אז מה אכלתם בסוף השבוע?

החתולית

New member
בחמישי אכלתי יותר מדי

בחמישי הבטחתי לחבר ישראלי שחי בקנדה, שנשוטט בשוק הכרמל, וכך עשינו. שוטטנו להנאתנו, הראיתי לו את המקומות החדשים שנפתחו, והסברתי לו את שיטת "מנה אחת בכל מקום".
&nbsp
בחרנו להתחיל בשומר 1, כי עדיין לא אכלתי שם, והתיישבנו על הבר ממש מעל הגריל.
&nbsp
רצינו לאכול מעורב בצלחת וסלט עגבניות, הוא רצה בירה ואני ערק לימונדה. אבל שני הגברים הצעירים שעבדו מאחורי הדלפק, פשוט לא עמדו בקצב. אחד היה אחראי על הגריל והתנור והשני על כל השאר, ולא היה סיכוי שיצליחו לטפל לבד בכל הלקוחות.
&nbsp
קיבלנו את המעורב, ולצידו ירקות קלויים שהוכנסו לתנור לחימום קצר, שלולית טחינה וקצת עמבה. מעורב, אתם יודעים, לא מיוחד במינו, היה בו קצת יותר מדי שמן לטעמי, והתיבול לא היה מעניין - מעורב.
את הסלט והשתיה לא קיבלנו, לכן ביקשנו לבטל אותם. שילמנו 48 ש"ח, ובסוף מי שקיבל את הכסף אפילו התנצל, אבל לא התרגש מהעובדה ששני לקוחות הלכו הביתה מאד לא מרוצים ודי צמאים.
&nbsp
המשכנו לשוטט, עשינו קצת קניות והלכנו לאכול משהו קטן ב- M25. הזמנתי לנו עראייס (48)ושיפוד אשכים (20), לו חצי גולדסטר (25) ולי קמפרי טרגון (35). קיבלתי קמפרי נענע, כי נגמר הטרגון, ונהניתי גם ממנו.
&nbsp
העראייס היה פחות מוצלח הפעם, הבשר היה דחוס מדי ואולי פחות מתובל או מתובל אחרת. הסלט היה נהדר כמו תמיד, וממרח השום לימון קנה את החבר.
שיפוד האשכים היה טעות. רציתי שקדים ושולחן אחר בדיוק הזמין את השיפודים האחרונים, אז הזמנתי אשכים במקום, אבל הם היו שומניים מדי, ולא לטעמי.
&nbsp
שילמנו 128 ש"ח, ועם החשבון קיבלנו כף גדולה עם מוס שוקולד (סטייל הבסטה) עשיר ומריר, כמו שמוס שוקולד צריך להיות.
&nbsp
עוד קצת קניות של ירקות, עשבים וקפה שחור, והמשכנו בדרכנו.
&nbsp
הוא רצה לשרונה מרקט. חשב שאולי יהיה לו כח לאכול ראמן. הוא היה נשוי ליפנית, חי ביפן, עובד ביפן - לא יכול להיות שיוותר על הזדמנות לאכול "לאמן" בישראל.
מזל שלקח לנו זמן להגיע מקצה אחד של העיר לקצה השני, כי הייתי די מלאה. הוספנו לזמן הזה, את זמן השוטטות בשרונה ובשרונה מרקט, ואת ההמתנה למקומות בהירו, והגענו לראמן עם קצת מקום בבטן.
&nbsp
הזמנו דן דן ראמן אחד (52) וראמן עוף אחד (52), סלט ירוקים (18) וסודה (10) . בזמן ההמתנה קיבלנו שוטים קטנים של סאקה שהושרו בו פרוסות מלפפון וגרגרי פלפל סצ'ואן, והיה לו ניחוח נפלא.
&nbsp
לטעמי הציר הפעם היה שונה מהציר שאכלתי יומיים לפני, הוא היה טעים מאד, אבל פחות עמוק. העדפתי את הדן דן ראמן עם הבשר הטחון על-פני הראמן עוף, ועדיין נהניתי מאד מהביצה החצי קשה (בדיוק המרקם שאני אוהבת).
הוא חיסל את הקערה שלו עד תום, כולל קולות שאיבת האיטריות, ושתיית המרק מהקערה. אני לא הצלחתי לסיים אפילו חצי.
לדבריו זה לא לאמן כמו ביפן, אבל הוא טעים ונחמד, והרגיע קצת את הגעגוע. הוא נתן לשף כמה טיפים על מסעדות קטנות ואלמוניות בטוקיו, והלכנו הביתה מלאים ועייפים.
 

החתולית

New member
שישי - ניני האצ'י

בשישי נסענו לתל-אביב לקנות כמה יוזו אצל בועז צאירי. טעמנו דוגמית של מרק, דוגמית של ריבת יוזו בהתהוות, וקצת קומבו, ונעשינו רעבים.
החלטנו להמשיך את המוטיב היפני וצעדנו לניני האצ'י. המסעדה היתה יחסית מלאה כשהתיישבנו, והתמלאה לגמרי עד שסיימנו.
הזמנו שתי ארוחות טעימות (95 ש"ח). הארוחה כוללת:
קערת חמוצים יפנים,
2 מרק מיסו,
סלט אטריות מלפפונים ואצות,
אגאדשי טופו, טמפורה ירקות,
גיוזות,
סוזוקי אוזוקרי – סי בס פרוס דק, בליוי רוטב פונזו,
רול סאטורי – סלמון אבוקדו בפנים עטוף בשלושה סוגי דגים ופרי עונתי
&nbsp
המנה שאהבתי ביותר היתה הסוזוקי אוזוקרי - הדג היה טרי מאד (כמתבקש), הרוטב היה מדוייק והיתה לו בדיוק העוקצנות שאני אוהבת, והוא החמיא לדג מאד.
הסושי היה טוב כמו תמיד והיחס בין האורז לדג היה נכון. לא בחרנו את הסושי בעצמנו, לכן קיבלנו רולים שאנחנו פחות אוהבים, אבל נהנו גם מהם.
&nbsp
עם כוס וייט טוליפ (36), ובקבוק זירו (12), שילמנו 238 ש"ח, ונסענו הביתה לישון.
 

