זוכים בארוחה זוגית בערב הסילבסטר!

זוכים בארוחה זוגית בערב הסילבסטר!


בעוד שבועיים יחול ערב הסילבסטר, הזמן בו נגיד שלום ל- 2015 ונברך את שנת 2016!
לכבוד השנה האזרחית החדשה יש לכם גולשי
הזדמנות לספר לנו על ערב הסילבסטר הכי מטורף שלכם ואפילו לזכות בפרס שווה במיוחד!

אז מה צריך לעשות?

החל מעכשיו ועד ה –28/12 בשעה 14:00 שתפו אותנו בשרשור זה על חווית ערב הסילבסטר הכי מטורף שלכם!
למשל: מסיבה טובה שהלכתם אליה, מסעדה טעימה ויוקרתית, ערב ספונטני שהתגלגל להיות ערב מוצלח במיוחד ועוד...
מתוך כל ההודעות אנו נבחר את ההודעה המקורית ביותר שתזכה את הגולש בשובר זוגי לארוחה מלאה במסעדת ריבר - סניף רמת השרון בערב הסילבסטר!

לתקנון התחרות

ריבר, סניף רמת השרון.
במזלג, בצ'ופסטיקס, בכפית – תזרום, איך שנוח לך... כי זרימה, זה המוטו שלנו ברשת ריבר. אתם מוזמנים לבוא ולטעום את חוויית המזרח הרחוק בריבר, רשת המסעדות האסיאתיות המובילה בישראל.
ריבר רמת השרון נפתחה לפני כחצי שנה והיא נותנת מענה קולינרי לתושבי רמת השרון והסביבה, הן במסעדה והן במשלוחים.
סוקולוב 35, רמת השרון 036099909

 
נשיקה אמיתית ראשונה |גאה| |גאה|

אני מאמין שמעלי ומתחתי תהיינה הודעות על קפיצות באנג׳י, שחיה עם כרישים והתכרבלות עם נחשים.

אבל הסיפור המרגש שלי הוא סובייקטיבית הכי מרגש שקרה לי.
אני בחור בן 30. שהתחיל למעשה את החיים שלו פשוטו כמשמעו בגיל 25.
אחרי תהליך ייסורים יצאתי קודם כל בפני עצמי מהארון.

תמיד סבלתי בערבי סלבסטר. כולם יוצאים זוגות זוגות וסופרים בכזו החצנה עד לנשיקה.
מילא הייתי רווק. הייתי מחכה בדריכות לאחת. אבל עמוק בפנים ידעתי שזה לעולם לא יבוא. שאני לא אנשק מישהי בגלל שאני רוצה - אלא כי ככה הסביבה (סופרת לאחור) ולוחצת בצורה מטאפורית.

בלי להלאות בפרטים. מסתבר שלעולם אסור להגיד לעולם לא.
התחלתי לצאת עם בחור ששבה את ליבי.
ובסילבסטר לפני שנתיים יצאנו יחד פעם ראשונה לחגוג את ערב השנה החדשה.

מה אני אגיד. נשיקה מהלב ולא מהשפתיים היא עוצמתית.
ומתפזרת בגוף מהרגליים ועד קצות השערות.

סיום שנה. סיום פרק של רווק בארון. זה היה עבורי ערב סמבולי ומרגש.


לצערי, עברו מים בירדן מאז, ובדיוק לפני שבוע החלטנו לקחת הפסקה. באופן פרדוקסלי קיימנו שיחה רצינית במסעדת ריבר באבן גבירול בת״א.


אם אותו א׳ שאני אוהב כ״כ יתקל במקרה בהודעה זו (שנינו פריקים של תפוז)
אולי יסכים לשבת איתי לארוחה אחת נוספת. ללבן קצת את הדברים
ואולי לקבוע ערב שנה חדשה מרגשת יותר אפילו ממהיא לפני שנתיים.


תודה לקוראים

 
הצעת נישואין (מסריחה...) בערב הסילבסטר

ערב הסילבסטר 2000, הינה אני כורע ברך בשלולית מים מול בחירת ליבי, רטובת המכנסיים והמרוטה, מגב בידה ומבט מזוגג בעיניה, כולי רטוב מיוזע, מטונף ומסריח, באויר ריח ביוב ואוכל שרוף ואני מגיש לה בהבעת ניצחון את הטבעת!

