אז מה אכלתם בסוף השבוע?

או, במילים אחרות:

היינו בארוע שבפתיחה שלו הוגשה גבינות, קצת סלטים, פוקאצ'ות ומין בייגלה (מהסוג עם השומשום) בתור לחם (בהמשך היו מנות עיקריות וקינוחים).
טוב, אז טעמתי קצת מהסלטים והגבינות - סלט העגבניות היה מוצלח, הסלט הערבי היה חריף משום מה. בכל מקרה, אז נגסתי בבייגלה, ו... זה היה אחד הדברים הכי טעימים שאכלתי בחיי (ואכלתי הרבה דברים טעימים...), ומייד המלצתי לבעלי לטעום גם, והוא חלק את התלהבותי. זה היה בייגלה עם ציפוי פריך יחסית, וקצת מתיקות שהיה פשוט אפוי בצורה מושלמת.
על שאר הקייטרינג קשה לי לחוות דעה כי התמלאתי מהבייגלה .
בהמשך הערב התגלתה הסיבה לאיכות המפתיעה של הבייגלה - זה היה קייטרינג של ארז קומרובסקי.
אז בשורה התחתונה - אם מישהו מגיע לאירוע עם הקייטרינג הזה ויש בו בייגלה - כדאי לו מאוד לטעום...
אני מניחה שאם הייתי יודעת מראש שזה הקייטרינג הייתי מתפעלת פחות, אבל זה באמת היה משהו משהו, מה שנקרא...
 

Meirav Flum

New member
תבשילים חורפיים למרות מזג האויר השמשי

למרות (ואולי בגלל) מצב בריאותי לא מזהיר שנחת עלי לאחרונה, החלטתי להוציא את הג'אנק מהבית ולחזור לבשל. בסימן זה הכנתי בחמישי סיר מינסטרונה עם עצמות מח מהמיט מרקט ומלא מלא ירקות. באותו ביקור במיט מרקט חשקה נפשי בלחי עגל ונאמר לי שזהו מוצר נדיר ולהשיגו עניין של תזמון, מה שלא שיחק לטובתי הפעם. נחושה לקנות בשר לקדירה הסתפקתי בצואר שהפך לקדירת בשר ביין אדום, ציר והרבה ירקות שורש קצוצים. אחרי שלוש שעות על האש ויומיים להשביח במקרר הוא צוות אתמול בערב לפירה (לא חלבי- בן הזוג לא מערבב). אמנם אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו אבל היה טעיייים.
היום בשל עלייתי במנין השנים הולכים לנסות מקום אספקת פחממות חדש (או כפי שנקרא בפי העם- מאפיית בייקר'ס) לארוחת בוקר חגיגית. בגלל שאני תלמידה בעלת פיוז קצר וכושר ריכוז קצר אף יותר, שאר החגיגות יאלצו להדחות עד אחרי הראשון לראשון- המועד בו אגיש את עבודות הסמינר, או את הבקשה להאריך את מועד ההגשה לעוד שנה...
 

mereng

New member
ארוחת בוקר זריזה בקארם בשישי בבוקר

אין כמו שישי בבוקר- ה"GOLDEN HOURS" שלנו, אותן שעות יקרות מפז שבהן אנחנו דוחסים עולם ומלואו...
בשישי האחרון הצלחנו להגיע לקארם בשמונה בבוקר, ואפילו מצאנו חניה ליד בכחול לבן ! המקום היה ריק למעט איש נחמד בשולחן לידנו שאיתו שוחחנו ארוכות כשראיתי שהוא בודק בחינות במתמטיקה של כיתה י"ב.

כיוון שהזמן היה קצר, התמקדנו בקפה ומאפה - קרואסון שקדים שהיה נפלא, מהטובים שאכלתי (ואכלתי), ודניש שוקולד שהיה טוב אבל לא התקרב לקרסולי קרואסון השקדים לטעמי. הקפה והתה היו מצויינים. עמדנו בפיתוי ולא הזמנו מעבר לזה כלום, ותוך חצי שעה כבר היינו בחוץ בדרך לסידורים.
משהו נחמד שאהבתי - כל המאפים שלהם מגיעים גם בגרסת מיני קטנה, מה שמאפשר לטעום יותר למי שרוצה.