salo22

New member
זה נשמע כמו סופ"ש לפנתיאון

ולשאלות - מה הולך להיות המקום החדש שבועז צאירי פתח, ממש מסעדה או יותר "בר חברים יפני" להרצאות וסדנאות ? היוזו, בהתאם למחירי עלה עלה, בסביבות 3 חתיכות ב28 ש"ח ? מה את הולכת לעשות איתו ?
תודה על השיתוף, סופ"ש יפני מעניין ביותר..
 

החתולית

New member
היוזו עלה 40 ש"ח ל- 3 יחידות

יהפוך היום לממרח, בהתאם להוראות של בועז.
&nbsp
המקום החדש אמור להיות מסעדה צמחונית קטנה. מקווה לנסות אותה בסוף השבוע או בשבוע הבא (ואם לא אספיק, אז אחרי שאחזור מבוקרשט).
 

salo22

New member
הבנתי, תודה

אני אסתכל שוב באתר של עלה עלה, נדמה לי שהיה רשום איזור 30 ל 2-3 חתיכות, לא שזה עקרוני כמובן. יוזו קושו זה דבר נפלא, אבל לאוהבי החריף
עד החריף מאוד, אגב.. מניח שבועז אירגן לך גירסא אשכנזית מתונה..
 

dfl

New member
לגבי השיפוד בשוק

אם זה היה שומני, זה לא אשכים.
 
מסעדת LA TRAINERA במדריד

קיבלנו הזמנה לפריימירה של להקת SAMA SAMA במדריד
אז ביצענו (בדרך לפריס) גיחה לעיר מקסימה זו והמלצה שקיבלנו מחבר
הובילה אותנו למסעדההמתמחה בפירות ים ודגים מסעדה גדולה יחסית שבכניסה יש ויטרינה ובו מוצג השלל המוצע למכירה
3 מנות מוצגות להלן
אוקטפוס - פרוסות שמעולם לא טעמתי נימוחות כמותן פשוט מדהים
מנה ענקית של שרימפס שהיו מצויינים
לנגוסטינים ענקיים שהיו מנה מאד מיוחדת (יקרה למדי - המחיר עפ"י משקל) וטעימה מאד
לא הזמנו דגים אבל מה שראינו בשולחנות הסמוכים בהחלט נראה טוב מאד





 

ortolan

New member
קרבינרוס

הם לא לנגוסטינים, אלא זן שרימפס של מים עמוקים. חוץ מזה שהצבע האדום העמוק מתקיים גם כשהם חיים, יש להם את התכונה המופלאה שהראש מלא בכמות טעם מהממת שמומלץ לספוג אותה באורז, לחם, או אצבע.

אם נהניתם בלה טריינרה, בפעם הבאה סורו נא ל o'pazo
 
תודה על ההבהרה

אכן הקרבינרוס היו עזי טעם עד כדי הפתעה
וכמובן על ההמלצה למסעדת O'PAZO
 

Gרר

New member
המבורגר בדלישס דלי בר בנמל תל אביב

מה אומר? ממש מפתיע לטובה. לא הייתי מצפה במקום כזה לקבל המבורגר ממש טוב אבל הנה זה כבר פעם שניה שלנו עם ההמבורגר הזה והוא ממשיך לשמור על האיכויות.

מה שעוד מפתיע זה שהוא לא מההמבורגרים המאד עבים וגם לא מאלה שמקבלים צריבה מבחוץ כדי לתחזק את הטעם. אבל ברמת מדיום הוא הוא כל כך רך שבקושי אפשר להבחין איפה נגמרת הלחמניה ואיפה מתחיל ההמבורגר. אני והקטנה ביקשנו אותו בלי שום ירקות (למה לקלקל?) וקיבלנו אותו עם לחמניה ורוטב בלבד. היה תענוג גדול. הקטנה סיימה 3/4 מהמנה וזה אומר שהיה לה מוצלח. האישה ואני סיימנו את שלנו פלוס מה שיא לא סיימה וזה אומר שגם לנו היה מוצלח


עם ארוחה שכוללת גזוז בטעמים ותפוחי אדמה טעימים התענוג עולה 54 שקלים שמהווים אופציה מצויינת לצהרים בנמל.
 

Gרר

New member
שישי בלוינסקי

די זמן שלא היינו שם. תודות לעבודות על הרכבת הדרך הפכה להיות מסורבלת קצת. גם חניה ברבע לתשע, שפעם היה אפשר למצוא די בקלות, הפכה למצרך נדיר שם.

ביקרנו בכל התחנות הרגילות. בייגלעך עם מלא סומסום אצל פנסו. עלי גפן מצויינים עם מילוי ממש מיוחד אצל חיים רפאל. אצל יומי לקחנו סלטים לצהרים וכמובן את הפלפלונים הממולאים בגבינה. קיבלנו גם לטעום גבינה תורכית שהיתה בול לטעמנו אז לקחנו גם ממנה לנשנש.

את השאריות חיסלה הקטנה שממשיכה לעשות לנו נחת. לא טריביאלי בעיניי שילדה בת אוטוטו שש תנשנש גבינה עם טעם די חזק. שרק לא תתקלקל


 
למעלה