זה לא היה אמור להראות בדיוק ככה, למעשה התכנית כללה יותר משהו כמו ארוחת ערב רומנטית, כריעת ברך מסורתית והסקס הסוער המתבקש לאחר מכן... אבל התוכניות קצת השתבשו ו...

טוב, הכל התחיל חודשיים מוקדם יותר, אחרי רמיזות עבות כמו עור של פיל ("בעוד חודש אני מסיימת את הסטאז', יהיה לי המווווווון זמן פנוי" וגם "שמעת שמיכל ועופר קבעו תאריך?" ואפילו "שלא תעיז לקנות טבעת בלעדיי") הבנתי שהבשילו התנאים והתחלתי לתכננן את ה-ה-צ-ע-ה! החלטתי להתעלות על עצמי (בדרך כלל אני טיפוס די שלומיאל ולא ממש רומנטי) ולכן תכננתי כל פרט ופרט: אורות מעומעמים, נרות ריחניים, ארוחת גורמה מעשה ידי, עלי כותרת של ורדים פזורים בכל הבית, מוזיקת ג'אז שקטה וכמובן הטבעת ("במקרה" זאת שראינו יחד בחלון הראווה ונועה נדלקה עליה לגמרי), המועד נקבע לאריך ההיסטורי: ערב השנה החדשה 2000. באותו היום לקחתי חופשה מהעבודה והכנתי הכל: ניקיתי את הבית, הכנתי את האוכל, ערכתי את השולחן, פיזרתי את עלי הכותרת והנחתי נרות בכל הבית. לקראת שעת חזרתה של נועה הכנסתי את האוכל לחימום לתנור ונכנסתי להתגלח ולהתקלח – רציתי להיות במיטבי. וככה עמדתי לי אחרי המקלחת המרעננת, לבוש במיטב בגדי, מגולח למשעי, הוצאתי את הטבעת מהכיס להציץ בה פעם אחרונה לפני שהיא נמסרת ו... הופ! הטבעת מחליקה בין אצבעותי, אני מנסה לתפוס אותה... אבל היא מתחמקת ממני ונופלת ישר לחור של הכיור!
נכנסתי להיסטריה מוחלטת, אין לי מושג קלוש באינסטלציה ואין לי מושג מה עושים במקרים כאלו, הצצתי מתחת לכיור וראיתי שיש שם כל מיני צינורות, החלטתי לנסות את מזלי וניסיתי לפרק אחד מהם, הוא לא רצה להיפתח אבל אני הייתי עקשן יותר, סובבתי וסובבתי את ההברגה לבסוף הצינור נכנע והתפרק, אולם להפתעתי החל זרם מים עז ניתז עלי בעוצמה ומרטיב את כולי, ניסיתי במשך דקות ארוכות לחבר את הצינור שזה עתה פרקתי אבל המים המשיכו לזרום ולזרום והבנתי שפרקתי את הצינור הלא נכון ובהברקה של רגע החלטתי לסגור את השיבר הראשי של הדירה... כלומר, אילו ידעתי איפה הוא. בעוד המים זורמים מן המקלחת לעבר הסלון התרוצצתי ברחבי הבית לחפש שיבר. כמובן שלא מצאתי אותו, אבל כן מצאתי את נועה עומדת במרכז הסלון המוצף (היא בדיוק הגיע הביתה) וצעקתי "השיבר! השיבר!" היא הבינה אותי, רצה 3 קומות במורד המדרגות, סגרה את השיבר בחצר ובתוך רגעים ספורים פסקה זרימת המים. כשנועה עלתה הביתה, הגשתי לה מגב ותוך כדי שאנו גורפים את המים הרבים, סיפרתי לה בתמציתיות את המאורעות האחרונים, נועה גיחכה והסבירה לי שמתחת לכיור ישנו סיפון (מן "ספל" גדול) המחובר לחור של הכיור ובו בוודאי נמצאת הטבעת. החלטתי לנסות להציל את הערב וניגשתי לפרק את הסיפון, הזדחלתי תחת הכיור, הושטתי ידיי ולהפתעתי הסיפון התפרק ממש בקלות... ונפל ישר עלי מרוקן על חולצתי היפה את כל תכולתו השחורה והצמיגית ומתיז שאריות רפש לעבר פרצופי... אבל לא הרשתי לארוע הזה להעכיר את רוחי והתחלתי לחטט בסיפון, החיפוש העלה גושי שיער דביקים, מיני גושים בלתי מזוהים ו... טבעת! טבעת זהב עדינה להפליא עם יהלום במרכזה! זינקתי באושר, רצתי לסלון, ושם במרכז השלולית, כרעתי ברך והצעתי לנועה להינשא לי... את התשובה לא הספקתי לשמוע כי באותו הרגע הגיע לאפי ריח התבשילים הנשרפים בתנור ורצתי להוציא אותם (כבר היה מאוחר מידי)... אני מניח שהתשובה היתה "כן" כי חצי שנה אחר כך התחתנו... למרבה הצער נישואינו לא שרדו... אבל את ערב הסילבסטר ההוא לא אשכח לעולם.
לשמחתי ממש בימים אילו אני חושב להציע לנישואים לחברתי מזה כשנתיים, איריס. נראה לי שהפעם אלך על משהו יותר בטוח... נגיד ערב רומנטי במסעדת ריבר...
 