בבית הכנתי סיר עצום של מרק ירקות על בסיס רסק עגבניות, טופו מוקפץ עם שלל ירקות, קלצונה במלית רוטב פיצה+ זיתים וגבינות (לטיול של שבת), עוגיות קוואקר עם שוקולד צ'יפס בטעם חמאת בוטנים (מארה"ב), ולא זוכרת מה עוד. נשארתי עם חשק לא ממומש לעוגות שמרים... אולי בשבת הבאה.
 

Joy

New member
שיפודי זיקה - ותודה לפורום על גילוי המקום


נכון, זה לא מקום חדש ויודעי דבר כבר מכירים אותו תקופה ארוכה אבל אני התוודעתי אליו דרך הפורום.
אתמול שמנו פעמינו, 5 מבוגרים בהם צמחונית אחת וכן פעוטה בת שנה וחצי שהייתה בשביתת רעב בשבוע האחרון בשל מחלה, ואשמה בקמטוטים חדשים של דאגה על פניה של אמא שלה.

שורה תחתונה: היה מצויין וזול.
8 שיפודים בהם פרגית, כבש, כבד ושקדים. השקדים נעשו מצויין וכך גם הכבש. את היתר לא טעמתי אבל הסועדים נהנו מאוד.
סלטים, צ'יפס, חומוס מצויין (של אבו מרוואן?), פיתות טריות, כרובית מטוגנת.
לצמחונית - חציל קלוי בטחינה שנטרף בהנאה.

הפעוטה זללה במרץ, סבתא מכל צד מאכילה אותה במטעמים והיא מנצחת על החגיגה: פיתח! (פיתה) זה! (חומוס) יוף! (עוף).
הקמטוטים על פניי התיישרו קמעה.

סה"כ, כולל בקבוק שתייה 1.5 ולפני שירות - 270 ש"ח.
הרגעת המצפון שלי - priceless.
 

salo22

New member
שאפו גדול להם

חמישה מבוגרים וילדה ב 270 ש"ח זה מחיר פנטסטי להנות במסעדה ולשמור על שפיות בראש ובכיס, תודה על השיתוף..
 

Joy

New member
אם הייתי צריכה לתמצת ב-3 מילים: זול מהיר וטעים.

 
אריפה בשוק הכרמל ושבת במנזר

ביום שישי התחלתי במסע תקליטים אובססיבי כהרגלי ובדרך עברתי לבירה מהירה במנזר וחיפוש אחר דוכן לנישנוש חביב בשוק הכרמל, במהלך החיפושים מצאתי דוכן חדש יחסית שמגיש אריפה.
מדובר בלחמנייה תפוחה מקמח תירס ממוצא ונצואלי שמחוממת על הפלאנצה וממולאת בכל טוב- במקרה שלי בחרתי בנתחי בקר, גבינה, גוואקמולי והרבה צימיצורי חריף.
הדוכן קטן, הבצצות צעיר וחייכן והגיש לי קצת סנגרייה רעננה לטעימה, המנה לא גדולה אך עמוסה בכול טוב ונמסה בפה בסימפוניה של טעמים, מנת שוק מושלמת במחיר נוח של 25 ש"ח למנה שנראית קטנה אבל מאוד עמוסה.
בשבת בצהריים אחרי טיול באחו הנרקיסים הצמוד לפי גלילות החלטנו לחפש מקום לאכול והגענו למנזר (פעם שנייה ב-24 שעות, כמו בימים הטובים), לטעמי המנזר הוא ביסטרו מעולה עם תפריט מקורי שמתעדכן כמעט בכול יום לפי עונות השנה והמצאי בשוק.
הזמנו 3 מנות- מרק תפוחי אדמה וכרישה שהיה עשיר, קרמי ועם תיבול ששיחק יפה בין חלביות למעט חריפות והוגש עם לחם טוב ומעט יבש שהתאים במדוייק לתבילה במרק הסמיך.
אני הזמנתי ספגטי קרבונרה שהיה עושי מפסטה טרייה עשויה אל דנטה, רוטב עדיין וטוב, אפונה , גילופי פרמזן משובחים וחתיכות בייקון פריכות, מנה יפה ומלאת טעמים עם יד של טבח שיודע מה הוא עושה.
במקבי הזמנו גם חומוס פטריות- החומוס נעשה במקום, טחון גס עם מעט טחינה, הוא הוגש עם שלולית של טחינה צחורה וערימה של פטריות שימגי שהוקפצו במעט שמן וכורכום והיה פירוש מודרני מעולה לחומוס הפטריות הזרחני של המסעדות פעם.
כמובן שאחרי 2 חצאיים של פילזנר צוננת (21 ש"ח לחצי במהלך השעות השמחות) החיים נראו מאוד יפים.
בנוסף הוזמנו בשולחן סלופי ג'ו מפוטבלו שהיה ספין מענינן לקונספט עם לחמניית המבורגר קטנה ומתוקה ופורטבלו קצוצה דק ומוקפצת עם סוג של מטבוחת עגבניות עם חריפות מתונה והאש בראונז שהיו מעו מלוחים מדיי ובייגל עם גבינת שמנת וכמות נכבדת של מטיאס משובח.
מחיר כל מנה היה סביב 35-40 ש"ח ובסך הכול המנזר הוכיח שוב שהוא המקום לאוכל טוב ומוקפד, בירה קרה וזולה ואווירה זרוקה ומיוחדת של מקום שפועל כבר מעל 20 שנה , משתנה כל הזמן אבל שומר על הרישול הנהדר שלו.
 
