נשבר לי, ולא אסבול יותר.

2fear

New member
בן אדם, תתעורר

אפילו אם מנהלת סל"ע אשמה, אין אפילו גרגר של אשמה על המתנחלים? שלא ארזו? שלא התכוננו? שלא תיאמו? שלא מנצלים את מאות אלפי השקלים שהופקדו בחשבונם כדי לעשות משהו עם עצמם? תן לי עכשיו את התנאים של מתנחל, אני חי כמו מלך (אפילו עם 10 ילדים). אתה יודע למשל מה השכירות על וילה במצפה רמון? מה המחיר של וילה במצפה רמון? אפילו לא במצפה רמון. באחד הישובים מסביב לתל אביב. איפשהו בנגב המערבי. בגולן. לא משנה. הם מתעקשים לבזות את המדינה ולגנוב מכיסי הפרטי. בעיני זה לא הוגן.
 

thearik

New member
אתה בטח מסכים איתי-

שאם הממשלה רוצה לשלוח יד בשגרת חייהם של המתנחלים,האחריות מוטלת אך ורק על הממשלה.אם המתנחלים לא רצו לעבור,זה זכותם לא לרצות..אבל שהממשלה תעשה זאת בכזאת חוסר אחריות?-אם שרון רצה לעשות זאת,הוא היה צריך להיות מוכן קודם לכן,לא לדאוג לזה אחר כך..בין אם המתנחלים רצו או לא,הוא היה צריך להיות מוכן לזה.
 

2fear

New member
לא, אני לא.

לאחר שחוק עובר בכנסת, האחריות לא להפר חוק או לפעול לפי החוק מוטלת על האזרח. גם אם הם לא התפנו בגלל אמונה דתית, גם אם מאידיאולוגיה וגם אם מרצון לסחוט את קופת המדינה (ומעשיהם בימים האחרונים מוכיחים כי רק הכסף מדבר), דינא דמלכותא דינא. אם זה היה שלטון זר, היית מצפה ממנו לפעולה? לאחריות? בכל מדינה אירופאית מסודרת (שלא לדבר על רוסיה) זה היה נגמר במכות (אם לא ביריות). כששחורי הרגל התפנו מאלג'יריה הם קיבלו משהו? הם לא קיבלו כלום. המתנחלים צריכים לנשק בוקר וערב את כפות הידיים של המנהלת, החיילים, המשטרה וכל מי שפועל למענם. הם מתנהגים בכפיות טובה, ואני לא היחיד שכועס עליהם.
 
אתה נורמלי?

הממשלה שלחה אותם להתיישב שם, בזמנו. ואם עכשיו היא החליטה שהם כבר לא מורשים להתגורר שם (בלי להזכיר את האופן הדיקטטורי והשרלטני שבו התקבלה ההחלטה) אז הדבר הכי לגיטימי זה לבקש וילה של 350 מ"ר תמורת וילה של 350 מ"ר.
 

2fear

New member
שימי לב למה שאת אומרת

אני מסכים עם זה שמגיעה להם וילה, ואני גם גר באחת, אז אני יודע כמה זמן לוקח לבנות וילה. אם הם היו אזרחים צייתנים, הם היו יכולים להיות כבר מסודרים בתוך וילה, להמשיך במפעלם הציוני ולהיות מאושרים ושמחים בחלקם. תראי איך הם מתנהגים. שום טיעון שלהם על ערך או רווח לא יכול להיות לגיטימי כשהם סוחטים מיליארדים ממני וממך. אפילו אם האמונה שלהם החזיקה אותם בהתנחלויות עד תשעה באב, הם היו יכולים לכוף קצת את ראשם הגאה, ולגור בדירות שנשכרו למענם. אין בכך בושה. הבושה היא שהם ממשיכים למרוד במדינה שמאכילה ומשקה אותם. בעיני הברירה שניצבת בפניהם היא אחת -לציית לחוקי המדינה או להגר ממנה, המרי והבכיינות שלהם לא לגיטימיים.
 

2fear

New member
אולי אתה אב בשנים

אבל רך בחוכמה. אף אחד מכם לא הצליח להתמודד עם הטענות שלי בלי קללות, עלבונות, או טיעונים לא רלוונטיים. אני מאוד מאוכזב מכם, שלא לומר מודאג. איפה הגיניוס היהודי? חוץ מזה, הואשמתי בעכירת ישראל. אין אוהב ישראל יותר גדול ממני. אני ציוני לא פחות מכם, וגם אני מצוי קצת במשבר משום שאין לי למי להצביע. אני מעריך שבניגוד לכמיהות שלכם, שרון ישאר ראש הממשלה באין אלטרנטיבה.
 
