מקבץ ביקורות חיפאיות קצרות, הולך?

מקבץ ביקורות חיפאיות קצרות, הולך?

אפתח הודעה נפרדת בתגובה על כל מקום לקלות החיפוש
 
ציז בר, הנמל / העצמאות

מקום חדש וחמוד, סניף חיפאי למקום גלילי (נדמה לי מבית הלל)
תפקיט מעט בנאלי, איטלקי לייט כזה
היה ערב טו באב וקיבלנו שתי כוסות קאווה OTH- מחווה חמודה. בכלל השירות היה חמוד מאד, אמיתי כזה ולא מתנחמד, נתן הרגשה טובה.
&nbsp
אכלנו-
פטריות ממולאות- טעים, קמת כבד, המילוי לא היה מספיק חם מה שטיפה פגם בהנאה שעדיין היתהמרובה. מנה מושחתת שלא אעז להכין בבית

&nbsp
פיצה יוונית- קלמטה, בצל ופטה אאלט. הפיצה הזוגית בגודל מכובד בהחלט, בקושי הצלחנו לסיים. טעים, פשוט, לא מתיימר, היה חסר לי משהו בתיבול. הבצק די קרס תחת התוספות אז אכלנו בסכין ומזלג.
&nbsp
פנה ברוזה- טעים בהחלט, ברוטב היתה גאודה עזים ששדרגה אותו לטעמי.
&nbsp
לא קינחנו בשל העדר מקום בבטן והופעה שרצינו להגיע אליה.
&nbsp
בסךהכל ארוחה חביבה, הרגשתי שלא מאד שונה ממה שניתן להשיג בבית- לחיוב ולשלילה. נחזור אולי בהרכב משפחתי.
 
מורל, הנמל

מקום חדש יחסית, מוגדר כטאפאס בר אבל המנות בחלקן הגדול לא בדיוק מנות טאפאס, יותר הזכירו לי מנות ביסטרו קצת קטנות בגודל פשוט
התפריט מחולק למנות מהים, מהצומח/גבינות ומהחי, יש לזה שמות יותר יפים אבל שכחתי אותן
יש בכל מקרה תפריט ברשת
היינו שתיים ונהנינו כמעט מהכל מאד:
סלט אספרגוס- הוגש עם גבינה כחולה ועלים כלשהם למיטב זכרוני. טעים מאד,ף מיוחד, מגוון. מנה יפה בגודלה יחסית לטאפאס
&nbsp
לביבות כרישה- נדמה לי שהגיעו 3 לביבות פריכות וטעימות שדי מהר לא נודע כי באו אל קרבן
&nbsp
ריזוטו אפונה ושרימפס- נדמה לי היתה מנת ספיישל באותו יום.ץ כמה כפות מענגות ומהממות של ריזוטו נימוח ועשיר בטעמים, השתלב נהדר עם האפונה והשרימפס
&nbsp
נקניקיה סיצילאנית עם כרוב- הנקניקיה מעט חריפה היתה לי (אבל אני רגישה בטירוף לחריף), הכרוב היה מהמם
&nbsp
רביולי צאן במרווה- המנה היחידה שלאככ אהבתיף, המרוה היתה דומיננטית מידי ולא התחבר לי הכל
&nbsp
פילה ברוטב מנגו- ה-מנה של הארוחה. פילדה טעים ועדין, רוטב מתוק אבל לא מידי, מנה שרק רוצתים ממנה עוד על אף שלא היהת קטנה כלל וכלל
&nbsp
בהחלט מקום ש/אחזור אליו שוב ושוב ושוב עד שאטעם את כל התפריט. האוירה כייפית והמנות טעימות ומעניינות
 

salo22

New member
יפה, בהחלט נראה מעניין

התפריט דומה להרצה שמתואר כאן ?
http://static.rest.co.il/80032579/07042016/menu.pdf
אם כן, גם המנות מעניינות ומתומחרות לא רע לתקופה ובעיקר תפריט היינות עושה רושם סופר, מקום שנרצה לבקר איזה ערב בקרוב מאוד. נשמע כמו תחרות הגונה מאוד, חוץ מזה המתחם הזה הופך למין מפלצת מסעדות נחמדה, ממש לא מתלוננים על כך, מקווה שכל המקומות יעבדו ויתקדמו יפה..
 
מחירים משתנים בהתאם לחומרי הגלם

יש לא מעט מנות באיזור ה40, מעט 60 וצפונה, מעט סביב 30
בסך הכל על כל המנות שילמנו לשתי גרגרניות פחות מ 300, לדעתי תמורה מעולה
 

salo22

New member
לכאורה לא גבוה במיוחד, תלוי כמובן בגודל המנות

פחות מ 300 ללא שתיה אלכוהולית ?
 
ללא אלכוהול וללא קינוח

אבל בהחלט מהארוחות שניתן היה לסיים עם מנה פחות ועדיין לשבוע יפה
 
סינטה בר, מוריה

עברו כמה שבועות מאז שהיינו וגם נכתב רבות על המסעדה בעבר
בקצרה- סטייק אנטריקוט, סלט עגבניות (צלחת ים תיכונית), ניוקי פטריות ומקדמיה, שניצל לילדודס, המבורגר כמובן וטלאיטלה בורגיניון- הכל הכל היה טעים ועשוי לעילא. פחות התחיברתי אישית לטלאיטלה (מתוק, המלצר הזהיר אבל לא הבנתי עד כמה) וגם סטייק במעסדה פחות עושה לי את זה (משעמם לי כמנה שלמה) אבלן חלקנו הכל וכולנו התמוגגנו. בצהרי שישי יש גם עסקית ונעים מאד לשבת, אוירה טובה- שווה מאד בעיני.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הולך מצוין, תודה על הדיווחים! כן ירבו.