איטלקי בקטנה

&nbsp
בשישי בבוקר הייתי צריכה להגיע לתרגיל עם נוכחות חובה ולכן נאלצתי לוותר על השוק. מלבד זאת, התחשק לי לאכול חלבי לארוחת ערב אז החלטנו לזניה - עגבניות ותרד עם פקורינו ומוצרלה, יצאה מושחתת ומצוינת
&nbsp
בשבת בבוקר התחשק לנו לאכול אבל לא היה לחם בנמצא, החלטנו להכין pop overs שיצאו מצוינים וזאת למרות שהבחור לא שם מספיק חמאה בשקעים של התבנית.
&nbsp
במהלך היום היינו ביום הולדת של בן של חברים של הבחור ולכן רק בערב יצא לנו להכין שוב אוכל - לכבוד המשחק הכנו פיצה. אחת עם ביצה ובולגרית והשנייה עם ברוקולי ובולגרית
&nbsp
זהו בגדול, בהחלטנו הסופ"ש להישאר צנועים
 

salo22

New member
סופ"ש

איך השבועות רצים מהר, עוד פעם שירשור סופ"ש הגיע..
חמישי בערב כאמור בהפיצה בבוגרשוב, אין לי מושג למה לא הספקנו עד היום (התור הקבוע על הספסל ליד לא עזר) - הפעם הגענו בדיוק בחלון נדיר בו התור התפנה ושניות אחרינו התמלא לעייפה שוב, היה ממש מוזר ורצינו ללכת למלא לוטו אחרי. אכלנו פיצה מצויינת של ארבע גבינות עם מין מעדן תאנה מיובשת, ממש נפלא, היה שם גם סטרקינו לפי השמועות, בהחלט הורגשו גבינות ראויות, אולי גם מעט שמן כמהין. פיצה הבית עם רוטב עגבניות, פטריות וקצת ירקות, לא זוכר בדיוק, טובה מאוד גם כן.. ורביולי פטריות עצמאי ברוטב עגבניות ושמנת אם אני זוכר נכון, שהיה מוצלח בהחלט ודי נדיב ב 30 ש"ח למנה ראשונה, מעט יותר מידי רוטב לטעמי ושוב קצת יותר עידון ועניין בטעמים של רוטב לא מזיק..
מקומות לא מעטים "חוטאים" היום בפסטה בהכנה עצמית, לא יכול להגיד שזה היה הכי מעודן ומוצלח שבעולם, גם לא ממש מצפה, אבל זה כן היה ברמה מעט יותר טובה מהפסטה הביתית של דאלידה לא מזמן. נחמד שמקומות משקיעים יותר במנה יותר "מאתגרת" כזו ובפסטה עצמאית, זה נותן הרבה יותר מוטיבציה לאכול בהם.
סה"כ כ 170 ש"ח ראויים יחד עם שתייה קלה, נהננו ונשמח מאוד לחזור כשהרצון לפיצה יחזור שוב.