pumon

New member
ערב הסילבסטר הכי מטורף שאני זוכר

היה כשעברנו מ-1999 ל-2000. היה יום שישי בערב ויצאתי עם שני חבריי אורי ואריק לחפש איזו מסעדה טובה, בזמן שכולם חששו מבאג 2000. נסענו לעיר הגדולה ת"א, אבל בכל מקום רצו משהו כמו 150-200 שקל לראש על ארוחה שביום רגיל עולה פחות מחצי. החלטנו לא להיכנע וחזרנו לרמת גן שם ישבנו בבית הקפה המיתולוגי אפרופו. ככה גם חגגנו שנה חדשה וגם הרגשנו שדפקנו את המערכת!
 

mitmit11

New member
ערב המילניום


אני בצבא, הולכים למסיבה אצל חבר בבית. ידיד טוב מביא איתו דייט שזו פגישה בין הראשונות שלהם. ואז החצי שלי, המארח וידיד נוסף משתכרים למוות. משתכרים ברמת תחרות קליעת ביסלי גריל למחשופים שונים, השפרצת מים על כל מי שנכנס לאמבטיה לשטוף ידיים, שבירת בקבוקי אלכוהול כי לא הצליחו לפתוח ואז שתיה מהפיה השבורה (זכוכית, כן?).
&nbsp
הידיד עם הדייט הולך לטפל בהם כולל לרחוץ אותם (אחסוך את כלל התיאורים, תופעות לוואי של אלכוהול) ואח"כ להעמיס לרכב, אני נהגתי ומשם הוא הכניס אותם למיטות בבתים. כל זמן ה"טיפול" והלשמור שהם לא יפגעו בעצמם או במישהו אני מארחת חברה לדייט. תענוג. ממש תענוג. לשתינו. שתיקות מביכות למכביר. ואני מנסה לא להרוס לו - שבד"כ זה לא ככה ואנחנו באמת חבר'ה ממש בסדר

&nbsp
למחרת כולם קמו בריאים ושלמים אבל עם כאב ראש מטורף. הדייט והוא נפרדו לא הרבה אח"כ... אכן חוויה שמגיע לי עליה פיצוי לדייט סילבסטר עם החצי
(כן, אותו חצי מאז
)
&nbsp
 

רומי58

New member
"הפתעת לילה.."

אחרי טיסה ארוכה ומייגעת לחו"ל, ערב הסילבסטר! הגעתי למלון בניו יורק בשעת לילה מאוחרת. קיבלתי את המפתח בקבלה ועליתי לחדר. החדר היה ממש קטן צר ודיי חשוך. אבל הדבר היחיד שעניין אותי באותם רגעים היה להיכנס למיטה ולישון עד הבוקר! זוכרת שפשוט נכנסתי למיטה בעיניים עצומות ונרדמתי. פתאום (לאחר כמה שעות שינה) "הפתעה במיטה"...הרגשתי שיש עוד מישהו במיטה. נבהלתי, ראיתי לידי בחור חמוד שישן בפיג'מת פסים כחולים וכובע מצחיק. לפתע הוא התעורר והחלה מהומה גדולה בינינו של מי החדר? התקשרתי לקבלה לברר את העניין, מיד הגיע המנהל לחדר והתנצל על הטעות. כפיצויי קיבלתי סוויטה מפוארת (ללא תשלום נוסף) ונשארתי במלון עוד 3 ימים לחגיגות ולטייל בעיר. בבוקר הבחור שוב הפתיע אותי, כשנעמד בדלת עם שוקולד לבבות קטן והתנצלות שכעס. "אני יודע שאת בחורה מקסימה" אמר בחיוך. בצהרים שוב נפגשנו במקרה, בבית קפה מול המלון החלפנו מבטים וחיוכים. בערב מצאתי את עצמי יושבת בבר עם כוס יין, נהנית מהשיחה שלנו. גיליתי בחור ישראלי מקסים, חכם, רגיש. ששירתנו בצבא באותו הבסיס. שיש לנו הרבה מהמשותף. אחר כך חזרנו לארץ שמרנו על חברות נפלאה (עדיין ממשיכים לרקום עוד רגעים מצחיקם/מטורפים מלאי קסם, שמחה ואהבה! )
 
