נשבר לי, ולא אסבול יותר.

2fear

New member
נשבר לי, ולא אסבול יותר.

אסור לי לעבוד כשהרדיו פתוח. אני שומע כמה שטויות מתרחשות במדינה הזאת ועשן יוצא לי מהאוזניים. אני נזכר בסרט שראיתי פעם "רשת שידור" שבו שדרן אחד עבר התגלות אלוהית, והחל להטיף לציבור בטלוויזיה. הוא ביקש מהם ערב אחד לעמוד בחלון ולצעוק "I am mad as hell and I'm not gonna take it anymore" והם עשו את זה. זה כל כך הפחיד את בעלי ההון, שהם תיכנתו אותו מחדש. אני לא יודע מה יועילו דברים במדינה הזאת, יועילו מעשים. אל תחשבו שבגלל שרובכם מתחת לגיל 18 אתם לא יכולים לעשות כלום. יכול להיות שאיננו רואים עין בעין אבל יש דברים שאתם כן יכולים לעשות. היה לי פעם חבר שבגיל תיכון שיגע את עיריית באר שבע ע"י התחזות לאבא שלו וכתיבת מכתבים לעירייה על מפגעים בשכונה. מכתב השמיניסטים הוא עד היום סמל, אז למה שלא יהיה מכתב השישיסטים או משהו? אם ידעתם לארגן שביתה סביב הלימודים בבית הספר, למה שלא תארגנו שביתה כשהורסים לכם את המדינה? אני אכתוב את הדברים שמעצבנים אותי. תבחרו אחד ותתאגדו סביבו: * ההתעללות של המפונים בקופת המדינה וברשויות - טוב, גרשו אתכם, עקרו אתכם, התעללו בכם כמו באושוויץ. בסדר. פיצוץ גלגלי מכוניות, מעברים בין בתי מלון, דרישות ממנהלת סל"ע וממשרד ראש הממשלה משל הייתם כוכבי רוק, הם לא נקמה על העלבון בראש הממשלה, הם גנבה מהכיס שלי. אני מקווה שעיריית ת"א תפנה אתכם עד השעה שלוש כי הגיע הזמן שנודה על האמת. אתם מושחתים, אתם גנבים ונמאס מכם. אני מצטער על דבר אחד בקשר לפינוי. אם זה היה טרנספר אמיתי, בטח היינו מגרשים אתכם לירדן. * ח"כים של המפד"ל - שראש הממשלה יתפטר. ששר הביטחון יתפטר, שהרמטכ"ל יתפטר. כן, ח"כים חביבים שלי. ומי ינהיג את המדינה? אתם? דוגמה למנהיגות שלכם ראינו עד כה. אתם לא יודעים לבנות כלום, אתם לא יודעים ליצור כלום. העברתם איזשהו חוק משמעותי באמת בכנסת האחרונה? תתפטרו אתם. * מדיניות הגירוש של המדינה - עובדים זרים, בני עובדים זרים, בני עולים שהם גויים וכו'. הלו! אנחנו אור לגויים, שכחתם? אנחנו מייבבים על אנטישמיות ויוצרים אותה בעצמנו. אנחנו לא כאלה. הגיע הזמן לעשות משהו. כשתבוא לי החלסטרה שוב, תקבלו עידכון.
 
קודם כל

אתה כנראה התכוונת לשלוח את זה לפורום אקטואליה לנוער ושלחת את זה לפורום אקטואליה.. פשוט, הרוב המוחלט כאן עבר מזמן את גיל 18... ודבר שני- שים לב מה אתה חושב לגבי גירוש תאילנדים, רומנים, רוסים ועוד מהארץ, ומה אתה חושב לגבי גירוש יהודים...
 

2fear

New member
תתעורר

אני בן 24, בעל תואר שני, ומשכיל הרבה יותר ממך. ההתמחות שלי היא בהיסטוריה ובסוציולוגיה של המדינה. ב.כמו שימנים טוענים שיש להם יותר שיח עם מחבלים מהחמאס, אני מאמין יותר למי שבאמת רוצה לחיות במדינה הזאת ולא טוען שהנשיא לא מייצג אותו, כפי שטענו המתנחלים מגני טל.
 
דבר ראשון,

אני בת. אוקי? ולמה כתבת בהודעה הראשית שהרוב כאן פחות מ 18? כנראה שהתכוונת לשלוח את זה לפורום אקטואליה לנוער. כאילו, מה קפצת? חשבת שהתכוונתי לנפנף אותך לשם? חחח.. אין לי כזאת שליטה על הפורום.. לא היית צריך להזדעק ולהתגונן בהשכלה שלך... אבל אם כבר, אז שלא תסתלבט יותר מדי... לי יש תואר בניתוח מערכות מידע, ועוד מעט למדעי החברה.. התקבל?
 

2fear

New member
הסיבה שכתבתי שהרוב כאן פחות מבני 18

היא שתכננתי לפרסם את זה בבלוג שלי (ועשיתי את זה) אבל חשבתי ששם זה לא יקבל מספיק תהודה. לצערי אני לא רגשני מספיק כדי להיות פופולרי. וחוץ מזה, לא התקבל. למה? כי עכשיו מובן למה תהיי מנתחת מערכות מידע טובה או פסיכולוגית "טובה" ותבלי חיים שלמים בלא להבין כלום. את חושבת בתבניות, וזה הכשל המובנה שלך. לא הכל חוקי, לא הכל עובד לפי פקודות, לא הכל ניתן להגדרה. אני בא מן המדעים שמפריכים את כל מה שתשימי בתבנית, ויסבירו לך למה זה לא עובד. תעשי עם זה מה שאת רוצה.
 