בשישי מוקדם בבוקר בכרמל, סיבוב "רגיל".. חזרנו הביתה ועשינו בראנץ' מתוצרי השוק - בוראטה מצויינת של גד (איפה הם בהרבה גבינות אחרות ? &quot
) מהדוכן ברחוב לפני הכניסה לשוק, על סלסה של עגבניות שרי קצוצות ומעוכות עם עשבי תיבול ותבלינים, אבקה של אגוזי לוז קלויים מעל הכל ורוטב על הבוראטה והעגבניות שהורכב ממי יוזו ודבש, במפתיע התאים נפלא לעגבניות ובעיקר כשהתוכן השמנתי של הבוראטה נזל החוצה.. כמובן שאין מנה כזו בלי שמן זית פסיכי
הקורנייקי של מגל הוא לטעמי שמן זית כזה..
ליד זה אבוקדו טוב מאוד מהשוק (ממשיכים לפנק אותנו חבל על הזמן עם האטינגרים, פשוט רמה אליפות), סלט טונה קצוץ עם יוגורט טוב ומלא דברים קטנים, לביבות של בטטה עם דייקון מהשוק ומטבלים (נקרא לו צנון לבן, אני לא הסמכות להחליט מה דייקון ומה לא
) וגבינה שתיים קשות מדווקא גורמה, נלסון אחד. תה חם עם הרבה לימון ודבש להקלת ההצטננות, ככה צריך לפתוח סופ"ש


שישי בערב הוזים על הספות בבית, אבל לפחות לא היה חום.. נראה שבכל הארץ אף אחד לא ממש במיטבו כרגע, תקופה כזו, משהו במזג אוויר כנראה.. אז הכנתי דאשי כהלכתו שיצא קצת "סרדיני מעושן" מידי בטעמים, יותר מידי שבבי בוניטו מיובשים.. אבל המרק היה טעים מאוד, עם פטריות ובאק צ'וי, מעט מיסו לבן, הרבה מירין כמובן וסויה וקצת קצת יוזו וטריאקי ביתי.
ממוסי נלקחו קצת טונה, הרבה סלמון וחצי קילו קלמרי שהלכו בינתיים לפריזר, אז עשינו מסיבת סושי ומין צלחת יפה של קרפצ'יו דגים מתבוסס ברוטב תאילנדי מלא למון גראס, פלפל תאילנדי וכולי.. לקינוח גלידת מחית "פיסטוק" ואגוזי לוז עם אבקת שוקולד מריר וצימוקים

לשתות היה שרדונה של צובה, הוא היה בסדר גמור סה"כ, למרות שהרגיש לי קצת יותר מידי "יבש ואגרסיבי" ולא מעודן ונעים מספיק, זה מה יש.. 61 ש"ח לפני מבצע 25% הנחה על כל החנות בעדן טבע, לדעתי הפכו המחיר למשתלם במיוחד (חברה שם תתעוררו, תורידו באופן גורף מחירים וזהו, תודה).

שבת גוצ'ה ברמת החייל בארוחה חברית משפחתית - היה לא רע אבל כמיטב המסורת של גוצ'ה, מדובר במקום בינוני מאוד, פירות ים ברמה בסיסית ביותר, הכנה מרושלת יחסית ויכול להיות הרבה יותר מוצלח - לראיה הסניף בדיזינגוף עושה את זה טוב יותר, גם במסגרת אותה בינוניות.
נון משמעותי לגוצ'ה - המחירים בתפריט לדעתי לא מתאימים כרגע למחירים באתר ובכל מקרה לא מדובר במקום זול במיוחד, המחירים פשוט גבוהים הרבה יותר מידי לאיכות חומרי הגלם ורמת המנות, לבטח בסניף רמת החייל. אם נמתח קו בין הארוחה בחמישי בערב לפינאלה בשבת בגוצ'ה - מקומות כמו הפיצה בבוגרשוב נותנים לדעתי תמורה הרבה יותר שווה לטעמי ב 200 ש"ח מאשר אותה גוצ'ה ב 300.
חזרנו הביתה לסגור הסופ"ש עם עוד קצת גלידה, קינוחי ופל בלגי אובר מתוקים א-לה זה של גוצ'ה אינם בדיוק כוס התה..
 