31.12.1989 באוויר מעל האוקיינוס


עליתי לארץ מארגנטינה בסוף בסוף שנת 1989. זה היה יום מרגש מאוד, הייתי בת 21, אחי בן 20 ושנינו על המטוס עם הרבה צהעירים ציונים. המטוס המריא בשעה 18 מארגנטינה וכשהיינו מעל האוקיינוס בחצות חגגנו באוויר, שרנו שירים והתרגשנו נורא.
זו הייתה התרגשות מעורבת כי סוף שנה אזרחית וכי נפרדנו מהרבה דברים (ארץ, חברים, בית ועוד) וגם כי פנינו לדברים חדשים.
זה היה מדהים!
 

הצומומו

New member
דייט מיוחל לשנה החדשה

חמש שנים חיזרנו האחד אחרי השנייה בשלל הרשתות החברתיות השונות (מפייסבוק ועד אינסטגרם). חמש שנים ולא נפגשנו, רק דיברנו, היינו עם בני זוג אחרים ותמיד אמרנו שאולי אם יום אחד ניפגש יהיה וואו. לפני שנתיים, שבוע בלבד לפי סילבסטר אזרתי אומץ (השד יודע מהיכן), והזמנתי אותו להופעה של שלום חנוך בסילבסטר בבארבי. היה הכי רומנטי בעולם, מהשנייה שנפגשנו, לא רצינו להיפרד. כששלום שר לנו בחצות, קפצתי עליו ללא בושה, והיתה נשיקה ראשונה מהאגדות. מאז כבר עברנו לגור ביחד...
 

טינטיןS

New member
משה אני רוצה לרקוד

וזה מה שמעניין אותי בסילבסטר. לא תמיד זה מצליח. אני צריכה את המוזיקה שלי ואת האוירה שתתאים לי, ועם השנים זה נעשה יותר ויותר קשה. אז איך פתרתי את הבעיה? השנה הזמנתי אלי חברים, הורדתי ליין שלי שאני אוהבת מיו טיוב, מצידי שכולם יאכלו, ישתו וידברו- אני ארקוד . (ואשתה). צריך לחקוק חוק שה31 לדצמבר נופל תמיד על יום חמישי.
 

simon1993

New member
סילבסטר 2011

טיילתי בברלין עם המשפחה, אחת הערים הכי יפות בעולם לדעתי, אני ואחי החלטנו ללכת למסיבה שהייתה בסמיכות למלון שלנו, האווירה הייתה מדהימה, אנשים חגגו את החג הכי שמח שאני מכיר, אלכוהול, מוזיקה טובה, אורות וזיקוקים, למרות הטמפרטורה הצוננת, האנשים חמים ונעימים ובכלל הסילבסטר הכי טוב שהיה לי!
 
אז ככה, הערב הכי מטורף

ומה אם אגיד לכם שאת הערב הכי מטורף, חגגתי עם המשפחה שלי, בארוחת שישי מפוארת, טעימה מאוד, כי פשוט זהו גם יום הכולדת של אמא שלי. כך שנשארתי בבית עם אמא שלי ואחיות שלי, זה בערב השנה החדשה של תחילת המילניום, ישבנו מתוחים מול השידור, למרות שידענו שכלום לא יקרה. שמרנו על בן הדוד שלי בן השנה, ולמעשה את נשיקת החצות הענקתי לו. כי האמת, אני לא חסידה גדולה של יציאות בחגים. כי הרי בדרך כלל המקומות עמוסים לעייפה, המחירים בשמיים, לכן אני בדרך כלל אוהבת להזמין אוכל טעים הבייתה וחוגגת באינטימיות של הבית עם בעלי
 

רומי58

New member
הפתעה לילית...