אוקי, אז תסכים

לפחות על זה שאת שנינו צריכים בעולם? (וחוץ מזה, שגם המדעים שלי יכולים להפריך את שלך.. ואני לא באה להתנגח או משהו, אבל סתם, שתדע.)
 

2fear

New member
על זה אני מסכים

וכמו שאמרה גאולה כהן, אני לא נאבק באנשים, אני נאבק בדיעותיהם.
 

2fear

New member
אין לי את כל היום להסביר לך

שאני רק דוגל בפלורליזם, בהשמעת דעותי ומאבק ב ד ע ו ת י י ך שלהן אני מתנגד. חוץ מזה, אנחנו לא ילדים בני חמש ופיזית אני בטוח שתתגברי עלי :)
 
דבר ראשון,

אני בת. אוקי? ולמה כתבת בהודעה הראשית שהרוב כאן פחות מ 18? כנראה שהתכוונת לשלוח את זה לפורום אקטואליה לנוער. כאילו, מה קפצת? חשבת שהתכוונתי לנפנף אותך לשם? חחח.. אין לי כזאת שליטה על הפורום.. לא היית צריך להזדעק ולהתגונן בהשכלה שלך... אבל אם כבר, אז שלא תסתלבט יותר מדי... לי יש תואר בניתוח מערכות מידע, ועוד מעט למדעי החברה.. התקבל?
 

thearik

New member
לפעמים אני חושב-

שאין גבול שיש לשנאה של כמה אנשים במדינה הזאת.. "אם זה היה טרנספר אמיתי, בטח היינו מגרשים אתכם לירדן." "אתם מושחתים, אתם גנבים ונמאס מכם"- בא תתן לי דוגמה..משהו אחד.
 

2fear

New member
משהו אחד?

בני אלף מהתנחלות אחת בקשו לעבור למלון של הרב שלהם בנצרת עילית, אחרי שהם קיבלו את זה, הם התלוננו שהם לא יכולים להתאבל במלון כל-כך מפואר. מתנחלים שכבר סודרו בקראווילה הגיעו לאתר הנופש באשקלון, דרשו גם הם להיות במלון, וקיבלו את זה. הם קיבלו הקצבה של 40,000 שקל להתארגנות ביום הראשון, עברו אותה והמנהלת ממשיכה לכסות להם. תקרא בהארץ.
 
חחח.. "הארץ", עיתון לאנשים חושבים?

עיתון לאנשים שדוקא לא כ"כ אוהבים לחשוב ואוהבים לשמוע השמצות על ימניים ככלל ודתיים בפרט, בלי לבדוק את אמיתות הדברים וה"עובדות"... עוד שבוע תהיה מודעה פצפונת בעמוד 22 שתבהיר כי חלה טעות מצערת בידיעה שפורסמה לגבי דרישות המתנחלים... נכון? מעניין מי יראה ת`התנצלות הזאת בכלל...
 

2fear

New member
אז לא בהארץ

ידיעה בנושא פורסמה אתמול בוואלה, אבל הם יותר מדי שמאלנים בשבילך. כתב על זה ביום שישי נחום ברנע, אבל בטח אתה לא קורא גם ידיעות. מארק טווין אמר פעם שבחיים דרושים רק בורות וביטחון עצמי ואז ההצלחה מובטחת. נחמד לגלות שהוא צדק.
 

2fear

New member
ההשכלה שלך רק מוכיחה את טענתי.

הבריחה שלך מן ההומניסטיקה אומרת דרשני. לכי קראי את מה שכתבתי לך למעלה.
 
קראתי והגבתי. ועוד משהו קטן-

אתה ממש מגן בלהט על המקצוע שלך.. זה טוב. אבל תזכור שיש עוד דברים שצריכים בחיים חוץ מהומניות.
 

2fear

New member
אני מסכים

שבלי המקצועות שלך אולי לא היה מי שיממן אותי. בכל זאת, לא כדאי להיות טכנוקרט (לא שאני אומר שאת טכנוקרטית) וצריך קצת היסטוריה וספרות בחיים.
 

thearik

New member
תעשה לי טובה..

אפילו התקשורת עצמה מגנה את מנהלת סל""ע על ההתנהלות הקלוקלת שלהם..זה מה שבוער לך..? אנשים שלא יודעים מה יקרה איתם בשנים הבאות,אנשים ופנסיונרים שצריכים לחזור לעבוד מי יודע איפה,ילדים שמי יודע איפה הם ילמדו,קראווילות,שב 250 מהם,עשו 1250 שיפוצים..לא נראה מקום סביר לחיות בו..מעניין מה יקרה איתם בחורף.. זה צורה תגיד לי? ככה לזרוק אותם מהבתים,כשאין לך תוכנית מסודרת מה לעשות איתם?? למה הוא לא יכל לדאוג לזה קודם..?
 
למעלה