אמריקה

אמריקה

אמריקה היא המבורגריה חדשה שנפתחה בפינה של אלנבי ואחד העם. הבחור כבר הספיק להיות שם השבוע והפעם חזרנו שנינו.
אתחיל ואומר שהם לא היו מוכנים לכמות האנשים שהגיעה אליהם ולכן לקראת סוף השהות שלנו במקום הם הודיעו ללקוחות שנכנסו שנגמרו להם ההמבורגרים. בנוסף, 2 מתוך 5 התוספות האפשריות היו חסרות (ודווקא אלו שרצינו). אחרי שהם יתארגנו על עצמם ועל הכמויות אני מאמינה שיהיה טוב יותר.

התפריט כולל 3 סוגי המבורגרים מבקר, המבורגר עוף והמבורגר צמחוני. ההמבורגרים לא כוללים תוספות מטורפות והם מסתמכים בעיקר על הקציצה. בקיצור - מקום כלבבי. הזמנו שנינו צ'יזבורגר שמגיע עם צ'דר, מיונז שלהם וקטשופ שנקרא "קטשופ אמריקה" (אין לי מושג אם הם מכינים במקום) והירקות הרגילים. הלחמניה טובה, מחזיקה את הכבודה בגבורה, הקציצה עסיסית ועשויה מצוין. באמת שמדובר בהמבורגר טוב ונטול כל יומרנות בתוספות. שתי אופציות הבקר האחרות הן המבורגר קלאסי (שכולל בצל מקורמל ובצל סגול כבוש) והמבורגר חריף (שכולל נקניקיה חריפה מפורקת). לצ'יזבורגר אפשר להוסיף בייקון. זהו. כמה פשוט, ככה טעים.
ככלל, אני מאוד חשדנית כלפי הטרנד הזה של התוספות - למה צריך לדחוף כל כך הרבה דברים על ובתוך ההמבורגר? מה, הקציצה לא מספיק איכותית ואתם מנסים להסוות אותה? אז כאן זה לא המקרה וזה משמח אותי, חסרים מקומות כאלו בנוף המקומי.
מבחינת תוספות ישנן חמש: קולסלואו (שממש לא שווה את 12 השקלים שהם גובים עליו), שעועית ירוקה, צ'יפס (מזן המקדונלדס, דק וחסר ייחוד), טבעות בצל (על פי המלצרית זה למעשה תפרחת בצל) וחמוצים מטוגנים. שתי האחרונות נגמרו בערב וזה היה מאכזב כי ממש תכננו עליהן, מה שאומר שנדרש לחזור למקום ולנסות בשנית.
על השולחן מניחים בקבוקים לחיצים של קטשופ (נטעם היינץ) ומיונז כלשהו שעובדים מצויין עם התוספות המטוגנות.

השירות עדיין קצת לא נוכח, הם באים כשקוראים להם אבל זה לא מספיק. שוב, הם לא ציפו לכמות האנשים שהיו ובהחלט עדיין לומדים את המקום.
מבחינת מחירים - יש להם דיל ב 64 שקלים שכולל את הצ'יזבורגר, צ'יפס או שעועית ירוקה ושתייה קלה (או בירה בתוספת 10 ש"ח) ודיל זול יותר של ההמבורגר הרגיל. הצ'יז בורגר לבדו עולה 50 שקלים והצ'יפס לבדו עולה 14 שקלים אז הדיל חוסך את עלות השתייה. הגענו בעשר בערב והדיל תופס לכל היום.
הבירה שהם מגישים היא סן מיגל ובנוסף יש שתייה קלה מבית קוקה קולה.
לקינוח יש להם גלידה אמריקאית (שרואים בהרבה מקומות לאחרונה) - המתכון שלהם בהחלט מצוין. הגלידה היא גלידת וניל ואגוזי לוז ולמעלה הם מפזרים פירורי לוטוס. הדבר היחיד שמעצבן זה הכפית שעשויה מעץ ומרגישה כאילו אני אוכלת מקל של ארטיק יחד עם כל ביס של הגלידה (15 שח למנה מכובדת בהחלט).

בהחלט מקום לחובבי ההמבורגרים נטו ובהחלט מקום שנחזור אליו.





 

Omnivore

New member
תודה על הדיווח, חסרים לי כמה פרטים

מה השמקל של ההמבורגר, לצערי זה לא מובן מהתמונה.
יש מידות עשיה?
 
יש מידות עשייה

אני הזמנתי את שלי MR וככה קיבלתי אותו.
&nbsp
לא זכור לי שצוין מה המשקל אבל נראה סטנדרטי לנעשה היום לכן אני מניחה שסביב ה 200-250
 
היינו גם ביום חמישי

היה הרבה לחץ וניכר שהם עוד לא משופשפים. לא נשאלנו למידת עשייה ומרוב המאמץ להתיישב ולמצוא מלצרית גם שכחנו לבקש. בפועל יצא שההמבורגר היה מידיום-וול+ וקצת הרס לי את הנאה.
&nbsp
סה"כ הטעם מוצלח. הצ'יזבורגר היה טוב יותר מהחריף, אבל שניהם דיי טעימים. צ'יפס אחד הגיע חם וטעים צ'יפס שני הגיע יבש ופושר. החליפו אותו.
לזכותם יאמר שגם היה סרירצ'ה ברטבים. למכורי החריף שלא ממש אוהבים טבסקו זה שינוי מרענן.
&nbsp
המיקום שלהם טוב, המיתוג נראה אחלה ובסה"כ על אף התקלות ההמבורגר דיי טעים. סיכוי לא רע שיצליחו. כמובן שזה הרבה יותר מדי יקר, אבל לא באופן שונה ממה שקורה בשוק.
&nbsp
 

oreldi

New member
תודה על הדיווח. ערימת תוספות בלחמניה גם מבחינתי

זה דבר מיותר לחלוטין. המבורגר, בצל מטוגן, עגבניה, מיונז ולפעמים קצת קטשופ. מבחינתי, לא צריך יותר. נראה כמו מקום שאבקר בו.
 

החתולית

New member
תראי מה זה עולם, עברנו שם אמש

נכנסנו רק כדי לקנות צ'יפס לחברה, וישר חשבתי עליך :)
 
למעלה