מבזק דרומי בסימן

פעמונט

New member
מבזק דרומי בסימן


ותסלחו לי שבדיווחים לא מפורטות המנות שאכלנו.

בפעם הבאה שאני צריכה לנסוע לבאר שבע, אני מביאה איתי סנדוויצ'ים מהבית
 

פעמונט

New member
ביגה מרכז ביג באר שבע


בסוף יום עבודה עמוס, נפגשתי עם חברה ותיקה שלא ראיתי המון זמן. חברה מהסוג שגם אם לא תפגשו שנתיים, יהיה לכן על מה לדבר כאילו אתן נפגשות כל יום...
רצינו משהו קליל לארוחת ערב מוקדמת ומכיוון שלחברה היו שוברים לביגה, לשם הלכנו.
&nbsp
התיישבנו בשעה 18 (תכף תבינו למה זה חשוב), הראנו למלצרית את השוברים והיא אמרה שאין בעיה ושהיא תקח אותם בזמן החשבון.
האווירה הייתה טובה והחברה אפילו יותר. הזמנו 2 מנות ראשונות ומנה עיקרית, ישבנו ודיברנו ולא הרגשנו איך הזמן עובר.
&nbsp
ואז בשעה 19 וחצי חוזרת אלינו המלצרית (מבלי שקראנו לה בכלל, עדיין היינו באמצע האוכל) ואומרת שהשוברים תקפים עד השעה 19 ולכן לא נוכל לממש אותם.
&nbsp
לא הבנו מאיפה זה בא.
קודם כל, הראינו לכם את השוברים בתחילת הארוחה ולא אמרתם על זה כלום.
שנית, על השוברים רשום שניתן לממש עד השעה 19 אך לא נתקלתי אף פעם בסיטואציה שהיה מדובר על שעת התשלום ולא שעת ההגעה למסעדה.
שלישית, למה מצאתם לנכון לומר לנו את זה אחרי השעה 19 ולא לפני?
&nbsp
ביקשנו לקרוא לאחראית המשמרת. הגיעה מישהי שהתעקשה בפנינו שזה מאוד ברור שהכוונה היא לתשלום עד השעה 19. לא הסכמנו, ואז היא אמרה את מה שנראה בעיני כטריגר לכל הסיפור הזה: "טוב, כמה מנות לקחתן?"
&nbsp
כאן לדעתי יצא המרצע מן השק. אולי היה נראה לה שלא הזמנו מספיק מנות ולכן היא לא רצתה לכבד את השובר. חשוב לי שוב לציין, היינו עדיין באמצע האוכל, לא ביקשנו חשבון ובכלל לא סיימנו להזמין.
&nbsp
היא הלכה ולאחר מכן חזרה וניסתה לעשות לנו טובה ו"לפצות" אותנו עם קינוח. סרבנו בתוקף. הם פשוט הרסו לנו מפגש שהיה מאוד נעים עד אותו רגע, וזה משהו ששום קינוח לא יכול לתקן. לאחר מכן היא חזרה עם החשבון. שוב, בלי שבכלל סיימנו לאכול ובלי שבכלל ביקשנו חשבון!
שילמנו עם השוברים שהיו לנו והלכנו ואין לי ספק שלא נחזור.
&nbsp
 

פעמונט

New member
כרמים באר שבע


בהזדמנות אחרת, שוב לרגל ביזנס יצא לי לנסוע לבירת הנגב.
הפעם השעה הייתה שעת עסקית והפור נפל על מסעדת כרמים שבה הייתי לאחרונה די מזמן.
&nbsp
אני הזמנתי לעיקרית במסגרת העסקית את מנת הסלמון שמגיעה עם רוטב שמנת לימוני ורביולי. אכלתי בעבר את המנה הזו מספר פעמים והיא הייתה מאוד מוצלחת.
&nbsp
הפעם לא ממש. נשאלתי במעמד ההזמנה לגבי מידת עשייה וכבר כשקיבלתי את המנה ראיתי שהיה עשויה יתר על המידה שביקשתי. הבלגתי והאמת שלא רציתי להחזיר ולבקש מנה חדשה מפאת קוצר זמן של השותפים בשולחן.
&nbsp
משהו בטעם של המנה לא ממש הסתדר לי, אבל המשכתי לאכול ולקראת סיום המנה כבר לא הבנתי מה כל כך לא טעים לי ואז ראיתי שהסיבה לטעם הרע היא שהעור של הסלמון שרוף לחלוטין.
&nbsp
אני מניחה שלא הרגשתי את מיד על ההתחלה בגלל הרוטב הדומיננטי.
הפסקתי לאכול וקראתי למלצרית. הראיתי לה שהסלמון שרוף לחלוטין בחלק התחתון. היא הסכימה איתי ונזפה בי שלא אמרתי לה קודם כי אז היא הייתה מחליפה לי את המנה.
נזפה ולא פינתה את הצלחת כך שהמשכתי להביט בסלמון השרוף המסכן בצלחת.
ציפיתי שהיא תעביר את זה הלאה ושאולי מי מהצוות יבוא להתנצל, לא ציפיתי לשום דבר מעבר לזה.
&nbsp
הצלחת פונתה אבל אף אחד לא הגיע. פניתי לאחראית המשמרת מיוזמתי ושאלתי אם עודכנה לגבי הדג השרוף. היא אמרה שלא. אמרתי שזה מצב לא תקין שאף אחד לא מתייחס למה שאמרתי למלצרית, ואז היא אמרה שהיא ראתה את הצלחת שלי והיא נאכלה במלואה (מה שלא היה נכון אבל ניחא) ולכן אין לה מה לעשות עם זה.
&nbsp
אבל רגע אחמ"שית חביבה, לפני רגע אמרת שכלל לא עודכנת לגבי המנה שלי, איך את יודעת שהיא נאכלה במלואה?
&nbsp
ביקשנו חשבון ואז כנראה מישהו התעשת שם ונתנו לנו הנחה מסויימת על החשבון הסופי. מחווה יפה, אבל כלל לא היה בה צורך. לא ציפיתי לכלום חוץ מלהתייחסות רצינית בזמן אמת. לא אחזור.
&nbsp
 

