אסטרופם

avital1232

New member
אסטרופם

היי,
יודעת שנשאלו השאלות האלה כבר בעבר,
אך אני נמצאת בבעיה.
עשיתי טעות טיפשית ביותר.
אני מנסה להכנס להיריון כבר כשנה, הלכתי לרופא אחרי חצי שנה אמרתי לו שאני עושה כמעט כל יום בדיקת ביוץ עם המקלונים ומעולם זה לא הראה לי שאני מבייצת ואני קצת חוששת שאני לא מבייצת.
הרופא עשה לי בדיקה וגינאלית ואמר לי שהוא רואה שהכל נהדר ותקין ואין לי מה לדאוג הכל יבוא בזמן, ציינתי בפניו שאני מקבלת מחזור כל 25-26 ימים ואני חוששת שהביוץ יוצא לי בטווח של ה7 נקיים (אך בשנית אין לי איך לדעת כיוון שהמקלונים מעולם לא הראו אצלי ביוץ, הרופא טען שזה באמת גבולי אך שאמשיך לנסות בכל זאת, ביקשתי ממנו מעקב זקיקים אך הוא אמר שעד שנה אין צורך להכנס לפאניקה ושאמשיך כרגיל.
עשית חיפוש בגוגל וראיתי שיש כדורים שנקראים אסטרופם ואמרתי לעצמי כמו בחורה טמבלית חסרת הבנה בסיסית ש-"למה לא בעצם"? אני אשיג את הכדורים ואקח "על דעת עצמי" (לקחתי מחברה שרב נתן לה, שגם זה אידיוטי לא פחות) נכון, אידיוטי לחלוטין. ולקחתי במשך 5 ימים (החל מהיום השני למחזור)כל יום כדור אחד 2 מ"ג.
לא הרגשתי תופעות לוואי ולא כלום כאילו הכל הכל תקין.

בקיצור ביום ה30 מאז המחזור (שבו לקחתי את הכדורים של האסטרופם) האחרון עשיתי בדיקת היריון והיא יצאה שלילית
ביום ה37 מאז המחזור (שבו לקחתי את הכדורים של האסטרופם) האחרון עשיתי בדיקת היריון והיא יצאה שלילית

היום אני ביום ה38 ואני מרגישה מזה כשבועיים וחצי כאבים כאילו כל רגע אני הולכת ולקבל ואני פשוט לא מקבלת.

אני כאילו מרגישה או שהמחזור מתעכב ברמות משוגעות איחור של 13 ימים? הגג שהיה לי זה איחור של 7 ימים.
או שחירבשתי לעצמי משהו ועשיתי לעצמי בלאגן הורמנאלי
או שאני בהיריון
אבל אם אני בהיריון איך יתכן ש2 בדיקות היריון יצאו שליליות..
ואולי משהו דפוק אצלי כי גם הבדיקות של המקלוני ביוץ מעולם לא עבדו עליי ועשיתי בדיקה במשך חודש ימים אם אני מבייצת.

מה זה יכול להיות? מה עליי לעשות?
האם יש לי תקווה להאמין שאולי היריון?

תודה לעונות וסליחה על טיפשותי
 
תשובה

הי,
אתחיל בכך שאכתוב באופן מפורש (גם עבור הקוראות/ים הנוספים) - אין ליטול תרופות של אנשים אחרים על דעת עצמך. מלבד הפעילות הצפויה של התרופה או חוסר פעילות כלל, לכל תרופה יש גם התוויות נגד מתן ותופעות לוואי ייחודיות, כך שיתכן אפילו תתקבל פעילות הפוכה מהרצוי ולעיתים גם נזק.

ולתשובתי, לפי מה שתארת, נראה כי קיים שיבוש הורמונלי עקב התרופה שנטלת. ממליצה לך לגשת לרופא הנשים שלך. עדכני אותו על כך, בוודאי ירצה לבדוק אותך, אולי אפילו ירצה בדיקות דם בכדי להעריך האם קיים הריון או שיבוש הורמונלי ובהתאם לבדיקתו יעזור לך לשוב ל"מסלול" חזרה.

נסי לברר שוב בעלון או בכל מקור מידע מהימן כיצד לעקוב אחר הביוץ. יתכן ופספסת מידע חשוב הקשור בזיהוי מועד הביוץ?

בהצלחה!
 

avital1232

New member
המשך מאתמול

לאחר ביקור אצל הרופאת נשים, היא עשתה אולטראסאונד ובדקה לי מדדים קודמים מבדיקות דם קודמות,
היא אמרה שהיא לא רואה כל בעיה, רק שבמחזור מתעכב, לא עושה רושם שאני בהיריון, הרירית היתה בעובי של 10 מילימטר או משהו כזה.. הביאה לי כדורים לקבלת היריון ואז ביום השלישי לעשות את הבדיקות הנוספות. היא אמרה שהfsh שלי לפי הבדיקות היא 9.75 שזה קצת גבוה ולעשות בדיקה נוספת שאני לא יודעת מה זה אומר.. אבל לפי מה שקראתי בגוגל זה נראה איום ונורא.
אממ,
בהתחלה אמרתי לה שאני מנסה להיכנס להיריון שנה, אז היא רצתה לתת לי איקוקלימין, ואז אמרה בואי נעשה בדיקה, ראתה שאני לא בהיריון ואין שומדבר שמזכיר היריון ואז פתאום לא דיברה על האיקקלומין אלא אמרה שהיא תביא לי כדורים לקבלת מחזור ואז בדיקות דם יחד עם הספירת זרע של בעלי ואז נהיה יותר חכמים.
 
למעלה