oreldi

New member
תודה על הדיווח

עברתי בשבוע שעבר ליד הפיצה אבל החששות ממפח נפש נוסף בכל הקשור לאכילת פיצות בחוץ מנעו ממני להכנס.
הדיווח שלך בהחלט מעודד.
 

Gargeran

New member
בראנץ' בקלארו בשישי, קוקיז בשבת

ביום שישי הגענו לקלארו בסביבות רבע ל-1.
ישבנו על הבר (שהיה מאוייש ע"י ברמנית אחת, דבר שגרם לשירות להיות איטי גם כשמחצית הבר היה ריק) והתלבטנו מה להזמין מתפריט הבוקר, שבשעה זו כבר לא כולל את המגש הזוגי שנראה כמו אופציה מעניינת.
בסוף הזמנתי שקשוקה פירות ים. הכנת השקשוקה נעשית בנפרד מהכנת פירות הים ורק כשהשקשוקה מוכנה פירות הים המוכנים מונחים מעליה, שזה לדעתי קצת מאבד מעניין הטעם המעניין שהיה יכול להיות לשקשוקה. פירות הים כללו קלמארי סגול ושרימפס. שניהם טריים ולא מהקפאה. דווקא השקשוקה הייתה מאוד מוצלחת בפני עצמה בגלל תיבול נכון של תבשיל העגבניות. 3 ביצים היו במנה, במצב צבירה סבבה, שעוד לפני שהופך לקשה, אך לא נוזלי לגמריי. פירות הים לעומת זאת היו אובר קוקד וקצת ביאסו.
החברה הזמינה פולנטה עם אספרגוס, ביצה עלומה והולנדייז. וידאנו בנוגע לפולנטה איך היא מגיעה ונאמר לנו שהיא נעשת מקמח תירס ולא מתירס טרי. לא בעיה מבחינתנו, אבל אמרו שייקח 10 דקות עד שיהיה מוכן (בפועל יותר, אבל לא נורא, בנתיים היא עזרה לי לאכול מהשקשוקה). כשהמנה הגיעה, היא הייתה עמוסה ברוטב "הולנדייז" לא קלאסי ומאוד חומצי בטעמו. החברה התבאסה וניסתה להוריד כמה שיותר מהרוטב לצלחת אחרת והברמנית שאלה באותו רגע אם הכל בסדר, כשהסברנו לה שהרוטב חמוץ מידיי, הברמנית ניהלה איתנו דיון ארוך מהראוי וטענה שהיא הדגישה שמדובר בהולנדייז לימוני (לא קרה, אבל גם לו הייתה אומרת, יש הבדל בין לימוני לחומצי). לבסוף הסכימה להחליף לנו את המנה וכיוון שלא היו מוכנים להגיש את המנה ללא הרוטב (מילא - הוראות של השף שלא מוכן לשנות את הרכב המנה) החלפנו למנה של טוסט עם אמנטל ושינקן (או משהו בסגנון, לא התמקדדתי מידיי) מדובר במנה דיי קטנה יחסית לטוסט, שמחוזקת בציפוי קראנצ'י בדמות שברי קונרפלקס שמוצמדים לטוסט כנראה תוך טיגון בחמאה. החברה נהנתה, אני חושב שזו מנה קצת משעממת.
בנוסף הזמנתי קוקטייל שלא היה רשום בתפריט והברמנית הציעה לי אותו, שבבסיסו אפרול ופסיפלורה טרייה (בדרך כלל נמנע מפסיפלורה, אבל זרמתי). היה קוקטטיל מריר-חמצמץ וטעים, אבל עם מראה קצת מרתיע.
בסופו של דבר יצאנו עם חשבון של 183 שקלים (שכלל גם אמריקנו אחד בנוסף למתואר). לא הכי מוצדקים מבחינתי, אבל יום אחד אתן צ'אנס נוסף.