Maldini Girl

New member
הזכרת לי

שפעם הייתי באיזו מסעדה והזמנתי המבורגר במידת עשייה M, כשהגיע נתתי בו ביס ואמרתי ליושבים לצידי "טוב, זה מאד מאד מאד וול דן". היה לי לא נעים, כי אני לא מהאוהבים להחליף, אבל הפסקתי לאכול ממנו ונשנשתי מהצ'יפס שלצידו, כשהגיעה מלצרית ושאלה איך המנות אמרתי לה "שמעי, ביקשתי מדיום, וזה ממש עשוי מידי." אז היא ענתה לי :"אמממ... אז מה את רוצה לעשות? כי זה לא שאפשר להחזיר אותו עוד לאש"
כל יושבי השולחן היו בהלם. אז פשוט אמרתי לה "בסדר, עזבי, אני אוכל את הצ'יפס."
אחרי 5 דקות היא חזרה ואמרה "במטבח שואלים אם להכין לך אחד חדש".
&nbsp
פשוט מרגיז כשזו ההתנהלות.
אני באמת לא נוהגת להחזיר מנות. אבל מנה שהגיעה לא כפי שהיא אמורה להגיע (עשויה מידי במקרה של שתינו) זה לחלוטין עילה להחלפה. אולי חבל באמת שלא ביקשת מההתחלה, למרות שברורה לי האי-נעימות.
 

פעמונט

New member
מעבר לאי נעימות, פשוט לא הרגשתי את זה על ההתחלה

בכלל לא חשבתי בכיוון של מנה שרופה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לצערי מסעדות רבות מפרשות את האכילה כלקוח מרוצה

כשבמקרים רבים מדובר בלקוח שאוכל מחוסר בררה, כי אין זמן / אין כוח / לא נעים / יאללה שיהיה וכו'. מן הסתם אם הלקוח אכל את רוב המנה לא סביר שיחליפו אותה באחרת, אבל עדיין ראוי להתייחס לביקורת במלוא הרצינות, קל וחומר כשמדובר בטעות ברורה של המטבח ואפשר להיווכח בה גם בדיעבד.
 

פעמונט

New member
מסכימה איתך

וכמובן שלא ציפיתי שיחליפו את המנה.
לא ברור לי בכלל למה מלכתחילה הוציאו אותה...
 
אלו מקרים של "מעט מדי, מאוחר מדי"

מקרים שבהם נותנים פיצוי, אבל בצורה שהלקוח יוצא בתחושה רעה למרות זאת, ולפעמים זה אפילו ממש מיותר כמו שכתבת.
&nbsp
גם לי זה מזכיר מקרה, אם כי קצת שונה - הזמנתי מרק צמחוני והדגשתי וחזרתי את עניין הצמחוני, וקצת אחרי שהתחלתי לאכול ניגשה אלי עובדת של המקום ווידאה שאני זאת שהזמינה את הצמחוני, והסבירה ש... נתנו לי בטעות מרק מאוד לא צמחוני (וגם מאוד לא כשר). אתם יכולים להבין לבד שהגבתי בצורה לא טובה, ובעל המסעדה העיר לי על זה "מה את כועסת עליה?". נאמר לי שיביאו לי מרק אחר והודעתי שאין צורך, אני מוותרת על האכילה אצלם ולא מעוניינת להזמין גם שום דבר אחר. בכל זאת הביאו לי את המרק, הודעתי שייקחו אותו בחזרה כי אין לי שום כוונה לאכול אותו. השאירו אותו על השולחן ואחת החברות טעמה ממנו. כשהגיע החשבון גיליתי שלא רק שאין שום פיצוי, אפילו על המרק חויבתי במחיר המלא.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

החתולית

New member
אוי שבדרום צריכים ללמוד להתנהל מול לקוחות

שני מקרים אומללים שהיו יכולים להתנהל לגמרי אחרת, ולהשאיר אותך כלקוחה עם חוויה שונה לגמרי.
&nbsp
התנהלויות כל כך לא חכמות.
 

פעמונט

New member
בהחלט לא חכמות

מסקרן אותי לדעת האם זה היה שווה לאחמ״שית בביגה להוציא שתי לקוחות כועסות מאשר לכבד שובר.
 
למעלה