 

pix37

New member
תודה - והניק שלך מזכיר נשכחות

נהנתי מאוד לקרוא ואני מקווה שתכתבי יותר. אשמח אם תצייני מחירים או טווחי מחירים של המנות ככל שאת זוכרת אותן.
 

חיפאית88

New member
מנצל"שת ומצרפת שתיים שלי- ליבירה

להיפך מהמקום הקודם (או שעדיין קיים) ברחוב הנאמנים, המקום החדש בנמל 26 גדול ומרווח ומעוצב באופן מוצלח למידי.
הגענו קצת לפני שמונה והיה יחסית ריק, לאחר ההושבה נשאלנו אם נרצה הסבר על הבירות, בעלי מכיר את המקום אז לא זקוק לזה ואני טענתי שלא אוהבת בירה ושותה רק קסטיל רוז' אז אין צורך. בכל זאת הוצעה לי טעימה מאחד הסוגים שבהחלט קלעה והוכיחה מקצועיות והבנה מצד המלצר. אני שתיתי שליש בלגית והבעל חצי וויס ושנינו מאוד נהנינו
הזמנו המבורגר ליבירה לי- עם גבינת אמנטל נדמה לי, חזה אווז מעושן, טבעת בצל וצ'מיצ'ורי בליווי צ'יפס. הצ'ימיצ'ורי קצת הרב לי כי שכחתי לבקש אותו בצד ומעבר לזה לצערי הקציצה הייתה די יבשה, התוספות שיפרו את המצב אבל כנראה שהמבורגר לא יוזמן שוב שם. הצ'יפס מהסוג הקפוא אבל חם ופריך ומבחינתי היה טוב.
נקניקיות חזיר עם פירה וכרוב מבושל בבירה לו- הייתה מנה מעולה, נקניקיות עם טעם עדין יחסית, קרום מתפצפץ (כן, כן) וגם התוספות היו טובות. זו בהחלט מנה ששווה לחזור בשבילה.
לקינוח הזמנו פבלובה, מוגשת כסוג של פבלופה מפורקת, שכבות של שברי מרנג גדולים, קרם ורוטב פירות יער. מנה קצת קטנה ותוספת של פירות טריים מאוד הייתה משדרגת אותה.

עד שיצאנו כבר היה מלא לגמרי, משפחות, זוגות צעירים, חבורות של סטודנטים של פנסיונרים. סך הכל המקום נעים והאווירה טובה, הבירה גם כן ואת המנות כנראה צריך לבחור יותר בקפידה.
לא זוכרת כמה יצא החשבון אבל באתר יש תפריט עם מחירים.
 

pix37

New member
תודה על הביקורת בהחלט נראה מקום ששווה בדיקה

בכלל המתחם שם (עם הנמל 24, צ'אנג בה וכולא) הופך להיות משהו מעניין יחסית קולינארית - בעיקר אל מול הקבעון היחסי של הסצינה על הכרמל בשנים האחרונות.
 

חיפאית88

New member
פאט ויני

מסעדה חדשה מבית היוצר של רפאלו האהובה עלינו במתחם ביג קרית אתא, למרות המיקום הלא נוצץ הוחלט לבדוק לאור היחוס המשפחתי.
המקום חדש ופעול עדיין בשלבי הרצה, אין עוד תפריט באינטרנט (אז אנסה לתאר את המנות מזיכרון) ולא בטוח שהמחירים ישארו כפי שהיו. הקונספט הוא "דיינר איטלקי" אווירה קלילה, מטבח פתוח, מנות איטקליות די בסיסיות לא יקרות, מה שמוכן יוצא.
חלקנו חברה ואני פרחי כרובית מטונים עם רוטב קיסר, הוגש עם גבינה מגוררת (לא יודעת איזו, טעם חזק אבל רכה יותר מפרמז'ן), פטרוזיליה ופלח לימון. הכרובית הייתה קצת עשויה מידי לטעמי אבל סך הכל טעים מאוד. חלקנו גם פיצה ביאנקה פונגי, גבינת ריקוטה, ממרח פטריות וכמהין, מוצרלה ופטריות טריות. הייתה מעולה. בצק דק דק דק (לטעם החברה קצת דק מידי) עם שוליים לא רחבים מידי ושילוב טעמים עדין וטוב. כפי שרואים הפטריות למעלה חתוכות גס ומסוגים שונים. שתינו מאוד נהנינו.
לקינוח הזמנו את גלידת הבית, גלידת שמנת בסגנון מקדונלדס עם תוספות לבחירה, אנו בחרנו רוטב קרמל, בראוניז ובראס, מאוד טעים, קליל ומתאים לאופי המקום והארוחה רק התוספת היו קצת קמצניות ביחס לגודל הגלידה כך שנשארו הרבה ביסים של סתם גלידה לבנה... המחיר הוא 19.90 שזה נח מאוד, בעיקר למשפחות עם ילדים זה ממש סוגר את הפינה.
ליווינו את הארוחה גם בשני קוקטיילים מוחיטו בשבילה ומשהו עם אשכולית אדומה, פסיפלורה ועוד משהו בשבילי, גם טעים וגם כל אחד ב-19.90 שזה ממש נחמד.
סך הכל לפני טיפ יצא 134, אוכל בהחלט טוב ואיכותי למקום כזה במחיר משתלם מאוד. כגרע המקום מפוצץ, לא ניתן להזמין מקום והמתנו קרוב לחצי שעה (הסתובבנו במתחם אז לא נורא). בפנים למרות הרצון לקלילות ומשפחתיות המוזיקה הייתה חזקה וקצת "מועדונית" מידי. בהחלט נחזור אבל אחרי שהרוחות ירגעו שם...

 
למעלה