אפשר להתוכח עם מעט טיעונים שלך

אבל להגיד שיש להם אלטרנטיבה להגר מהמדינה ,זה לא יפה,לא מוסרי,ובודאי לא אנושי לדבר כך,תאר לך שכל אחד שלא ימצא חן בעיניו אוכלוסיה מסויימת יאמר שהם יכולים להגר,חזור בך
 

2fear

New member
טוב, אחרי יום של חשיבה

אני מתנצל. אולי קצת הגזמתי, והייתי קצת מרושע, על אף שכשכתבתי זאת, חשבתי שגם ירדן היא ארץ אבות, ויש שם עבודה ערבית זולה, כך שהם ירגישו בבית. אבל האלטרנטיבה שרירה וקיימת. כשסוקרטס היה בבית הכלא, הוצע לו לברוח. הסיבה שהוא סירב לברוח מכלאו ושתה את כוס הרעל, היא שהוא אמר דבר כזה: אם לא אהבתי את חוקי המדינה, הייתי יכול להגר ולא לחיות בה. כל עוד אני חי בה, עליי לציית לחוקי המדינה. חד וחלק. למעשה גם בשנה שעברה הייתי סוקר ושאלתי את המתנחלים בכל יש"ע מה יקרה אם תהיה התנתקות ורובם אמרו שיעזבו את המדינה. אין כאן ציונות בעיני. אולי אני מבין את השבר שהם חשים, אך לא מזדהה. לעשות ממני רשע, זה פתרון קל מדי.
 

onlytrue

New member
תתפלא

גם לי אין למי להצביע. אם תבדוק את הודעותי אחורה, תבין למה. כמו כן תגלה למרבית הפתעתך שאיני מרבה לגדף.
 

2fear

New member
אני הגבתי לאופן בו התקבלתי כאן

אתם בטח מאשימים את השמאל באחידות מחשבתית. לשמאל יש שתי קבוצות עיקריות: שמאל ציוני, ושמאל לא ציוני. אני שייך לשמאל הציוני הנעלב. עצם זה שאתם לא מוכנים לקבל גם את הכאב והסבל שלי, מאירה אתכם באור לא טוב.
 

סוהי

New member
שמאלן קיצוני מתבגר וזניח../images/Emo132.gif../images/Emo2.gif

כל כך קל לזרוק מילים בלי חשבון...בלי מחשבה....בחוסר הבנה יסודי. אף פעם אל תפער לוע חף מהיגיינה כשאתה מנסה להביע דעה על מי שאתה לא מכיר לחלוטין. אין לך מושג במה הדברים אמורים.אכן,לא גירוש ראלא פינוי.אבל מעשית - עקירה מהבית,מהסביבה בניגוד לרצון ולאמונה ולעיקרון. מהכיס הקרוע והריק שלך איש לא מצא או הוציא פרוטה.והתמיכה שלך בממשלה גרוטסקית גם היא - מה אמרת על שרון,פואד,אולמרט,לבני,לבנת,איציק לפני שנה,למשל? והערה קטנה נוספת - אתה הרי שמאלן שומר חוק ודורש סדר - מה הטענה שלך לגבי מדיניות גירוש שוהים זרים בלתי חוקיים?....ממתי הקפדה על ריבונות המדינה,שמירה על גבולותיה וביטחונה הם משהו המקביל לאנטישמיות? החלסטרה לא תבוא אליך "שוב" - היא מעולם לא עזבה אותך....
 

2fear

New member
לא קיצוני, ולא זניח

א. חלק ממשפחתי הם מתנחלים. ב. אני לא חושב שאיש מהם ראוי להנהגה, ושהם רק פיונים בידי האמריקנים. הברירה שיש לנו היא לציית להם או להתעכב ולבזבז זמן, דם וכסף. לו הייתי מדינה פלסטינית היה לנו קל יותר להיאבק בה, ולא הייתה כ"כ הרבה שחיתות וניצול קווי תפר, כמו למשל בהעברת אמל"ח וגניבת מכוניות. לא מסכימה איתי? איך את לא יכולה להסכים איתי בטרם ניסינו. ג. בגין הוא זה שקיבל פליטים ויאטנמיים, איש לא עושה את מלאכתם של עובדים זרים ואני רואה בהם גורם נאמן יותר למדינה מאשר המתנחלים שרק מזיזים להם קצת את הגבינה, וכבר הם מיבבים וצורחים ככרוכיות. כפי שאת רואה יש הרבה מחשבה, זה שאיננו מסכימים זה חבל, ולדעתי זה אומר יותר דברים גרועים עלייך מאשר עליי.
 

2fear

New member
בפעם הבאה אבדוק.

חשבתי שסוהי זה שם חיבה של סוהא.
 
למעלה