמה שיכלו, אבל כפי שהמלצרית הסבירה, אי אפשר להסיר את הכל "כי ככה זה מגיע".

לצד הסושי קיבלנו את הרטבים הקלאסיים שלא זכו להשקעה - הספייסי מיונז היה חסר טעם, ניסיתי להציל אותו עם תוספת צ'ילי חריף מה שסייע, אבל זה עדיין לא היה זה. הוואסבי היה מהסוג שגם אם מישהו בטעות יחשוב שזה אבוקדו, לא יקרה לו כלום.

השורה התחתונה - אני מתכננת חוויה מתקנת בת"א בקרוב.
 
למעלה