ערב לפני חגיגות הסילבסטר - אחרי טיסה ארוכה ומייגעת לחו"ל, הגעתי למלון בניו יורק בשעת לילה מאוחרת. קיבלתי את המפתח בקבלה ועליתי לחדר. החדר היה ממש קטן צר ודיי חשוך. אבל הדבר היחיד שעניין אותי באותם רגעים היה להיכנס למיטה ולישון עד הבוקר! זוכרת שפשוט נכנסתי למיטה בעיניים עצומות ונרדמתי. פתאום (לאחר כמה שעות שינה) "הפתעה במיטה"...הרגשתי שיש עוד מישהו במיטה. נבהלתי, ראיתי לידי בחור חמוד שישן בפיג'מת פסים כחולים וכובע מצחיק. לפתע הוא התעורר והחלה מהומה גדולה בינינו של מי החדר? התקשרתי לקבלה לברר את העניין, מיד הגיע המנהל לחדר והתנצל על הטעות. כפיצויי קיבלתי חדר סוויטה (ללא תשלום נוסף) ונשארתי במלון לעוד שלשה ימים לטייל בעיר. בבוקר הבחור שוב הפתיע אותי, הפעם כשנעמד בדלת עם שוקולד לבבות קטן והתנצלות שכעס. "אני יודע שאת בחורה מקסימה" אמר בחיוך. בצהרים שוב נפגשנו במקרה, בבית קפה שממול המלון החלפנו מבטים וחיוכים. בערב (סילבסטר) מצאתי את עצמי יושבת בבר עם כוס יין, נרגשת ונהנית מהשיחה שלנו. גיליתי בחור ישראלי מקסים, חכם, רגיש. ששירתנו בצבא באותו הבסיס. שיש לנו הרבה מהמשותף. בשעת חצות נשמעו "רעשי פטישים/צפירות ופיצוצים", בחוץ נראו זיקוקים. אנשים סביבנו התחבקו והתנשקו. בלהט החגיגה והאווירה שנינו חייכנו ו- התנשקנו..! היה זה ערב סילבסטר די מפתיע וגם רומנטי! אחר כך חזרנו לארץ ולאחר שנה של חברות התחתנו. (מאז כבר 12 שנים עדיין ממשיכים לרקום עוד רגעים של קסם מצחיקים/מטורפים שמחה ואהבה! )
 

amirline

New member
הכרתי את אשתי בסילבסטר 2003 בדיקסי

הייתי אחרי פרידה של כמה חודשים ולא מצאתי את עצמי, הלכתי עם חבר לדיקסי לאכול כנפיים והמבורגר כאשר אני ממורמר על החיים, כמובן שהיה תור ארוך בחוץ , החבר הציע ללכת לבראסרי אבל אמרתי לו שעד שנגיע כבר יגיע תורנו בדיקסי, אחרי חצי שעה בערך המארחת קראה בשמי ואז קמנו מהמעקה שישבנו עליו וכשהגענו אליה איזה בחורה אמרה "מה זה היינו (היא וחברה שלה) לפניהם" , אני כמובן אמרתי שזה לא נכון ויש רשימה ובלה בלה ואז משום מקום אמרתי לה שאין בעיה והיא יכולה להיכנס לפני אני אמתין עוד כמה דקות, החבר שלי היה בהלם כי הייתי כזה מריר ולא נחמד באותה תקופה ומשום מה דווקא בנקודה הזאת התהפכתי והייתי נחמד לכמה שניות.
&nbsp
נכנסנו לאכול אחרי כמה דקות וכשיצאנו באופן מקרי גם שתי הבחורות יצאו ואז שאלתי איך היה האוכל והיא אמרה שהיה מעולה ותודה שהייתי ג'נטלמן ונתתי לה להיכנס ואפילו התנצלה כי חברה שלה אמרה לה אחרי שהן נכנסו שהיא ראתה אותי כשהן באו ובאמת הייתי לפניהן, אמרתי לה שאני אסלח לה אם היא תביא את מספר הטלפון שלה, בקיצור היום היא אישתי ויש לנו 2 ילדים מקסימים...
&nbsp
מסקנה: אין על הדיקסי
 
התחרות הסתיימה


תודה לכל מי שהשתתף והלוואי שהיינו יכולים לתת לכולכם שובר לארוחה.
אך בכל זאת יש רק זוכה אחד
והזוכה בתחרות הוא עוז לעמו יתן
שובר לארוחה זוגית בדרך אליך
 
למעלה