ביום שבת בצהריים שברתי את השיא האישי שלי באכילת הצ'ולנטשל אמא (ועוד לצד כמה כפות של ממליגה). בערב אחרי סרט (ההוביט, לא מלהיב במיוחד) החברה התעקשה ללכת cookeez. היה תור שאומנם גלש לרחוב, אבל לא ארוך כמו שראינו בשעות ערב מאוחרות יותר בעבר. קונספא נחמד... כמו של טל בייגלס רק שבמקום איזה בייגל בוחרים בסוג העוגיות שרוצים שירכיבו את הקוקילידה (אפשר לשלב שני סוגים שונים) ובוחרים גלידה שתהיה במרכז הסדנוויץ מבין מבחר לא גדול ודיי חיוור. הלכתי על "קרמלח" שדווקא היה מוצלח (האוראו של החברה היה קצת סתמי). 18 שקלים למנה של דיי הרבה גלידה ושי עוגיות טובות זה לא מחיר מוגזם בהתחשב במנות גלידה אחרות בעיר, אבל אישית אני מעדיף כבר לאכול בגלידריה יותר איכותית כמו אניטה או לג'נדה (שגם נמצאת בסמוך)
 

החתולית

New member
הבראנץ' של קלארו היה אכזבה גדולה מבחינתנו

הוא הזמין את השקשוקה שאתה אכלת, והביצים היו עשויות מדי (לא היה מה לנגב בכלל). אני הזמנתי שקשוקה ירוקה שהגיעה גם היא עשויה מדי וחמוצה מאד (יותר מדי רוטב יוגורט שהשתלט על המנה).
&nbsp
גם מבחינתנו לא היה שום קשר בין פירות הים לשקשוקה, והם פשוט היו מונחים שם. טובים ככל שהיו, זה היה מוזר.
&nbsp
הברמנית ששאלה איך היו המנות, לא התייחסה כלל להערה שלנו בדבר טיגון היתר של הביצים.
&nbsp
יקר ולא מוצדק.
&nbsp
 
שישי טופולינו, שבת ? בליני

שישי בטופולינו - אחרי קונצרט פעמונים בימקא ( לא הפסדתם ... ) הוחלט על נחמה בטופולינו. איזה כיף היה!
כיכר הקממבר האפויה עם שיני שום בדבש , היתה נהדרת כתמיד. לדעתי - זה כבר עוד מעט מיתולוגיה של ממש המנה הזו.
רביולי ארטישוק היה המנה החלשה בארוחה. קצת משעמם האמת.
סלט חסה עם שקדים ופרמז'ן ברוטב עדין מאוד וירקרק משהו היה טעים מאוד.
טליאטלה ברוטב שמנת סלמון היה מאוד , אבל מאוד טעים. הסלמון היה עז טעם, וכל המנה היתה נהדרת .
ריזוטו עם דג ים - שוב, מנה טעימה מאוד. אם כי לחלקנו היה קצת יותר מדי זעפרן. לדעתי - היה טעים. רק שהדג היה קצת עדין מדי ולא הורגש מספיק.
ואז הגיע הפולנטה - הו הקסם הצהוב. פולנטה נהדרת, מתירס טחון אבל לא ברמת הגרבר, עם פטריות ובצל מטוגן . פשוט מנת נחמה . כמה פשוט ככה טעים .
כולל מים ממערכת המים הארצית - וללא קינוח כי כבר לא היה מקום כ 400 ש"ח.
היה עמוס מאוד מאוד, והשירות קצת קרס באיזה שהוא שלב, אבל החלקנו את זה, כי היה נעים בצוותא, וקורה שהשרות פחות מוצלח פה ושם. לא משהו מבאס מדי. הערנו , קבלנו תשובה שלא סיפקה אותנו, אבל עדיין - לא נורא.

בשבת - אירוע בבליני. בגלל שמדובר באירוע ותפריט סגור, קשה לדעת איך זה "בדרך כלל", ואנחנו שם פעם ראשונה - אפשר להגיד בהכללה שנשמח להגיע לשם גם לא באירוע, אלא כאורחים משלמים.
אז מה היה? נתחיל מהסוף. הקינוחיםהיו סוף! טירמיסו בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עשיר וכבד. אמנם היה אפשר להוסיף אספרסו / אלכוהול.
פנה קוטה רועדת ונהדרת, וגלידה - מסתבר של בן אנד ג'ריס שזה תמיד טעים ... היתה גם עוגת שוקולד שיודעי דבר טענו שהיתה טעימה ביותר.
באוכל ה"רציני" - היו לפתיחה אנטיפסטי ( בלי בטטה . יש!!!! ) עם סוג של צ'ימיצורי, טעים. חצילים ברוטב עגבניות וגבינה - טעים, ריזוטו - טעים.
ולחם - נהדר לגמרי.
בעיקריות - חזה עוף / או שמה זו היתה פרגית, יבש רצח. לא מתאים לאירוע כל כך רב משתתפים. פרוסות סלמון דקות ברוטב קצת ירקרק וטעים, ואנטרקוט - מהי שאכל נהנה. אני לא יכולה להביע דעה בענינים האלה. וניוקי ברוטב רוזה שהיו רכים ומפנקים.
בקיצור - אוכל אירועים די סטנדרטי אבל עשוי היטב וטעים. גם השירות היה נעים, נינוח ויעיל.
ובכלל נווה צדק היתה עמוסה במשפחות עם ילדים, ותיירים והיתה שמש נפלאה - והרגשנו לרגע קצת ניתוק מבורך מה" מצב " .
 
שישי-שום דבר מעניין

שבת- בבוקר/צהריים, או בקיצור "בוהוריים" אמא הכינה "גרנקי" שזה פרנץ' טוסט ברוסית :)
חלק נאכלו עם גבינת אמנטל מותכת וחלק עם רוטב פטריות (כמו של החומוס).

בערב, יצאנו לארוחה משפחתית (אני אמא, דודה והבן דוד) בפינת השלושה בסחרוב, ראשון לציון.
אורחי המסעדה מקבלים חנייה חינם בחניון ליד (לשעתיים אם אני לא טועה).
הוגשו מגוון סלטים: מטבוחה, סלסה, קוביות חצילים בצילי, חציל שרוף, חציל במיונז, טאבולה, סלט קוביותבטטה, סלט גזר וקולורבי, כרוב לבן ובטח יוד משהו ששכחתי :)
הסלט חצילי בצילי הפתיע לטובה, בדכ אני אוכלת חצילים רק כשהםבצורת ממרח...

למנה ראשונה הזמנתי 2 ציבורקי: אחת במילוי פטריות ובצל והשניה במילוי תפחא.
הבצק מאוד אוורירי וטעים והמילוי היה נדיב.
שאר השולחן הזמין מנה שנקראת "מלטי" או משהו כזה, כיסוי בצק גדולים במילוי בשר.
אמרו שטעים מאוד.

הזמנו לשולחן חומוס פטריות וציפס והשאר הזמינוי שיפודים והבן דוד הזמין מנת כבד.
החומוס פטריות היה ממש טעים, הפטריות הוגשו בנדיבות והיו טריות ולא משומרות.
הציפס עשוי מתפחא טרי.
הדבר היחידי שהפריע לי הוא שהקטשופ בא בשקיות קטנות כאלה, אבל מצד שני, אולי סה עדיף על פני בקבוק שעובר אין סוף ידיים..
נקודה נוספת שהייתי הזוייה היא שבכל הביקורים שלי שם נאמר לי כי אין להם מיונז (למרות שהם מכינים את הסלטים במקום), הפעם זאת הייתה הפעם הראשונה שהמלצרית הסכימה להביא מיונז מפינת הסלטים.

מטערת שאני לא יודעת את שמות המנות, לא המלחתי למצוא תפריט ברשת...
שתינו: אני קנקן מים, הבןדוד נסטי אפרסק, האמא והדודה תה ירוק.
השירות היה מעולה: מהיר ואדיב, האוכל היה טעים מאוד.
המסעדה הייתה מלאה.

ממילצה בחום. המקום כשר ונפתח בערך שעה לאחר צאת שבת.
 
למעלה